Reklamace bot - jednotlivé případy
Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od kropt » ned srp 28, 2016 11:02
Papír od nákupu už doopravdy nedohledám, ale fakt to nemůžou být Alasky v nějaké staré verzi? Stály tenkrát 5000 Kč v Hudy což by na ty Alasky taky sedělo.
Užívej hory a dík za odpověď.
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od šíp » ned srp 28, 2016 11:18
Mimochodem, moje už jsou taky dávno KO.
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » ned srp 28, 2016 18:44
Jestli nebudes chtit menit obsazku, tak to u Restday asi vyjde levneji. S obsazkou bych preferoval vyrobce, tu u Restday zmrsi nejvic. Dej pak vedet, jak to dopadlo.
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49437
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
- User is Online!
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od šíp » ned srp 28, 2016 19:09
To se pak dobře pamatuje, že má též Foresty
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od kropt » ned srp 28, 2016 20:46
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od šíp » ned srp 28, 2016 21:09
Ano, bylo to GR20. Boty kupované těsně před akcí, bez nutnosti rozšlápnutí. Na MTB jsi nešel, jelikož Ti mapy přišly v okamžiku, kdy jste se dozvěděli, že čekáte Juniora
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » čtv zář 8, 2016 9:02
Na Karakorum Trek prilepily puvodni podrazku - nevypada to sice uplne jako profesionalni prace, spise jako by nekdo vzal vterinak a nastrikal to do tech der, ale je to prilepene poradne, jen velice mirne odstava EVA vrstva na jednom miste. Ja jsem trochu ocekaval, ze puvodni gumu odlepi a znovu poradne nalepi, aby "zrusily" mozne vzduchove bubliny, resp. mista bez lepipdla. Uvidime, co to vydrzi, jen se obavam, ze se zacne rozlepovat jinde.
Ale vybavili reklamaci za 10 dnu, vcetne te s vracenim penez. Toto je v nasich podminkach docela ojedinele.
Edit: tak SMS prisla uz v pondeli.
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16602
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » čtv zář 8, 2016 16:42
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49437
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
- User is Online!
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » pát zář 9, 2016 7:31
Karakorum Treky jsem uz ani nemohl reklamovat na ten rozpor, jsme zjistili, ze jsem podal reklamaci uz po uplynuti pul roku. Podrazka se zpocatku sedrela neumerne na jedu-dve tury, ale potom se to ustalilo a dalsi opotrebeni se mi zda - na pouzity teren a cesty - normalni. S manzelkou jsme se taky shodli, ze mozna bude rada, kdyz ji zustanou uz rozchozene boty, nemela moc velkou chut zase chodit zkouset a shanet - prvni par stejne velikosti ji vubec nesedel, tento druhy v jine prodejne zase skoro perfektne. Jsem ocekaval, ze je bud znovu podrazi nebo alespon tu gumu za tepla odlepi a znovu prilepi. Uvidime, jak dlouho takova oprava vydrzi - nejak neverim, ze dokazali uplne vycistit ty "diry", kde se to odlepovalo, nektere vypadaly i par cm hluboke, resp. ze jsou skoro skrz pod celou podrazkou. Na druhe strane, az se odlepi znovu, tak uz budu urcite pozadovat alespon podrazeni novou podrazkou. Jen se obavam, ze by to poslali do Restdayu (jsou autorizovanym "resolerem" LS) a oni nebudou mit origos kopyto a zmeni tu botu. To budu resit podle situace.
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16602
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » pát zář 9, 2016 16:59
apuka píše:U Cubu jsem pouzil ten byvaly rozpor, ted se to jmenuje "reklamace jakosti pri prevzeti"
He? To se zas zmenil zakon ci co?
apuka píše:... napsal jsem k tomu dvoustrankovy dopis s vysvetlenim problemu ... Vypada, ze to ani neposlali vyrobci, asi sami usoudili, ze to neni normalni. (Nebo uz u nich mam svoje "jmeno" ).
Vedouci reklamacniho oddeleni spachal pri cteni sebevrazdu a ostatni si chteli zachranit zivot
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49437
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
- User is Online!
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od nebulus » sob zář 10, 2016 11:08
mike píše:Vedouci reklamacniho oddeleni spachal pri cteni sebevrazdu a ostatni si chteli zachranit zivot
Obávam sa že na dverách outdoorových predajní pribudnú okrem obligátnych zákazov ako zákaz vstupu so zmrzlinou, cigaretou, psom, aj tabulky "Zákaz vstupu apukom"
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » pon zář 12, 2016 10:43
Jen podotykam, ze jsem zduraznil, ze nechci od nich reseni problemu ale chci jen odpoved na otazku, jestli je u Cubu normalni uvedene rychle ochozeni nebo je to jen chyba kusu. Tak jsem jim to v odpovedi primo napsal, ze nechci nic reklamovat ale odpoved na uvedenou otazku.
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16602
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od nebulus » pon zář 12, 2016 13:40
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » pon zář 12, 2016 17:44
LS jsem posla email z firemniho mailu (.com), coz normalne na soukrome ucely nepouzivam).
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16602
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » pon zář 12, 2016 17:50
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49437
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
- User is Online!
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » pon zář 12, 2016 21:12
Popsal jsem, co pisou na strankach, na jaky teren jsou Cuby urcene a ze podle meho nazoru schozeni podrazky na pospanych cestach hrube nekoresponduje s jimi doporucenym pouzitim. Tyto dva odstavce obsahovaly jen dokazatelna fakta, zadny balast.
Potom uz tam byl primy dotaz, jestli to schozeni je normalni u vsech Cubu nebo jen syn mel stesti na nepovedeny vyrobek. A ze syn byl jinak s botama nadmiru spokojeny.
A na zaver jsem pridal (zretelne oddelene a kratke ) dve pridane poznamky: ze syn v zadnych jinych botach, urcenych do lehciho terenu nez Cuby a pouzitych mnohem dele v podobnem terenu nikdy nemel problem se schozenim podrazky a ze manzelcine Karakorum Treky, urcene do lehciho terenu absolvovali naprosto vse, co Cuby a jeste min. jednou tolik a i kdyz podrazka je dost schozena, ale mnohem mene nez Cuby syna.
Jako priloha tam bylo par fotek, ale ne v textu.
Pokud se Ti zda, ze by se v takovem mailu mohli ztratit, tak nevim... Kdybych cokoliv vynechal, tak by to tam chybelo a nepopsal bych jasne, o co se jedna.
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16602
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od fps » pon lis 7, 2016 13:20
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci
Doufej v nejlepší, ale buď připraven na nejhorší
- fps
- outdoor maniak
- Příspěvky: 7466
- Registrován: úte zář 7, 2010 14:40
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od fps » pon lis 7, 2016 13:25
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci
Doufej v nejlepší, ale buď připraven na nejhorší
- fps
- outdoor maniak
- Příspěvky: 7466
- Registrován: úte zář 7, 2010 14:40
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » pon lis 7, 2016 17:17
fps píše:Při reklamaci jsem požadovával jejich výměnu za nové, ale výrobce je opravil a posla nazpátek, při převzetí reklamace jsem s opravou nesouhlasil, z poukazem na to že jsem chtěl nové boty, takže my byli vráceny peníze, díky Hanibalu za korektní chování.
Tos nesouhlasil spravne Hanibalu ani nic jineho nezbylo, do 6 mesicu ti v tomhle musi vyhovet. Aspon jestli se teda neco zasadne nezmenilo.
Jinak kvalita teda nic moc... Ty diry ve vlozkach vypadaji strasne, pri zkouseni to jeste videt nebylo?
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49437
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
- User is Online!
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » pon lis 7, 2016 18:40
Obsazka je docela typicky problem (alespon u mne a syna) vetsich cisel bot - zase v poslednich letech...
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16602
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od fps » úte lis 8, 2016 18:24
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci
Doufej v nejlepší, ale buď připraven na nejhorší
- fps
- outdoor maniak
- Příspěvky: 7466
- Registrován: úte zář 7, 2010 14:40
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » úte lis 8, 2016 18:36
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49437
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
- User is Online!
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Hafi » sob črc 1, 2017 22:15
Jsem nejak myslel, ze jo, ale pak mi doslo, ze to tak byt nemusi. Pamatuju totiz, ze kamarad měl asi 10 let stale nove LS Tibet, ktere se mu kazdorocne rozpadaly, ale pak mi doslo, ze to tehdy Hudy mozna neresil vymenou, ale vracenim penez.
Na jednu stranu by to nastavovani zaruky bylo nesmyslne, na druhou v opacnem pripade by se prodejci pred koncem zaruky vyplatilo to vymenit za vedome vadny kus, protoze by se nestihla vada projevit vcas.
-
Hafi - Moderátor
- Příspěvky: 8431
- Registrován: pát led 5, 2007 10:28
- Bydliště: Už zas Praha :-(
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » sob črc 1, 2017 22:44
Mam pocit, ze jsem se v takovem pripade prodejce ptal a ze mi potvrdili, ze plati nova dvouleta zaruka (vyrobce poslal po reklamaci nove boty). Uz je to ale delsi dobu a ruku do ohne bych za to nedal (vymenene boty vydrzely, a tak jsem to nemusel zkouset).
Kvalifikovana odpoved se urcite najde nekde na dTestu, pripadne se jich da zeptat.
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49437
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
- User is Online!
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Hafi » ned črc 2, 2017 7:15
Byl jsem presvedcen, ze to tak je, ale zbezne hledani z telefonu mi naznacilo, ze mozna ne. Zkusim na to pak doma kouknout poradne, protoze me prekvapuje, ze by s koncici lhutou byly pro vyrobce/prodejce znatelne vyhodnejsi nekvalitni opravy a pokud by to tak bylo, ze by se to tu jeste nerozebiralo.
-
Hafi - Moderátor
- Příspěvky: 8431
- Registrován: pát led 5, 2007 10:28
- Bydliště: Už zas Praha :-(
od Kjuba » ned črc 2, 2017 7:48
Chybu ve Vaší úvaze vidím v tom, že vy výměnu zboží považujete za obdržení nového výrobku. To je ale IMHO blbost. Jde přece stále o původní smluvní vztah. Takže právně je to stále "původní" výrobek. Jen se nefunkční nahradil jiným. A ten může a nemusí být nový.
- Kjuba
- účastník
- Příspěvky: 817
- Registrován: úte dub 29, 2014 20:49
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Hafi » ned črc 2, 2017 12:29
-
Hafi - Moderátor
- Příspěvky: 8431
- Registrován: pát led 5, 2007 10:28
- Bydliště: Už zas Praha :-(