Coleman - reklamace

zkušenosti, rady, dotazy

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Coleman - reklamace

Příspěvekod punc00 » úte srp 30, 2016 12:31

Nazdárek,

rád bych znal názor aktivních stanařů na tohle:
Koupil jsem zcela novej Coleman Darwin 4+. První instalace - malý šestiletý dítě zakopne o lanko - lanko se vytrhne ze stanu i s tou upínací látkou.

(takhle: http://oi66.tinypic.com/124k4rn.jpg )

Reklamace neuznána! Způsobil jsem si to prý sám. Není to vada materiálu ani šití...
To jako outdoorovej ("certifikovanej") stan není stavěnej na zakopnutí o lanko?
Je to normální, že když se (u úplně novýho stanu!) zakopne o lanko, je po stanu???
Nechápu!
Nebo mi doporučte stan, kterej je šitej pevně. Takhle jsem vyhodil 4000,-, příště si radši připlatím...
p.
punc00
nováček
nováček
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte srp 30, 2016 12:13

Re: Coleman - reklamace

Příspěvekod Skimpy » úte srp 30, 2016 12:55

Mě se to stalo kdysi na školním výletě, že jsem zakopnul o šnůru od stanu a tu jsem vytrhnul a to byly ještě staré plátěné stany. :-)

Na reklamaci to určitě není, ale mohli ti nabídnout alespoň opravu za nějaký slušný peníz.
Uživatelský avatar
Skimpy
nadšenec
nadšenec
 
Příspěvky: 1117
Registrován: úte zář 26, 2006 17:05
Bydliště: Ocelové srdce republiky

Re: Coleman - reklamace

Příspěvekod vonkreuz » úte srp 30, 2016 13:31

To je jako zlobit se, že mi děcko prokoplo reprák v zadních dveřích auta. Auto za mega přece musí být mega odolné...

Tohle je mechanické poškození tvým zapřičiněním, nereklamovatelné. Jako chtít reklamovat, že jsem si odřel auto.
Nám šlo hlavně o člověka.
Kefalín, tyhle starosti pusťte z hlavy. Lidí je na světě jako sraček.

Hodnota života je přehnaná. Popeláři pro lidi dělají více než ti z horské služby.

Prarodiče současné generace si hřáli nohy v kravském lejnu a boty byl nejdražší majetek. Proto jsou boty tak sledované.
Uživatelský avatar
vonkreuz
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9590
Registrován: sob bře 1, 2008 21:37
Bydliště: Co by cepínem dohodil a nemetodicky v mačkách do hor došel...

Re: Coleman - reklamace

Příspěvekod punc00 » úte srp 30, 2016 21:14

Hm, díky za vyjádření. Zvláštní - ten servisák z reklamačního použil stejnej příměr s těma reprákama... Podle mě to docela kulhá - dítě mi neprostřihlo stan nůžkama nebo něco takovýho... na odřenej lak u auta bych si nestěžoval...
Ale že stan (od renomovaný značky, nikoli nějakej noname) nevydrží jedno zakopnutí malýho dítěte?
Pamatuju si jako kluk, kolikrát se mi stalo to samý a nikdy se nic neutrhlo.
Dneska jsem ještě schválně zkusil trhat s lankem od stanu jiný značky - v pohodě to udrželo...
Rád bych teda fakt od někoho doporučení na nějakou opravdu dobrou značku, protože od Coleman už v životě nic nekoupím.
punc00
nováček
nováček
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte srp 30, 2016 12:13

Re: Coleman - reklamace

Příspěvekod vonkreuz » úte srp 30, 2016 21:33

Asi má reklamační technik blízko k autum. :mrgreen:
Na celkové hodnocení značky pozor, ty sis koupil Darwina 4+ což je obyčejná kempařina. Takže outdoor možná tak proto, že to stavíš v kempu a ne doma v obýváku. Nejsem sám (myslím, že i Kropt), kdo tu má jejich nejvyšší řadu X - konkrétně Phad X2/X3 a i po letech velká spokojenost a to Kropt ho myslím používá intenzivněji i s malejma "kroptčatama".
To je jako říci, že Škoda stojí za houby, protože nejsi spokojený se CityGo, ale nikdy jsi neřídil Superb.

edit: ale třeba přijde Apuka a vysvětlí ti, jak to chodí s reklamace. Nic ve zlým Apuko, jen si říkám, kde jsi, žes ještě nepřispěl.. :mrgreen:
Nám šlo hlavně o člověka.
Kefalín, tyhle starosti pusťte z hlavy. Lidí je na světě jako sraček.

Hodnota života je přehnaná. Popeláři pro lidi dělají více než ti z horské služby.

Prarodiče současné generace si hřáli nohy v kravském lejnu a boty byl nejdražší majetek. Proto jsou boty tak sledované.
Uživatelský avatar
vonkreuz
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9590
Registrován: sob bře 1, 2008 21:37
Bydliště: Co by cepínem dohodil a nemetodicky v mačkách do hor došel...

Re: Coleman - reklamace

Příspěvekod punc00 » úte srp 30, 2016 22:23

jasně, chápu, že to asi zní nabubřele: "už nikdy nic od nich", ale prostě mi to nepřišlo jako seriózní jednání. Takhle se chová zklamanej zákazník, Dobrá firma by reklamaci uznala a měla by zajištěnu dobrou pověst.
Každopádně díky aspoň za tohle, příště kupuju jenom superby (ale už od někoho jinýho) :)
punc00
nováček
nováček
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte srp 30, 2016 12:13


Zpět na Stany