Je Husky opravdu kvalitní outdoor vybavení? - Otevřený dopis

zkušenosti, rady, dotazy

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Zaškrtněte 1 z A a 1 z B. Výrobky Husky pro vícedenní outdoor použití v podmínkách ČR vnímám jako:

A1) Vysoce kvalitní - špičkové
0
Žádná hlasování
A2) Kvalitní
4
4%
A3) Průměrné
24
24%
A4) Podprůměrné - použitelné jen pro občasné nenáročné rekreační účely
17
17%
B1) Používám, jsem spokojen a doporučuji
5
5%
B2) Nikdy bych si nekoupil kvůli jejich kvalitě a vlastnostem
13
13%
B3) Nikdy bych si nekoupil kvůli manipulativnímu způsobu sdělování jejich technických vlastností zákazníkům
7
7%
B4) Výrobky od nich jsem měl a uz je příště nechci
28
29%
 
Celkem hlasů : 98

Je Husky opravdu kvalitní outdoor vybavení? - Otevřený dopis

Příspěvekod budo » pon pro 8, 2014 16:31

Dobrý den,
jako člověk milující vícedenní pobyt v přírodě jsem se před lety stal aktivním uživatelem specializovaného Outdoor Fóra, abych mohl čerpat a vyměňovat zkušenosti. Mimo jiné i zkušenosti s vybavením. Jak a proč jsem začal využívat specializované fórum? Začalo to tím, že jsem dostal k vánocům samonafukovací karimatku Husky, vyspal jsem se na ní doma na koberci a ráno byla prázdná. Hledal jsem tedy informace. Velmi rychle jsem zjistil, že vybavení značky Husky je aktivními turisty, extrémními turisty, horolezci, fotografy krajináři a dalšími zkušenými uživateli outdoorového vybavení považováno za nekvalitní. Od té doby uteklo téměř 6 let, seznam mého vybavení se velmi výrazně změnil, jeho hmotnost snížila a teplotní použitelnost se velmi posunula k výrazně nižším teplotám. Příklad základního vybavení bez vody a jídla z podzimního 3-denního treku je ZDE.
Rád bych nyní podotkl několik svých postřehů a položil dotazy.

S těmito názory se často setkávám. Zatímco neznalý a málo zkušený uživatel považuje výrobky značky Husky za vysoce kvalitní, ovšem vyrazí v létě na týden na vodu a 3 víkendy v roce přespí ve spacáku na místě, kam si ho doveze autem (např. u někoho na chatě), tak oproti tomu zkušení turisté, kteří tráví venku několik desítek nocí ročně (někteří i stovky!) výrobky Husky považují za méně kvalitní "konfekci". Tolik mé zjištění. Ve srovnání s ostatními tuzemskými výrobci jako uživatel (i když díky Vašemu sortimentu i přístupu jen potenciální) vnímám jako Vaše velmi silné stránky marketing a design výrobků. Ovšem cílíte zejména na méně informovanou masovou uživatelskou cílovou skupinu a jistě se Vám to daří. Viz. Vaše SS bundy 3000/3000 mm apod. na městské nošení jistě stačí. Design líbivý. Ale pro aktivní sporty ve srovnání s výrobci jako HighPoint, Direct Alpine, Tilak apod. jiný level. Budiž, to je Vaše volba a nemám výtek.

Nicméně za skandální považuji Váš přístup na hranici etiky i klamavé reklamy, jakým jste se rozhodli pracovat s teplotním určením v názvech spacáků i jeho oznámením zákazníkovi vůbec! Mnohokrát jsem se již bohužel setkal se situacemi, kdy mi lidé "s očima navrch hlavy" nadšeně vykládali, že koupili například "super spacák do mínus dvaadvaceti za skvělou cenu(!)". Teplotně srovnatelný spacák vyrobený z kvalitativně nesrovnatelných materiálů za nesrovnatelnou cenu jde například ZDE. Jeho výrobce je zkušenými a náročnými uživateli jak u nás, tak v zahraničí, považován v segmentu outdoor vybavení za špičku po stránce kvality i serióznosti. Ale údajem o extrémní teplotě -34,3°C v názvu spacáku neoperuje. Rozhodli jste se dávat do názvu spacáku údaj o extrémní teplotě, tedy číslo, při němž by ještě teoreticky němělo dojít k ohrožení životních funkcí uživatele a stejně tak, zatímco všichni ostatní výrobci uvádějí parametry teplotního určení standardně v zavedeném pořadí Tcomf - Tlim - Textrem, rozhodli jste se Vy uvádět tyto parametry v obráceném pořadí. Takový způsob komunikace se zákazníkem rozhodně nelze považovat za seriózní a informovaným uživatelům je jednoznačně jasné, že zcela vědomě a cíleně hrajete u většinového uživatele na strunu neinformovanosti o problematice.

Jako (potencionálního) uživatele mne velmi mrzí, že jste se jako český výrobce (nechme stranou otázku, kde ve skutečnosti vyrábíte), který v rámci marketingu umí velmi dobře komunikovat se zákazníkem (viz. například Vaše zdařilé videoprezentace ke stanům), nerozhodli pro seriózní přístup ke komunikaci se zákazníkem a že vědomě cílíte na slabě informované zákazníky způsobem, který je dle mého názoru na hranici klamavé reklamy a etiky vůbec. Mrzí mne, že právě z tohoto důvodu v mnohých případech zodpovědně nemohu doporučovat Vaše, jinak designově velmi zdařilé, výrobky méně zkušeným či začínajícím uživatelům outdoorového vybavení v rámci jimi deklarovaných nákupních rozpočtů. I kdyby například v segmentu spacáků nebyl značný technický či uživatelský rozdíl mezi Husky Comfort Azure -22°C modrá a Pinguin Expert, z výše uvedených důvodů nemohu Váš spacák nikdy doporučit, přestože v případě Vašeho spacáku nakonec pravděpodobně nemusí jít o nekvalitní či méně kvalitní výrobek.

Rád bych Vám tedy položil na závěr otázku: Budete do budoucna zvažovat změnu ve způsobu komunikace důležitých technických informací s méně zkušenými zákazníky? Změnu, z níž by bylo možno vnímat k tomuto segmentu zákazníků více serióznější přístup?

Jaroslav Zeman

PS: Deklaruji, že se nejedná o žádnou kampaň některého z výrobců či prodejců outdoorového vybavení. Jedná se čistě o můj soukromý dotaz jako uživatele a zde na OF jej zveřejňuji proto, aby si odpověď na tuto otázku mohli přečíst i všichni ostatní uživatelé, které to zajímá. Odkaz na tento otevřený dopis jsem zaslal na adresu marketing@huskycz.cz.

EDIT: úpravami změněno pár drobností v úpravě a formě beze změny obsahu, přidána anketa

EDIT II: Na žádost jsem přidal do ankety další možnost. Tím došlo k jejímu vynulování. Vás, kteří jste hlasovali, prosím o opětovné zadání Vaší volby.

EDIT III: Do dnešního dne nikdo z Husky nereagoval. Proč asi? Obrázek si každý udělá sám.
Naposledy upravil budo dne úte pro 16, 2014 16:44, celkově upraveno 14
Uživatelský avatar
budo
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4034
Registrován: pát kvě 29, 2009 20:54

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod budo » pon pro 8, 2014 16:34

Zajímalo by mne, jaký podíl na nedobrém vnímání kvality Husky zde na OF má výše popsaný přístup k zákazníkovi a jaký například toto.

K sepsání tohoto dopisu a jeho zveřejnění spolu s anketou zde na OF mne vedlo nedávné spamování pana Karla zde i na Světu Outdooru a obsahová úroveň článků i doporučení na webu, na který spammer pan Karel odkazuje. Když si vezmu, že někdo méně znalý řeší samonafukovací karimatku, hledá kvalitu, bavíme se o Therm-A-Rest a někdo mu přijde v článku s názvem "Nejkvalitnější značky samonafukovacích karimatek aneb Kterou v tom množství vybrat?" doporučovat karimatky Husky (mám vlastní hořkou zkušenost) či Pinguin, je to celkem síla.
Uživatelský avatar
budo
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4034
Registrován: pát kvě 29, 2009 20:54

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod bulhar31 » pon pro 8, 2014 19:25

Som veľmi zvedavý, či bude mať Husky gule sa k tomu vyjadriť. Sám mám plné zuby šmejdových výrobkov, ktoré sa tvária ako super kvalitné.
bulhar31
nováček
nováček
 
Příspěvky: 6
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:13

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod Chara-din » pon pro 8, 2014 23:13

Já teda nějak nevím, co tím vlastně básník chtěl říct. Koupím x nekoupím, doporučím x nedoporučím. A dokud se obchodník drží v mezích zákona, je to jeho věc. I absolutní laik si během hoďky na internetu může najít dostatek informací a dát si 2 a 2 dohromady a pokud o to kupující nestojí, je to jeho věc. Nebavíme se tady přeci o ,,šmejdech" vydělávajích na důchodcích nebo něco podobného. Nehledě na to, že podobných firem je XY... Nic proti větrným mlýnům, ale když už, vím o zábavnějších.
Chara-din
nováček
nováček
 
Příspěvky: 189
Registrován: ned dub 17, 2011 11:57

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod Hafi » úte pro 9, 2014 0:23

v životě mě nenapadlo, že se budu zastávat Husky...

Chápu to správně, že ti vadí dvě věci:
1) uvádění T(ext) v názvu
2) pořadí uvádění teplot na webu u spacáku

ad 1) uvádí i třeba Mountain Hardwear - jde o čísla ve Fahrenheitech, navíc změřené podle jiné normy, aby to bylo ještě více matoucí. Sice mají blíže T(lim), ale teď si nevzpomenu který, ale vím, že jsem viděl u významného jiného amerického výrobce uvádění hodnot cca odpovídajích T(ext). Prostě jméno spacáku, které vybral nějaký markeťák. To bys mohl rozporovat, jestli Superb je fakt superb, a milion dalších pojmenování.

ad 2) a to je snad úplně fuk, popisky u toho jsou jasný, chybí mi tam link někam, kde je to vysvětlené a info o normě, podle níž je to změřené, ale to hádám bude chybět nejednomu výrobci, v době googlu je to malý problém.

PS: díky za upozornění na diskusi na so.cz, promazal jsem.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8414
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod mike » úte pro 9, 2014 2:11

@Hafi: videl bych celkem rozdil mezi obchodnim nazvem typu Superb, kde kazdy chape, ze je to jen jmeno (i kdyz podprahove to nejak zafunguje) a cislem, ktere si neinformovany zakaznik prelozi jako teplotu, do ktere se da spacak pouzivat. Priklad jsme tu meli pred par dny. Podle mne je to minimalne zavadejici a neeticke, na hranici klamave reklamy. Muzes rict, ze je jejich vec, ze se zameruji na jednorazove zakazniky, kteri se daji nachytat a priste uz neprijdou, ale zas nevidim duvod na to neupozornit.

MHW je americky vyrobce, kde je takove znaceni zvykem. Jiny kraj, jiny mrav. Navic, jak pises, ta teplota ma blizko k T(lim), tudiz je i pouzitelna. U nas prodava uvadi RP u jejich spacaku teploty podle EN.

@Chara-din: tohle jsme tu meli pred par dny. Krome zakonu je tu jeste etika. Nemuzes dat kazdou blbost do zakonu resp. muzes, ale pokud nejsi uplny silenec, tak nechces. Zato muzes poskytnout vyrobci zpetny feedback ;-) Nejjednoduseji hlasovanim nohama, ale kdyz ti to stoji za to, tak treba tahle. Jina vec je, ze u nas zpetne vazby pouzivat moc neumime a to na obou stranach. Vetsina postizenych umi akorat nadavat v hospode a jinak sklopi usi, druha strana zas bere jakykoliv naznak kritiky jako utok. Jak nam tu nedavno predvedl majitel Primy, ktery dostal podle mne zpetnou vazbu velmi kvalitni a misto aby se zamyslel, se pustil do boje.

@budo: rekl bych, ze spammer Karel chtel akorat propagovat svuj zoufaly web a s Husky nema nic spolecneho. Mozna u nej maji reklamu a on potrebuje nahnat navstevnost, koukat tam znovu nebudu. Tady na OF je Husky mezi vyrobci, takze predpokladam, ze maji zaplaceno a reklamni prispevky by si mohli psat sami, kdyby o to stali.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49285
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
User is Online!

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod RUMcajs » úte pro 9, 2014 8:56

Prosim dopln do hlasovani neco ve smyslu ze jsem vyrobky od nich mel a uz je priste nechci.
Cim mene jde v mlze videt do dalky, tim vice jde videt do sebe.
Uživatelský avatar
RUMcajs
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 2419
Registrován: čtv lis 24, 2005 15:00
Bydliště: Sligo, Ireland

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod budo » úte pro 9, 2014 9:21

Doplněno.

EDIT: a sakra! To doplnění té možnosti vynulovalo předchozí hlasování.

Poslední si pamatuji přibližně toto. Neumí to prosím moderátor dohledat v historii a doplnit? Pokud ne, prosím hlasující o znuvuvyplnění.

A1
A2
A3 - 2
A4 - 5
B1 - 1
B2 - 3
B3 - 5
B4
Uživatelský avatar
budo
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4034
Registrován: pát kvě 29, 2009 20:54

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod dudy » úte pro 9, 2014 9:51

Co to je za nevyváženou manipulativní prasečinu, ta "anketa"?
Obzvláště pak část B.
Čtyři možnosti: Miluji, nikdy, nikdy, už nikdy.
Nějak mi tam schází mezimožnosti a hlavně, to podsouvání motivace je nefér.
Já osobně bych si dneska asi už nic od této značky nekoupil, nicméně důvodem je to, že jsem prostě za ta léta poskočil o x levlů vejš a sem hnusnej rozmlsanej snob, ale s jejich způsobem prezentace to nemá nic společného.
Dodneška máme rodinnej páreček jejich spacáků a když přijedou hosti, nebo na chalupu stačí dodneška a nemůžu na ně říct křivý slovo.
A když se mě někdo zeptá, tak mu řeknu: "Esli chceš spacák na chatu za litr, tak si to klidně kup, lepčí než Tescopytel" i když sám se pelešim v péřákách za tisíce až desetitisíce.
Ono v rámci boje za dobro, rozpoutat válku, je taky pěkná podpásovka.
Dokonce možná větší, než uvádět extrémní teplotu.
Kdybys to řešil soukromým dopisem a v případě jejich souhlasu, či naopak naprosto nepřijatelné reakce, se rozhodl to zveřejnit, tak prosím.
Ale tohle je normální mediální kampaň, notabene podtržená naprosto nevyváženou manipulativní "anketou".
Koneckonců cesty do pekel jsou dlážděny dobrými úmysly

P.S.: Formulace "za skandální považuji Váš přístup na hranici etiky i klamavé reklamy" mi přijde dokonce žalovatelná, protože Husky na svém webu ostatní teploty uvádí a pokud si je někdo nepřečte, tak to ať se na mě nikdo nezlobí, je to úplnej idiot.
To je jak ty návody na kočku v mikrovlnce.
To by musely být klamavou reklamou všechny věci s přídomkem nějaké exklusivity, v kterýchžto si ostatně libují zejména výrobci lowendu.
Viz třeba tohlekolo pro extrémní profesionály. Nebo profesionální extrémy?
:mrgreen:
Prostě a sprostě: "Seš blbej, tak klepej kosu, příště budeš chytřejší!"
:twisted:
Naposledy upravil dudy dne úte pro 9, 2014 10:14, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
dudy
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3962
Registrován: úte pro 20, 2011 6:38
Bydliště: HLMP

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod Sikula » úte pro 9, 2014 10:00

budo:
já to furt nechápu, o co ti de?
Proč pořád to srovnávání s syntetiky a peří?
Přijde mi, že to bereš strašně osobně, radši bych se víc soustředil na ženský a chlast :drinkers:
Sikula
nováček
nováček
 
Příspěvky: 63
Registrován: ned dub 14, 2013 12:47

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod budo » úte pro 9, 2014 10:11

Rozhodně tady nechci vést sáhodlouhé polemiky s uživateli. Zajímá mne výsledek ankety a odpověď firmy Husky.
Pro vás, kteří jste můj text nepochopili nebo si z něj vytáhli jeden nepodstatný detail, na kterém následně stavíte pro vás zdánlivý obsah článku (Sikula) či emotivní výčitky kvůli domněle nevyváženým možnostem ankety (dudy), prosím přečtěte si jej v klidu po obědě ještě jednou a třeba Vám něco dojde. Dál se zdržím komentářů.
Uživatelský avatar
budo
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4034
Registrován: pát kvě 29, 2009 20:54

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod progym » úte pro 9, 2014 10:59

to Budo:

pokud ti někdo odpoví, tak si myslím, že to bude nic neříkající formulace obecných frází.....
Před pár lety jsem měl podobný záchvat a napsal do NordBlanc aby mě vysvětlili jejich membránu Teratex 10.000 a 15.000 kterou protekl i sopel z nosu. :axe:
Jediný výsledek byl, že jsem od nich zašal dostávat newsleter :lol:
Po trávě se nechodí, po trávě se směje
http://www.moje-hory.webnode.cz
progym
účastník
účastník
 
Příspěvky: 762
Registrován: úte říj 13, 2009 14:14
Bydliště: Chulimanga-Kingjaba

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod Sikula » úte pro 9, 2014 11:01

no, přečetl jsem včera, nechal rozležet do dneška a stejně to chápu.
Vždyť jsme svéprávní a máme na vybranou. Myslim, že jsou kolem nás horší marketingový masáže, kde jde o zdravý, nebo velký peníze, ale jestli tě trápí jenom spacáky, tak jsi šťastný člověk.
Nebo jsi se prostě jen z nudy rozhodl vést kampaň pro pošpinění někoho kdo se snaží v našich končinách podnikat?
Sikula
nováček
nováček
 
Příspěvky: 63
Registrován: ned dub 14, 2013 12:47

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod budo » úte pro 9, 2014 11:12

Tak poslední můj post zatím: hlupák v tom vidí špínu, chytrý uvidí i možnost se v něčem zlepšit nebo poučit. Tak to nepřesouvej do roviny, ve které jsem to nezformuloval, ty kampani.
Uživatelský avatar
budo
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4034
Registrován: pát kvě 29, 2009 20:54

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod pickard » úte pro 9, 2014 11:25

Já sem hloupej, školy nemám, světu nerozumím. Ale je fakt, že Husky má u profesionálů a poučených amatérů blbou pověst, že to nekupujou a že to nedoporučujou. Taky si myslím, že míra tý blbý pověsti není úplně spravedlivá a přiměřená tomu, jak "kvalitní" to je, protože je spousta aplikací, na který to na mírnej peníz a v hezkým designu normálně použít jde.
Takže já bejt Husky, tak mě to jednak mrzí - že si o mně lidi myslí, že jsem shit, a přitom jsem "normální". Druhak by mě jistě zajímalo, proč to tak je.

V tom je ten dopis podle mě užitečnej, protože vysvětluje něco, co mnohým podnikatelům nedochází - totiž že vnímání značky na trhu není určeno pouze kvalitou a cenou jejího zboží a že kvalita a způsob komunikace můžou být neméně podstatné.
Jelikož outdooristi, horolezci, lyžaři a podobná havěť jsou osoby obvykle se o technické parametry zboží intenzivně zajímající, je samozřejmě nebezpečné faux-pas tvářit se že jsem technicky něco, co nejsem, protože to je rudej hadr.

Problém Husky podle mě je, že se tváří, že je konkurencí Arcteryxu, ačkoli není. To je to, co je na nich nasírací, nikoli vlastnosti jejich bund. Je užitečné, že jim to někdo řekne.

Zda to dělat touto mírně skandalizující formou nevím, ale nijak extrémní mi to nepřipadá. V tom textu je napsaný to, čeho je internet plnej - navíc tentokrát ve slušné a korektní formě.
pickard
nadšenec
nadšenec
 
Příspěvky: 1066
Registrován: ned črc 7, 2013 8:35

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod Chara-din » úte pro 9, 2014 11:26

Mike: Svět chce být klamán. Pokud někdo shání supr dupr spacák (nebo cokoliv jiného) za pár šupů, tak firmy jako HUSKY (a miliony dalších v libovolném segmentu) mu ho rády nabídnou. Spokojenost na obou stranách. Podstatná část uživatelů bude spokojená, protože sice scháněli super věc (všichni potřebují všechno super), ale reálně ji vůbec nevyužijí. A ti, kteří budou pár nocí klepat kosu, si příště lépe rozmyslí svůj nákup. A zpětnou vazbu beru, ale představuji si ji jako řešení konkrétních problémů a né, že výrobci napíšu, že se mi nelíbí jeho obchodní strategie :-).

PS: Já osobně s ničím neobchoduji.
Chara-din
nováček
nováček
 
Příspěvky: 189
Registrován: ned dub 17, 2011 11:57

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod pickard » úte pro 9, 2014 11:35

http://www.huskycz.cz/damska-extremni-perova-bunda-arctis-new-30-c-d4603.html

Toto je typickej příklad té nasírací komunikace. Naprosto chápu, že to je pro mnohé dostatečný důvod zatratit značku, pro mě jistě.
Je to obyčejná péřovka do mírný zimy. Není to "Extrémní bunda do extrémních podmínek", a to ani zdaleka. 700 CUIN není "vynikající hodnota" loftu, ale hodnota zcela obyčejná až nižší. Nepromokavost 5000 ještě nikdy nikoho před nepřízní počasí dostatečně neochránila, zejména ne v "extrémních podmínkách".
Je hezké, že výrobce uvádí, že budna byla testována v -30 stupních, no je škoda, že zapomíná dodat, že v testu selhala.

Extrémní bunda do extrémních podmínek je toto:
http://marmot.com/products/details/8000m-parka-new

Pokud si to prodejce "plete", vyvolává dojem, že je buď debil nebo podvodník, ani v jednom případě nemám potřebu s ním obchodovat.
pickard
nadšenec
nadšenec
 
Příspěvky: 1066
Registrován: ned črc 7, 2013 8:35

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod Chara-din » úte pro 9, 2014 11:40

Výtah ze zprávy obsahující obraty outdoorových firem z vedlejšího fóra: HUSKY 256 500 000, SJ 23 500 000, High Point 15 600 000, DA 53 000 000, Alpine Pro 625 000 000.
Chara-din
nováček
nováček
 
Příspěvky: 189
Registrován: ned dub 17, 2011 11:57

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod Jary » úte pro 9, 2014 12:44

Chara-din píše:Výtah ze zprávy obsahující obraty outdoorových firem z vedlejšího fóra: HUSKY 256 500 000, SJ 23 500 000, High Point 15 600 000, DA 53 000 000, Alpine Pro 625 000 000.


A vo tom to je !!! Teď si to už jen propojte s vláknem "zákaz vstupu v outdoorovém oblečení" a není co řešit. Česká společnost prostě ráda chodí ve sportovním/outdoorovém oblečení, a to nejen do přírody, ale i do práce, města, na nákupy, někdo i za kulturou. A díky těmto lidem rostou obraty výše uvedených firem. Tito lidé si nikdy nekoupí skutečné outdoorové zboží, protože ho nepotřebují. Pouze když se jim líbí dvě podobně vystajlované softšelky, možná si vyberou tu super nepromokavou s odolností 1500 mm vodního sloupce, co ji měla na sobě modelka xy, když pokořila Mont Blanc (rozuměj jela lanovkou na Aiguille du Midi). Tak proto tam ty bláboly píšou.

Můj názor je, že štvát tady proti Husky je úplně zbytečné a nefér. Kdo příjde na toto forum a myslí to s outdoorem opravdu vážně, obrázek si stejně udělá. A vedle Husky lze pranýřovat x dalších cityoutdoorových výrobců. Mě například taky rozčiluje, když si v nějakém nákupním centru najdu prodejny zařazené v kategorii sport a pak tam žádné sportovní náčiní (míče, kola, hokejky, lyže) neprodávají a mají tam jen trička, kalhoty, bundy a boty, které jsou více barevné než v běžné konfekci a tedy považováné za sportovní.

Ale neřeším, neboť nevyřeším. A pokud bych si přeci jen chtěl hrát na Dona Quijota, tak bych ten dopis v prvé řadě poslal doporučeně firmě Husky a tady pak přetiskl jeho kopii. A ne že na foru nakydám na někoho spousty špíny (byť z velké části oprávněné) a pouze mu na to pošlu odkaz. To zas příjde neetické mě. Sorry Budy
Jary
účastník
účastník
 
Příspěvky: 278
Registrován: pát dub 18, 2008 10:01

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod bulhar31 » úte pro 9, 2014 12:56

Podľa mňa je neetické, keď si kúpim samonafukovačku a do rána spím na vyfučanej. To je podvod na zákazníka. Vydržala niekomu karimatka Husky aspoň rok?
bulhar31
nováček
nováček
 
Příspěvky: 6
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:13

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod JohnyFK » úte pro 9, 2014 12:59

@Jary: Naprosto souhlasím.
Uživatelský avatar
JohnyFK
účastník
účastník
 
Příspěvky: 261
Registrován: pát říj 14, 2011 10:49
Bydliště: Už zase Stověžatá

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod budo » úte pro 9, 2014 13:10

Ono to je spíš o pokrouceném čecháčkovském vnímání kritiky.
"nakydám na někoho spousty špíny (byť z velké části oprávněné)" - aha, takže tvrdíš, že kritika byla sice z velké části oprávněná, ale zatímco někdo neeticky vystupuje směrem k široké veřejnosti prostřednictvím záměrně manipulativního způsobu komunikace a je sice oprávněné vyjádřit k tomu kritiku, tak jiný toto chování stejně veřejně zkritizovat nesmí neboť taková kritika je tebou po čecháčkovsku nazývána špínou.

To se za takový způsob uvažování nestydíš?
Uživatelský avatar
budo
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4034
Registrován: pát kvě 29, 2009 20:54

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod JohnyFK » úte pro 9, 2014 13:55

Trošku to vytrháváš z kontextu, zkus si to přečíst ještě jednou, třeba po večeři.

Jary píše: A ne že na foru nakydám na někoho spousty špíny (byť z velké části oprávněné) a pouze mu na to pošlu odkaz. To zas příjde neetické mě.


Každé zboží má svého kupce, porovnávat Husky se Sirem je jako psát do Gambrinusu proč neni jejich pivo takový jako od Matušky... 95% lidem co si to kupujou to stačí, zbytek to vyzkouší a pak si koupí něco kvalitnějšího...
Uživatelský avatar
JohnyFK
účastník
účastník
 
Příspěvky: 261
Registrován: pát říj 14, 2011 10:49
Bydliště: Už zase Stověžatá

Příspěvekod pickard » úte pro 9, 2014 14:30

Nikoli. Nekritizujeme, ze je to spatne (I proto, ze casto to uplne hrozne neni), ale komunikaci a prezentaci, ktera se tvari ze to je neco, co to neni, coz pusobi casto idiotsky.
pickard
nadšenec
nadšenec
 
Příspěvky: 1066
Registrován: ned črc 7, 2013 8:35

Příspěvekod pickard » úte pro 9, 2014 14:32

Prevedeno na Gambac - az zacne mit gambac prezentaci, ze je maloseriovy special, taky se mu pudu verejne vysmat.
Ale gambo ma reklamu, ze je chlemtacka pro cutalisticky fanousky, a to je prilehavej a nepopuzujici marketing.
pickard
nadšenec
nadšenec
 
Příspěvky: 1066
Registrován: ned črc 7, 2013 8:35

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod Jary » úte pro 9, 2014 14:49

budo píše:Ono to je spíš o pokrouceném čecháčkovském vnímání kritiky.
"nakydám na někoho spousty špíny (byť z velké části oprávněné)" - aha, takže tvrdíš, že kritika byla sice z velké části oprávněná, ale zatímco někdo neeticky vystupuje směrem k široké veřejnosti prostřednictvím záměrně manipulativního způsobu komunikace a je sice oprávněné vyjádřit k tomu kritiku, tak jiný toto chování stejně veřejně zkritizovat nesmí neboť taková kritika je tebou po čecháčkovsku nazývána špínou.
To se za takový způsob uvažování nestydíš?

Nevím, za co bych se měl stydět. Přečti si to ještě jednou (po večeři) jak radí JohnyFK.
Já neříkám, že kritizovat nemůžeš. Já říkám:
a) Nepříjde mi fér kritizovat zrovna jednu firmu, když se obdobně chová i mnoho dalších
b) Celá kauza mi příjde zbytečná a nic neřešící
c) Nelíbí se mi zvolená forma - napsat kritiku v prvé řadě do fora a přeposlat odkaz

Když už to řešíš, tak bod c) mi přijde "čecháčkovský" - místo abych se podíval druhému do očí a řekl mu, co mi na něm vadí, říkám to po chodbách sousedům a kolegům. Já se Ti omlouvám za formulaci "nakydat špínu", měl jsem napsat "zkritizovat". Ale trvám si na tom, že otevřený dopis se má psát adresátovi mého sdělení a v kopii široké veřejnosti. Ne naopak.
Jary
účastník
účastník
 
Příspěvky: 278
Registrován: pát dub 18, 2008 10:01

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod dudy » úte pro 9, 2014 16:06

A co třeba Rockpoint, který sám sebe pasuje na Outdoorexperta, což, dle mého, nejsou. Spíš takovej lepčejší majnstrým, o odborné fundovanosti podavajících expertů nemluvě.
O Hudym zas Alexej Pyško tvrdí, že s nima zažiješ dobrodružství v pohodě, přitom nastydnout se dá i v bundě od Hudyho.
Dacii Duster taky nevobjížděj majitelé Cayennů ze závisti klíčema.
Vodňanský kuře, co se narodilo v Polsku a do Čech si přijelo toliko pro smrt a pytlík, je realitou.
Notující si zpracovatelé soji a kuřecího separátu z Kosteleckých uzenin, taky moc k uvěření nejsou.
A takhle by se dalo pokračovat do nekonečna.
Superlativy a přehnaná tvrzení k reklamě patří.
Ostatně ono s reklamou v které bude pupkatej tatík v kempu deklamovat" "No, stan je to dobrej, akorát když dva dny chcalo, tak nám protekla podlážka. Ale do kempu to stačí. Prostě takovej horší průměr!" asi moc neuspěješ, ale karabinama ověšenej supermegadrsnej borec lezoucí ze stanu na horském úbočí a tvářící se, že vyhajal jak doma v posteli, zabere splehlivě.

A to uvádění čísel v názvu.
U aut se taky uvádí maximální výkon v daných otáčkách, ale málokdo jezdí s rodinným kombíkem na šest tisíc ot/min. A to vůbec nemluvím o deklarovanejch spotřebách.
Ekoplakety se vypočítávaj podle tabulek a pak lidi čuměj, když v ekobaráku protopěj majlant, protože neumí s teplem hospodařit.

Deklarace teplot v názvu mi přijde asi tak směroplatná, jako udávaná váha masa za syrova v putyce.
Někde uměj udělat stejk s výsledným úbytkem 18% a někde to samý vysušej napolvic a ani jeden z nich nelže.
Na ty spacáky jsou teploty dle normy udávané v popisu zboží a u toho masa sou to potravinářský normy.
A stěžovat si můžeš, když to nebude podle norem.
A nemyslím si, že by nějaká norma přikazovala udávat už v názvu uvádět Tcomf., popř. Tlim., stejně jako nestanoví uvádět váhu masa po zpracování.

A ještě pikantnější by bylo, naroubovat tuhle teorii o klamání zákazníka na fástfůdy a čínský putny s těma jejich fotkama.
Tam je jediné řešení.
William Foster!
:twisted:
Uživatelský avatar
dudy
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3962
Registrován: úte pro 20, 2011 6:38
Bydliště: HLMP

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod mike » úte pro 9, 2014 16:33

A v Rockpointu zase bijou cernochy! :twisted:

Tahle diskuse mne fakt bavi :) Objevuji se v ni snad vsechny ceske stereotypy. Se snad neudrzim a sepisu seznam (pozdeji) ;-)

Tohle je jeden z nich:
Jary píše:a) Nepříjde mi fér kritizovat zrovna jednu firmu, když se obdobně chová i mnoho dalších

Ne, opravdu neni nutne rozdelit kritiku spravedlive pro vsechny, stejne jako neni nutne vyresit vsechny dulezitejsi problemy sveta, nez zacnu resit nejaky konkretni (proc se zabyvat timhle kdyz tamto...). Kritizuju konkretni vec/firmu, resim konkretni problem a volba je ciste na mne. Ty ostatni at si kritizuje nebo resi nekdo jiny.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49285
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
User is Online!

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod mike » úte pro 9, 2014 17:21

budo píše:EDIT: a sakra! To doplnění té možnosti vynulovalo předchozí hlasování.

Jo, kazda editace hlasovani ho zaroven vynuluje. Neni to chyba, ale vlastnost. Kdyz se nad tim zamyslis, tak to dava smysl.

Proto je dobre si anketu pred odeslanim dobre promyslet.

budo píše:Neumí to prosím moderátor dohledat v historii a doplnit?

Bohuzel to neumime a myslim, ze to ani nejde. Forum si totiz pamatuje hlasy od kazdeho uzivatele, nejen celkovy pocet. Tj. jestli jsi uz hlasoval a jak jsi hlasoval.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49285
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
User is Online!

Re: Otevřený dopis společnosti Husky cz, s.r.o.

Příspěvekod mike » úte pro 9, 2014 18:26

pickard píše:http://www.huskycz.cz/damska-extremni-perova-bunda-arctis-new-30-c-d4603.html

Toto je typickej příklad té nasírací komunikace. Naprosto chápu, že to je pro mnohé dostatečný důvod zatratit značku, pro mě jistě.
Je to obyčejná péřovka do mírný zimy. Není to "Extrémní bunda do extrémních podmínek", a to ani zdaleka. 700 CUIN není "vynikající hodnota" loftu, ale hodnota zcela obyčejná až nižší. Nepromokavost 5000 ještě nikdy nikoho před nepřízní počasí dostatečně neochránila, zejména ne v "extrémních podmínkách".
Je hezké, že výrobce uvádí, že budna byla testována v -30 stupních, no je škoda, že zapomíná dodat, že v testu selhala.

Mozna jsi to jen spatne pochopil ;-) V takove bunde totiz zazijes extremni podminky skoro vzdycky. Prodysnost 5000 g/m2/24 hod je silenstvi u cehokoliv, ale u zateplene bundy zvlast. Budes se napul varit ve vlastni stave a napul ti bude kosa, protoze bude ruzne stekat studena voda. Vim, ze to zni divne, ale ja jsem kdysi takovou bundu mel a fakt to tak bylo. Naprosto nepouzitelna. Tady je navic peri, ktere tou vodou nasakne a mozna zmrzne. Z tohodle hlediska mi obchodni nazev Dámská extrémní péřová bunda prijde docela vystizny ;-) Jinak je i zadarmo draha, pokud nejsi masochista.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49285
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
User is Online!

Další

Zpět na Spacáky a karimatky