Reklamace bot - jednotlivé případy
Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » stř zář 3, 2014 17:22
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49421
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Jaké trekové boty?
od BAYO » čtv lis 27, 2014 16:45
Důvod: -pp-: přešibováno na příhodnější nádraží
- BAYO
- nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv lis 27, 2014 16:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » čtv lis 27, 2014 20:18
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16585
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » pát lis 28, 2014 1:57
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49421
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » sob lis 29, 2014 15:53
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16585
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » ned lis 30, 2014 3:09
Kdyz uz jsme u toho. Posledni Alasky jsem vybiral velmi tezce, jak uz jsem psal a stalo se mi totez, co tobe. Na jedne bote min kvalitni nebo poskozena kuze a pri prvnim vyletu se zlomila. Cara pred tretim hackem, na fotce to neni uplne videt, ale je tam asi 2 mm schod:
Na druhe strane nad kotnikem je zas zvrasneni, jako jsi mel ty. V obchode jsem nic nepoznal a to jsem je zkoumal dukladne. Chodil jsem v nich snad pul hodiny a par set metru po nakupnim centru. Nic. Zato po prvnich ~30 km v terenu se udelalo tohle.
Po zrale uvaze jsem boty nereklamoval, prave proto, ze mi vyber dal takovou praci. A taky proto, ze to na noze nebylo nijak poznat. Ted uz maji pres 1000 km a vypada to porad stejne, zadne zhorseni. Fotka je po te prvni ture.
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49421
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » ned lis 30, 2014 9:32
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16585
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » pon pro 1, 2014 0:39
Jinak ale musim dat zapravdu tobe a dalsim, kteri si stezovali na snizeni kvality kuze. Takova vec se stat muze, ale jen velmi vyjimecne a ono to spis vypada, ze to zas tak vyjimecne neni. Protoze uz tu mame nekolik pripadu a to vime jen o tech, kteri se ozvali.
Blbe je, ze nevidim zpusob, jak na to prijit pri nakupovani. Jak jsem psal, zkousel a prohlizel jsem dukladne a nebyl ani naznak, ze by kuze na jedne bote byla horsi. Na druhou stranu si myslim, ze kdybych to reklamovat chtel, tak to bude bez vetsich problemu, jelikoz ten zlom je evidentni.
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49421
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od booze » ned pro 28, 2014 15:01
-
booze - outdoor maniak
- Příspěvky: 8315
- Registrován: ned pro 14, 2014 12:56
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od foltyn » pon čer 1, 2015 9:49
mám boty (Fitwell Marte) necelé 4 měsíce, nachozeno kolem 200km a už začínají praskat. Zatím to sice není vůbec hluboký, ale mám strach, že se to bude prohlubovat.
Druhá bota je na tom podobně.
Mažu to tím co mi doporučili v obchodě - http://www.ex3me.hr/nst/vosak-za-obucu- ... n/11554/1/ (jinde jsem to na netu nenašel, tipl bych, že to bude tohle v jiným obalu http://www.warp-sport.com/impregnace.php)
Je to na reklamaci ?
- foltyn
- nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: pon čer 1, 2015 8:50
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od fps » pon čer 1, 2015 10:12
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci
Doufej v nejlepší, ale buď připraven na nejhorší
- fps
- outdoor maniak
- Příspěvky: 7466
- Registrován: úte zář 7, 2010 14:40
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od budo » pon čer 1, 2015 10:20
Jo a zmenši prosím tu fotku nebo ji hoď na www.jpeg.cz a sem dej odkaz. Takhle velká rozhazuje zbytečně formát stránky a kdo v tom má rolovat ...
-
budo - inventář fóra
- Příspěvky: 4034
- Registrován: pát kvě 29, 2009 20:54
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » pon čer 1, 2015 15:52
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49421
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od koflík » úte čer 2, 2015 7:26
Safra , přesně tohle se mi teď děje u mých Zenů. Zrovna jsem si pochvaloval, jaké jsou to držáky (pata vevnitř se netrhá, kůže se neláme...) a najednou takovéhle drobné prasklinky, přesně na rozhraní kůže/guma...
Jakým způsobem ti to v Restday opravili? Neměl bys fotku?
- koflík
- nováček
- Příspěvky: 83
- Registrován: ned úno 13, 2011 19:59
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » úte čer 2, 2015 7:51
Pokud muzes nejaky cas boty postradat, tak bych reklamaci zkusil, jen bych se doma pripravil a napsal na papir podrobne a jasne, ze boty jsou presne padnouci velikosti (toto nezpomen, protoze vetsi boty maji tendenci drive a vice zvraskavet na ohybech), pouzivaly se jen cca 200km, idealne muzes i napsat v jakem terenu, ze byly osetrovany vyrobkem podle doporuceni prodejce a ze si myslis, ze za tu dobu takove opotrebeni neni "bezne opotrebeni". Bud TI to vyjde nebo ne. A muzes (i mezitim, jak budou na reklamaci) poslat dotaz do Zilna na zkusebni ustav i s fotkama (ale udelej trosku lepsi pohled a radeji vice) se stejnym popisem vyuziti a osetreni a jestli si mysli, ze ma cenu je dat na znalecky posudek v pripade zamitnuti reklamace. Takovy prvotni nezavazny "odhad" na zaklade fotek Ti udelaji zdarma - a pokud napisou, ze by se to stat nemelo, tak v pripade zamitnuti reklamace mas jak pokracovat.
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16585
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od budo » úte čer 2, 2015 14:41
-
budo - inventář fóra
- Příspěvky: 4034
- Registrován: pát kvě 29, 2009 20:54
KEEN - boty na 10 měsíců
od fj1947 » úte čer 2, 2015 17:19
dovolím si vás seznámit s průběhem reklamace sandálů KEEN. Po 10ti měsícívh pužívání se mi přetrhl popruh, reklamace nebyla uznána, obuv je prý zcela využita.... Udělejte si názor sami , zda se jedná o kvalitní obuv, nebo ne.
Zdraví TK
Průběh reklamace :
---------- Původní zpráva ----------
Od: Spackova Vaclava
Datum: 5. 2. 2015 v 11:16:08
Předmět: RE: RE: RE: Reklamace 3840033358 - KEEN
Dobrý den,
Že jsou boty plně využité není pouze obecné tvrzení jak uvádíte. Je to zásadní argument pro posouzení bot. Na základě toho, že jsou boty četně užívané a tím pádem opotřebené a na některých místech zeslabené, došlo k ostatním defektům, které reklamujete. Stejným způsobem došlo i k vytržení pásku na patě. Pokud by boty byly minimálně užívané a celkově neopotřebené, bylo by jistě na místě zvažovat výrobní vadu. To ale bohužel není váš případ. Životnost sandálů Keen rozhodně není 10 měsíců. Naopak s těmito botami máme velice dobré zkušenosti a našim zákazníkům slouží výrazně déle než je jejich záruční lhůta. Ale jak jsem již psala, tak jako u všech ostatních výrobků, záleží na mnoha faktorech, jak dlouho zákazníkovi konkrétní boty vydrží.
Opotřebené, odnošené a zcela využité boty nemohou být předmětem reklamace.
S pozdravem,
Vendula Špačková
Reklamační technik
image001
Outdoor Concept a. s.
Americká 54, P. O. Box 321, 301 00 Plzeň
mobil: +420 724 202 621
tel.: +420 379 200 614
e-mail: vaclava.spackova@outdoorconcept.cz
http://www.hannah.cz http://www.rockpoint.cz
image002 image003
From: Tomas Kutilek
Sent: Friday, January 30, 2015 10:00 AM
To: vaclava.spackova@outdoorconcept.cz
Subject: Fwd: RE: RE: Reklamace 3840033358 - KEEN
Vážená paní Špačková,
žádám Vás , o vyjádření ke konkrétní závadě , a to k vytrženému pásku u pravé boty.Očekávám od Vás konkrétní, jasnou a jednoznačnou odpověď, kdo, nebo co zapříčinilo tuto závady.
Odpovězte mi konkrétně např. sandály KEEN jsou vyráběné z podřadného materiálu, který nevydrží ani 10 měsíců užívání , nebo kvalita zpracování sandálů KEEN nestojí za nic.
Neustále mi obecně argumentujete , že boty jsou plně využité. Znamená to tedy, že vlastností sandálů KEEN maximální doba užívání 10 měsíců? Pokud si za tím stojíte , tak mi to jednoznačně potvrďte. Nežádám víc , než konkrétní odpověď např. Sandály KEEN mají životnost 10 měsíců, po této době užívání jsou zcela využity a můžete si je maximálně nacpat tam, kam slunce nesvítí a nelze je tedy reklamovat.
Děkuji Vám za konkrétní a jednoznačné vyjádření.
Naší vzájemnou komunikaci hodlám zveřejnit na internetu a umožnit internetové veřejnosti udělat si názor na sandály KEEN a služby s nimi spojené.
S pozdravem Ing. Tomáš Kutílek
---------- Původní zpráva ----------
Od: Spackova Vaclava
Datum: 29. 1. 2015 v 07:30:56
Předmět: RE: Reklamace 3840033358 - KEEN
Dobrý den,
Vaši reklamaci jsme důkladně prozkoumali a na našem vyjádření si bohužel musíme i nadále trvat. Reklamační dobu nelze zaměňovat s životností výrobku, tj. dobou, po kterou při správném používání a ošetřování může vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho používání vydržet. Vaše boty jsou plně využité.
Je nám velice líto, že s naším stanoviskem nesouhlasíte, ale pro nás je bohužel konečné.
S přáním hezkého dne,
Vendula Špačková
Reklamační technik
image001
Outdoor Concept a. s.
Americká 54, P. O. Box 321, 301 00 Plzeň
mobil: +420 724 202 621
tel.: +420 379 200 614
e-mail: vaclava.spackova@outdoorconcept.cz
http://www.hannah.cz http://www.rockpoint.cz
image002 image003
From: TK
Sent: Monday, January 19, 2015 7:01 PM
To: vendula.spackova@outdoorconcept.cz; rockpoin@rockpoint.cz
Subject: Reklamace 3840033358 - KEEN
Vážená paní Špačková,
28. 4. 2013 jsem si zakoupil boty KEEN Newport M US11 bisn za částku 2590 kč. Domníval jsem se , že pokud si zakoupím dražší zboží, bude kvalita a případné služby odpovídat vyšší pořizovací ceně. Musí přiznat, že jsem se hluboce zmýlil. Přestože, sandály nosím od května do září, což je 5 měsíců v roce, tak bohužel nevydržely.
12. 1. 2015 jsme sandály reklamoval. Reklamoval jsem na pravé botě rozpárání švu a vytržení (přetržení koženého pásku držící patu). Prodejce ještě do reklamačního protokolu iniciativně dopsal odlepující se stélku.
16. 1. 2015 jsem dostal vyrozumění, že reklamaci zamítáte s odůvodněním :
Obuv je celkově opotřebená a využitá. V průběhu užívání došlo k drobnému narušení neoprenových podšívek, odlepení mezipodešví a stélek, k opotřebení podešví a k celkovému sešlápnutí obuvi v patních částech obou bot. Dále došlo k rozpárání švů hlavně na kotnících. Dle charakteru defektů a stavu obuvi je zřejmé, že se jedná především o její opotřebení.
Materiál, ze kterého je obuv vyrobena, má standardní kvalitu a ničím se neliší od materiálu použitého u ostatních bot stejného typu. Pokud by se jednalo o výrobní vady, musely by ses projevit bezprostředně po nákupu výrobku a měly být reklamovány hned po zjištění podle paragrafu 2112 OZ.. Nikoliv po několikaměsíčním užívání - obuv je užívána 21 měsíců. V tomto případě by se jednalo o užívání výrobku přes zjevnou vadu a nárok na reklamaci této vady tím zaniká.
Vážená paní Špačková, dovolím si reagovat na vaše vyjádření k reklamaci v několika bodech:
drobné odlepení podešve mě nezajímá, toto do reklamačního protokolu dodal prodejce, tato závada mě však netrápí, i když o kvalitě zboží samozřejmě vypovídá…
ve vyjádření se vůbec nezmiňujete o vytržení pásku v oblasti kotníků a rozpárání švu pravé boty, což byl hlavní důvod reklamace (obrázky přikládám)!!! Vytržení koženého pásku ze švu jasně vypovídá o nekvalitním materiálu nebo o špatném sešití (o příliš utaženém švu, který se příliš zařízl do kůže). Žádám Vás o vysvětlení , jak je možné, že vytržení pásku v oblasti kotníku vzniklo jen u jedné boty , zatímco druhá je bez chyby, není to divné?? neznamenalo by to, že jedna bota je z méně kvalitního materiálu než druhá??, nebo je standardem bot KEEN , že pravá boty se rozpadne dříve ???, nebo mě budete přesvědčovat, že skáču po jedné noze a že jsem si to způsobil sám ??
ve vyjádření zmiňujete , že materiál má standardní kvalitu, zajímá mě jakou metodou jste kvalitu materiálu posuzovala, jakým zkouškám jste defektní botu vystavila , že můžete dělat takovéto závěry.
dále bych opravil Vaši argumentaci, že boty užívám 21 měsíců. Milá paní Špačková, v rodině platím za otužilce, ale i přes to, nosím sandály jen od května do září, tedy 2x5 měsíců, nikoliv 21, jak účelově uvádíte. I kdybych přistoupil na to, že boty nosím 21 měsíců, tak jsou boty dle OZ stále v záruce a požaduji jejich opravu a pokud to neumíte, tak vrácení peněz.
Vážená paní Špačková, budu čekat na Vaše doplňující vyjádření k reklamaci.
Upozorňuji Vás, že podnikám v oblasti internetové reklamy, a tedy velmi dobře vím, jak fungují internetové vyhledávače. Zasadím se tedy, aby se o mé zkušenosti s botami KEEN a následným průběhem reklamace pod záštitou Hannah a Rockpoint seznámil co nejširší okruh uživatelů internetu. Medializaci považuji za efektivnější nástroj, nežli posudek soudního znalce a následný soudní spor. Nevynechám samozřejmě Facebook a Outdoor fora.
S pozdravem Ing. Tomáš Kutílek
- fj1947
- nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon kvě 10, 2010 20:29
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Hafi » úte čer 2, 2015 18:48
-
Hafi - Moderátor
- Příspěvky: 8429
- Registrován: pát led 5, 2007 10:28
- Bydliště: Už zas Praha :-(
Re: KEEN - boty na 10 měsíců
od mike » úte čer 2, 2015 20:43
fj1947 píše:Upozorňuji Vás, že podnikám v oblasti internetové reklamy, a tedy velmi dobře vím, jak fungují internetové vyhledávače. Zasadím se tedy, aby se o mé zkušenosti s botami KEEN a následným průběhem reklamace pod záštitou Hannah a Rockpoint seznámil co nejširší okruh uživatelů internetu. Medializaci považuji za efektivnější nástroj, nežli posudek soudního znalce a následný soudní spor. Nevynechám samozřejmě Facebook a Outdoor fora.
Moc se mi nelibi, ze vyuzivas OF jako nastroj pomsty, ale budiz. Z vysledku reklamace ale vidis, ze to neni efektivnejsi nez posudek soudniho znalce a nasledny soud. Asi by bylo lepsi pouzit standardni postup a zajimalo by mne, co by na to znalec rekl. Z cele komunikace totiz vubec neni jasne, kdo je v pravu. Jak pise Hafi vyse, zalezi, jak moc jsi v sandalech chodil a v jakych podminkach. Celkem se jim nedivim, ze reklamaci zamitli, jestli jsou sandaly hodne opotrebene, maji na to pravo. Reklamoval jsi po 21 mesicich a tem 10 mesicum noseni muzou nebo nemusi verit.
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49421
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od foltyn » stř čer 3, 2015 10:54
- foltyn
- nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: pon čer 1, 2015 8:50
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » stř čer 3, 2015 11:47
Coz samozrejme neznamena, ze reklamace po zivotnosti nemohou byt resene ke vseobecne spokojenosti.
Na druhe strane, pokud nekdo boty nepouziva na jine ucely a za jinych podminek ani jinak v rozporu s navodem k pouziti (coz se malokdy dodava, hlavne cesky, jiny jazyk se nebere v uvahu, ani slovenstina) nez je urcene (tj i zivotnosti), tak je odmitnuti reklamace "vynosenim" obuvi za hranou...
Ja bych se pani zeptal, at mi "oficialne" rekne, jaka je (a cim je urcena) presne vyrobcem udavana zivotnost daneho konkretniho typu bot. A nenechal bych se odbyt neurcitymi reci. A pro jistotu bych napsal i vyrobci s podobnym dotazem.
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16585
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: KEEN - boty na 10 měsíců
od fj1947 » stř čer 3, 2015 14:26
Posudek soudního znalce a následný soudní spor převyšuje hodnotu bot. Již s dopisováním s paní Špačkovou jsem strávil spoustu času, a výsledek se rovná nule. Boty jsem si nechal opravit na vlastní náklady (100kč) a tento spor s výrobcem již neřeším, další boty KEEN si již ale nekoupím.
Jde mi o to, aby si výrobce uvědomil, že i způsobem jakým se staví k řešení reklamací si buduje pověst. A měl by zvážit, zda se u bot, které stojí 2,6 tis, bude krkat o opravu za stovku. Medializace a tlak na výrobce může ve výsledku pomoci nám všem.
- fj1947
- nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon kvě 10, 2010 20:29
Re: KEEN - boty na 10 měsíců
od mike » stř čer 3, 2015 16:42
fj1947 píše:Posudek soudního znalce a následný soudní spor převyšuje hodnotu bot.
To sice ano, ale kdybys vyhral, vsechno plati prodejce. Navic by pro tebe priznivy posudek nejspis vedl k tomu, ze by reklamaci uznali i bez soudu. Otazka ale je, jestli by byl priznivy, vubec bych si na to nevsadil.
fj1947 píše:Jde mi o to, aby si výrobce uvědomil, že i způsobem jakým se staví k řešení reklamací si buduje pověst. A měl by zvážit, zda se u bot, které stojí 2,6 tis, bude krkat o opravu za stovku. Medializace a tlak na výrobce může ve výsledku pomoci nám všem.
Vyrobce se o tom nejspis vubec nedozvi. Jinak v principu souhlasim, ale dabel je v detailech a zrovna tady opravdu neni jasne, kdo je v pravu. Jeste jsi nenapsal nic o tom, jak moc jsi v botach chodil a z fotky to taky neni jasne. Klidne se mohlo stat, zes nekde skrtnul o ostry kamen, prerizl sev a ten se pak vyparal.
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49421
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Hafi » čtv čer 4, 2015 9:07
-
Hafi - Moderátor
- Příspěvky: 8429
- Registrován: pát led 5, 2007 10:28
- Bydliště: Už zas Praha :-(
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od booze » čtv čer 18, 2015 11:26
koflík píše:Jakým způsobem ti to v Restday opravili? Neměl bys fotku?
diky za nakopnuti. Jsem to prehledl.
Restday to opravili velice pekne a jsem spokojeny. Boty mam prevazne na ferraty, takze celkem velke namahani a drzi to vyborne. Oprava stala 300Kc a cekal jsem na to 2,5 tydne.
-
booze - outdoor maniak
- Příspěvky: 8315
- Registrován: ned pro 14, 2014 12:56
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od budo » pát čer 19, 2015 6:17
-
budo - inventář fóra
- Příspěvky: 4034
- Registrován: pát kvě 29, 2009 20:54
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od koflík » pát čer 19, 2015 6:47
booze píše:Restday to opravili velice pekne a jsem spokojeny.
Díky za reakci a fotku. Super
budo píše:Co jsou ty dilce oznacene sipkou? To je uz taky nejaka oprava?
To je "zpevnění celokoženého svršku". Mám to v podobném stavu - když byly nové,, vypadaly takhle a používáním se to prostě už trochu odchlipuje.
- koflík
- nováček
- Příspěvky: 83
- Registrován: ned úno 13, 2011 19:59
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » stř zář 2, 2015 8:08
LS BoulderX, obe paty velice rychle vydrene a to tak, ze z der vypadavala i penova vrstva. Puvodne opravene v Restday (manzelce byly boty fajn, nechtela se jich vzdat na nejaky mesic nebo uplne), ale oprava (podle meho nazoru) povedena ponekud blbe, dali hrozne uzkou kozenou "zaplatu", okraje ktere drely paty, navic uz po 2-3 dnech noseni (pouze do prace a zpatky, celkem denne cca 1-2km) se okraje odlepovaly, oprava reklamovana, vraceno do puvodniho stavu (a to se jim fakt povedlo! - takto sly boty na reklamaci do Hudy vcetne pruvodniho dopisu s popisem situace. Za dva tydny prisla SMS, ze rekl. vyrizena - dobropis, vracena kupni cena.
Kdo zna me prispevky v tomto vlakne, vi, kolik jsem tech bot uz musel reklamovat a jak slozite to obcas bylo a ani nevim, jestli je jiny prodejce, ktery pred koncem 30-tidenni lhuty uznal reklamaci s vracenim penez - vetsinou se to "resilo" nevyresenim do 30 dnu... (A neni to jenom u bot).
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16585
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34