rada - boty - začátečník

zkušenosti, rady, dotazy

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

rada - boty - začátečník

Příspěvekod pampeliska020 » úte kvě 31, 2022 7:01

Zdravím všechny outdoorové nadšence :)

Přišla jsem vás, zkušené, poprosit o radu.
Chtěla bych si koupit nějaké trekové boty. Moje první. Ale vůbec se nevyznám ve značkách, jejich kvalitě atd.
Jsem začátečník a boty budu používat asi hlavně na delší procházky u nás na Pálavě a v okolí. Ale samozřejmě i jinde. Plánujeme letos výšlap na Praděd, nějaký kratší trek v horách ve Slovinsku a Itálii. Ale vše to budou jednodenní výlety. Nic extra dlouhýho. Proto si myslím, že nepotřebuju nic vyloženě na vysokohosrkou turistiku. Na podzim jsme byli na tři dny v Jeseníkách a odchodila jsem to ve svých zimních botech a zvládla jsem to, ale přeci jen bych chtěla něco pohodlnějšího a kvalitnějšího.

Máte prosím nějakou radu, po jakých botech se koukat? Cenově bych se ráda vlezla do maximálně 3000.

Na Zalandu jsem teď objevila slevy na boty Hi-tec, jaký máte názor na tuhle značku?

Děkuji všem,
Aneta
pampeliska020
nováček
nováček
 
Příspěvky: 11
Registrován: pon kvě 30, 2022 9:38

Re: rada - boty - začátečník

Příspěvekod Etheric » úte kvě 31, 2022 7:59

Zkus např Reebok ridgerider, dělají se i dámský. Kup verzi s goretexem, verzi bez goretexu a máš vystaráno od jara po sníh.
Pokud nemáš tedy nějakou atypickou nohu, např moc širokou.
Pravda vítězí!
No jo, ale čí?!
Uživatelský avatar
Etheric
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 8034
Registrován: úte říj 23, 2018 6:53

Re: rada - boty - začátečník

Příspěvekod Bruca » úte kvě 31, 2022 8:15

Já jsem třeba moc spokojený s Merrelly. Konkrétně model Moab. Měkké, pohodlné, podrazka dobře drží.
Měl jsem původní Moaby, teď mám Moab 2 Vent (bez gtx membrany), docela koukám, že už je i třetí verze :)

Hlavně si vyber dostatečně velkou botu, ať se ti tam vejdou i tlustší ponožky a netlačí tě při cestě z kopce špička
Bruca
účastník
účastník