Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy aj. dopravce

o všem možném, co se zrovna nehodí do žádné jiné kategorie

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod wawrik » pát srp 18, 2017 7:38

dudy píše:Takže vlkmo 3h48min čistého času, autmo, když odečtu cca 30 minut na dvoje scaní a kafení, 6h48min...
To musela byť po ceste nejaká mimoriadka. Schválne som pozeral do GPS logu, za 6h48min som bol z BA v Magdeburgu, a to nejazdím nijako rýchlo.
Uživatelský avatar
wawrik
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4311
Registrován: pon úno 22, 2010 16:11

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » pát srp 18, 2017 8:50

Tak na nasi skvele D1 (OV - PHA) to neni zadna mimoradka, je to naprosto bezny denni stav. Mimoradka je, kdyz nenarazis nikde na zadne dlouhe kolony, at uz kvuli uzavirkam, udrzbe nebo kvuli tem, co nevedi, jak se ma jezdit... Od Rohlenky az za Brno, opravy mezi Brnem a Prahou, dostat se v Praze k dudymu - tady pulhodinka, tam pulhodinka a uz ten cas mas. Po pravde receno, v drtive vetsine se nepovede dostat citelne rychleji z OV do Brna nez se jezdilo bez dalnice...
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16556
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod vonkreuz » pát srp 18, 2017 16:41

dudy píše:Druhá strana mince.
Sme jeli teka z Beskydů. Takže vlkmo 3h48min čistého času, autmo, když odečtu cca 30 minut na dvoje scaní a kafení, 6h48min...

Hafi píše:A pri zapocitani skutecne ceny jizdy autem (tj. nejen paliva) jste to měli i za vyrazne nizsi cenu (teda mozna s vyjimkou situace, kdy by auto bylo sluzebni a oni platili jen palivo + mesicni vypalne 3 promile z ceny auta).

Oblíbená Malá Fatra. Chci jet v pondělí ze Žiliny do Havl. Brodu. Vlakem je to vždy min. 6,5 hodiny a 380km a to jedu kus "spodem" přes Horní Lideč a dál "vrchem" přes Zábřeh n./Moravě. Autem jedu 345km Žilina-Trenčín-Uherské Hradiště-Otrokovice (nejezdím přes Buchlov, ale oklikou a zajížďkou na Kroměříž) -Vyškov-Brno-Havl- Brod za 3:10 od domu k domu včetně nákupu dálniční známky v Otrokovicích. A za 3 dny zpátky.
Cena paliva 735Kč x 2 =1470Kč, provozní náklady na 1km (oleje, servis, roční pojištění) 2,0Kč/km => 345x2x2=1380Kč. Dohromady 2850Kč. Náklady na jednoho člověka a jednu jízdu 713Kč.
Mně to za časovou úsporu stojí.
Po dálnici tacho 150km/h. Mezi Otrokovicemi a Vyškovem vyháním pavouky z výfuku trochu víc. :twisted: Okresky 110km/h tacho. Kdybych měl roční dálniční známku, tak nemusím asi zastavit a je to trochu kratší.
Nám šlo hlavně o člověka.
Kefalín, tyhle starosti pusťte z hlavy. Lidí je na světě jako sraček.

Hodnota života je přehnaná. Popeláři pro lidi dělají více než ti z horské služby.

Prarodiče současné generace si hřáli nohy v kravském lejnu a boty byl nejdražší majetek. Proto jsou boty tak sledované.
Uživatelský avatar
vonkreuz
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9590
Registrován: sob bře 1, 2008 21:37
Bydliště: Co by cepínem dohodil a nemetodicky v mačkách do hor došel...

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Hafi » pát srp 18, 2017 21:10

@vk: a ten obchod, kde rozdavaj auta zadarmo je kde? Rad bych se tam stavil. Protoze touhle logikou je cena vlaku presne 0, samozrejme za predpokladu, ze jsem nekde zadarmo dostan IN100 a slovensky ekvivalent. Nebo mas nejakou specialitku, kterou myslis, ze casem prodas za vyssi cenu, nez jsi koupil?
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8423
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » pát srp 18, 2017 21:56

Kdyz tu hromadu srotu koupil, tak penize rovnou odepsal a ted pocita jen prime naklady ;-) Zas mu mozna vydrzi o neco dyl, nez IN100 :twisted:
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49373
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod vonkreuz » pát srp 18, 2017 22:44

Ano, mám relativně specialitku. Za ty čtyři a půl roku cena neklesla a ani moc neklesne. Jen to není stříbrné kombi v dehtu a prostřelenou slepicí na kapotě. :D

Chtěl jsem ukázat, že srovnávání vlak vs. OA je značně relativní. Dudy & his melody boys jeli nejvytíženější automobilovou trasu (navíc teď se sníženou propustností), kde má vlak jasně navrch. V mém případě jasně vede auto především kvůli časové úspoře. Náklady jsou podružné. Když mám jet ze Žiliny do Prahy (za Prahu do Řeže), taky volím vlak. Do 350km radši auto, při delší trase spíše vlak.
Nám šlo hlavně o člověka.
Kefalín, tyhle starosti pusťte z hlavy. Lidí je na světě jako sraček.

Hodnota života je přehnaná. Popeláři pro lidi dělají více než ti z horské služby.

Prarodiče současné generace si hřáli nohy v kravském lejnu a boty byl nejdražší majetek. Proto jsou boty tak sledované.
Uživatelský avatar
vonkreuz
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9590
Registrován: sob bře 1, 2008 21:37
Bydliště: Co by cepínem dohodil a nemetodicky v mačkách do hor došel...

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod dudy » sob srp 19, 2017 6:38

vonkreuz píše: ...Dudy & his melody boys...

Já jen napsal, že vlakem to bylo 3 a autem 6 hodin.
Nic víc, nic míň.
Mě do vašich sporů vlk vs. vůz netahej...
Uživatelský avatar
dudy
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3963
Registrován: úte pro 20, 2011 6:38
Bydliště: HLMP

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Hafi » sob srp 19, 2017 9:03

Vo tom zadna, jsou kombinace mist, kde je jakakoli verejna doprava nekonkurenceschopna. Zaroven je sakra rozdil, jestli jedes sám, ve dvou nebo ve ctyrech. A pak je to o tom na kolik si cenis svůj cas, tady ti to vychazi celkem jasne. Ja spis dycky remcam nad tim, kdyz nekdo porovnava cenu za jizdenku s cenou za palivo.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8423
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » sob srp 19, 2017 15:51

Rozumim ti, ale ono to neni jednoduche spocitat. Auto mas a cena klesa i kdyz s nim nejezdis. Mas nejake fixni naklady, treba povinne ruceni, ktere se rozpocitaji na vic km mensim dilem. Jezdenim zas roste opotrebeni, penize za servis...

Ciste ekonomicky je pro spoustu (IMO vetsinu) lidi auto nesmysl. Kdysi jsme to zkusili spocitat. Vzal jsem veskere sve rocni naklady na dopravu vcetne letadel, porovnal s kolegama, co jezdili do prace autem a vyslo, ze bych mohl jezdit do prace denne taxikem a furt bych na tom byl lip. To je ale volba auto mit nebo nemit. Kdyz uz ho mit musis (treba na vesnici), tak uz to vypada jinak.

Myslim, ze reseni bude hybrid mezi verejnou a individualni dopravou. Automaticky rizena auta, ktera si zavolas, kdyz potrebujes. Neco jako taxi bez ridice a levnejsi. Lidi, co to nedaji, protoze psychicky nezvladnou ani jizdu MHD si holt priplati za vlastni.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49373
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod dudy » sob srp 19, 2017 17:14

Zvláštní je, že nejplamennější odpůrci aut toto nikdy nevlastnili a mnohdy nejsou ani majiteli řidičského oprávnění.
Těch, co auto měli a používali ho a následně se jej dobrovolně zřekli je zlomeček. Ne-li zlomeček zlomečku.
Uživatelský avatar
dudy
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3963
Registrován: úte pro 20, 2011 6:38
Bydliště: HLMP

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod malejjarda » sob srp 19, 2017 17:41

To jsi mě potěšil, že jsem zlomeček zlomku. :D
Auto jsem měl, a když jsem zjistil, že s ním ročně najezdím tak 1500km (po rozvodu nějak nebyla potřeba pořád někam jezdit), tak jsem se ho zbavil.
malejjarda
účastník
účastník
 
Příspěvky: 354
Registrován: ned pro 7, 2014 16:55
Bydliště: nejjižnější Morava

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » sob srp 19, 2017 18:14

@dudy: to melo byt na mne? :shock: Papiry mam (ted uz propadle), pred tricitkou jsem jezdil, ale rozhodl jsem se, ze na to kaslu, protoze mi to nestoji za tu otravu. Nedodlam byt otrok plechove kravy, az budou opravdova auta, tak si jedno poridim. Jestli teda driv nedojde na to, co jsem psal vys.

Jinak tenhle pseudoargument s oblibou pouzivaji iOvce. Ze na iShity nadavaji nejvic lidi, co je nikdy nemeli (a zavidi, protoze na ne nemaji). Ja na iPadu zrovna pisu a nadavam na nej jak spacek. Nedoporucil bych ho ani nejhorsimu nepriteli (jsem v zasade humanista ;-))
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49373
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Hafi » sob srp 19, 2017 20:18

Auto, nemám, nikdy jsem neměl, ale nemyslím, že bych byl "nejplamennější odpůrce", spíš než proti autům bojuji proti blbosti lidí, kteří si je kupují a užívají. Souhlasím s mikem, že pro hodně lidí je auto výrazně méně výhodnou variantou a ti ho mají buď z módních/statusových důvodů nebo protože neuměj počítat, viz naprosto běžná úvaha, že autem stojí kilometr necelé 2 koruny. Ne, opravdu nestojí.
Sám pravidelně auto používám, za poslední rok tak 5-6 tisíc km. Od bratra, z autopůjčovny nebo carsharing. Prostě občas je to z ekonomických, časových, pohodlných důvodů nejvýhodnější, nejčastější rozhodující výhodou je velikost kufru, když jedem někam s dítětem. I kdybych neměl tu ekonomicky nejvýhodnější variantu vypůjčení "od bratra", tak se mi to furt výrazně vyplatí než živit vlastní.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8423
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » sob srp 19, 2017 21:18

Mne se nejvic "libi" ta spousta argumentu, jak nekteri, co bez auta nemohou zit vymysli na svoji podporu, kdyz se je zeptam, jestli by pro ne nebylo jednodussi a rychlejsi, aby do prace (bydleji v OV, primo pod nosem zastavka tramvaje, prace byla stejne daleko od tramvajove zastavky - tramvaje jezdi primo od nich k praci cca co 5 minut - jako z parkoviste. Je to ekonomicktejsi ( :(( jezdi sam), rychlejsi (kolega bydlici dal od stejne zastavky vychazejici ve stejnou dobu z domu byval v praci tramvaji o 5-10 minut drive i kdyz tramvaj mu ujela pred nosem), pohodlnejsi a nemusi se tlacit (to jest pravda), neni vazany na jizdny rad tramvaje (cely den jezdi co 5 minut) a muze pouzit auto, kdyz nekam potrebuje zajet (ehm, za tri roky, co jsme spolu pracovali, vzdy jel autem nejdrive domu, az potom nekam napr. do hospody na pivo s kamarady, na zadne jine akce nechodil).
No a nakonec z nich stejne vyleze stejna veta, cca "ja prece tou sockou jezdit nebudu", proste je to pod jejich uroven. Pricemz tak jezdila pulka vyse postavenych lidi ve firme.
Uplne stejne je to s vlakem, autobusem. Ja a muj kolega schvalne jezdime vlakem tech cca 1100-1200km do DUI, protoze autem bychom tam nebyly rychleji, zato ve vlaku v jednicce je nam pohodlneji, bohuzel kvuli hranicnim konktrolam uz ne nocnm luzkovym vlakem. Kolegove co jezdi cca stejnou vzdalenost, nekdy az do Francie, radeji jedou autem i 16 hodin, aby nemuseli vlakem. I kdyz jedou a ridi celou cestu sami. A i kdyz si pro auto musi v nedeli zajet hodinu svym autem a taktez dalsi den po navratu jej vratit do sidla firmy v jinem meste. Tomu ja uz rikam mazochizmus.

Cimz, samozrejme, vubec nemyslim, ze na mnoha trasach a za mnoha okolnosti nema auto rozhodne vyhodu oproti vlaku/verejne doprave.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16556
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » sob srp 19, 2017 21:56

Kdyz beres auto ciste jako uzitkovou vec, tak se nemuzes domluvit s nekym, pro koho ma jeste dalsi vyznamy jako kompenzace komplexu a telesnych nedostatecnosti ;-) To jsou ty "socky", pro jine je zas cestovani verejnou dopravou tak psychicky narocne, ze z toho onemocni. Viz skalni autista d-fens a jeho straslive pribehy o ceste MHD a vlakem :twisted: (uz to tu myslim bylo)

Nemam nic proti tomu, kdyz si nekdo poridi auto proste proto, ze chce. Mam kuchyn v cene auta, protoze jsem chtel. Jsem s ni spokojen, zensky ji chvali, ale nebudu si vymyslet, ze jsem takovou nutne potreboval nebo ze bych se bez ni neobesel nebo ze by se mi snad nekdy zaplatila. A to mne, na rozdil od auta, nemuzou pri vareni buzerovat policajti :twisted:
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49373
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Hafi » sob srp 19, 2017 23:39

tak záleží, co vaříš :weedman:
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8423
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod dudy » ned srp 20, 2017 5:18

Hele, miku, a už Ti někdo meldoval, že Tvoje kuchyň je na hovno, že je zbytečně drahá, že ji vlastně nepotřebuješ, že její výroba zatížila životní prostředí, že jejím používáním spotřebováváš energii, spočítal Ti, že je to finančně nerentabilní, že by bylo výhodnější stravovat se ve veřejné jídelně etc.?
Uživatelský avatar
dudy
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3963
Registrován: úte pro 20, 2011 6:38
Bydliště: HLMP

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod dudy » ned srp 20, 2017 5:43

Nadto nechápu, co je tohle za módu.
V dnešním světě dostatku si pořizovat jen to co opravdu potřebuju a pořídit si něco z rozmaru, pro radost, nebo nadstandardního je hřích. Proč je nepřijatelné provozovat něco např. ekonomicky nerentabilního? Popř. konat pouze po zralé enviromentálně finanční analýze. Proč nepopustit uzdu své lenosti, vlastně sklonu k prokrastinaci, jak se dnes říká, svým emocím, udělat si obyčejnsky radost a klidně za to i platit?
Auto vlastně nepotřebuju, vařit můžu na ohni, chodit pěšky a v teplákách...
U těch aut je to nejmarkantnější, ty lidi rozdělujou, ale jak psal mike, je to i u značek elektroniky, ale i u značkových hadrů, bydlení...
Proč má, pro Boha, neautař nutkání autařovi vysvětlovat, jak je mastná tyč príma a naopak, autař neustále omílá pofidérní svobodu a časovou úsporu.
Já využívám obé. V životě by mě nenapadlo jet třeba do centra Prahy, pokud to není nutné, autem. Stejně tak do Beskyd jedu dobrovolně vlakem, ale když mě tam pak někdo hodí na nákup autem, tak neprotestuju.
Co je, kurňa, špatnýho na tom, si za svý prachy koupit a za svý prachy, dle svého uvážení, provozovat auto? Co je komu vůbec do toho? Sou to moje prachy.

Zkrátka a dobře: proč mám bej, do prdele, uvědomělej, když nechci?

A jen tak, pro Apuku, hele, voni nedělaj všichni v kanclu a ne všichni seděj celej den na prdeli na jednom fleku.
Kamarádovi takhle jinej známej vyčítal, že ho vidí každý ráno, jak jezdí do Prahy autem, sedí v něm sám, dyk přeci dělá pojišťováka, tak proč nejede MHD. Problém je, že von ten kamarád ano do práce do kanclu jede autem, ale pak, přes den, jezdí po klientech třeba Praha - Liberec - Ústí - Plzeň - Praha - Příbram - Praha...
A o nás, lopatách, ani nemluvím. Chápu že pro někoho, kdo mě pozoruje se souběžně jedoucího MHD, může být samotné dudy ve velkém autě vodou na mlýn antiauto keců, ale on nevidí do kufru, kde se veze vrtačka flexa, příklepovka, rázák, vercajk, dvěstě metrů lan, lezecká výbava, přilby, vesty, spojovák tři pytle malty a kdoví co ještě.
Uživatelský avatar
dudy
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3963
Registrován: úte pro 20, 2011 6:38
Bydliště: HLMP

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Hafi » ned srp 20, 2017 7:31

@dudy, jestli chces, litej si treba vrtulnikem (nebo helikopterou, jestli ses spis na zensky). Auto ma ve spuste chvil opodstatneni, a jak pisu velmi casto je to proste rozhodniti o pohodli, kdy se mi nechce 3ω veci tahat treba na vlak, z vlaku do busu a z busu do cile. Me jen serou lidi, kteri jsou blby, a ti casto auto pouzivaj, protoze je to levnejsi, jezdi na dovolenou na splatky a delaj dalsi neuvazenosti a nakonec remcaj, ze nemaj penize na zakladni veci. A me vadi, ze tihle mají jeden stejny volebni hlas jako ja (a zde bych debatu timto smerem ukoncil bo politikoban). To, ze nekdo proste ma auto/ajfouna/rolexky na reseni svych komplexu je asi tak srovnatelny s nadmirou piercingu, tetovani, atp.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8423
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod dudy » ned srp 20, 2017 8:13

No vidíš, já zase nechápu, proč někomu vadí, že si jinej koupil Rolexky nebo velký fáro, jen proto, jak se dotyčný domnívá, že má malýho pinďoura. Pokud s tím fárem nejezdí kilo po obci a neohrožuje mě, tak je mi to šumafuk. A že ohrožovat umí i pitomci ve služebních Fábiích nebo dodávkách co to nemaj kvůlivá pinďourovi.
A to, aby mě štvalo, že člověk který vyznává jiné hodnoty než já, má stejné volební právo, to mi přijde už dočista ujetý...
Uživatelský avatar
dudy
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3963
Registrován: úte pro 20, 2011 6:38
Bydliště: HLMP

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » ned srp 20, 2017 9:36

dudy píše: A jen tak, pro Apuku, hele, voni nedělaj všichni v kanclu a ne všichni seděj celej den na prdeli na jednom fleku.
Hele dudy, je mi to jasne, ja jsem psal konkretni pripady svych kolezich, kanc. krysach. Ja je taky neodsuzuji kvuli tomu, ze tak jezdej, jen se mi nelibi, jak si sami pred sebou vymysli milion nesmyslnych argumentu aby si sami sobe nemuseli priznat, ze je to kvuli tomu, ze si o sebe mysli, ze jsou vice jak ty socky... A to uz neni jen o autech, to je o komplexecb. A i ty at lide maji, mame nejake uplne vsichni, ale bylo by fajn, kdybychom kvuli tomu neobelhavali vsechny i sebe.

Jinak ja taky ted uz jezdim na dovolenou autem, bo tahat vybaveni na dva tydny vlakem pro tri dospele neni jednoduche (delali jsme to tak, kdyz byl syn maly). Jezdil jsem (ja, kancelarska krysa) 11 let autem do prace kazdy den 35-40km tam a stejne zpatky, bo jsem na jedne ceste usetril 1,5 hod, tj. 3 hod denne a z odpoledni jsem musel utect o hodinu driv v 21 (a doufat, ze se zadny system do deseti neposere), abych stihnul posledni spojeni do OV a tam nakonec jeste jsem musel z nadrazi slapat pesky pul hodiny, bo nocni tramvaj jezdici co hodinu odjizdela 5 min. pred prijezdem vlaku. A stejne jsem byl doma az v pul jedne.
Ale fakt nevidim duvod, pro bych mel jezdit do prace ted ze sidliste k centru, kdyz jsem tam ve spicce autem za 20 min, busem za 25, jenze musim nejdrive pro auto, v zime ocistit, skrabat, zaparkovat v praci, odpoledne hledat volne misto k parkovani doma, cimz nakonec v prumeru trva od dveri ke dverim tak 35 min, busem 30...
Je to, samozrejme, moje volba, kolega na stejnem sidlisti ve stejne vzdalenosti od zastavky, jen s mnihem vetsim problemem najit volne misto na parkovani by v zivote tim busem nejel. To je zase jeho volba a mne nevadi. Jak jsem psal, vadi mi jen, ze si nedokaze priznat (sobe, vsi hni ostatni to uz davno vime) pravy duvod a sam sobe si to omlouva nesmyslama. (Jo a jeste ho zachvacuje panika, kdyz nekdo, kdo vlakem dojizdi hodinu a pul si koupi auto aby z toho 3/4 hod usetril a sef rekne, ze vzhledem k omezenemu poctu parkovacich mist dostane misto nejakeho ostravaka, ktery muze dojizdet mnohem rychleji MHD a kolega tyden nemuze spat, ze by to mohlo padnout na nej. To mi prijde uz ponekud ujete.)
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16556
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Hafi » ned srp 20, 2017 11:08

To neni o hodnotach, to je o logickem uvazovani. Pokud nekdo vedome vybere nakladnejsi variantu, tak je mi to vcelku fuk, at uz je duvodem odpor k socce nebo maly pindik. Jak jsem psal, potkavam se s lidmi, kteri tvrdi, ze auto stoji 2 Kc/km, ze kdyz si něco koupim za 1/10 ceny + 10 mesicnich splatek v hodnote te same 1/10, tak to je urok 10%, atp. A ano, byl bych radsi kdyby taci nerozhodovali o me budoucnosti, z obdobnych duvodu nemohou volit treba desetilety deti a nikomu to divny neprijde.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8423
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod dudy » ned srp 20, 2017 15:47

apuka píše:...jen se mi nelibi, jak si sami pred sebou vymysli milion nesmyslnych argumentu aby si sami sobe nemuseli priznat, ze je to kvuli tomu, ze si o sebe mysli, ze jsou vice jak ty socky... A to uz neni jen o autech, to je o komplexecb. A i ty at lide maji, mame nejake uplne vsichni, ale bylo by fajn, kdybychom kvuli tomu neobelhavali vsechny i sebe...



Trochu mi připomínáš mojí starou.
Ta taky vždycky ví líp než já, co si myslím a proč jsem co udělal.
:twisted:
Uživatelský avatar
dudy
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3963
Registrován: úte pro 20, 2011 6:38
Bydliště: HLMP

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod brhel » ned srp 20, 2017 19:32

na začátku července spadl před Prahou na koleje strom. Pitomci nádražáci Pendolino od Plzně nezastavili v Berouně, aby si cestující mohli přednout do lokálky a dojet do Prahy přes Prokopské údolí. Pendolíno jelo až nadoraz a zastavilo v poslední dědině před stromem (Dobřichovice) a lákali lidi na autobusovou dopravu do Radotína, kde štosovali vlaky od Prahy.
Ale zajistili 1 bus v intervalu 30 minut na všechny vlaky...

A po měsíci mi z jízdného 250 Kč slíbili vrátit 90 Kč na účet, email poslali, ale peníze (ještě) ne...
Uživatelský avatar
brhel
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 2561
Registrován: sob led 21, 2006 11:12
Bydliště: Praha / Oslo

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » ned srp 20, 2017 21:40

@dudy: kuchyn ma vyhodu, ze neni videt z ulice a domu si ekoteroristy nezvu ;-)

@Hafi: ja ti rozumim a taky mne to stve, ale nevidim dobre reseni. Krome toho, muzou byt sice blbi, ale taky se jich to tyka a kdyz je vyradis, tak by to mohli odskakat.

Zkus myslenkovy experiment. Podari se vyvinout umelou inteligenci, ktera bude radove inteligentnejsi, nez lidi. Takze bude logicke, aby rozhodovala za ne. Najednou budes v pozici toho blba ty a rozhodovat o tobe bude nekdo/neco, komu/cemu vubec nerozumis. Libilo by se ti to?
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49373
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » úte srp 22, 2017 7:06

apuka píše:nakonec jsme dorazili se spozdenim 118 min. Tj. vetsim nez 60 min, tj. 25% odskodneni. O 2 min vice, tak je to odskodneni 50% ](*,) :twisted: Teda pokud se mi povede vsechno vybavit.
Povedlo se, penize na ucet prisly - a k memu prekvapeni ne 25% ale 50%!!! :shock: Ze by odmena za poctivost, ze jsem se nesnazil ty dve minuty pridat?

No nic, protestovat nebudu a radeji jdu vyplnit novou zadost na tu cestu do Otztalu, zatim jsem se k tomu nedostal.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16556
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Miras » úte srp 22, 2017 8:06

brhel píše:Pitomci nádražáci Pendolino od Plzně nezastavili v Berouně, aby si cestující mohli přednout do lokálky a dojet do Prahy přes Prokopské údolí.

Projížďka Prokopákem zní poměrně romanticky, ale jen do tý doby, než se pokusíš obsah Pendolina našlapat do tý dvouvozový Regionovy, co danou trať maximálně jednou za hodinu obsluhuje :wink:

Tuším, že to dost možná byl ten samý strom, který způsobil, že manželka, která po dané trati tou dobou taky cestovala, zůstala v jednom rychlíku za Pendolinem viset už v Berouně. A protože potřebovala do Rudný a na návštěvě Smíchova zas tak netrvala, přestoupila právě na tu lokálku. No, měla dost co dělat, aby se vůbec vešla, dost lidí takový štěstí nemělo. Nemluvě o těch chudácích, co čekali na vlak někde dál po trati...

Ale jinak by to samozřejmě bylo hezký, kdyby ČD uměli operativně zastavený provoz přes Černošice nahradit souběžně vedoucí trasou přes Rudnou.
Miras
účastník
účastník
 
Příspěvky: 600
Registrován: pon črc 12, 2010 9:28
Bydliště: Toho času Dobřichovice

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod scinkk » stř srp 23, 2017 20:04

Tenhel tyden me trochu nastvala ta jejich appka (no mozna ne primo ta)
Nekdy po 14h doslo k nejakemu velkemu el. vypadku na trati domu, kleklo jim to na jednom hlavnim uzlu, takze vlaky museli jezdit slusnou objizdkou. A appka mi 16.45 poslala notifikaci, ze vlak jede bez omezeni #-o No tak k cemu pak ty notifikace jsou, je prima ze mi to oznamuje zpozdeni pri zmene od 5 min ale radeji bych se vcas dozvedel takovouto udalost.
Se mi to teda podarilo vyresit jinym spojem, ktery koncil motorakem, takze jsem se dostal, kam jsem potreboval jen s cca pul hodinou zpozdeni, ale...
MyFlickr - fotky ulovene cestou
Uživatelský avatar
scinkk
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3505
Registrován: pon dub 2, 2012 12:06

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » sob srp 26, 2017 20:14

CD umi cloveka motivovat:
Už jen 21 bodů a máte odměnu: Voucher na půlroční předplatné časopisu Železničář

:lol:
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49373
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod fps » sob srp 26, 2017 21:09

po cca třech měsících se mi na hlavním nádraží v Praze stalo zase to samé jako když jsem tenkrát kupoval včasnou jízdenku Evropa do Selzthalu, tentokrát to bylo do Oberstdorfu, že prý neexistuje, a nebo že jsou vyprodané, i z info@cd.cz mi napsali tohle, "pokud jste byl na nádraží a pokladní Vám sdělila, že včasná jízdenka Evropa na uvedené spojení není, tak je tato jízdenka vyprodaná. Včasná jízdenka Evropa má pouze omezený počet kusů. Jízdenka na Vámi uvedené spojení je dostupná na eshopu ČD.", takže jsem to zase musel řešit až na zákaznické podpoře po telefonu kde mi potvrdí že existuje včasná jízdenka Evropa do Oberstdorfu za 559+50 Kč, že ji můžu zakoupit na pokladně, a ona mi nabízela jízdenku za 2921 Kč, takže jsem tam musel jít znova, a jestli si dobře vzpomínám, tak to byla zase ta stejná prodávající jako před třemi měsíci
Levně kupuješ, dvakrát kupuješ
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci
Doufej v nejlepší, ale buď připraven na nejhorší
fps
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 7466
Registrován: úte zář 7, 2010 14:40

PředchozíDalší

Zpět na Pokec