Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy aj. dopravce

o všem možném, co se zrovna nehodí do žádné jiné kategorie

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Michal82 » stř pro 19, 2018 18:20

Ty voe Mike - za 188,- těch 100km sem čekal že to bude i s obsluhou nahoře bez - a ono to bylo bez topení :D

Ale je fakt a to musím pochválit ze dvakrát prošla stevardka s vozičkem a byla to fakt kost až sem cumel co to dělá u ČD a zda opravdu nejsem v pornovlaku :D
Michal82
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3212
Registrován: úte čer 24, 2014 6:45

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » stř pro 19, 2018 18:29

Takze jsi skrt, myslel jsem si to ;-) Jednicka se nejvic hodi prave ted, kdyz jsou vlaky narvane a je zima. Protoze tam mas misto a kdyz ciste nahodou neco nebude fungovat tam, tak holt pujdes do dvojky a penize ti vrati. Kdyz neco nefunguje ve dvojce, tak to holt musis pretrpet nebo jit jinam a tam bude naval.

Stevardky s vozickem jsou bezne, ale mne to spis prijde otravne. Vozicek dela randal, prekazi v ulicce a stevardka mne budi.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Michal82 » stř pro 19, 2018 19:28

Mike - tenhle nevrzal byl novej a stevardka byla taky nova a s tou bych si vrznul zas já ;)
Jo jednička je pro snoby to já nejsem..... ;)
Michal82
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3212
Registrován: úte čer 24, 2014 6:45

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » stř pro 19, 2018 21:41

:D vtip dne. Vetsiho snoba, nez jsi ty, snad neznam.

Vozicky nevrzou, ale rachoti. Nadobi na nich, s tim nic neudelas.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod karaya1 » úte led 8, 2019 14:10

Máte někdo prosím zkušenosti s použitím zpáteční jízdenky tak, že jedna z cest je o trochu delší (na stejné trati) než druhá? Dejme tomu, že bych chtěl jet Brno-Třebová-Blansko na zpáteční jízdenku - původně jsem to chtěl rozdělit na Brno-Blansko a Blansko-Třebová-Blansko, ale podle webu ČD:
Mohu jet zpátky po jiné trase než při cestě tam?
Jízdenku lze využít vždy i po kratší trase než je na jízdence uvedeno. Pokud je trasa pro zpáteční cestu delší, než je uvedeno na Zpáteční jízdence, tak je nutné doplatit rozdíl mezi cenou jednosměrné jízdenky pro delší trasu a cenou jednosměrné jízdenky pro původní trasu.

by to teoreticky mělo jít i napřímo - a mělo by to vycházet i líp cenově. Což je divné.

Zkoušeli jste to někdo? A jde jet delší trasu i TAM a ne jen ZPĚT - a doplácí se u průvodčího, nebo třeba rovnou na pokladně?

Díky.

EDIT: možná úplně nejlepší je naklikat to přímo, Brno-Třebová-Blansko jednosměrně, díky poklesu ceny za km s narůstající vzdáleností to vyjde snad ještě líp.. Ale hypoteticky by mě ten můj dotaz stejně zajímal :wink:
karaya1
účastník
účastník
 
Příspěvky: 680
Registrován: pon kvě 14, 2007 12:16
Bydliště: Brnéčko

Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Michal82 » úte led 8, 2019 18:10

To je zas radosti :)

Obrázek
Michal82
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3212
Registrován: úte čer 24, 2014 6:45

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » úte led 8, 2019 19:50

Priste prosimte hlas predem, az zas pojedes vlakem, aby ostatni vedeli, ze nema cenu jezdit :D
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » úte led 8, 2019 19:55

karaya1 píše:možná úplně nejlepší je naklikat to přímo, Brno-Třebová-Blansko jednosměrně, díky poklesu ceny za km s narůstající vzdáleností to vyjde snad ještě líp..

Bingo :) Akorat nekdy muze byt problem e-shop presvedcit, aby to udelal, jak chces a jeste ti nabidnul spravny vlak. Chce to spravne nastavit prujezdni mista a vzit se do "mysleni" jejich algoritmu, coz by pro tebe nemel byt problem ;-)

S tou zpatecni nevim, ale nejak mi to nedava smysl. To uz bys zrovna mohl chtit u pruvodciho prodlouzeni normalni jizdenky, ze ses rozhodl jet dal.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Michal82 » úte led 8, 2019 20:06

Mike počkám si na tvůj vlak :D
Michal82
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3212
Registrován: úte čer 24, 2014 6:45

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » úte led 8, 2019 20:08

Jo, ty si rozhodne pockas :D
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod malejjarda » pát úno 1, 2019 16:32

Včerejší zážitek z cesty vlakem. I když České dráhy jsou v tom nevinně:

Po práci vyrážím vlakem z Břeclavi do Starkoče, kam mi má přijet syn (12 let) a pak pojedem zpátky do Břeclavi. Cesta tam v pohodě. Ve Starkoči čekám. Sleduji vlaky na mobilní aplikaci. Zpoždění 1 minuta - paráda všechno vychází.... Až do oakmžiku, co má rychlík Trutnov - Praha (kterým chceme do Hradce) mimořádnou událost. https://www.idnes.cz/hradec-kralove/zpr ... pravy_jadv
Vlaky prý nepojedou nejmíň 3 hodiny, než se všechno vyšetří. Takže zkusíme jet oklikou do Chocně a tam počkat na noční IC do Břeclavi. Do Chocně přijíždíme v 21 hodin. Máme 2:15h času. Restaurace u nádraží zavírá v 21hod, tak vyrážíme do centra. Našli jsem otevřenou občerstvovnu s kebaben. pojedli a vracíme se na nádraží. Ale zrada. Nádražní budova už zavřená, zavírá se už v 21:20, Osobní vlak, kterým bychom mohli popojet do Třebové, nám ujíždí před nosem. Hodinu a půl tu v mrazu čekat nebudeme, to je o zdraví. Tak zpátky do centra, kde najdeme otevřený bar - dáváme si čaj a ohříváme se.
Vcelku na čas pak z Chocně odjíždíme podle upraveného plánu.... Po cestě však nečekaně zastavujeme někde v polích před Letovicemi. Po vlaku začínají zmateně pobíhat vlakvedoucí, průvodčí a členové ostrahy. To snad ne - další mimořádka? Naštěstí se asi po 15 minutách vlak rozjíždí. Hlásí něco o poruše na voze, ale zaslechli jsme i něco o ruční brzdě, takže kdo ví. Dojíždíme do Břeclavi. Domů je to přes 4km, pojedeme taxíkem. Další zrada - taxi nikde. Takže voláme na číslo napsané na odstaveném taxíku na parkovišti. Prý je na cestě, ale za 20 minut přijede.
Už je nám docela zima, dá se schovat aspoň za dveře do vestibulu. Po 20-ti munutách opravdu taxík přijíždí. Takže nakonec jsmě někdy v 2:15 doma. Vzhledem k tomu, že jsem vstával v 4:15, toho mám docela dost....

V neděli jedu na otočku do Náchoda. Už se fakt těším. :shock:
malejjarda
účastník
účastník
 
Příspěvky: 354
Registrován: ned pro 7, 2014 16:55
Bydliště: nejjižnější Morava

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » úte úno 19, 2019 21:13

Jal jsem se uplatnit sve pravo z prepravni smlouvy, ci co... Jak jsem hledal, jak to delat, nasel jsem zajimavy FAQ na webu CD, problematika se uz na OF probirala:
CD2.jpg

vs.
CD1.jpg

:(( :-k :D

Jel jsem z Bratislavy do Ostravy. EC z Budapesti melo v Breclavi zpozdeni cca 28 min, EC do Krakowa samozrejme necekalo. Jo, pojedu do Brna, odtud rychlikem do OV, budu tam o hodinu a pul pozdeji. Na nastupisti v Breclavi vidim, stoji tam Regional Expres do OL (asi cekal, zpozdeni cca 8 minut), ta sup tam, co kdybych stihnul v Prerove drivejsi rychlik z Brna?
Kouknul jsem se ve vlaku na IDOS a vidim, ze predchozi rychlik z Brna ma 20 min. Fajn, to bych stihnout mohl. RE uz nekde v Otrokovicich dohnal zpozdeni, do Prerova prijel nacas. Jenze ejhle, mezitim rychlik mel 80 min., na stanici vidim, ze ten jeste predchozi nejakych 200+. Uff... Z Prerova nic jineho od CD do OV nejblizsich X hodin nejede...
Koukam, prave ma jit Leo, ale ma 5 min zpozdeni. Sup na stanici, hledat jejich jizdenkarnu - nikde nic, prave prijizdi vlak, honem na nastupiste, u "pruvodciho" si kupuji jizdenku s prirazkou 50 Kc.
Nakonec jsem dorazil do OV jen o cca 35 min pozdeji nez jsem mel. Jen o 150 Kc lehci.
(U Brna byl vypadek zabezp. zarizeni, jeden vlak byl nakonec odreknut, dalsi dva, myslim, byly spojene nebo nejak tak. Nejdrive bych s nima dojel do OV se zpozdenim cca 226 min, davno po pulnoci...)

Tak jsem zvedav, jak se s tim vyporada CD. V podstate je na vyber - vraceni 50% jizdneho (2hod+ zpozdeni) nebo zaplaceni "jineho druhy prepravy" (LE - pri ztrate posledniho pripoje v cilove stanici). V OV bych si musel brat taxika nebo slapat hodinu pesky.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » úte úno 19, 2019 21:25

:D tipuju, ze updatovali FAQ a misto, aby puvodni odpoved opravili, tak pridali novou. Napis jim.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Michal82 » úte úno 19, 2019 21:33

Zpoždění 200+ to bych brečel i já :D
Michal82
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3212
Registrován: úte čer 24, 2014 6:45

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » stř úno 20, 2019 13:44

Neboj, neni to tak spatne...

Kdyz stavkujou zamestnanci (a ted nemyslim CD, spise na Zapad od nas), klidne nikam nepujdes tyden... :wink: STejne tak staci, kdyz prijde vitr nasrany Tvojim stanem (zes jej v nem postavil a nemohl jej odfouknout) napr. do Nemecka, tak je pulka zeme i tyden bez zeleznicniho spojeni.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » pon úno 25, 2019 18:37

Narazil jsem nahodou na zpravu o vysledcich mereni utlumu mobilniho signalu ve vagonech CD.

Docela zajimave. Pro ty, kterym se to nechce cist, zkopiruju zaver (zvyrazneni moje):
6. Závěr.
Po analýze naměřených skutečností lze konstatovat:
1. Použitá metoda se ukázala jako jednoduchá a dostatečně objektivní
2. Výsledky měření potvrdily předpoklad, že v případě moderních (zmodernizovaných) vozů je vlivem konstrukce a materiálů (zejména provedení oken) útlum vf signálů poměrně značný - u velkoprostorových vozů většinou v mezích 20-25 dB
3. U vozu č. 7 s oddíly byl útlum podstatně vyšší (35-45 dB) vlivem vnitřního členění, což bude zřejmě činit i částečně problém s vnitřním pokrytím pomocí wifi signálu, případně GSM opakovače / pikobuňky
4. Vůz starší koncepce (City Elephant) má útlum podstatně nižší, zvláště v pásmu 800 MHz
5. Z výsledků měření vyplývá, že i při dodržení předepsaných limitních hodnot úrovní signá-lů mobilních sítí (podle relevantních předpisů) pokrytí uvnitř železničních vozů zajištěno nebude (útlum 20 dB reprezentuje 100 x nižší výkon signálu)
6. Pokrytí vnitřních prostor vagonů je tedy nutno řešit odpovídajícími technickými prostředky - sítěmi RLAN, opakovači GSM …)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » pon úno 25, 2019 18:40

A jeste pridam zpravu o pokryti zeleznicnich koridoru mobilnim signalem (to jsem jeste necetl).
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod scinkk » pon úno 25, 2019 19:20

Vůz starší koncepce (City Elephant)

jelikoz uz dlouho jezdim elephantem do prace a starym vagonem zpet, dosel jsem ke stejnemu zaveru :)
MyFlickr - fotky ulovene cestou
Uživatelský avatar
scinkk
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3505
Registrován: pon dub 2, 2012 12:06

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » pon úno 25, 2019 19:32

Mym zkusenostem to taky odpovida, ty vagony s nejvetsim utlumem znam a poznat to je. Mobil se vetsinou chyta, iPad ma problemy (ac by clovek cekal vzhledem k velikosti opak).
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » stř úno 27, 2019 18:49

Moje zkusenosti ukazuji jednu zvlastni vec vzhledem k mikem linkovanemu mereni na koridorech. Krome par malo obydlenych kopcovitych useku kolem Orlice na trati OV - PHA nejvice vypadava signal cca useku OV - Hranice, ale na par mistech i dale na OL. Coz je nejprekvapivejsi, ze kousek za Ostravou stale prechazi pres signalem i vysilaci pomerne dobre pokrytou rel. huste obydlenou oblast, ale volani stale vypadava. A to opakovane a na par minut, potom je signal rekneme na pul minuty nebo minutu a zase pryc. A takto dokola. Nejvice techto zkusenosti je s Vodafonem (ma manzelka i syn), ale velice podobne to fungovalo u mne s T-Mobilem a O2 (firemni mobily). Vetsinou to bylo v Pendolinu, ale byly tam i EC, RJ i LEO, vsude to bylo hodne podobne. A uplne nejvice zarazejici je, ze obcas mne signal odesel, nekteri jini volali dal (jinym taky odesel) a potom napr. casti z nich odesel signal, ale ja jsem mel - a to i kdyz to byl stejny operator a dokonce i prakticky stejny mobil (napr. pri ceste s kolegou z prace).
Pravda, jsou to naposled tak 2 - 3 roku stare zkusenosti, potom jsme si na te casti trati uz radeji nevolali, jen max. posilali SMS.

Jinak jsem uz psal, ze v Nemecku je se signalem nejhorsi v IC vlacich, nasledovanymi ICE - tam je ale mirny rozdil mezi typem: ICE I, II nebo III. Mimochodem, tam je taky podobny problem, jak jsem pospsal vyse a to i na nekterych mistech, napr. primo pri prujezdu vetsimi mesty. V ICE (min v III) maji nektera mista ve vagonu oznacena neco jako "pro mobilni volani", napr. nektere chodbicky a tam vypada, ze maji nainstalovane opakovace, ale uz za dvermi k mistum na sezeni to prakticky nefunguje.

(Ja jen doufam, ze je u nas nenapadne fakt dat jeste do kazdeho vagonu silne opakovace, aby z kazdeho mista se dalo volat. Osobne bych se primluvil za vyse uvedene reseni v DE - a nejlepe vsude jinde "zabezpecit" aby se volat nedalo :-). Ty do mobilu na cely vagon kricejici lide hodinu vykladajici zivotne dulezite veci typu "Honza koupil misto Radegasta 12 jen 11-ku a ten vul nesel do Kaufu, kde to meli o korunu levnejsi ale koupil to v XX." :axe: me obcas neskutecne s...ou.)
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » čtv bře 14, 2019 12:55

apuka píše:Tak jsem zvedav, jak se s tim vyporada CD. V podstate je na vyber - vraceni 50% jizdneho (2hod+ zpozdeni) nebo zaplaceni "jineho druhy prepravy" (LE - pri ztrate posledniho pripoje v cilove stanici).
Dal jsem jim jasne na na vyber: proplatit 159,- Kc za LEO nebo 206,- Kc (pulku ceny jizdenky) za zpozdeni. Zduraznil jsem, ze mi je jedno co uznaji, klidne mi staci ta mensi castka. Jejich odpoved:
Na základě stanovených podmínek Vám vyplácíme částku 206,- Kč, což je 50% ceny jízdného z doložených dokladů. Částka bude poukázána na účet uvedený v žádosti .
Ze Smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou osobní dopravu, vydaných podle Vyhlášky Ministerstva dopravy a spojů ČR č. 175/2000 Sb. v platném znění, které stanovují podrobné podmínky povinností a odpovědnosti ČD, cestujících a přepravců při přepravě osob, zavazadel, zásilek a živých zvířat, Kapitoly IV, bodu 318 platí: jestliže nebyl cestující ve veřejné osobní železniční přepravě přepraven včas nebo nebyl přepraven vůbec, nemá právo na náhradu škody vzniklé jako důsledek porušení podmínek přepravní smlouvy. Velice se omlouváme za nepříjemnosti vzniklé zpožděním vlaku, ale s lítostí Vám musíme oznámit, že Českým drahám v tomto případě nevznikla povinnost finanční náhrady za jízdní doklad z Leo Expresu.
Chapu to tak, ze mi nechteli proplatit obe veci... :-k :((

No nic, dal jsem jim sanci snizit ztratu... Ze bych na ne podal podnet, ze nehospodari jako dobry hospodar? :D :D :D
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod GreyMouse » čtv bře 14, 2019 13:29

Matematika by měl takový přístup potěšit, ne? Pokud jsi nenapsal Buď A nebo B, ale jen A nebo B, tak pisatel rozebral všechny možnosti včetně A a současně B ;-)
GreyMouse
nadšenec
nadšenec
 
Příspěvky: 1977
Registrován: úte srp 18, 2015 23:09

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » čtv bře 14, 2019 14:12

No jo, mas pravdu. Dobre znaji stredoskolskou matematiku :wink:.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » čtv bře 14, 2019 17:46

To neni matematika. Zminil jsi obe moznosti, tak se k nim holt museli vyjadrit. Navic si pri tvem beznem zpusobu psani nejspis nebyli jisti, co vlastne chces ;-)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » pát bře 15, 2019 8:09

Jo, ze se k tomu vyjadrili, je OK, to se museli. Ale myslis, ze primo veta "nechavam na Vas, který z techto dvou druhu odskodneni preferujete pouzit" (druh: 50% kvuli zpozdeni; resp. uhrada /citace z VPP/ "jine verejne dopravy" z duvodu, ze je pro mne "pokracovani v ceste za danych okolnosti neprijatelne"; podle ruznych bodu jejich Vseobecnych prepravnych podminek, bylo to tam napsane presneji i s odkazy na konkretni body) je nedostatecna na to, aby bylo jasne, ze nechci jedno i druhe?

Pravdou je, ze jsem i ocekaval, ze si zvoli tech 50%, protoze pri pouziti druheho "druhu" odskodneni je muj narok prioritne ubytovani a jako moznost je, ze "dopravce muze nabidnout prepravu jinymi opravnymi prostredky (autobusem, metrem, taxi, atd.)". No a ja jsem za ty asi 3 minuty, co jsem mel, si nestihl pozadat CD o povoleni prepravy Leem. A razitko je prece jen razitko :-).
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » ned bře 17, 2019 1:37

Ti nevim, ja jsem se ztratil uz v tvem prvnim odstavci :D Strucnost a srozumitelnost ti nebyla dana ;-)

Ber to z hlediska toho, co to vyrizuje. Jeho penize to nejsou, podle predpisu mas narok na 50 %, tak proc to zbytecne komplikovat?
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » pát dub 12, 2019 14:22

Sedim ve vlaku a citim tu globalizacj. Hlasili na stanici vlak Ceskych drah,z Varsavy do Budapesti, jsou tu polske vagony a v nich na Morave nefungujici WiFi. :lol: . Kolem sebe slysim uuvit anglicky, nemecky, polsky, madarsky, i itastina se tu objevila, do toho sem tam cesky, slovensky - a prave nastoupivsi krasne "slovacky"...
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Michal82 » pát dub 12, 2019 14:55

Apuka slovacky vem na záchodky až to uvidi tak ti daj protože budou v takovém šoku, že ani nepostrehnou, že je brousis :)

Sem zas jel CD a krom výluk sem vysedl v jiné stanici abych to stihl na záchod.... to co bylo ve vlaku.... to se nedá ani popsat.
Michal82
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3212
Registrován: úte čer 24, 2014 6:45

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » pon dub 15, 2019 7:41

Michale, tim "prave nastoupivsi krasne "slovacky" " byla myslena skupina lidi, kteri prave nastoupili do vlaku (mimochodem, chlapi :-)), co vsichni mluvily "slovacky" (bylo to, myslim, u Stareho Mesta u Uh. Hr.).

Jo, mimochodem, zachodky byly celkem dobre. Pravda, nevonelo to tam po levandule nebo cem, jak se chvalil jeden z nasich soukromych dopravcu - a opravdu jim tou hnusnou silnou vuni osvezovace smrdel zachod s poradne pochcanou podlahou :-ú), ale cisto tam bylo.
Tyto Tvoje narazky na zachody ve vlacich CD mi vytanuly na mysli, kdyz jsem se koukal na parek (podle jmena na kufru Anglicanu nebo Americanu), holka se vybrala na zachod (jak jsem psal, cisty) vratila se s ohrnutym nosem, ze to jde zkusit do druheho vagonu - a to proto, ze se ji nezdalo, ze je to stary typ, z cehoz pada vsechno primo na trat, ze je to nehygienicke ci co. Pricemz celou dobu, jak uz byly jen dva na ctyrku, sedela na svem dvojsedadle s botama (na nohou, polozenou podrazkou dolu) na sedatku vedle sebe. Vcetne casu, kdyz se vratila z tech dvou zachodu... :evil:
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » pon dub 15, 2019 22:20

apuka píše:sedela na svem dvojsedadle s botama (na nohou, polozenou podrazkou dolu) na sedatku vedle sebe

Hadi zena? :-k Ja teda takovym cunatum obcas neco reknu, kdyz to neudela pruvodci. Slusny clovek si sunda boty, nez si je da na sedadlo [-(
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

PředchozíDalší

Zpět na Pokec