Reklamace bot - jednotlivé případy
Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mamut » stř úno 1, 2012 15:38
apuka píše:1) S "fyzickym neprevzetim" by to bylo na boj zaryteho pravnika ne pro neormalniho cloveka, jinak jsem to napsal, jak jsem to myslel.
Takže jednoduše řečeno, žádný proces pro nepřevzetí vráceného výrobku z reklamačního řízení není (tvůj zarytý právník je trochu "mimo mísu", když se může jít standardní (jednodušší) cestou znaleckého posudku).
apuka píše:2) Ja jsem ale nepsal nic jineho , psal jsem "jenom na zaklade vyjadreni prodejce". A co se tyka postihu, to je jednoduche: Zakon o ochrane spotrebitele, §24, odst 7) a 10): (...)
Mně nešlo o to co se stane, když se jeho pochybení prokáže, ale spíš jak prokážeš (resp. ČOI), že jeho posudek nebyl odborný, když není definováno co má/nemá být odborný posudek. Každopádně to znamená správní řízení (měsíce) a je pro mě otázkou, jestli překročení oné 3denní lhůty se posuzuje potom jakože se jedná o vadu neodstranitelnou (a to vše za předpokladu, že prodejci někdo prokáže, že jeho posudek je neodborný).
apuka píše:(...)Ale jinak videt, ze asi oba pracujete (a to bez urazky) s reklamacemi na "druhe strane" (...)
Bez urážky jsi vedle jak ta pověstná jedle. Mám za sebou reklamaci dvou párů bot, oba dva páry viděl soudní znalec, jedny byly jím označené jako ochození (bez soudu), druhé jako vada materiálu - proběhlo soudní řízení, prodejce platil náhradu škody (cca 12tis. oproti ceně bot 3tis., asi se to vyplatí).
Když jsme u těch znalců - u ochozených bot jsem platil jen náklady na dopravu, v druhém celou cenu posudku.
apuka píše:(...)A kdyz se tyto paragrafy nedodrzuji, tak prodavajici krom toho, ze nesmi kroptovi (nebo i mne) podobne pripady reklamace odmitat s odkazem na nejake spatne uzivani/udrzbu, atd. tak se vystavuje taky postihu pro spravni delikt, ze uvedene povinnosti nesplnili - a toto plati celych 24 mesicu, jenom Ty musis dokazat, ze jsi nebyl pouceny, co vetsinou neni problem, kdyz jsi botu nekupoval sam, reps. kdyz zajdes s notarem (inkognito) a nechas si predvest stejnou botu a podivate se, co se k tomu dodava.
Jenže prodejce to odmítat může - poukáže, že jsi nepoužíval botu podle obecně platných pravidel (například volně utažené tkaničky) nebo, že boty jsou neudržované a tím to má z krku. Jak mu potom prokážeš opak? Napovím ti - soudněznaleckým posudkem nebo svědky, kteří potvrdí správnou péči o obuv (ale už vidím prodejce, co na základě svědků změní svůj závěr). Nezlob se na mě, ale tvůj postoj je dost idealistický - a hlavně si uvědom, že stejně u soudu skončíš, protože nikdo jiný není legálně schopen donutit prodejce, aby reklamaci uznal, resp. uhradil vzniklou škodu (možná by v tomto případě uspěla ona mimosoudní třetí strana).
apuka píše:Verte mi, ja to tady nepisu proto, ze bych ocekaval, ze kazdy se bude hrat na pravnika, ale proto, aby alespon troska videli lidi, kterym se to nechce nastudovat svoje moznosti a nejaky proveditelny postup, jak si (pardon) nenechat srat na hlavu. (...)
Já tě z ničeho zlého nepodezřívám, tvůj boj je mi sympatický, ale nemůžu souhlasit s tvými polovičatými řešeními, jak reklamace probíhají. Když bych si šel reklamovat boty a přečetl bych si, co jsi napsal - např. o tom nepřevzetí, tak bych v obchodě asi trochu narazil a tvrdil bych jim, že si danou věc nepřevezmu, ale že jim nabízím mimosoudní vyrovnání (lehce přeháním )...
Stačí napsat, že jsou tu variantní situace řešení, napsat, co je více než dobré do reklamačního protokolu uvést (nesouhlas s odmítnutím reklamace a důvod) a neuvádět lidi v omyl.
- mamut
- nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř pro 31, 2008 20:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od petrbw » stř úno 1, 2012 18:45
- petrbw
- účastník
- Příspěvky: 336
- Registrován: pon led 11, 2010 12:19
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od petrbw » stř úno 1, 2012 18:51
- petrbw
- účastník
- Příspěvky: 336
- Registrován: pon led 11, 2010 12:19
Jakou mám naději v hervis-sport
od Kiszoun » stř úno 1, 2012 19:19
-
Kiszoun - účastník
- Příspěvky: 282
- Registrován: úte lis 8, 2011 11:31
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » stř úno 1, 2012 19:26
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49419
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » čtv úno 2, 2012 10:58
Ja si nemyslim, ze mam univerzalni reseni vsech reklamaci - to vzdy zalezi na konkretnim pripade, bo je tam vzdy 1000 a 1 vlyvu. Snazil jsem se ukazat jednu moznost SLUSNE! zkusit zvratit odmitnutou reklamaci mimosoudne - a tuto moznost u SERIOZNICH prodejcu Ti neodmitnou, pokud to dobre zduvodnis. Dalsi jste navrhli Vy - soudni znalec. A jsou i dalsi, ktere jsem jenom spomenul. A jako posledni je soud. Ten je jediny, kde na to reseni musi prodejce taky i nedobrovolne pristoupit. A spolu s rozhodcim rizenim jsou to jedine dva, kterych vysledek je pro ne zavazny.
Na tom vsem se asi shodneme, stejne tak na tom, ze zakony ma opravneni zavazne interpretovat pouze soud, ani jeden z nas ne - co neznamena, ze nemuzeme mit svuj nazor. A zajiste se shodneme i na tom, ze pokud narazi clovek na "spravneho" prodejce, tak mu nepomuze zadna slusnost, zadny pokus o mimosoudni vyrovnani, nejaky znalecky posudek, nic - nekdy dokonce je problem i s tim soudem. Tam je potom kazda rada draha, a to doslova a do pismene...
Jeste dodam, ze muj postoj se muze zdat idealisticky, ale je postaveny na osobnich zkusenostech a slusnem jednani+primou snahou vysvetlit, co a proc. A znovu dodavam, tehdy, kdyz si jsem jisty se svym - proste nevymyslim. A teprve, kdyz to takto nejde, tak to muze jit i tvrdeji. Mozna je to i tim, ze se snazim nakupovat pouze tam, kde ocekavam slusne jednani i s reklamaci.
Jo - se soudnimi znalci muze byt jeden problem : oni posuzuji POUZE z odborneho hlediska, uz neposuzuje prave ten "obecne znamy princip". Napr. jak jsi napsal, ze jsi konkretni botu osetroval spravne. Ale kdyz si GTX nubuk osetrujes Indulonou nebo vojenskym lestidlem, protoze Ti nikdo nerekl, ze se to nesmi a na vojne a doma se to pred 30-ti lety takto delalo na radu sevce, tak Ti napise, ze jsi Ty boty posral sam. Ale pritom to je vina prodejce, ze Ti nedal navod k udrzbe. Stejne s tema tkanickama - neni obecne platne pravidlo, ze jak silne se maji tkanicky SPRAVNE utahnout, jako laicky neznalek nemuzes vedet, ze to ma byt jinak napr. u tanecnich bot a jnak u B/C botech pri ceste do kopce (a jeste jinak z kopce)... Toto muze jenom soud.
A slovickareni: COI nevstupuje do reklamacniho rizeni, na to (za normalnich okolnosti) ani nema pravo. ALE, co jsem psal, kdyz prodejce neplni sve povinnosti dle zakona o ochrane spotrebitele,tak se fakt jedna o spravni delikt, ktery resi COI. Tj., pokud Ti prodejce odmitne reklamaci, ze si mel spatne utahlou tkanicku a Ty jsi nedostal navod kde toto bylo napsane nebo dal po 25-ti dnech lezeni na posouzeni sve prodavacce Tve boty (na co fakt ma pravo), tak porusil, ze ma resit reklamaci "neprodlene" - v techto pripadech doslo k poruseni zakona a COI muze resit spravni delikt (nehodnoti, jestli a jak resi). A pokud by udelil prodejci pokutu, tak mas o jeden "dukaz" vice, ze problem nebyl na Tve strane.
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16585
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » čtv úno 2, 2012 11:07
Co se tyce rychlosti vyrizeni, tak na to nema tato doba primy vlyv, ale pokud uznaji problem, tak v pripade, ze zadas o vymenu nebo vracnei penez, by to mohlo byt rychlejsi jako samotna oprava.
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16585
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mamut » čtv úno 2, 2012 20:16
Názor můžeme mít každý jaký chceme, ale je otázkou, zda je správný a jestli nám pomůže s reklamací bot. Když použijeme Occamovu břitvu, tak nejjednodušší řešení bude asi to nejideálnější - a začíná to slušností, souhlasím, jen někdy ti to prostě nepomůže a musíš jít cestou soudu.
Co se týče té údržby a prodejce (a soudního znalce) - tady je samozřejmě blbost posílat boty na soudněznalecký přezkum, ty musíš dokazovat, že jsi nebyl řádně poučen o údržbě bot, případně to nebylo napsané v návodu k výrobku. Ty tkaničky byla pouze můj rychlý hypotetický příklad, ale nejde přeci o slovíčkaření, jak "moc" (tzn. určení nějaké síly, s pomocí tenzometru si sotva vážeme tkaničky ), ale o to, že nesmí být povolené (viz. tzv. skaťácké (doufám, že jsem to napsal dobře) boty a jejich nošení), aby se ti noha v botě nadměrně hýbala. A stejně nám ani analýza uvazování tkaniček nepomůže, když si prodejce postaví hlavu a napíše to do reklamačního protokolu. Sice ho můžeš dát ihned k soudu, že ti dostatečně neprokázal špatné užívání obuvi, resp. že se o tom nepíše v návodu, ale je otázkou, jak by takový spor dopadl. Rozumnější mi přijde jít soudu i se znaleckým posudkem.
- mamut
- nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř pro 31, 2008 20:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » ned bře 4, 2012 4:07
Jak jsem si cetli o SnoSealu, napadla me otazka, ktera si myslim, ze patri sem. GoreTex garantuje svoji "Guaranteed to Keep You Dry", ze "Nejste-li naprosto spokojeni s nepromokavostí, větruvzdorností či prodyšností svého vybavení GORE-TEX®, opravíme jej, vyměníme nebo vám vrátíme pořizovací cenu."
Mate s tim nekdo osobni zkusenost u bot? Nasel jsem tady jenom jedine pripomenuti u reklamaci Asolo bot v Ostrave, kde se zjistilo poruseni membrany, jinak u bot nic. Protoze podle informaci na strankach Gore-tex.com vyplyva, ze (samorejme, pokud neni nejak poskozena membrana) prakticky libovolne proniknuti vlhkosti zvenci dovnitr boty pres membranu dava duvod k uplatneni jejich garance. To same plati i pro prodysnost boty, tj. kdyz se v tom clovek bude potit a "navlhne" zevnitr. Protoze anglicky spominaji i "kleceni" v mokre trave, tak by boty asi nemely promoknout ani pri chuzi v mokrem snehu, brecce nebo mokre trave a v takovem pripade taky mela garance platit. Coz by bylo zajimave, protoze moc neznam GTX boty (spravne osetrene!!! tj. ne voskem ), ktere by delsi chuze v techto podminkach neprinutila nejakou tu vlhkost propustit dovnitr... S timto a stejne tak i s prodysnosti (nevoskovane GTX boty) prakt. za kazdych okolnosti by si na sebe upletli dobry byc.
Tady je par vet z jejich anglickych stranek o te garanci:
"What does this mean? It means that liquid from the outside won't get to you on the inside. This includes moisture from the wet grass you’re kneeling in to the sudden squall you get caught in. And that's a promise."
(Odpoved, jestli potrebuji kozene boty GTX membranu ) "And it's /samotna kuze/ not guaranteed to keep you dry. With GORE-TEX® footwear, the waterproofness and breathability are never in doubt."
A posledne o cisteni a osetrovani bot s GTX (voskari ):
Clean with lukewarm water and allow to dry naturally. Then treat with water-repellent spray when dry. Never use waterproofing wax or grease — this may impair your footwear's breathability.
Aby me nekdo nechytal za slovicka, nic netvrdim, ani se nechystam (zatim, nemam duvod) tu garanci vyuzit - jenom me to zajima.
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16585
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od fps » ned bře 18, 2012 16:35
- má ještě vůbec cenu se znova obrátit na dovozce (výrobce), a nebo to chce si nechat udělat znalecký posudek, a pak se teprve na něj obrátit?
- je to dost specifická závada která není viditelná, je jenom pocitová, tak jestli vůbec se na něco takového dá udělat znalecký posudek?
- tady dělají znalecké posudky http://www.itczlin.cz/, máte někdo s nimi zkušenosti jak to probíhá?
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci
Doufej v nejlepší, ale buď připraven na nejhorší
- fps
- outdoor maniak
- Příspěvky: 7466
- Registrován: úte zář 7, 2010 14:40
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » stř bře 28, 2012 9:21
Jinak pokud se Ti zda, ze by mohla byt stelka prohnuta nebo zkroucena, tak by se taky mohlo jednat o trocha vetsi stelka, staci nejaky ten milimetr. Ale taky se muze ohybat podrazka. To by se dalo zkusit, kdybys tam dal jinou ale o pul nebo cele cislo mensi stelku. Hlavne aby byla o neco malinko kratsi a uzsi.
Vim o cem mluvim, ja (resp. moje noha) je taky expertem na podobne zridkave problemy - boty me tlaci tam, kde nema co tlacit, citim hrbol tam, kde je stelka i vnitrek boty i podrazka i teren hladke ale kdyz se da vsechno dokopy, je tam "neco", co "nestoji ani za rec", ale mne z to po pouziti noha boli jeste tyden; bota mne netlaci pri chuzi ale kdyz stoji nebo sedim s vylozenyma nohama! . Takze Te plne chapu, ale prodejci, vyrobci a lidi, kteri zajdou do obchodu a kazda druha boty jim perfektne sedi ne.
Kazdopadne hodne stesti - at uz s reklamaci nebo s nalezenim reseni problemu.
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16585
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » stř bře 28, 2012 9:35
Navic po jedinem dalsim pouziti (asi 4,5 hod vylet v Beskydech hlavne na snehu a asfaltu) vypada, ze prasklina ma tendenci se sirit smerem k siti. Nevite, jestli je nejaka moznost toto misto osetrit, aby se nesirilo dal? teda, kdyby v ramci reklamacniho rizeni s tim nic neudelali.
Priznavam se, uz me nebavi hledat boty, s kterymi by nebyl problem alespon dva roky...
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16585
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » stř bře 28, 2012 14:58
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49419
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od zoul » stř bře 28, 2012 15:06
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od holgerus » stř bře 28, 2012 15:21
- holgerus
- účastník
- Příspěvky: 436
- Registrován: pon zář 8, 2008 10:06
- Bydliště: Praha a Plzeň
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » stř bře 28, 2012 15:28
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49419
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od zoul » stř bře 28, 2012 15:53
holgerus píše:Za boty chtějí čím dál víc…
Tohle myslím není pravda. V některém vlákně (Mike by mohl vědět) se tu přepočítávala někdejší cena Popradek a vzhledem k průměrnému platu vychází slušné pohorky furt stejně. U kvality je diskuze mnohem složitější a jako majitel prvních slušných kožených bot bych se do ní nepouštěl. Podle mě je potřeba brát v úvahu, že starší pohorky třeba víc vydržely, ale taky byly výrazně tvrdší a těžší.
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » stř bře 28, 2012 15:57
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49419
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od VEPA » stř bře 28, 2012 18:14
- VEPA
- účastník
- Příspěvky: 209
- Registrován: čtv říj 13, 2011 17:04
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » čtv bře 29, 2012 14:06
Tohle chces reklamovat? Jak dlouhy je ten sram, 2 cm? Kdybych mel resit kazdou takovouhle blbost, tak mi boty nevydrzi ani mesic. Takovych sramu a mnohem delsich mam po tydnu v Alpach nekolik a nicemu to nevadi. Podle mne je to mechanicke poskozeni. Bud ten hacek nebo ostry kamen. Bych si tipnul, ze reklamaci ani neprevezmou a jestli je k tomu prinutis, tak te nechaji mesic vycukat a vrati ti je zpatky.
Jo, takokvahle blbost... Kdyby se to objevilo po Alpach, nic nereknu. Ale po 15-ti dnech v Otztalu, kazdy den nad 3000, v skalach, v sutinach, kdyz boty dostaly poradne zabrat tam nebylo nic, kdyby se to stalo tam ani bych necekl, bylo by to ocekavatelne. Jenze pote uz jenom Beskydy (Lysa Hora z Krasne) bez ostrych skal, snehem prikryte cesty s nevycnivajicimi skalami, asfalt ve meste nebo 1-2 metrova vrstva snehu na terenu - to je prostredi, kde jsem boty od leta pouzival. To mi rekni, co mi tu kuzi melo tam rozrezat? Navic se podivej na umistneni! a velikost praskliny - jo je to cca. 2 cm dlouhe az u jazyka. Ja jsem psal, na obou koncich je jakoby sirsi a hlubsi dira a mezitim jenom tenka riha, ktera kopiruje strukturu kuze, neni "rovna", resp. rovnomerne kriva, jak by to melo vypadat, kdybych to necim rozrizl, je i mene hluboka jako na koncich. I ty sirsi konce jsou tak cca. 0,2-0,3 mm siroke, s "cistym" rezem, to by muselo byt nariznute nozem s tenkou cepeli, skalou nebo i mackami tezko. Jaka skala by narizla kuzi tak, jak je na pravem konci: rozdvojujici se dira a uprostred jazycek? At premyslim jak premyslim, musel bych si to rezat ocnim skalpelem nebo necim podobnym reznym nastrojem s extremne uzkou cepeli, aby se mi povedlo podobne porusit strukturu kuze. Je to Perwanger, ne nubuk, tj. prirozena kuze. A byla poctive nekolikrat impregnovana sprejem (na Perwanger jeho vyrobce nic jineho nedoporucuje).
Ja jsem si te praskliny vsiml na noze pri nastupu na turu, kdyz ta bota lezela doma hodne tydnu nepouzivana. Po poslednim pouziti v terneu to tam pri cisteni, umyvani ani pri impregnaci (je to hned vedle prisiti jazyka, tj. tam, kde to clovek musi pri pouziti spreje ohybat rukou kuzi, aby se prostredek dostal i do skviry uhybu jazyka). Pote jsem mel boty dvakrat pri ceste do prace v Ostrave, kdyz nasnezilo.
Jak pises, muze (a s velkou pravdepodobnosti je) to byt hacek, kvuli kteremu se to stalo. Ale to se na mne nezlob, kdyby tomu tak bylo, co uz naplnuje pojem "zavada zpusobena vyrobni, resp. konstrukcni vadou", kdyz ne toto??? At je ma noha jaka chce, ale hacek musi byt takovy a umistneny tak, ze nesmi poskodit botu. Za toto odpovida vyrobce.
A ja jsem se mailem slusne zeptal dovozce, jestli je to normalni a vice-mene jsme se shodli, ze to poslu na posouzeni a at se to posoudi jako opravnena reklamace nebo ne, ze se s tim pokousi neco udelat, aby se prasklina nezvetsovala. Problem je totiz i v tom, ze ona tendenci se zvetsovat ma - propojuje se s dirama v siti a to uz nic dobreho nevesti, protoze tam je dira skrz kuze, prasklina se pri chuzi hybe, otevira a zavira (je v ohybu) a to musi vest k tomu, ze po case tam bude dira az na GTX. A to bych nechtel.
Jasne, mohl bych to dojit do popsaneho stavu a az potom reklamovat, ale to by rozhodne mohlo byt vyhodnocene jako moje chyba, kdyz ne jinak, prave kvuli tomu, ze jsem nereklamoval hned pri objeveni zavady. Takze se to tezko da chapat jako "terorizovani vyrobce", ja bych tomu rekl snaha pomoci minimalizovat problem i pro nej.
Pro snadnejsi pochopeni zopakuji: kdyby se to stalo ve vysokohorskem terenu v holych skalach, suti, beru to jako moznou dan za ten teren. Ale - trocha prezenu - Ty bys to vzal normalne, kdyby Ti kuze na Tve B az B/C botach zacala praskat na cistem snehu a asfaltovych cestach? Dovoluji si myslet, ze nikoliv .
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16585
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » čtv bře 29, 2012 14:14
tohle nevypada jako praskla kuze, ale jako kuze necim nariznuta
Miku, podivej se dobre na to foto - prave ze to nevypada (mozna krome jednoho konce) jako nariznuta kuze. Vysvetluji to vyse - kdybys to nariznul, tak tim rychlym pohybem ostri udelas bud hladkou caru (opravdu ostre ostri) nebo kuzi spise roztrhnes (kamen) a potom mas okraje rezu roztrepene, rozhodne ne hladke. A tady cela prasklina neni ani jedno ani druhe a jeden konec by musel byt nariznuty nadvakrat. Ale pripomenu, ze nejsem odbornikem na kuzi ani na rezani kuze.
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16585
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » čtv bře 29, 2012 15:18
Kazdopadne posouzeni u dovozce je asi nejlepsi napad, pak napis, co ti na to rekli.
Ad hacek: to jsem spatne pochopil. Myslel jsem, ze slo o hacek od navleku. Nejak si nedovedu predstavit, jak by to mohl udelat hacek na bote...
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49419
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » čtv bře 29, 2012 15:37
A prasklinu v ohybu mi nemusis vysvetlovat. Manzelka ma v ohybu asi cm dlouhou a pul cm sirokou diru az na GTX. Boty uz mely jit davno na jiny svet, ale nove musela vyreklamovat.
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16585
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » čtv bře 29, 2012 15:40
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49419
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » čtv bře 29, 2012 17:01
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16585
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » čtv bře 29, 2012 17:13
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49419
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Skimpy » čtv bře 29, 2012 17:33
No asi by mě to taky znervozňovalo. Osobně mám za sebou pouze jednu reklamaci Asolo HighLand v Ostravě. Kdy se začal párat (uvolňovat) steh na jazyku obou bot. V pohodě vyreklamováno a ještě jsem dostal ponožky Moira za to že boty byly zpět o pár dnů později než je reklamační lhůta. Někde jsem to tady snad i psal. Výrobce nebo dovozce to vysvětlil jako výrobní vada u těchto modelů boty, opravil to a boty slouží dodnes. Teď se pro změnu párají zase někde jinde, podrážka je v háji a těče do nich protože membrána už nefunguje (boty mají 5 let). Takže to byl důvod proto že teď vybírám už jen celokožené a vypadá to na Asolo Sasslong, ale nějak jsi mě s tou prasklou kůží na Asolech znejistil
-
Skimpy - nadšenec
- Příspěvky: 1117
- Registrován: úte zář 26, 2006 17:05
- Bydliště: Ocelové srdce republiky
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » čtv bře 29, 2012 17:58
Ta Perwanger kuze vypada moc dobre, na ni Alpy nebyly videt vubec, ani skrabanec. Pokud je ta prasklina kvuli ocku (omlouvam se, ja se o tyto vyrazy nejak nezajimam ), tak to muze byt problem kombinace moje noha, typ boty, velikost boty (mam 47 2/3!), styl chuze, ... U jineho se to ani v nejmensim nemusi projevit. A to nerikam o tom, ze by mohl mit kousek kuze nejakou nestandardni zavadu - ze se to nestane Ti nezaruci zadny vyrobce, to se 100% neda ohlidat. Jo, a ja stale zcela nevylucuji moznost, ze jsem si to nejak mohl zpusobit i sam.
Problem muzes mit s libovolnou botou, u nas za posledni rok 2x HanWag, 1xMeindl, 1xLowa, ted Asolo - a kolik lidi ma od vsech bezproblemove??? Jinak snad Ti neco rekne i to, ze synovi jsme nakonec taky koupili stejne boty, jenom o pul cisla mensi . A manzelka je taky zkousela, jenom ji az tak moc nesedly.
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16585
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od sandalek » čtv bře 29, 2012 20:22
- sandalek
- nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv bře 29, 2012 20:18
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Skimpy » pát bře 30, 2012 5:59
-
Skimpy - nadšenec
- Příspěvky: 1117
- Registrován: úte zář 26, 2006 17:05
- Bydliště: Ocelové srdce republiky