Reklamace bot - jednotlivé případy

zkušenosti, rady, dotazy

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » pon zář 13, 2021 20:25

Etheric píše:Jako prodejce bych nevěřil, že rok starý boty maj jen 300km. Nicméně to jde poznat podle vzorku podrážky.
Houbelec, zmenu vzorku nemuzes brat jako sbernou minci.

Viz v tomto topicu popis synovych LS Trango Cubu. Sice pohorky a ne nizke boty (co, predpokladam, ty zde reklamovane jsou), ale ty mely nachozene mene, boty urcene na technicke horolezeni, tj. na skaly (na kterych zdaleka nemely ani 100km) a ve spicce schozene az k totalnimu zniceni, predreni az na vyztuz podrazky. Za malo jednotek mesicu pouzivani.
Stejne boty, jiny par se stejnou podrazkou (asi o rok nebo dva pozdejsi modelovy rok), tam se vymenovaly podrazky po skoro trojnasobku km v cca stejnem terenu a pouzivani, ale mely jeste daleko k takovemu predreni - aby se to jeste dalo podrazit znova. Za min. dvojnasobek mesicu pouziti.

Tj. stejne boty, podle opotrebeni bys rekl, ze ty znicene se musely nosit alespon 2000, spise 2500+ km (podle toho, jak se sedrou podrazky jinych pohorek stejne kategorie - mikove Alasky by tak vypadaly skoro urcite az po 3000+ km, ale tam je podrazka urcena na jiny teren), ty lepsi bys odhadl tak na 1200-1500 km.

Moje normalni GTX nizke boty, co bezne nosim do prace (tj. asfalt, beton a dlazba) myvaji po roce za sebou min. 700 km - a teda si nepamatuji na zadne (resp. ne u poslednich ctyr paru, ruzni vyrobci a modely), kde bych po roce videl nejake vyraznejsi zmeny vzorku podrazky, to zacinalo tak po dvou letech.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 11719
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » pon zář 13, 2021 20:35

Tady musim souhlasit, opotrebeni podrazky zavisi na spouste veci. Na terenu, vaze cloveka, rychlosti chuze... Z celkoveho stavu boty, vlozky apod. by ale neco poznat byt melo. Kdyby se ovsem chtelo. Spis si ale myslim, ze to tilhle velci prodejci moc neresi. Do 6 mesicu reklamace tohodle typu uznavaji, nad 6 mesicu ne. Poslou generickou odpoved a jestli se chce zakaznik dal snazit, jeho vec. Udela to jeden z mnoha a i kdyz mu zaplati znalecky posudek, tak se to vyplati.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 42310
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » stř zář 15, 2021 22:14

@Asanoth: Doporucuji dobre zdokumentovat boty zvenku i zevnitr a zkusit oslovit s dotazem soudniho znalce (myslim, ze jsem tady nekdy daval i kontakt) na (nezavazne!) rychle posouzeni podle fotek, Tveho popisu problemu, nejlepe i popis na strankach A3Sport, k cemu ta botu ma byt pouzivana (turisticka nebo bezecka, ..), jak, kde a kolik km jsi jej pouzival a odpovedi na reklamaci. Jestli si mysli, ze ma smysl mu boty poslat na placene posouzeni. Toto by mel udelat zdarma. A kdyz odpovi, ze ano, ma smysl. tak mu ty boty posly se zadosti o znalecke posouzeni. Zaplatis za to, ale s tim posudkem Ti s 99,9% pravdepodobnosti A3Sport se skripenim zubu vyresi reklamaci a i cenu za znalecky posudek+vsechny Tve vydaje s tim spojene (napr. postovne).

Jen tady musis pocitat i s tim, ze se muze stat, ze zjisti v GTX nejakou dirku - od jehlici nebo neceho jineho a to, pokud je to jedine misto zatekani muze byt duvodem odmitnuti vady vyrobku. A taky to posouzeni muze znicit botu, takze mozna uz botu nepouzijes. Zase v takovem pripade vetsinou neuctuji zdaleka celou castku posudku.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 11719
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Etheric » čtv zář 16, 2021 6:09

Když to vezmu, jak vypadaj moje boty a podrážky po 100, 200, 500, 1000, 2000,... kilometrech, dá se to na nich poznat. Ale je pravda, že vazoun chodící po cyklostezce může mít po 300km podrážky, jako já po 1000. Faktorů tam je samozřejmě dost, avšak podrážka /když znáš dobře ten materiál a víš jak se chová/ napoví hodně.

Když donesu k reklamaci 4 měsíce starý boty, který však maj nachozeno 3000km, uspěju? Je to do půl roku od koupě, ale na botech jsou ty kilometry znát... Mě pošlou do patřičných míst, že je to poškození používáním. Nebo ne? Pokud ne, měl bych boty zadara, několik párů, který za 4 měsíce po 3k km začnou protékat, vymění mi za nový, takhle to furt točit... To bych měl zákaz vstupu do několika prodejen a některý eshopy by mi neprodaly ani tkaničky :twisted:
NE povinným vakcínám. Moje tělo, moje rozhodnutí!
Etheric
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3424
Registrován: úte říj 23, 2018 6:53

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod pavproch » pát zář 17, 2021 14:17

Náhodou sem se podíval do starších (soukromých) mailů a .... fčera to bylo 30 dní, co sem prodejci oznámil (a on mi potvrdil přijetí) reklamaci GTX v sedmém párů LaS UR GTX (špička pravé boty při první chůzi v mokré trowě pustila vodu na prsty). Neozvali se, dám bolševikovi ještě pár dní a dyž nic, budu chtít penízky z5.
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 23100
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » pát zář 17, 2021 15:08

Etheric píše:Když donesu k reklamaci 4 měsíce starý boty, který však maj nachozeno 3000km, uspěju?

Ne, po 3000 km je bota spotrebovana a je to na ni sakra videt. Psal jsem Do 6 mesicu reklamace tohodle typu uznavaji, pricemz tohodle typu znamena, ze bota nebo zbozi obecne je celkem OK, ale ma nejakou vadu jako tekouci membrana. Proste veci sporne, ktere by jinak musel posoudit znalec do 6 mesicu jo a nad 6 mesicu ne. Ciste pragmaticky. Pokud nenarazis na blba jako je Moravcik.

pavproch píše: Neozvali se, dám bolševikovi ještě pár dní a dyž nic, budu chtít penízky z5.

Na co par dnu? V pondeli bych to po nich chtel. Stejne to nema jine reseni, coz je jim jasne, akorat to nechali vyhnit, klidne ti je mohli vratit hned.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 42310
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Etheric » ned zář 19, 2021 8:53

Kdo je Moravčík?
Jsem teď objednal Reeboky na A3 sportu, páč jinde ty co chcu v mý velikosti nemaj. Navíc za 1500, super. Letos bych snad ty 2k km ještě stihnout mohl, takže jestli budu reklamovat, bude to do tří měsíců od koupě. Ale snad to nebude potřeba.
Edit: tak nic. A3 mi objednávku stornovali, že není skladem. Hlavně že dle webu skladem bylo. Dementi ](*,)
NE povinným vakcínám. Moje tělo, moje rozhodnutí!
Etheric
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3424
Registrován: úte říj 23, 2018 6:53

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod pavproch » pon zář 20, 2021 10:35

pavproch píše:Náhodou sem se podíval do starších (soukromých) mailů a .... fčera to bylo 30 dní, co sem prodejci oznámil (a on mi potvrdil přijetí) reklamaci GTX v sedmém párů LaS UR GTX (špička pravé boty při první chůzi v mokré trowě pustila vodu na prsty). Neozvali se, dám bolševikovi ještě pár dní a dyž nic, budu chtít penízky z5.


Odstoupení od kupní smlouvy (bo nevyřízeno v zákonných 30-ti dnech) a žádost o vrácení peněz sepsána a odeslána, to sem zvjedaff na (jejich) reakci.
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 23100
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod pavproch » pon zář 20, 2021 12:47

To jo, odpověděli obratem, že jako jo, uznávají odstroupení od smlouvy a vrátí penízky. Fčil ešče aby je opravdu vrátili.
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 23100
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod pavproch » úte zář 21, 2021 9:53

Tak jo, reklamace (úspěšně) uzavřená, penízky sou z5 na účtě. Žebych si do zásoby koupil další pár LaS UR GTX? :twisted: (...ne, to je jen ironie, jeden pár doma v zásobě už mám).
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 23100
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » stř zář 29, 2021 16:07

Jak teď reklamuji synove LS Trango Alpy, se mi ozval prodejce (Adamsport z Ruzomberka), ze nemam k reklamaci prilozenou fakturu (byla tam jenom objednavka), ze poslou informaci, ze prijali reklamaci, ale ta nude pozastavena, kym jim ji neposlu. Tak jsem jim to poslal a zaroven je upozornil, ze objednavka je podle slovenskych zakonu plne dostacujici. Mohl bych se na to vykaslat a klidne si pockat 30 dnu a potom se jim ozvat, ze maji smulu, prosvihli lhutu - ale chci to nechat radne projit posouzenim alespon u dovozce, bo me zajima, jak se k tomu postavi - jsem reklamoval 4 veci a uznani kterekoliv by melo vest ke "klamlivemu jednani" od dovozce, coz by - kdybych na to tlacil - mohlo dal vest i k nucenemu zruseni nabizeni bot tak, jak to delaji ted.

Ale taky jsem zjistil, ze se moc dobre "jedna" s nima... :roll: #-o
Topánky sa kúpili v eshope Adamsport.eu, na objednávke je uvedená spoločnosti Adam sport s.r.o. Bratislava. Faktúra je vystavená spoločnosťou ALKANDA s.r.o. Banská Bystrica. V reklamačnom poriadku na Vašich stránkach sú uvedené identifikačné a kontaktné údaje na spoločnosť Adam sport s.r.o. Ružomberok a v Obchodných podmienkách je uvedená ako predajca spoločnosť MITENG s.r.o. Banská Bystrica (s adresou rovnakou ako spoločnosť ALKANDA).
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 11719
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » pon říj 18, 2021 16:56

Kupodivu, reklamace v Adamsportu je uznana docela rychle, cca za tri tydny. Dnes volali pro cislo uctu, kam poslat penize.

Takze - az na pocatecni nejasnosti a trose "drzosti" - vse probehlo (zatim) docela hladce. Az na to, ze mi ani nenapsali, ze reklamaci prijali, coz maji povinnost i podle slovenskeho obcanskeho zakonu (i EU pravidel).
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 11719
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » stř říj 20, 2021 8:26

Bohuzel, zadne vyjadreni k reklamaci jsem neobdrzel (no jo, kdyz uznaji, nepisou, proc). Takze ted vubec netusim, ktere z tech 4 reklamovanych veci uznali. Hlavne by me zajimalo, co rikali na to, ze v jazyku nemaji zadnou membranu i kdyz pisou (i u vyrobce), ze vodeodolnost pohorek zabezpecuje GTX membrana a ze toto je "klamlive konani". Ta je u techto bot pouze tak do vyse 6-7 cm. (Tento bod jsem do reklamace pridal jen "dodatecne" prave kvuli tomu, co by na to rekli, jinak jsme to doma vedeli a kupovali boty i s tim vedomim.)

To by totiz bylo zajimave i pro jine lidi, co maji problem se zatekavanim pres jazyk, podobne je resena prakticky cela Trango serie u La Sportivy.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 11719
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » úte říj 26, 2021 14:31

Tak ta reklamace asi bude mit pokracovani, bo me prave pekne nasrali z Adamsportu. Jsem jim dodatecne poslal k proplaceni podaci listek z CP (251 Kc, poslani by bylo o jednu korunu levnejsi GLS, ale to bych se musel hrat s nalepenim stitku doma).
Dostal jsem od nich odpoved, ze oni proplaceji jako "opravnene vydaje za postovne" pouze nejnizsi cenu a to za Zasilkovnu (149 Kc). Na to jsem jim napsal, ze sami doporucuji, ze se zasilka ma pojistit (ale to je dalsich 50 haleru navic za kazdych 100 Kc k zakladni cene), navic Zasilkovna ma horni hranici hodnoty zasilky 5000 Kc/200 EUR a nad to nejenom ze se neda pojistit, ale pri doslovnem chapani jejich obch. podminek ani nesmi mit vec v zasilce vyssi hodnotu. Boty staly 233EUR/6080 Kc. Teda vlastne bych to ani nesmel pozadovanym zpusobem poslat.
Jejich reakce je to, co me nasralo - "My preplácame odôvodnené náklady do sumy 149 Kč, či zvolite poistenie zásielky alebo nie je slobodné rozhodnutie zákazníka, my to len odporúčame". Jinymi slovy, kdyz se zasilka ztrati nebo poskodi, my za to nezodpovidame (to je spravne), ze nedostanete zaplaceno kvuli nepojisteni, je Vas problem, to si reste sami. Ze jste porusili obch. podminky Zasilkovny, je taky pouze a jen Vas problem. Nas zajima jenom to, ze my neproplatime vic.
Pokud si mysli, ze pojisteni zasilky je neoduvodneny vydej...

K tomu jeste jsem od nich nedostal reklamacni protokol ani na zacatku ani ted vyrozumeni o zpusobu vyreseni (obe tyto veci maji povinnost dat k dispozici okamzite, kdyz se resi reklamace "na dalku").

Asi na ne budu muset poslat SOI. Cemuz urcite napomohou jejich predchozi - podobne drze - reakce na upozorneni, ze pracuji celkem se ctyrmi ruznymi nazvami a ICO firem a ze v pripade potreby ani netusim, na kterou firmu podat stiznost.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 11719
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » úte říj 26, 2021 18:35

To je zas extremisticky vyklad podminek. Proste posles zasilku s uvedenou cenou 5000 a kdyz ji ztrati, tak vic nedostanes. Coz je samozrejme v tomhle pripade spatne, ale poslat to klidne muzes.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 42310
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » stř říj 27, 2021 7:57

Vsak pisu, ze pri "doslovnem chapani obch. podminek" (maji tam uvedeno nejak tak, ze zasilka nesmi mit vetsi hodnotu). No a dulezite je toto:
mike píše:Coz je samozrejme v tomhle pripade spatne

Ze si nastavili podminku, ze proplaci jenom tu nejlevnejsi prepravu, kterou Te v pripade zbozi vyssi hodnoti nuti do pripadnich ztrat pokud se zasilka "ztrati". A ze navic pojisteni na skutecnou hodnotu neberou jako opravneny naklad.
Nic vic, nic min. (Ale stejne by me zajimala pro mne hypoteticka ale pro mnohe jedina moznost, ze bych musel do nejblizsiho mista zasilkovny verejnou dopravou a vyslo by me to na jizdenkach tam a zpet na 100+ kacek, tudiz by to bylo drazsi nez zajit na postu nebo si pockat na GLS, jak by na to reagovali.)

Normalne bych se na to vybodnul, ale me fakt nasral ton jejich nekolika emailu, frazy typu "mne je uprimne jedno, co vy", "poistenie je slobodna volba zakaznika, nie povinnost" (a preto ju nepreplatime), ze maji na ruznych mistech uvedene ctyri ruzne kontaktni/odpovedni firmy s ruznym ICO i adresou, "to je nase interni zalezitost a Vas to nemusi zaujimat" (ale maji uvedene, ze pri reseni problemu se SOI mas pouzivat jinou spolecnost nez provozuje eshop - od dalsi mas fakturu za zbozi a jeste jinou mas uvedenou na reseni v reklamacinich podminkach #-o). Takove povysovani a nadrazovani se na zaklade niceho nesnasim.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 11719
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Lipon » stř říj 27, 2021 8:52

tak jim pošli předžalobní výzvu a pak návrh na vydání elektronického platebního rozkazu (stojí polovinu toho, co normální), a počítej s tím, že to může být běh na delší trať, pokud podají odpor
popíšeš že jsi úspěšně reklamoval to a to, doložíš, pak že jsi požadoval náklady spojené s uplatněním reklamace a že ti je odmítli proplatit (nad jimi stanovenou výši), plus kolik by stálo cestovné do nejbližší zásilkovny
udělej si ze všeho screenshoty, elektronickou komunikaci ulož, případně vytiskni emaily do PDF s viditelnou úplnou hlavičkou mailu
pročti si někde komentář k OZ ohledně uplatnění nákladů spojených s reklamací - lepší použít argumentaci někoho, do se tím zabývá, než tvůj výklad normy; nic ve zlém, ale tvůj výklad bývá občas poněkud více odchýlený od praxe a ustálené judikatury
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3720
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » stř říj 27, 2021 9:56

Lipone, jasne, ze bych to mohl udelat i tak. Ale je otazne, co chci dosahnout. Pokud by mi slo jen o proplaceni tech nejakych 111 Kc navic, tak jo, udelam to, ja pises - i s dalsimi vydaji. To by byl, abych tak rekl "pravnicky" pristup.

Ja ale ted pujdu spise "spotrebitelskym" pristupem, pres obchodni inspekci. Proc?

Kdyz pujdu "pravnicky", tak si zabezpecim (pokud vyhraji) zaplaceni svych penez - a nic vic.
Kdyz pujdu po linii obch. inspekci (at uz COI nebo SOI), tak mohu docilit mnohem vice - ne penezne, ale vysledkove. A vysledky budou v prospech nejenom mne ale v budoucnosti i pro dalsi zakazniky. OI mi muze pomoci i s tema penezi, ale hlavne muze vysetrit soulad podminek a chovani obchodi s Obc. zakonikem a zakonem o ochrane spotrebitele - a taky prinutit firmu/eshop to uvest do souladu, pokud jsou casti v nesouladu. Tj. v tomto pripade se muze vyresit:
1) uznavani pojisteni prepravy zbozi na reklamaci jako opravneny naklad a taktez zohledneni podminek prepravy
2) nejasnosti a nesoulad Obch. podminek, Reklamacniho radu, fakturace a samotneho eshopu, kde vsude je pouzita jina spolecnost, jine ICO, jine kontaktni udaje
3) (co jsem nepsal) naucit je, ze se na kazdou reklamaci ma udelat psany reklamacni protokol a ten se musi zakaznikovi poskytnout i kdyz se reklamace posila postou, staci mailem. Ja jsem nic nedostal, pouze mi telefonovali, ze prisly boty a ze musim jim poslat fakturu, bez toho nemohou prijat reklamaci. Jejich jedina mailova nebo jina pisemna reakce byla jejich nepekna odpoved, kdyz jsem na zaklade toho telefonatu poslal scan faktury a napsal, ze to neni povinna polozka, kdyz jsem jim jednak dal cislo objednavky, jednak jsem celou tu objednavku dal vytistenou do baliku a jeste jsem jim pripomenul ten bod 2, kvuli kteremu jsem dlouho nemohl najit fakturu, tu vystavila uplne neznama spolecnost a jeste z B. Bystrice misto Ruzomberku (viz dalsi bod).
Napodobne maji povinnost pisemne informovat o vysledku reklamace, taky jsem byl jen kontaktovan telefonicky, ze mam poslat ucet na penize.
4) naucit je pravidla, co mohou a co nesmi pozadovat jako povinne pri podani reklamace (napr. fakturu, kdyz maji jine veci, dokazujici vse potebne o nakupu, napr. objednavku z jejich eshopu)

Tim "pravnickym" postupem zustanu na bode 1 a to klidne uhradi jenom mne, ke kazdemu dalsimu se mohou dal chovat stejne - kdo ze zakazniku bude sledovat judikaturu, a to jeste mozna v jinem state nez je obchod? Se zadnym z dalsich bodu se soud (na zaklade meho podnetu) zabyvat nebude, to je zalezitost OI.
Pokud OI vyda rozhodnuti, ze tam jsou veci spatne, samozrejme, muze eshop dat vec dal k soudu (ale to udela, kdyz uz, nejspise jenom kvuli tem penezum), jinak ale rozhodnuti OI je pro ne zavazne. A taky je velka pravdepodobnost, ze se OI nekdy v budoucnu alespon podiva, jestli se neco zmenilo, alespon, kde to muze zkontrolovat. Kdyby se objevila dalsi stiznost, tak jsou pokuty za opakovane porusovani vetsinou uz nasobne.

Jen si zatim nejsem plne jisty, jestli spravne to resit u COI nebo SOI - Adamsport je slovensky eshop, ale ma ceske stranky s cenami v KC, s prelozenymi Obch. podminkami i ostatnych svych predpisu do cestiny, cimz by mel spadat i pod moznost kontroly COI.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 11719
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Lipon » stř říj 27, 2021 11:53

kdyby ti slo ciste jen o penize, tak se na to vykasles, panc pomer cas/zisk je krute neprijemnej
takze ti jde o princip
kdyz mas pravomocnej rozsudek/plat. rozkaz, snadno ho muzes dat k dobru komunite, ktera v tom shopu muze nakupovat, a udelas vetsi sluzbu, nez to stvat pres uredniky nejake statniho aparatu
nezavislemu pozorovateli by se spis mohlo zdat, ze se s nima nechces konfrontovat naprimo a radsi si postezujes na urade, aby si na ne posvitil

tolik me dva centy k tematu
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3720
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » stř říj 27, 2021 12:05

Stejne Ti diky, ze to bylo opravdu k tematu - a nekdy pro nekoho uzitecne rady :smt023

BTW, rozhodnuti OI muzu dat "k dobru komunite" uplne stejne a se stejnym ucinkem. A nemej obavy, urcite to alespon sem dam, stejne tak upozornim zname, kdo by tam chtel neco kupovat - ale tim moje snaha konci, nejsem na zadnem jinem foru a uz vubec ne na FB nebo Twotteru a pod.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 11719
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř říj 27, 2021 20:33

@Lipon: apuka rad tresta a na to je urad idealni. Neco najdou a obchod dostane pokutu a kdyby nahodou ne, tak i kontrola je sama o sobe neprijemna. Plus ho to nic nestoji, proste jim napise a o zbytek se postara urad. Plati ovsem i to, co napsal, mohlo by to vest k naprave situace. Takze tri mouchy jednou ranou, no neber to :twisted:

(Kdyz jsem se na jare rozmyslel, jestli jit do sporu o neuznanou reklamaci s blbem Moravcikem, tak jsem se rozhodl, ze mi za to nestoji. Mohl jsem poslat stiznost COI, na jeho e-shopu by se vady taky nasly, ale prislo mi to takove nechutne, a tak jsem zustal u toho, ze jsem pred nim varoval tady.)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 42310
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » stř říj 27, 2021 20:51

Miku Ty si fakt vul... , na to se jine uz neda napsat :twisted:
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 11719
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod fka55 » čtv lis 4, 2021 10:46

Zakoupil jsem scarpa mescalito gtx v prodeně Alpsport jelikož se mi po cca 2 měsících udělaly boule uvnitř poty na podrážce a bolelo to při chůzi. Reklamace - po 30 ti dnech kdy se nikdo neozval jsem se stavil na prodejnu a vrátili mi peníze. No mohli to urychlit :-) ale měl jsem staré křusky na chození tak jsem až tak nespěchal.
fka55
nováček
nováček
 
Příspěvky: 9
Registrován: pon bře 16, 2015 9:53

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod milarepa » stř pro 1, 2021 8:23

před rokem a půl jsem si pořídil Roclite Pro 400 GTX od inovejtu, boty byly fantastické, užil jsem si je parádně, ale když jsem to drtil v soutěskách Slovenského ráje, tak mi tam někde na skále praskla v jednom místě membrána, řekl bych, že to byla má chyba, boty do takového terénu nejsou koncipované, zkusil jsem je reklamovat, ačkoliv už byly dost okopané, tak reklamace byla k mému překvapení uznána a prachy mi poslali zpět

https://inov-8.vavrys.cz/inov-8-roclite-pro-g-400-gtx-m-s-black-cerna-000950-BK-S-01
milarepa
účastník
účastník
 
Příspěvky: 280
Registrován: stř pro 30, 2020 22:01

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » stř pro 1, 2021 10:31

Teda pokud membranova podsivka opravdu praskla (a ne prosoupla), tak to Tvoje chyba bude tezko. I kdybys botu pouzival v tezsim terenu.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 11719
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod milarepa » stř pro 1, 2021 12:30

nevím přesně jakým způsobem se tam udělala ta trhlina, jen pak byl dost opruz mít 3 dny furt mokro v botách když tam neustále chodíš těma korytama potoků a lozíš kolem vodopádů.
Každopádně boty s GTX už jen pohorky, membrána stejně u všech bot jednou odejde a pak máš jen hůře prodyšnou botu se zbytečně tuhým svrškem
milarepa
účastník
účastník
 
Příspěvky: 280
Registrován: stř pro 30, 2020 22:01

Předchozí

Zpět na Boty