Reklamace bot - jednotlivé případy

zkušenosti, rady, dotazy

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř zář 3, 2014 17:22

:D tonouci se stebla chyta. Takovehle kecy jsou uplne zbytecne a podavaci by si je meli odpustit, je to neprofesionalni. Nemaji do toho co mluvit, reklamace resi nekdo jiny a idealne by to mel posoudit vyrobce.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49359
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Jaké trekové boty?

Příspěvekod BAYO » čtv lis 27, 2014 16:45

Tak u mne určitě NE boty HAGLOFS. Chtěl bych se podělit o své fatální zkušenosti s touto obuví. KOupil jsem si boty Haglofs Vertigo GT a čekal od nich že něco vydrží. Pozor, nejsem žádný veliký "crossil", sjem už skoro důchodce a boty jsme vlastně ani nějak nezatížil velikým "lozením" po nezpevněných cestách atd....atd. I tak se mi ale po cca třech měsících VELMI mírného pužívání prostě a jasně rozlepily! Odlepily se na obou botách gumové podešvě od těch vrstev nebo co to tam je. Boty jsme dal do reklamace a nyní přijde lahůdka. Po necelých třech týdnech mi z RockPointu volali, že si mám boty OPRAVENÉ vyzvednout. Jel jsme pro ně cca 25 km do prodejny a ejhle, při vybalení z krabice jsme s prodavačem zjistili, že na jednom místě sice botu zalepili, ale na druhém už ne. Na obou botách tedy opravili tak cca 60% odlepené podešve. Prodavač se divil jako já, jak si mohou toto dovolit, a tak se reklamuje dál. Opravu prváděla firma Hannah někde v Plzni (styďte se, pitomci!!!) Výborně Haglofs......mají reklamy ohledně kvality a já nevím čeho, jejich boty se rozlepí jako by byly koupeny u stánku pana Vietnamce a ještě reklamací dělá někdo v Plzni tak, že je nto na pár facek. Co si má člověk už koupit, aby to bylo OPRAVDU tedy kvalitní???
Naposledy upravil pavproch dne čtv lis 27, 2014 19:56, celkově upraveno 1
Důvod: -pp-: přešibováno na příhodnější nádraží
BAYO
nováček
nováček
 
Příspěvky: 1
Registrován: čtv lis 27, 2014 16:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » čtv lis 27, 2014 20:18

Obávám se, ze kvalita opravy nesouvisi primo s kvalitou obuvi. Mne se podobne stalo pred lety s Lowa Rangers. Po prvnim asi 4-dennim pouziti se obsazka odlepila na obou botach dokopy min na 7-mi mistech. Bez problemu prijata reklamace v Hudy, po nejake dobe pry opravene - zalepili jednu nebo dve mista, ostatne nechali tak, i kdyz v prodejne byly oznacene vsechny mista (bylo to videt i na "opravene" obuvi a bylo to napsane do rekl. protokolu), samozrejme se oprava poslala zpatky a to uz do (ani dalsich) 30-ti dnu nestihli :roll:
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16548
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » pát lis 28, 2014 1:57

Hlavne byla zasadni chyba vubec na opravu pristoupit. Do sesti mesicu je lepsi resit reklamaci jako rozpor s kupni smlouvou a chtit zpatky penize nebo vymenou novou vec.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49359
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » sob lis 29, 2014 15:53

Miku, zrovna Ty bys mohl vedet, ze boty jsou kus od kusu jine, takze kdyz nekdo najde takove, ktere perfektne sedi a stane se, ze se pouze odlepi obsazka, podrazka (tj. je to jenom spatne danym lepidlem, atd a je to snadno opravitelne), tak nebude mit velkou chut vymenit za jiny par, ktery nemusi dobre sedet nebo hledat jine boty. Ty bys za 3 mesice od kope vratil svuj tezko nalezeny sedici par Alasek kvuli odlepeni podrazky tam, kde je nalepena lepidlem?
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16548
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » ned lis 30, 2014 3:09

Jasne, ale v puvodnim textu na takovy pripad nic neukazovalo. Taky zalezi na stupni poskozeni. Kdyz se mi u jedne Alasky zacala po roce odlepovat spicka, proste jsem ji prilepil. Kdyby se odlepovala podrazka na vic mistech, bal bych se o kvalitu lepidla a ze mi nekde upadne v divocine. Kdyz se mi takhle zacala odlepovat u LaS Nepal Treku, o opravu jsem nestal, ac jsem ty boty tezce rozslapaval a zrovna se uz v nich zacinalo dat chodit. Jenze to slo moc rychle (3 mesice) a po cele delce, takze uz bych jim neveril.

Kdyz uz jsme u toho. Posledni Alasky jsem vybiral velmi tezce, jak uz jsem psal a stalo se mi totez, co tobe. Na jedne bote min kvalitni nebo poskozena kuze a pri prvnim vyletu se zlomila. Cara pred tretim hackem, na fotce to neni uplne videt, ale je tam asi 2 mm schod:
alaska_zlom.jpg

Na druhe strane nad kotnikem je zas zvrasneni, jako jsi mel ty. V obchode jsem nic nepoznal a to jsem je zkoumal dukladne. Chodil jsem v nich snad pul hodiny a par set metru po nakupnim centru. Nic. Zato po prvnich ~30 km v terenu se udelalo tohle.

Po zrale uvaze jsem boty nereklamoval, prave proto, ze mi vyber dal takovou praci. A taky proto, ze to na noze nebylo nijak poznat. Ted uz maji pres 1000 km a vypada to porad stejne, zadne zhorseni. Fotka je po te prvni ture.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49359
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » ned lis 30, 2014 9:32

JJ, to je neprijemne. U Tebe se da ocekavat, ze problemem muze byt nanejvys kratsi vydrz (resp. drivejsi prasknuti kuze), u manzelcinych Alasek to "zlomeni" bylo podelne pod kotnikem a tam uz nebyla ta kuze pevna, tj. drzelo (resp. tam to az tak moc uz nedrzelo) to kotniky z jednotlivych stran a problem by nastal, kdyby se spatne doslaplo a bota by normalne udrzela kotnik - na te poskozene pri spravnem smeru ne, tam by se jednoduse ohla a kotnik by sel dobrych par centaku bokem. Nastesti se to nestalo. A pri kazdem ohybu se samozrjme ten zlom mirne zatlacil do kotniku, co by pri delsim treku zavanelo taky problemem. Jo a kazdym dnem se to zhorsovalo.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16548
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » pon pro 1, 2014 0:39

Jo, pocitam s tim, ze tam kuze asi jednou praskne. Ale snad to nebude driv, nez se ochodi prvni podrazka, zatim to vypada nadejne. Menit ji asi tentokrat nebudu, ony ty boty zas tak idealne nesedi. Na 50 km v kuse u nas v pohode, ale do Alp bych je na tyden a vic nevzal, to by asi odnesl malicek na leve noze, jelikoz ma o neco min prostoru, nez je vhodne. I tak byly nejlepsi z tech, co jsem zkousel... Ale zas je pravda, ze v posledni dobe jsem si niceho nevsiml ani pri sestupech po celodenni ture. Mozna tam prece jen po 1000 km trochu uhnuly, muze to byt otazka milimetru nebo dvou.

Jinak ale musim dat zapravdu tobe a dalsim, kteri si stezovali na snizeni kvality kuze. Takova vec se stat muze, ale jen velmi vyjimecne a ono to spis vypada, ze to zas tak vyjimecne neni. Protoze uz tu mame nekolik pripadu a to vime jen o tech, kteri se ozvali.

Blbe je, ze nevidim zpusob, jak na to prijit pri nakupovani. Jak jsem psal, zkousel a prohlizel jsem dukladne a nebyl ani naznak, ze by kuze na jedne bote byla horsi. Na druhou stranu si myslim, ze kdybych to reklamovat chtel, tak to bude bez vetsich problemu, jelikoz ten zlom je evidentni.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49359
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod booze » ned pro 28, 2014 15:01

.
Naposledy upravil booze dne pon dub 1, 2024 18:52, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
booze
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 8315
Registrován: ned pro 14, 2014 12:56

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod foltyn » pon čer 1, 2015 9:49

Zdravím,
mám boty (Fitwell Marte) necelé 4 měsíce, nachozeno kolem 200km a už začínají praskat. Zatím to sice není vůbec hluboký, ale mám strach, že se to bude prohlubovat.
Druhá bota je na tom podobně.

Mažu to tím co mi doporučili v obchodě - http://www.ex3me.hr/nst/vosak-za-obucu- ... n/11554/1/ (jinde jsem to na netu nenašel, tipl bych, že to bude tohle v jiným obalu http://www.warp-sport.com/impregnace.php)

Je to na reklamaci ?
Obrázek
Naposledy upravil foltyn dne pon čer 1, 2015 10:40, celkově upraveno 1
foltyn
nováček
nováček
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon čer 1, 2015 8:50

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod fps » pon čer 1, 2015 10:12

podle mě to je na reklamaci, ale když jsem to samé kdysi reklamovala na jiných botách, tak jí neuznali, přitom to je výrobní vada, špatná nubuk kůže, kdyby mi dneska reklamaci neuznali, tak si nechám udělat znalecký posudek, ale to se už nastane, protože boty z nubuk kůže bych si už nikdy nekoupil
Levně kupuješ, dvakrát kupuješ
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci
Doufej v nejlepší, ale buď připraven na nejhorší
fps
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 7466
Registrován: úte zář 7, 2010 14:40

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod budo » pon čer 1, 2015 10:20

Asi jde o to, po kolika km k tomu došlo. Jestli po 100, tak bych to reklamovat zkusil. Jestli po 3000, tak ti řeknou, že to je běžné opotřebení.
Jo a zmenši prosím tu fotku nebo ji hoď na www.jpeg.cz a sem dej odkaz. Takhle velká rozhazuje zbytečně formát stránky a kdo v tom má rolovat ...
Uživatelský avatar
budo
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4034
Registrován: pát kvě 29, 2009 20:54

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » pon čer 1, 2015 15:52

@foltyn: to nevypada jako praskani, spis bezne zvrasneni. Zatim. V uspech reklamace bych neveril. Bud ti reknou, ze je to bezne (coz je) a/nebo zes boty osetroval spatnym zpusobem, coz je nejspis pravda. Pripavky, na ktere odkazujes, vypadaji, ze obsahuji vosk a kuze taky vypada jako znicena voskem. Dusledkem je prave praskani, ale az casem, tohle by melo jeste aspon 2000 km vydrzet.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49359
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod koflík » úte čer 2, 2015 7:26

booze píše: Po dalsim pul roce, se v ohybu, kde je spoj kuze-guma na spicce, udelala dirka. Boty jsem poslal do restday a pekne to opravili.
Obrázek


Safra :shock:, přesně tohle se mi teď děje u mých Zenů. Zrovna jsem si pochvaloval, jaké jsou to držáky (pata vevnitř se netrhá, kůže se neláme...) a najednou takovéhle drobné prasklinky, přesně na rozhraní kůže/guma...
Jakým způsobem ti to v Restday opravili? Neměl bys fotku?
koflík
nováček
nováček
 
Příspěvky: 83
Registrován: ned úno 13, 2011 19:59

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » úte čer 2, 2015 7:51

@foltyn: Bohuzel jsi opravdu blbe osetroval boty (coz je chyba prodejce doporucujiciho vosk) a ted do kuze pres vosk budes jen velice tezko dostavat kondicioner, co ta zvraskavela kuze nejvice potrebuje...
Pokud muzes nejaky cas boty postradat, tak bych reklamaci zkusil, jen bych se doma pripravil a napsal na papir podrobne a jasne, ze boty jsou presne padnouci velikosti (toto nezpomen, protoze vetsi boty maji tendenci drive a vice zvraskavet na ohybech), pouzivaly se jen cca 200km, idealne muzes i napsat v jakem terenu, ze byly osetrovany vyrobkem podle doporuceni prodejce a ze si myslis, ze za tu dobu takove opotrebeni neni "bezne opotrebeni". Bud TI to vyjde nebo ne. A muzes (i mezitim, jak budou na reklamaci) poslat dotaz do Zilna na zkusebni ustav i s fotkama (ale udelej trosku lepsi pohled a radeji vice) se stejnym popisem vyuziti a osetreni a jestli si mysli, ze ma cenu je dat na znalecky posudek v pripade zamitnuti reklamace. Takovy prvotni nezavazny "odhad" na zaklade fotek Ti udelaji zdarma - a pokud napisou, ze by se to stat nemelo, tak v pripade zamitnuti reklamace mas jak pokracovat.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16548
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod budo » úte čer 2, 2015 14:41

No, drsný je, že když jsem si koupil Hanwag Tatra, tak všichni od prodavačů až po ženskou, která mi zvedla telefon u distributora pro ČR doporučovali vosk. Nejdřív vykládal cosi o tom, jak ona posuzuje a vyřizuje reklamace, tak tomu musí rozumět, ale když jsem jí namítl to s kondicionérem a praskání kůže a tak, tak najednou kapku zmírnila a nakonec z ní vypadlo, že ona tomu taky zas tolik nerozumí.... Takže to, že výrobce, případně prodejce něco doporučuje, ještě nemusí znamenat, že to je správně. A přitom např. u toho Hanwagu to bude dost stěžejní, protože prý z výroby je ošetření kůže naprosto minimální.
Uživatelský avatar
budo
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4034
Registrován: pát kvě 29, 2009 20:54

KEEN - boty na 10 měsíců

Příspěvekod fj1947 » úte čer 2, 2015 17:19

Dobrý den přátelé ,
dovolím si vás seznámit s průběhem reklamace sandálů KEEN. Po 10ti měsícívh pužívání se mi přetrhl popruh, reklamace nebyla uznána, obuv je prý zcela využita.... Udělejte si názor sami , zda se jedná o kvalitní obuv, nebo ne.
Zdraví TK

Průběh reklamace :


---------- Původní zpráva ----------
Od: Spackova Vaclava
Datum: 5. 2. 2015 v 11:16:08
Předmět: RE: RE: RE: Reklamace 3840033358 - KEEN

Dobrý den,

Že jsou boty plně využité není pouze obecné tvrzení jak uvádíte. Je to zásadní argument pro posouzení bot. Na základě toho, že jsou boty četně užívané a tím pádem opotřebené a na některých místech zeslabené, došlo k ostatním defektům, které reklamujete. Stejným způsobem došlo i k vytržení pásku na patě. Pokud by boty byly minimálně užívané a celkově neopotřebené, bylo by jistě na místě zvažovat výrobní vadu. To ale bohužel není váš případ. Životnost sandálů Keen rozhodně není 10 měsíců. Naopak s těmito botami máme velice dobré zkušenosti a našim zákazníkům slouží výrazně déle než je jejich záruční lhůta. Ale jak jsem již psala, tak jako u všech ostatních výrobků, záleží na mnoha faktorech, jak dlouho zákazníkovi konkrétní boty vydrží.

Opotřebené, odnošené a zcela využité boty nemohou být předmětem reklamace.

S pozdravem,

Vendula Špačková
Reklamační technik
image001
Outdoor Concept a. s.
Americká 54, P. O. Box 321, 301 00 Plzeň

mobil: +420 724 202 621
tel.: +420 379 200 614

e-mail: vaclava.spackova@outdoorconcept.cz

http://www.hannah.cz http://www.rockpoint.cz

image002 image003


From: Tomas Kutilek
Sent: Friday, January 30, 2015 10:00 AM
To: vaclava.spackova@outdoorconcept.cz
Subject: Fwd: RE: RE: Reklamace 3840033358 - KEEN

Vážená paní Špačková,

žádám Vás , o vyjádření ke konkrétní závadě , a to k vytrženému pásku u pravé boty.Očekávám od Vás konkrétní, jasnou a jednoznačnou odpověď, kdo, nebo co zapříčinilo tuto závady.

Odpovězte mi konkrétně např. sandály KEEN jsou vyráběné z podřadného materiálu, který nevydrží ani 10 měsíců užívání , nebo kvalita zpracování sandálů KEEN nestojí za nic.

Neustále mi obecně argumentujete , že boty jsou plně využité. Znamená to tedy, že vlastností sandálů KEEN maximální doba užívání 10 měsíců? Pokud si za tím stojíte , tak mi to jednoznačně potvrďte. Nežádám víc , než konkrétní odpověď např. Sandály KEEN mají životnost 10 měsíců, po této době užívání jsou zcela využity a můžete si je maximálně nacpat tam, kam slunce nesvítí a nelze je tedy reklamovat.

Děkuji Vám za konkrétní a jednoznačné vyjádření.

Naší vzájemnou komunikaci hodlám zveřejnit na internetu a umožnit internetové veřejnosti udělat si názor na sandály KEEN a služby s nimi spojené.

S pozdravem Ing. Tomáš Kutílek


---------- Původní zpráva ----------
Od: Spackova Vaclava
Datum: 29. 1. 2015 v 07:30:56
Předmět: RE: Reklamace 3840033358 - KEEN

Dobrý den,

Vaši reklamaci jsme důkladně prozkoumali a na našem vyjádření si bohužel musíme i nadále trvat. Reklamační dobu nelze zaměňovat s životností výrobku, tj. dobou, po kterou při správném používání a ošetřování může vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho používání vydržet. Vaše boty jsou plně využité.

Je nám velice líto, že s naším stanoviskem nesouhlasíte, ale pro nás je bohužel konečné.

S přáním hezkého dne,

Vendula Špačková
Reklamační technik
image001
Outdoor Concept a. s.
Americká 54, P. O. Box 321, 301 00 Plzeň

mobil: +420 724 202 621
tel.: +420 379 200 614

e-mail: vaclava.spackova@outdoorconcept.cz

http://www.hannah.cz http://www.rockpoint.cz

image002 image003


From: TK
Sent: Monday, January 19, 2015 7:01 PM
To: vendula.spackova@outdoorconcept.cz; rockpoin@rockpoint.cz
Subject: Reklamace 3840033358 - KEEN

Vážená paní Špačková,


28. 4. 2013 jsem si zakoupil boty KEEN Newport M US11 bisn za částku 2590 kč. Domníval jsem se , že pokud si zakoupím dražší zboží, bude kvalita a případné služby odpovídat vyšší pořizovací ceně. Musí přiznat, že jsem se hluboce zmýlil. Přestože, sandály nosím od května do září, což je 5 měsíců v roce, tak bohužel nevydržely.
12. 1. 2015 jsme sandály reklamoval. Reklamoval jsem na pravé botě rozpárání švu a vytržení (přetržení koženého pásku držící patu). Prodejce ještě do reklamačního protokolu iniciativně dopsal odlepující se stélku.
16. 1. 2015 jsem dostal vyrozumění, že reklamaci zamítáte s odůvodněním :
Obuv je celkově opotřebená a využitá. V průběhu užívání došlo k drobnému narušení neoprenových podšívek, odlepení mezipodešví a stélek, k opotřebení podešví a k celkovému sešlápnutí obuvi v patních částech obou bot. Dále došlo k rozpárání švů hlavně na kotnících. Dle charakteru defektů a stavu obuvi je zřejmé, že se jedná především o její opotřebení.
Materiál, ze kterého je obuv vyrobena, má standardní kvalitu a ničím se neliší od materiálu použitého u ostatních bot stejného typu. Pokud by se jednalo o výrobní vady, musely by ses projevit bezprostředně po nákupu výrobku a měly být reklamovány hned po zjištění podle paragrafu 2112 OZ.. Nikoliv po několikaměsíčním užívání - obuv je užívána 21 měsíců. V tomto případě by se jednalo o užívání výrobku přes zjevnou vadu a nárok na reklamaci této vady tím zaniká.

Vážená paní Špačková, dovolím si reagovat na vaše vyjádření k reklamaci v několika bodech:

drobné odlepení podešve mě nezajímá, toto do reklamačního protokolu dodal prodejce, tato závada mě však netrápí, i když o kvalitě zboží samozřejmě vypovídá…
ve vyjádření se vůbec nezmiňujete o vytržení pásku v oblasti kotníků a rozpárání švu pravé boty, což byl hlavní důvod reklamace (obrázky přikládám)!!! Vytržení koženého pásku ze švu jasně vypovídá o nekvalitním materiálu nebo o špatném sešití (o příliš utaženém švu, který se příliš zařízl do kůže). Žádám Vás o vysvětlení , jak je možné, že vytržení pásku v oblasti kotníku vzniklo jen u jedné boty , zatímco druhá je bez chyby, není to divné?? neznamenalo by to, že jedna bota je z méně kvalitního materiálu než druhá??, nebo je standardem bot KEEN , že pravá boty se rozpadne dříve ???, nebo mě budete přesvědčovat, že skáču po jedné noze a že jsem si to způsobil sám ??
ve vyjádření zmiňujete , že materiál má standardní kvalitu, zajímá mě jakou metodou jste kvalitu materiálu posuzovala, jakým zkouškám jste defektní botu vystavila , že můžete dělat takovéto závěry.
dále bych opravil Vaši argumentaci, že boty užívám 21 měsíců. Milá paní Špačková, v rodině platím za otužilce, ale i přes to, nosím sandály jen od května do září, tedy 2x5 měsíců, nikoliv 21, jak účelově uvádíte. I kdybych přistoupil na to, že boty nosím 21 měsíců, tak jsou boty dle OZ stále v záruce a požaduji jejich opravu a pokud to neumíte, tak vrácení peněz.

Vážená paní Špačková, budu čekat na Vaše doplňující vyjádření k reklamaci.
Upozorňuji Vás, že podnikám v oblasti internetové reklamy, a tedy velmi dobře vím, jak fungují internetové vyhledávače. Zasadím se tedy, aby se o mé zkušenosti s botami KEEN a následným průběhem reklamace pod záštitou Hannah a Rockpoint seznámil co nejširší okruh uživatelů internetu. Medializaci považuji za efektivnější nástroj, nežli posudek soudního znalce a následný soudní spor. Nevynechám samozřejmě Facebook a Outdoor fora.


S pozdravem Ing. Tomáš Kutílek
Přílohy
P1090276.jpg
Naposledy upravil fj1947 dne úte čer 2, 2015 20:06, celkově upraveno 1
fj1947
nováček
nováček
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon kvě 10, 2010 20:29

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod budo » úte čer 2, 2015 17:37

Fotografie nebudou?
Uživatelský avatar
budo
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4034
Registrován: pát kvě 29, 2009 20:54

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Hafi » úte čer 2, 2015 18:48

Bez fotek mi není jasné, co se odkud vytrhlo, nicméně argumentace Rock Pointu je v tomto případě celkem jasná, boty byly užívány přesto, že již byly poškozené (úplně slyším tu úvahu "sezónu v nich dochodím, a pak si je nechám vyměnit za nové") a pravděpodobně pravidelně - prostě i kdyby 10 měsíců, tak je sakra rozdíl jestli to znamená denně třeba 10 hodin chůze venku (dejme tomu zahradník) nebo 5x týdně 20 minut do kanclu a zpět, stejně tak záleží na terénu, kde tvrdý povrch je pro boty samozřejmě horší než trávník. A navíc nikdo nedoporučuje nosit stále jedny boty, měly by se střídat alespoň dvoje, aby zcela vyschly od potu a pochcípaly brebery v nich.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8423
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: KEEN - boty na 10 měsíců

Příspěvekod mike » úte čer 2, 2015 20:43

fj1947 píše:Upozorňuji Vás, že podnikám v oblasti internetové reklamy, a tedy velmi dobře vím, jak fungují internetové vyhledávače. Zasadím se tedy, aby se o mé zkušenosti s botami KEEN a následným průběhem reklamace pod záštitou Hannah a Rockpoint seznámil co nejširší okruh uživatelů internetu. Medializaci považuji za efektivnější nástroj, nežli posudek soudního znalce a následný soudní spor. Nevynechám samozřejmě Facebook a Outdoor fora.

Moc se mi nelibi, ze vyuzivas OF jako nastroj pomsty, ale budiz. Z vysledku reklamace ale vidis, ze to neni efektivnejsi nez posudek soudniho znalce a nasledny soud. Asi by bylo lepsi pouzit standardni postup a zajimalo by mne, co by na to znalec rekl. Z cele komunikace totiz vubec neni jasne, kdo je v pravu. Jak pise Hafi vyse, zalezi, jak moc jsi v sandalech chodil a v jakych podminkach. Celkem se jim nedivim, ze reklamaci zamitli, jestli jsou sandaly hodne opotrebene, maji na to pravo. Reklamoval jsi po 21 mesicich a tem 10 mesicum noseni muzou nebo nemusi verit.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49359
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod foltyn » stř čer 3, 2015 10:54

Dík všem za reakce. Zatím to asi nechám být a uvidím jak budou vypadat po prázdninách.
foltyn
nováček
nováček
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon čer 1, 2015 8:50

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » stř čer 3, 2015 11:47

Ja jsem uz nekde psal, ze fakt nelze zamenovat zivotnost obuvi a zaruku. Bohuzel pro nas, zakazniky je velice tezke najit informaci vyrobce o "uredni" zivotnosti. Ale jak jsem se nekde dozvedel, napr. u Meindlu je zivotnost outdoorove obuvi ve vseobecnosti 1 rok, u pohorek (myslim, ze od nejake pevnosti, napr. od B) dva. U jinych vyrobcu neocekavam, ze by bylo jine, jen je mozne ji urcit nejenom delkou pouzivani ale i jinak, napr. poctem pouziti, prochozenymi kilometry, atd. ale bude to v podobnem rozmezi, jako u Meindlu. Ale neurcite "vynoseni" jako konec zivotnosti pred soudy urcite neprojde.
Coz samozrejme neznamena, ze reklamace po zivotnosti nemohou byt resene ke vseobecne spokojenosti.
Na druhe strane, pokud nekdo boty nepouziva na jine ucely a za jinych podminek ani jinak v rozporu s navodem k pouziti (coz se malokdy dodava, hlavne cesky, jiny jazyk se nebere v uvahu, ani slovenstina) nez je urcene (tj i zivotnosti), tak je odmitnuti reklamace "vynosenim" obuvi za hranou...
Ja bych se pani zeptal, at mi "oficialne" rekne, jaka je (a cim je urcena) presne vyrobcem udavana zivotnost daneho konkretniho typu bot. A nenechal bych se odbyt neurcitymi reci. A pro jistotu bych napsal i vyrobci s podobnym dotazem.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16548
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: KEEN - boty na 10 měsíců

Příspěvekod fj1947 » stř čer 3, 2015 14:26

Zdravim Miku,
Posudek soudního znalce a následný soudní spor převyšuje hodnotu bot. Již s dopisováním s paní Špačkovou jsem strávil spoustu času, a výsledek se rovná nule. Boty jsem si nechal opravit na vlastní náklady (100kč) a tento spor s výrobcem již neřeším, další boty KEEN si již ale nekoupím.
Jde mi o to, aby si výrobce uvědomil, že i způsobem jakým se staví k řešení reklamací si buduje pověst. A měl by zvážit, zda se u bot, které stojí 2,6 tis, bude krkat o opravu za stovku. Medializace a tlak na výrobce může ve výsledku pomoci nám všem.
fj1947
nováček
nováček
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon kvě 10, 2010 20:29

Příspěvekod budo » stř čer 3, 2015 15:48

Souhlas!
Uživatelský avatar
budo
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4034
Registrován: pát kvě 29, 2009 20:54

Re: KEEN - boty na 10 měsíců

Příspěvekod mike » stř čer 3, 2015 16:42

fj1947 píše:Posudek soudního znalce a následný soudní spor převyšuje hodnotu bot.

To sice ano, ale kdybys vyhral, vsechno plati prodejce. Navic by pro tebe priznivy posudek nejspis vedl k tomu, ze by reklamaci uznali i bez soudu. Otazka ale je, jestli by byl priznivy, vubec bych si na to nevsadil.

fj1947 píše:Jde mi o to, aby si výrobce uvědomil, že i způsobem jakým se staví k řešení reklamací si buduje pověst. A měl by zvážit, zda se u bot, které stojí 2,6 tis, bude krkat o opravu za stovku. Medializace a tlak na výrobce může ve výsledku pomoci nám všem.

Vyrobce se o tom nejspis vubec nedozvi. Jinak v principu souhlasim, ale dabel je v detailech a zrovna tady opravdu neni jasne, kdo je v pravu. Jeste jsi nenapsal nic o tom, jak moc jsi v botach chodil a z fotky to taky neni jasne. Klidne se mohlo stat, zes nekde skrtnul o ostry kamen, prerizl sev a ten se pak vyparal.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49359
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Hafi » čtv čer 4, 2015 9:07

hlavně to je taková vada, která příliš neovlivní nositelnost, z popisu jsem čekal vytržení nějaké klíčové části, tohle opravdu snadno může být jak píše Mike přetržená niť o nějaký šutr při sestupu.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8423
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod booze » čtv čer 18, 2015 11:26

koflík píše:Jakým způsobem ti to v Restday opravili? Neměl bys fotku?


:smt023 diky za nakopnuti. Jsem to prehledl.
Restday to opravili velice pekne a jsem spokojeny. Boty mam prevazne na ferraty, takze celkem velke namahani a drzi to vyborne. Oprava stala 300Kc a cekal jsem na to 2,5 tydne.
Opravene1.jpg
Uživatelský avatar
booze
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 8315
Registrován: ned pro 14, 2014 12:56

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod budo » pát čer 19, 2015 6:17

Co jsou ty dilce oznacene sipkou? To je uz taky nejaka oprava?
Přílohy
Opravene1.jpg
Uživatelský avatar
budo
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4034
Registrován: pát kvě 29, 2009 20:54

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod koflík » pát čer 19, 2015 6:47

booze píše:Restday to opravili velice pekne a jsem spokojeny.

Díky za reakci a fotku. Super =D>

budo píše:Co jsou ty dilce oznacene sipkou? To je uz taky nejaka oprava?

To je "zpevnění celokoženého svršku". Mám to v podobném stavu - když byly nové,, vypadaly takhle a používáním se to prostě už trochu odchlipuje.
koflík
nováček
nováček
 
Příspěvky: 83
Registrován: ned úno 13, 2011 19:59

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » stř zář 2, 2015 8:08

Velka pochvala dovozci La Sportiva (Hudy?) za relativne rychle vyrizeni reklamace.

LS BoulderX, obe paty velice rychle vydrene a to tak, ze z der vypadavala i penova vrstva. Puvodne opravene v Restday (manzelce byly boty fajn, nechtela se jich vzdat na nejaky mesic nebo uplne), ale oprava (podle meho nazoru) povedena ponekud blbe, dali hrozne uzkou kozenou "zaplatu", okraje ktere drely paty, navic uz po 2-3 dnech noseni (pouze do prace a zpatky, celkem denne cca 1-2km) se okraje odlepovaly, oprava reklamovana, vraceno do puvodniho stavu (a to se jim fakt povedlo! :smt023 - takto sly boty na reklamaci do Hudy vcetne pruvodniho dopisu s popisem situace. Za dva tydny prisla SMS, ze rekl. vyrizena - dobropis, vracena kupni cena.
Kdo zna me prispevky v tomto vlakne, vi, kolik jsem tech bot uz musel reklamovat a jak slozite to obcas bylo a ani nevim, jestli je jiny prodejce, ktery pred koncem 30-tidenni lhuty uznal reklamaci s vracenim penez - vetsinou se to "resilo" nevyresenim do 30 dnu... (A neni to jenom u bot).
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16548
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

PředchozíDalší

Zpět na Boty