Blacklist

dobré ceny, personál, slevy...

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Blacklist

Příspěvekod Lipon » pát lis 24, 2017 14:51

A ty neumíš telefonovat?
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4884
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

Re: Blacklist

Příspěvekod apuka » pát lis 24, 2017 15:56

Umim, ale proc bych to delal:
1) nechce se mi to resit pres telefon, mailem mohu poslat scany a pod, maji vsechno k dispozici.
2) si v praci nemohu jen tak zacit na dvacet minut vybavovat volanim, navic jsem v Openspacu a hodne blbem akusticky, skoro vzdy jsou tam telekonference, takze je to rusive a nemame moc kam zalezt. Mail si dam dokopy i po castech, kdyz mam cas.
3) proc bych si mel platit ja volani do zahranici, kdyz oni neco posrali? Snad kdyz budou chtit, se ozvou oni mne, ne?
A konec koncu, sami maji ve svych obchodnich podminkach, ze reklamace, dotazy a pod se maji resit pres jejich email.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
User is Online!

Re: Blacklist

Příspěvekod dudy » pát lis 24, 2017 17:16

@Apuka

Při vší úctě, tři dny a hned bonzovat obchodní inspekci???
:vom: :vom: :vom:


Když sem měl éšop, tak mi třeba tři dny nešel systém. Že by mě hned kvůli tomu někdo napráskal a po skladu mi lozili fízlové z ČOIky, je dost hnus...
:vom: :vom: :vom:
Uživatelský avatar
dudy
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3962
Registrován: úte pro 20, 2011 6:38
Bydliště: HLMP

Blacklist

Příspěvekod Lipon » pát lis 24, 2017 17:24

Nujo, tak hlavně že máš spoustu důvodů proč nemůžeš volat
Mail nemusí dorazit, dá se odložit apod.
Telefon ti někdo vezme a musí se tvému problému věnovat teď. Můžeš klidně odkázat na maily.
Ale jak píše Dudy, volat inspekci po 3 dnech a mailech je dost ujetý.
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4884
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

Re: Blacklist

Příspěvekod mike » pát lis 24, 2017 17:49

Nectou forum, neznaji apuku a ted budou litovat, ze se narodili :twisted:

Kdyz jsem mel nekde problemy s mailem, tak to vetsinou bylo tim, ze skoncil ve spamu. Nektere spamfiltry jsou velmi agresivni a bohuzel udelaly z driv spolehliveho komunikacniho kanalu nespolehlivy :?

Taky bych v tomhle pripade pouzil telefon a to nejspis hned pri prebirani zasilky.

Na druhou stranu, apuka nepsal, ze podal podnet k obchodni inspekci, ale ze jim to napsal, treba jen vyhrozuje ;-)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49288
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Blacklist

Příspěvekod apuka » pát lis 24, 2017 20:58

Kluci, ja Vam teda nevim, co se divite.

1. Od pondeli do patku jsou to 4 dny, ne tri.
2. Ten email je jejich oficialni komunikacni kanal, takze se da ocekavat, ze jej budou hlidat, aby fungoval. Kdyby jim nefungoval server, tak za ty 4 dny na 95% uz dostanu zpet oznameni o nedorucitelnosti. Kdyz jim spada do spamu, je to jejich problem, holt, to se jim stat u oficialniho kontaktu nesmi a spise musi strpet nejaky ten spam.
3. Toto je vlastne forma, aj ked zvlastna reklamacie a ja jsem to udelal "bez zbytecneho odkladu" ihned (resp. mail sel za pul hodiny) jak jsem to zjistil. A oni sami maji uvedeno v reklamacnich podminkach, sami si tu povinnost na sebe nalozili (resp. zakon):
Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu

tj. mel bych byt okamzite po prijeti emailu informovany, ze se tim budou zabyvat - ja jsem nechtel, aby to ihned resili, ale cekal jsem na nejakou reakci, neprisla vsak zadna.
4. Cely tyden jsem se pres pracovni dobu a potom jeste i doma do konce oteviraci doby casto koukal jestli je nekdo online na kontaktovacim "chatu" na jejich webovych strankach. Na online stav jsem narazil celkem dvakrat (za ctyri dny!!!) - jednou se stav do offline prepnul asi za 15 vterin po kliknuti na nej, druhykrat jsem mohl jeste zacit psat, ale po pul vete uz byl offline. Takze jsem se je snazil kontaktovat i jinak.
5. S prominutim, ale podle vseho objednavani prepravy je automaticke z webu (je to dost velky prodejce, spolu s adamsport.sk a jeste dalsim shopem, je to jedna spolecnost, jedna prodejna), takze pokud se uskutecnila a potvrdila online platba kartou a presto objednali prepravu na dobirku, tak to vypada na systemovou chybu a je to pro ne opravdu velky pruser... O to vice zarazi, ze nereaguji vubec. No a pokud by to prece jen byla lidska chyba, tak bych predpokladal, ze zareaguji o to vice.
6. Z financniho hlediska pro mne vubec neni jedno, ze problem odsouvaji. Platba byla na eura. Uz rozdil mezi platbou kartou a dobirkou byl relativne velky, cca 36 Kc pri cca 73 EUR a protoze koruna posiluje, hodnota, co bych dostal zpatky by byla stale mensi.

A mike ma pravdu, ja jsem jim dnes poslal mail o tom, ze podavam podnet na SOI, ale tak trochu jsem cekal, ze se alespon na to ozvou, stejne za chvili jsem uz nemel moznost dale studovat podminky podani, takze podent pujde az pres vikend. Odpoved samozrejme nic.
No a telefonovani u nas fakt neni tak jednoduche, jak se zda. A taky si nemohu odskakovat od PC, protoze se ocekava okamzita reakce na podnety, kontaktovani, volani...
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
User is Online!

Re: Blacklist

Příspěvekod dudy » pát lis 24, 2017 22:21

Máš to hodně zvláštně nastavený...
Uživatelský avatar
dudy
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3962
Registrován: úte pro 20, 2011 6:38
Bydliště: HLMP

Re: Blacklist

Příspěvekod apuka » pát lis 24, 2017 22:36

dudy, rekni mi v cem? Jak bys to Ty resil (odhlednouc od telefonovani)? To Ti nestaci, ze se na tri upozorneni ani neuracili ozvat, ze alespon se na to casem podivaji, kdyz se stala tak docela zavazna chyba??? A myslim, ze dvakrat si nechat zaplatit za jednu vec je teda fakt zavazne.
Nebo Ty bys cekal jak dlouho, ze se Ti ozvou, kdyz napriklad by Ti inkaso v bance stahli dvakrat za stejny mesic (coz je stejny pripad, dvojnasobne ztrzena platba)???

Mozna jsem divny, ale pracuji v prostredi (vlastne je to uz nekolikata firma z ruznych oblasti, kde to bylo v tomto smeru stejne, male i obrovske), kde by na podobny prusvih reagovali drive nez obratem a kdyby ten, kdo mail dostal by jej neresil okamzite, by dostal padaka na hodinu, kdyby se o tom vedeni dozvedelo. Nic na tom nemeni, ze v tech firmach by se k te castce na fakturach pribudlo nekolik nul, tam nejde o mnozstvi penez, ale o princip a duveru (a nasledne o moznych obrovskych ztratach kvuli ztrate zakazniku).
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
User is Online!

Re: Blacklist

Příspěvekod sobb » pát lis 24, 2017 22:40

dudy píše:Máš to hodně zvláštně nastavený...
mi přijde, že to má hodně zvláštně nastavený ten kšeft :((
We have just one world, but we live in different ones ...
sobb
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9261
Registrován: stř bře 7, 2007 9:28

Re: Blacklist

Příspěvekod dudy » pát lis 24, 2017 23:28

Tohle nemá cenu.
Na tyhle debaty seru...
Uživatelský avatar
dudy
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3962
Registrován: úte pro 20, 2011 6:38
Bydliště: HLMP

Blacklist

Příspěvekod Kjuba » pát lis 24, 2017 23:33

@dudy: Jo souhlasím. Nevíte někdo, jak toho grafomana zastavit? Tohle už je vážně snad duševní porucha... Nejhorší na tom je, že on si myslí, že nám tím pomáhá.
Kjuba
účastník
účastník
 
Příspěvky: 813
Registrován: úte dub 29, 2014 20:49

Re: Blacklist

Příspěvekod mike » pát lis 24, 2017 23:39

@sobb: ten taky ;-)

V podobnych pripadech vychazim z toho, ze nekdo udelal neumyslne chybu a mel by dostat sanci ji napravit. Draby bych na nej posilal az kdyby se ukazalo, ze je to jinak nebo chybu napravit odmitaji. Tady mozna tech chyb bylo vic najednou, ale zas jde o apuku, ktery podobne veci pritahuje a vubec bych se nedivil, kdyby to jinych pripadech slo hladce a u nej se projevily vsechny chyby najednou :twisted:

apuka píše:Kdyz jim spada do spamu, je to jejich problem, holt, to se jim stat u oficialniho kontaktu nesmi a spise musi strpet nejaky ten spam.

Jiste, ale ne kazdy vi, jake jsou spamfiltry zlo a jak se chovaji. Klidne jim to muze fungovat normalne v pohode, ale tva IP adresa je z nejakych duvodu na blacklistu, ktere se uz dneska updatuji samy. Sveho casu jsem si s tim uzil sve, jelikoz spravce firemniho mailserveru byl debil, co tvrdil, ze zahazovat maily bez upozorneni je normalni.

apuka píše:takze pokud se uskutecnila a potvrdila online platba kartou a presto objednali prepravu na dobirku, tak to vypada na systemovou chybu a je to pro ne opravdu velky pruser

Vubec to tak byt nemusi. Klidne se mohl preklepnout nejaky brigadnik pri predavani zasilky.

apuka píše:Z financniho hlediska pro mne vubec neni jedno, ze problem odsouvaji. Platba byla na eura. Uz rozdil mezi platbou kartou a dobirkou byl relativne velky, cca 36 Kc pri cca 73 EUR a protoze koruna posiluje, hodnota, co bych dostal zpatky by byla stale mensi.

Zas prehanis. Kurz se sice hybe, ale pomalu, rozdil bude mozna par korun za mesic.

Proc jsi tu dobirku platil? Spravne reseni je bud zasilku neprevzit nebo zavolat odesilateli jeste pred prevzetim. Sve naklady navic muzes prece pozadovat zpatky a to vcetne kurzoveho rozdilu pri vraceni platby (ne ze bych to nekdy delal).
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49288
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Blacklist

Příspěvekod mike » pát lis 24, 2017 23:42

@Kjuba: tohle neni grafomanie, ale povaha ;-) Zastavovat ho nikdo nebude, dokud nedela neco proti pravidlum a to nedela. OF je diskusni forum. Nesouhlasit samozrejme muzes a dat najevo, ze se ti jeho pristup nelibi, taky.

Jinak reseni pro sebe mas jednoduche: dej si ho do blacklistu (seznam nepratel).
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49288
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Blacklist

Příspěvekod Kjuba » pát lis 24, 2017 23:52

@mike: Jo díky, to by asi šlo.
Kjuba
účastník
účastník
 
Příspěvky: 813
Registrován: úte dub 29, 2014 20:49

Re: Blacklist

Příspěvekod dudy » sob lis 25, 2017 7:47

Mě se stalo něco podobnýho, akorát že s firemní komunikací ohledně faktur a tak sem jim posla mail a když se neozvali, tak sem jim brnknul a zjistil sem, že odpověď, protože jí posílali ze stejný adresy jako newslettery, mám v hromadnejch...
Kdoví jestli ji Apuka taky nemá ve spamech nebo hromadách...
Uživatelský avatar
dudy
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3962
Registrován: úte pro 20, 2011 6:38
Bydliště: HLMP

Re: Blacklist

Příspěvekod aksam » sob lis 25, 2017 8:08

Zavolaní by bylo podstatně rychlejší než vypisovat litanie na fóru a zkoumat jak s podáním na SOI, kamenná prodejna funguje, mají i v sobotu dopoledne otevřeno.
aksam
nadšenec
nadšenec
 
Příspěvky: 1240
Registrován: čtv srp 4, 2011 6:43

Re: Blacklist

Příspěvekod apuka » sob lis 25, 2017 12:11

Hele, kamenna prodejna mela dnes otevreno 9-12 hod. Aby jste nerekli, jsem tam zavolal. Od 10:55 do 11:56 celkem 10 nebo 11x, skoro pravidelne cca co 5minut. Odpoved byla 8x "cislo, ktore volate je momentalne nedostupne, zavolajte neskor", jedenkrat nebo dvakrat obsazeno a jedenkrat zvoneni, ale po cca 8-10-ti asi prepnuti v ustredne na jine, obsazene cislo...
Tak, a co ted?

Jeste jsem jim preposla email z jine adresy, z jineho servru - s pripominkou, ze cekam v pondeli na jejich reakci, podnet poslu v pripade, ze od nich do te doby nic neprijde. A pro mika: toto bude 3. IP adresa, ze ktere byly maily poslane. Jejich email neni ve spamovem filtru, bo dnes rano prisla zadost o ohodnoceni nakupu :twisted: . Navic si spamovou slozku kontroluji.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
User is Online!

Re: Blacklist

Příspěvekod booze » sob lis 25, 2017 13:23

Taky se mi to jednou stalo, tak jsem zasilku neprevzal. V shopu mi rekli, ze tam nalepili spatnou nalepku, ktera byla pro dobirku. Vratili mi penize do trech dnu na ucet a pak jsem to zaplatil prepravci.
Uživatelský avatar
booze
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 8312
Registrován: ned pro 14, 2014 12:56

Re: Blacklist

Příspěvekod mike » sob lis 25, 2017 19:19

apuka píše:Jejich email neni ve spamovem filtru, bo dnes rano prisla zadost o ohodnoceni nakupu

Ta ale chodi z jine adresy, ne? Aspon u nas z Heureky nebo neceho takoveho. Mne uz se stalo neco velmi podobneho, jak pise dudy, akorat ze ten filtr jsem si udelal sam. Zafungoval spravne, jen jsem necekal, ze odpoved padne mezi informacni maily, ktere tam chci mit zatridene.

Mail muze odfiltrovat uz server tveho providera nebo firemni nebo kam ti to chodi. To uz jsem taky zazil, snad vsechny moznosti. Spamfiltry jsou nekdy vetsi zlo, nez spam :?

Na tvem miste bych se jeste kouknul na ucet. Jestli opravdu odesla ta prvni platba a jestli nahodou neprisly vracene penize od nich.

@booze: to je IMO nejlepsi reseni.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49288
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Blacklist

Příspěvekod pavproch » sob lis 25, 2017 20:16

Mně se jednou při doručení balíku (myslím, že to bylo DPD nebo PPL) stalo něco podobného - dobírka i když to mělo být na fakturu. Když chtěl pyloth od přepravce po mně peníze, zavolal sem odesílateli, ten zavolal přepravci a ten během pár desítek kukund volal pylothovi, že mi tu zásilku má dát a zmizet aniž by po mnně chtěl penys. A bylo.
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28136
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Blacklist

Příspěvekod mike » sob lis 25, 2017 20:33

Bingo. Presne tak bych to udelal ja a navrhoval jsem to na zacatku. Coz bylo samozrejme s krizkem po funuse, holt se ma apuka nejdriv zeptat na foru, nez prevezme balik :twisted:

BTW, jednou mi privezli rozbitou pracku. Odmitnul jsem ji prevzit a na infolince mne pochvalili, ze tak je to nejlepsi a nejjednodussi pro vsechny zucastnene. Druhy den privezli jinou.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49288
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Blacklist

Příspěvekod apuka » sob lis 25, 2017 21:28

No jo, jenze to privezly az k veceru, kdyz uz bych se nikam nedovolal. A neprevzit zasilku by pro mne znamenalo, ze si pro ni budu muset zajit do depa GLS, ktere je pro mne ze vsech prepravnich sluzebm co maji depo v OV nejhur dostupne, hlavne, kdyz nemam doma auto. Navic od nich ani od odesilatele jsem nedostal zadne cislo zasilky, jen kuryr volal, ze mi neco prinese. A uz mi stacily dve zkusenosti s vybiranim zasilek na depach dvou spolecnosti bez cisla zasilky z eshopu - nikdy vice, jen v pripade nejvyssi nouze, u jedne dokonce bez cisla by ani nedokazali zjistit zasilku na jmeno a adresu (tam jim pravidelne padal server pri rozesilani info mailu a SMS zakaznikum a pritom se ztracely jak ty maily tak i SMS-ky ](*,) - to mi takto primo rekl vedouci depa, ze se jim to stava skoro kazde rano), u druhe jsem tam trcel skoro dve hodiny... :twisted: Jo, a druhy pokus o doruceni je jen na zaklade zadosti pres webovy odkaz (ten jsem ale nedostal) a az dalsi den po nastaveni, tj. nejdrive ve stredu - jenze ve stredu a ctvrtek jsme cela kancelar byly na sluzebce na celotymovem mitingu se zahranicnym vedenim na "centrale" ve fabrice. A tam dovnitr prepravni spolecnosti smi jenom s firemnimi zasilkami, vratnice je min. 5 min. od mista mytingu, navic v prubehu mitingu krome prestavek je strikntni zakaz pouzivani mobilu. Jak bych to asi mel resit?
A co je nejhorsi (pro mne) eshop do Cech nenabizi zadnou jinou prepravu nez GLSkem, zrovna kterou bych si ja nikdy nevybral.
A platil jsem i proto, ze jedna vec ze zasilky byla kolegovi, ktery to uz nutne potreboval, nemohl cekat.
Proste se seslo hodne veci najednou.

Miku, mne nemusis nic rikat o spamovych filtrech, vim o jejich skvelem fungovani docela dost. Napriklad, ze korporatni automaticky haze vsechny maily rozesilane jmenem celosvetoveho CEO vsem zamestnancum do nevyzadane posty, a to jiz min. dva roky :-D. Stejne tak pulku cybovych, ktere si nechavame automaticky posilat z firemnich servru v pripade vyskytu chyb pri zpracovani - a jejichz prehlednuti je docela pruser, takze jsem se naucil spaovou slozku hldat.

A platba kartou opravdu probehla, jednak bez toho by jim neprislo potvrzeni a neodsouhlasil system zasilku a jednak hned v prvnim emailu jsem jim poslal i vypis z uctu.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
User is Online!

Re: Blacklist

Příspěvekod ret255 » pon lis 27, 2017 14:15

@apuka ak je to niekde vyššie spomínané, tak sa omlouvám, len pár postrehov.

Cez túto stránku horosport.sk som tiež asi pred rokom chcel kúpiť nejakú kartušu, karimatku, alebo varič, lebo to tam mali v dobrej cene, len mi nechodil overovací email k objednávke, platba na dobierku a tak som im tam zavolal a vysvitlo, že tá stránka je akoby duplicitná stránka obchodu adamsport.eu, čo som neskôr zistil aj dole v kontaktoch(no je pravda, že nikto ma na túto skutočnosť neupozornil), takže je možné, že podnety písané na ten ich info mail ani neriešia/alebo ich ani nečítali, skús kontaktovať priamo adamsport.eu
malo by ísť o tých istých predajcov.

Tiež je to čudné, že ak majú oficiálnu stránku adamsport.eu tak k tomu majú druhú separátnu stránku s iným názvom, je to trochu zavádzajúce, to je pravda.

Ďalšia vec je, že telefonicky by to bolo vyriešené ovela rýchlejšie, už pár krát som tam volal a zatial mi to vždy zdvihli, myslim adamsport.eu a pokial viem, tak roaming zrušili, ja aspoň do cz volám sa mi zdá za 11centov minúta. Teraz nedávno som volal aj do UK, chcel som aj do outdoor researchu v US, ale tam mi zahlásilo medziatlantickú platbu a 3,5€ za min platiť nebudem.
ret255
účastník
účastník
 
Příspěvky: 517
Registrován: stř pro 23, 2015 22:12

Re: Blacklist

Příspěvekod apuka » pon lis 27, 2017 15:12

Ja vim, ze je to stejny prodejce, ale nemaji uplne stejny sortiment za stejnou cenu, taky maji ruzne akce.
Ale to, ze by neresili podnety na infomail na adresu horosportu by fakt byl obrovsky pruser pro ne, protoze pres ten mail se maji resit jak vraceni, tak i pripadne reklamace - alespon podle jejich obchodnich podminek. A podle nich ja jsem koupil od horosportu a ne od adamsportu, s tim oficialne nemam nic spolecneho, takze se jim ani stezovat nemohu, na to mam pouzivat "oficialni" kontakty na strankach horosportu - coz jsem udelal. Adamsport ma uvedene krome postovni adresy uplne jine kontakty. Ja nevidim do jejich struktury, jak jsou nebo nejsou propojeni, ale prijde mi zvlastni, abych pouzil kontakt na jineho prodejce.
Dnes jsem jim jeste preposlal mail i z firemniho emailu, to jest ze tretiho mailoveho servru a pozadal jsem je o poslani odpovedi na vsechny tri kvuli spamovym filtrum. To si uz snad nikdy nebude myslet, ze kdyz nic neprijde, tak je to kvuli"spamu" - vsechny tri servery pouzivaji ruzne spamove filtre. Poslal to se zadosti o potvrzeni jak doruceni tak i precteni - doruceni se potvrdilo okamzite, takze jejich server funguje.
Navic jsem dnes napsal i do jejich "chatovaciho okna" na strankach, kde jsem je upozornil na to, ze jsem jim poslal uz celkem pet emailu a ze zadam o odpoved, ze se stiznosti/reklamaci budou zabyvat. Prozatim jedina odpoved je v chatu: "Vďaka za správu! Ozveme sa vám hneď, ako to bude možné.".

Ehm, ja mam soukromy tarif na volani (zdarma) s rodinou, tj. velke mnozstvi volnych minut do site operatora, ale zadna volna minuta nikam jinam a 1 min. hovoru (v CR) je pro mne za 12,50 Kc (cca 0,5 centu). Paradoxne bylo pro mne volani na blizkeho zahranici levnejsi. Proto jsem volal v sobotu z domu, kde to mam za 0,50 Kc/min pres IP telefon. Ale toto je jen sekundarni problem, z prace jim nevolam/nemohu volat z uvedenych duvodu.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
User is Online!

Re: Blacklist

Příspěvekod apuka » pon lis 27, 2017 15:13

No, jak koukam na hodnoceni prodejce, nejsem jediny s podobnym problemem:
Platbu som uskutočnila prevodom na účet a kuriérovi som musela zaplatiť opäť, tak dúfam že sa mi peniažky vrátia.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
User is Online!

Re: Blacklist

Příspěvekod ret255 » pon lis 27, 2017 21:33

@apuka
No, neviem aký prozákaznícky prístup majú na tom adamsporte, ale ak takto niekto ryžuje prachy, tak je to riadna žumpa, alebo prinajmenšom drzosť, pozeral som si na nich recenzie na heureke a nevyzerá to ružovo, vážne neviem čo je to za obchod, ktorý o sebe vyhlasuje, že je v likvidácii a aj rok na to predáva, viď tu.:

https://obchody.heureka.sk/horosport-sk/recenze/?f=2

a na prvej stranke v rencenziach má tiež niekto taký istý problém ako apuka, ak to nie je slovenský apuka.
ret255
účastník
účastník
 
Příspěvky: 517
Registrován: stř pro 23, 2015 22:12

Re: Blacklist

Příspěvekod remy77 » pon lis 27, 2017 22:50

Kua Apuka, ved si dospely chlap. Som v nemom uzase kolko casu si tu v 20 prispevkoch schopny zabit slovickarenim a vyplakavanim kde robis, ako robis, kolko platis za tel., s kym mas volania zadara a dalsich milion vyhovoriek, namiesto toho, aby si dvihol tel. a obetoval par halierov a 1 minutu zivota.

Z Horosportu som mal jednu problemovu objednavku, bez problemov som vybavil telefonicky.
Z Adamsportu asi 10 objedavok bez problemov. Pred mesiacom mi v jednej pribalili o prilbu menej, zavolal som tam a bez problemov mi ju poslali na svoje naklady.

Sorry, ale v tvojom pripade mi to pripomina to Vlacilove: "Kto chce hlada sposob, kto nechce, hlada dovod"
remy77
nadšenec
nadšenec
 
Příspěvky: 1242
Registrován: úte dub 21, 2015 22:40

Re: Blacklist

Příspěvekod apuka » úte lis 28, 2017 10:39

Hele remy77, ja jsem hledal zpusob a vyuzil jsem uplne vsechny zpusoby kontaktu, co prodejce ma uvedene na svych strankach, krome klasicke posty. Pokud jsi nezaregistroval, jsem tam i zavolal v dobe, kdy maji kamennou prodejnu (Adamsport v RK) otevrenou a to min. 10x - bez jedineho uspechu.
A znovu pripominam: ja jsem nakupoval na horosport.sk, ne na adamsport.sk a ty dva weby maji uvedene naprosto odlisne kontakty (mail, telefon), krome prodejny a adresy. Dokonce maji uvedenou i jinou adresu sidla spolecnosti (horosport v RK, Adamsport v BA), i kdyz je to chybne, bo uvedene PSC neni RK ale BA.
Tak at mi nekdo rekne jeden jediny logicky duvod, na zaklade ceho bych mel kontaktovat mailem nebo telefonem adamsport a ne horosport. Znam dost obchodniku, kteri provozuji ruzne eshopy s ruznymi kontakty a poslali by me nekam, kdybych zavolal na jeden, ze mam problem s druhym. Ber, prosim, na vedomi, ze ja s webem adamsport.sk nemam zadny primy vztah, nemam na zaklade ceho je kontaktovat. Nerikam, ze by mi nepomohli, ale jiny kontakt na ne, nez jsou uvedene na strankach horosportu ja nemam fakticky pravo v tomto pripade pouzivat. ANo, jsem dospely chlap a proto se snazim co nejvice dodrzovat zakony - vis, o tom to taky je.

Jinak, vcera v cca pul ctvrte poslali emai - odpoved byl na muj email z patku, z te same adresy, ze ktere jsem poslal i predchozi dva, takze zadny spamovy filter neuradoval, jen se neuracili to precist nebo na to reagovat.

@ret255: To neni "slovensky Apuka", to je Apuka, jen to napsal slovensky. Mimochodem (odpoved na mikuv starsi dotaz) mail se zadosti na hodnoceni nakupu prisel z domeny horosport.sk, ne z Heureky. Kdyby ten mail neposlali, tak bych je nikde nehodnotil.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
User is Online!

Re: Blacklist

Příspěvekod GreyMouse » úte lis 28, 2017 10:49

apuka píše:Jinak, vcera v cca pul ctvrte poslali emai - odpoved byl na muj email z patku

A co ti napsali?
GreyMouse
nadšenec
nadšenec
 
Příspěvky: 1979
Registrován: úte srp 18, 2015 23:09

Re: Blacklist

Příspěvekod apuka » úte lis 28, 2017 11:48

Dobrý deň, ospravedlňujem sa, za našu chybu. Poprosím Vás pošlite nám číslo účtu v tvare IBAN a obratom Vám budú vrátené peniaze na účet.
Vďaka.
S pozdravom Horosport.
:evil:
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
User is Online!

PředchozíDalší

Zpět na Prodejny