Má někdo zkušenost s batohem Rothco R2299 Move Out?

zkušenosti, rady, dotazy

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Má někdo zkušenost s batohem Rothco R2299 Move Out?

Příspěvekod JanV » čtv kvě 4, 2017 13:32

Má někdo zkušenost s batohem Rothco R2299 Move Out?
armyworld.cz/katalog/male-batohy/rothco-batoh-move-out-cerny-(id-R2299).html

Po týdenním nošení s minimální zátěží se utrhla látka ve švu největší kapsy nahoře. Armyworld výměnu neumožnil. Velikostně atd. jsem ale byl s batohem spokojen.

Je otázka, zda jsem měl štěstí na aušusový exemplář, nebo zda je tento batoh špatný. Nerad bych ho objednal u mimopražského dodavatele a znovu musel reklamovat.

Používá ho někdo a jaké máte zkušenosti?

Díky
JanV
nováček
nováček
 
Příspěvky: 6
Registrován: stř črc 2, 2014 15:05

Re: Má někdo zkušenost s batohem Rothco R2299 Move Out?

Příspěvekod apuka » čtv kvě 4, 2017 15:10

JanV píše:Armyworld výměnu neumožnil.
Pokud se Ti to stalo po dvou tydnech, reklamoval jsi a oni stale nabizi tento batoh, tak je pouze na Tebe jaky zpusob vyrizeni reklamace si zvolis. To jest , pokus si zvolis vymenu za nove zbozi (a v prvnich sesti mesicich na to pravo mas, pokud to neni na lehkou opravu), prodejce nema pravo resit reklamaci jinak. Za predpokladu, ze dodani do 30-ti dnu od prijeti reklamace je schopny zabezpecit. Jen si to musis v reklamaci vyslovene uvest. A kdyby se zdrahal, tak je tady COI.

To jen jako pouceni pro priste.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16563
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Má někdo zkušenost s batohem Rothco R2299 Move Out?

Příspěvekod JanV » čtv kvě 4, 2017 15:48

Reklamoval jsem 7. dubna, neozývali se, dnes jsem je urgoval mailem. Komunikují, ale tvrdí, že nový batoh nemají skladem.

Myslíš tedy, že má cenu trvat na výměně za nový (ať si ho seženou u dodavatele, že), a když tak pohrozit ČOIkou?
JanV
nováček
nováček
 
Příspěvky: 6
Registrován: stř črc 2, 2014 15:05

Re: Má někdo zkušenost s batohem Rothco R2299 Move Out?

Příspěvekod Quido » úte kvě 9, 2017 7:34

ze ho nemaji skladem, neni tvuj problem, at se s tim poperou, jinak nemaji na trhu co delat...

a je na tobe, jestli chces s tohle zkusenosti stejny batoh (ja bych ho uz nechtel a trval bych na odstoupeni od smlouvy)

zde mala napoveda, takto nejak muzes formulovat reklamacni dopis (e-mail):

---

Reklamace vady – průvodní dopis

Spotřebitel/kupující: ...................................
Kontaktní údaje (e-mail): .........................

Prodejce/prodávající: ........................................
kontakty: ..............................................................

V ............................. dne ...................................

Věc: Uplatnění reklamace vady věci existující již při jejím převzetí
V den uvedený na účtence / fattuře jsem u prodejce ...........objednal / koupil předmět...................... Během používání v souladu s pokyny k použití a za účelem použití jsem po xxxxxxxxxx měsíčním/ týdenním / dením užívání zaznamenal následující vadu:......................................
Tento jev považuji za vadu. Uvádím k tomu, že kdybych o této vadě v době koupě věděl, věc bych si nekoupil.
Vzhledem k tomu, že jde o vadu, která se vyskytla do šesti měsíců ode dne, kdy jsem věc převzal, lze v souladu s
§ 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, předpokládat, že věc byla vadná již při koupi a odpovědnost za to, že věc měla být při předání bezvadná, je na straně prodejce. Na základě výše uvedeného žádám o bezplatné odstranění vady. S ohledem na charakter vady se však dá předpokládat, že se jedná o vadu materiálu/ výrobní vadu, tedy vadu odstranitelnou / neodstranitelnou. Dá se tedy také předpokládat, že se jedná / nejedná vysloveně jen o vadu kusu, tudíž výměna za jiný kus stejného zboží odstranění vady řeší / neřeší. Proto v souladu s ustanovením § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, žádám o výměnu zboží za stejný kus bez vady / odstupuji od kupní smlouvy a žádám o vrácení kupní ceny zboží včetně náhrady nákladů spojených s reklamací. (Cena zboží: XXXX Kč, náklady spojené s reklamací reklamaci: XXXXX, celkem: XXXXX)


Přílohy:
Doklad (kopie) potvrzující koupi zboží.

Předem děkuji za kompetentní vyřízení reklamace.


Kupující: ………………………………………………………
Nikdy neříkej, že něco nejde. Vždycky se najde nějakej blbec, který neví, že to nejde, a udělá to...
Uživatelský avatar
Quido
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3766
Registrován: čtv říj 10, 2013 10:46
Bydliště: tož bývam totkaj pod kotárami a čučím na Lysů...

Re: Má někdo zkušenost s batohem Rothco R2299 Move Out?

Příspěvekod mike » úte kvě 9, 2017 18:50

Quido píše:ze ho nemaji skladem, neni tvuj problem, at se s tim poperou, jinak nemaji na trhu co delat...

Myslim, ze vzdycky maji moznost vratit penize, tezko se muzes dozadovat vymeny, ktera se neda provest (nemusi byt uz nikde). Leda ze by ho jeste meli v nabidce.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49384
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27


Zpět na Batohy