Reklamace bot - jednotlivé případy

zkušenosti, rady, dotazy

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod jonza » stř kvě 11, 2011 10:43

ono je silene tezke navrhnout produkt, ktery se rozpadne az po zaruce a tesne po zaruruce. Proste si koupis nejakou prvni serii a muze se ti stat, ze je predimenzovana, nebo pod. V kazdem pripade je to pruser a zaplati to vyrobce.
Uživatelský avatar
jonza
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 2267
Registrován: ned kvě 28, 2006 14:37
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod _Andy_ » stř kvě 11, 2011 18:48

sobb píše:mám tak trochu pocit, že pleteš dvě věci dohromady, membráně bavlna nejspíš vadí, ale podšívce je to dle mého názoru srdečně jedno

Není, je jemná, aby dobře odváděla vlhkost od ponožky a pokud je ta ponožka z bavlny, která je po navlhnutí hrubší, nedělá jí to dobře a ta následně může třeba už za půl roku odejít... Navíc ta bavlněná ponožka kompletně ničí funkčnost boty s membránou.


mike píše:Na mne tohle taky zkouseli; u Meindlu, ... ze bavlnene ponozky jsou v nizkych botech do mesta standard a jestli jejich boty vyzaduji neco specialniho, tak na to maji upozornit predem a ja si je nekoupim...

Ano, vyžadují, ostatně jako jakékoliv jiné boty s membránou a proto Vám to tam řikali :wink:. Jaképak nosíte ponožky do pohorek s GTX membránou? Neříkejte, že bavlněné za 40 Kč... Nebo snad nosíte pod GTX bundou, pokud vyžadujete její funkčnost, bavlněné triko? Asi ne, že...
Audaces Fortuna Iuvat
_Andy_
nováček
nováček
 
Příspěvky: 134
Registrován: pon říj 5, 2009 20:43
Bydliště: Hned vedle sousedů

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod vonkreuz » stř kvě 11, 2011 18:59

Ale notááák. :mrgreen:
Že podšívce vadí bavlněné (navlhlé) ponožky? To by jsi mohl rovnou říci, že každý den jsou potřeba nové ponožky. Mně stačí v "outdooru" nosit jedny ponožky tři dny a stojí bez podpěry v koutě, jak jsou ztuhlé a ztvrdlé od potu či kdo ví čeho... :twisted:
Nám šlo hlavně o člověka.
Kefalín, tyhle starosti pusťte z hlavy. Lidí je na světě jako sraček.

Hodnota života je přehnaná. Popeláři pro lidi dělají více než ti z horské služby.

Prarodiče současné generace si hřáli nohy v kravském lejnu a boty byl nejdražší majetek. Proto jsou boty tak sledované.
Uživatelský avatar
vonkreuz
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9590
Registrován: sob bře 1, 2008 21:37
Bydliště: Co by cepínem dohodil a nemetodicky v mačkách do hor došel...

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod sobb » stř kvě 11, 2011 19:24

_Andy_ píše:Není, je jemná, aby dobře odváděla vlhkost od ponožky a pokud je ta ponožka z bavlny, která je po navlhnutí hrubší, nedělá jí to dobře a ta následně může třeba už za půl roku odejít...
toto už mi opravdu přijde dovedené ad absurdum - podšívka má být udělána tak, aby něco vydržela, tedy i jakési to tření a opotřebení ... starat se o to, jaký ponožky si vezmu do nízkej botek už by bylo poněkud příliš :(( , a do vysokejch to dopadá zhruba tak jak popisuje vonkreuz níže :mrgreen:

_Andy_ píše:Nebo snad nosíte pod GTX bundou, pokud vyžadujete její funkčnost, bavlněné triko? Asi ne, že...
Ale jo, proč ne, membránovka mě ochrání před deštěm a něco dle svých možností oddejchá, a to je její úkol a funkčnost
We have just one world, but we live in different ones ...
sobb
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9261
Registrován: stř bře 7, 2007 9:28

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod _Andy_ » stř kvě 11, 2011 19:28

Já říkám jen to, co říká výrobce... :)

Kvalitní ponožky z umělých materiálů nebo vlny také nosím třeba 2-3 dny... Ale bavlnu na nohách nikdy.

Když už jsou ztvrdlý a zapocený, tak to taky nebude úplně nejlepší. Ono taky hodně dělá to, jak se o botu staráte. Pokud chodíte ve sračkách, prachu a písku a nikdy tu botu pořádně nevypláchnete a nevyčistíte, není se čemu divit, že se pak prodře...

sobb: Nikdo Vás nenutí ty ponožky tam tahat, pak si ale nestěžujte. To je prostě "neoprávněná manipulace" a nemůže Vám na to pak býti uznána reklamace. Pro boty s membránou jsou od výrobce doporučené ponožky z umělých vláken nebo vlny. To máte stejné jako s mazáním kůže. Reklamaci Vám taky nikdo neuzná u popraskané boty, protože byla vyschlá a nestaral jste se o ní... Prostě pro to, aby Vám bota dlouho a dobře fungovala, musíte taky něco udělat. Ta podšívka, ač jemná, vydrží na (vysoké) botě třeba 7 let (u nízké boty samozřejmě tak dlouho nevydrží a ani na to nejsou dělány...) intenzivního používání, když se k ní chováte, tak jak máte...

K tý bundě, její funkčnost je udržet Vás v suchu, což když se nehýbete s bavlněným trikem jistě dokáže, ale při pohybu už asi hůř, když ta bavlna nasákne a spíš neochotně něco předá dál...
Audaces Fortuna Iuvat
_Andy_
nováček
nováček
 
Příspěvky: 134
Registrován: pon říj 5, 2009 20:43
Bydliště: Hned vedle sousedů

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod sobb » stř kvě 11, 2011 19:51

však výrobce si taky kryje záda :wink: ... kdyby jim to prošlo, tak by nejraděj asi doporučili, aby se ty boty nenosily vůbec nebo jen hodně opatrně a zřídka :twisted:

materiál ponožek se vztahuje k membráně a její funkčnosti/poškození, nevšimla jsem si, že by někde někdo přímo u výrobku uváděl, že i k podšívce (možný to je, ale pak by si je asi mnozí vůbec nekoupili) a snaží se tím ohánět až při reklamacích, a budu se opakovat, ale opravdu mi tohle přijde absurdní ...

I ta bavlna je vlastně "funkční materiál" :mrgreen: Když z člověka leje, což je při námaze a v teple pod goráčovkou celkem normální, tak ho ani sebelepší materiály nezachrání, co zvládnou, to je odvést víc vlhkosti přímo od těla, ale pod bundou se to stejně vysráží, protože ta to prostě oddýchat nezvládne ...
We have just one world, but we live in different ones ...
sobb
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9261
Registrován: stř bře 7, 2007 9:28

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod _Andy_ » stř kvě 11, 2011 20:01

Bejt po mým, uznám každou reklamaci (nemám do toho ale co kecat), už kvůli dobrýmu jménu firmy (a že se dějou věci, Meindl je schopnej dát nový pár za 4 roky starý, tzn. 2 roky po záruce, kdy jedna bota selhala když opravdu neměla... Což se holt někdy stane bohužel).

Ale někdy jsou ty lidi opravdu nesoudný...

K tý první větě se ani nehodlám vyjadřovat, to se možná děje někde u Bati :wink:. Jak ten by se na to chudák asi tvářil...
Audaces Fortuna Iuvat
_Andy_
nováček
nováček
 
Příspěvky: 134
Registrován: pon říj 5, 2009 20:43
Bydliště: Hned vedle sousedů

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod sobb » stř kvě 11, 2011 20:08

_Andy_ píše:a že se dějou věci, Meindl je schopnej dát nový pár za 4 roky starý, tzn. 2 roky po záruce, kdy jedna bota selhala když opravdu neměla...
můžu se zeptat na podrobnosti? mi se jejich boty sice po šesti letech (ale v posledních dvou jen velmi občasně používáné a tudíž jsem na ně ještě spoléhala) během jednoho vejletu totálně rozpadly - což mě vzhledem k okolnostem celkem vytočilo ... a komunikace s firmou Meindl byla sice velmi slušná, ovšem chybu neuznali a svým způsobem mě poslali někam :?
We have just one world, but we live in different ones ...
sobb
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9261
Registrován: stř bře 7, 2007 9:28

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř kvě 11, 2011 20:22

_Andy_ píše:
mike píše:Na mne tohle taky zkouseli; u Meindlu, ... ze bavlnene ponozky jsou v nizkych botech do mesta standard a jestli jejich boty vyzaduji neco specialniho, tak na to maji upozornit predem a ja si je nekoupim...

Ano, vyžadují, ostatně jako jakékoliv jiné boty s membránou a proto Vám to tam řikali :wink:.

Rikali, ovsem s krizkem po funuse. Na neco takoveho maji upozornit uz pri koupi nebo to ma byt na nejakem papirku v krabici, treba na takovem tom, kde je psano, jak boty udrzovat. Protoze trvam na tom, ze bavlnene ponozky jsou u nizkych bot do mesta standard. Ty sve jsem prave k tomuto ucelu kupoval a krome vyrobnich vad se mi na to skvele osvedcily. Meindl Laredo, urceni na webu tomu taky odpovida.

_Andy_ píše:Jaképak nosíte ponožky do pohorek s GTX membránou? Neříkejte, že bavlněné za 40 Kč...

Presne takove. Samozrejme do nizkych a do mesta. Uz mam nekolikate takove, ony se dneska slusne sportovni bez membrany snad ani nedelaji. Do pohorek samozrejme neco uplne jineho, ale o tom se rec nevede.

_Andy_ píše:Nebo snad nosíte pod GTX bundou, pokud vyžadujete její funkčnost, bavlněné triko? Asi ne, že...

To sice ne, ale u tech nizkych bot zadnou zvlastni funkcnost nepozaduju, pri chozeni po meste se nijak zvlast nepotim. Membrana je tam spis navic, ale aspon mi do nich v desti nenatece.

BTW, mne se ovsem neprodrela podsivka, ale nite, kteryma byla prisita ke kozenne casti. Ze byla reklamace uznana nemusi zas tak moc znamenat, ale ze u druheho paru se pri stejne zatezi a dobe nic podobneho nestalo mne vede k zaveru, ze slo o vyrobni vadu. Mizerne nite, coz je bolest techto bot.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49288
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod _Andy_ » stř kvě 11, 2011 20:27

sobb:
Jednalo se o model Mont Blanc tuším, asi 4 roky starý, prostě pevná Cčková bota s rychloupínákem na mačky dělaná na lezení. Pánovi praskla v půlce boty výztuž podrážky přímo při výstupu, což je opravdu o průser, obratem dostal nové boty.

S tim totálním rozpadem, to se bohužel stává u bot, který se dýl nenosej. Ale většinou teda u starších, nevím jak to přímo Vám posuzovali. Například jednomu pánovi se totálně rozpadla celá podrážka při prvním výletu, prostě se celé tlumení odlouplo. Ale měl je na prvním výletu a předtím 10 let ve skříni... :D Jak se ta guma a tlumení nehýbe a nepracuje, zpuchří (asi?) a pak to prostě rychle odejde. Samozřejmě by nemělo vadit, když bota bude třeba rok stát, ale víc už asi není úplně vhodný. Přeci jen, jsou na chození, ne na to aby se na ně ve skříni prášilo nebo aby jsme se je báli použít, aby jsme je nerozbili, když tolik stály... :) Ještě jsem neviděl, že by se rozpadlo něco jiného, než právě tlumení podrážky, nevím jak se to děje u jiných bot jiných firem, z mých zkušeností se spíš rozpadne celá bota v době, kdy je Meindl v nejlepších letech :-). Výhoda u tohohle Meindl rozpadu je ta, že to jde znovu podrazit.

Většina lidí se zhrozí taky z toho, že třeba po 7 letech intenzivního používání se takhle celé to tlumení vysype, naštve se a botu vyhodí. Přitom opět, za necelých 1500 nebo kolik Kč jde ta bota v pořádku a krásně nově podrazit a pokud nemáte zanedbanou či děravou kůži, bota vám může sloužit dalších pár let :). Dost lidí si následně rve vlasy, že takhle vyhodili svý oblíbený botky...

mike:
Nevím jak dřív, řiká se to většinou každému, kdo se zdráhá koupit ponožky, prostě upozornění, že to těm botem nedělá dobře...

K tomu dalšímu viz můj příspěvek výše.

Pokud tu fčnost do města nepožadujete, mohl jste si koupit Lareda bez membrány, tam by jste ten problém třeba neměl, je tam pevná kožená podšívka :).

Každá reklamace je posuzována přímo v Německu a už první posouzení se zákazníkem na prodejně se mě nikdy netýkalo, takže k tomu Vám bohužel nemůžu říct více... :(
Audaces Fortuna Iuvat
_Andy_
nováček
nováček
 
Příspěvky: 134
Registrován: pon říj 5, 2009 20:43
Bydliště: Hned vedle sousedů

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod vonkreuz » stř kvě 11, 2011 20:30

_Andy_ píše:S tim totálním rozpadem, to se bohužel stává u bot, který se dýl nenosej. Ale většinou teda u starších, nevím jak to přímo Vám posuzovali. Například jednomu pánovi se totálně rozpadla celá podrážka při prvním výletu, prostě se celé tlumení odlouplo. Ale měl je na prvním výletu a předtím 10 let ve skříni... :D Jak se ta guma a tlumení nehýbe a nepracuje, zpuchří (asi?) a pak to prostě rychle odejde. Samozřejmě by nemělo vadit, když bota bude třeba rok stát, ale víc už asi není úplně vhodný.
:smt082
Teď abych si od vyprsklého jogurtu čistil monitor.

Ano guma časem ztrácí svoje vlastnosti (ohebnost, flexi), ale nelze říci, že je to proto, že se nepoužívá. Je to stářím ne nepoužíváním. Právě naopak (cyklickým) zatěžováním v jenom místě guma/tlumení ztrácí svoje původní vlastnosti rychleji.
Nám šlo hlavně o člověka.
Kefalín, tyhle starosti pusťte z hlavy. Lidí je na světě jako sraček.

Hodnota života je přehnaná. Popeláři pro lidi dělají více než ti z horské služby.

Prarodiče současné generace si hřáli nohy v kravském lejnu a boty byl nejdražší majetek. Proto jsou boty tak sledované.
Uživatelský avatar
vonkreuz
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9590
Registrován: sob bře 1, 2008 21:37
Bydliště: Co by cepínem dohodil a nemetodicky v mačkách do hor došel...

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř kvě 11, 2011 20:33

_Andy_ píše:Já říkám jen to, co říká výrobce... :)
...
Pro boty s membránou jsou od výrobce doporučené ponožky z umělých vláken nebo vlny.

Kde? Tohle by chtelo nejaky odkaz. Nikdy jsem to nikde nevidel napsane a ustne akorat od toho prodavace.

Jak pise sobb, u nizkych bot je takovy pozadavek absurdni a muze se vztahovat maximalni k funkcnosti a ne opotrebeni. Mame ze zakona zaruku dva roky, at uz je to dobre nebo ne, a tak je na vyrobci, aby zajistil, ze boty vydrzi dva roky bezneho pouzivani. Pricemz chozeni v po meste v bavlnenych ponozkach bezne pouzivani je.

_Andy_ píše:Já Nevím jak dřív, řiká se to většinou každému, kdo se zdráhá koupit ponožky, prostě upozornění, že to těm botem nedělá dobře...

Mne na to pri nakupu nikdy nikdo neupozornil a trochu o tom, co pises, pochybuju. Uz jen proto, ze vonkreuz vyse prodava v Hudy a o nicem takovem evidetne neslysel.


_Andy_ píše:Pokud tu fčnost do města nepožadujete, mohl jste si koupit Lareda bez membrány, tam by jste ten problém třeba neměl, je tam pevná kožená podšívka

Mozna mohl, ale v te dobe nebyly a proti membrane nic nemam. Navic opakuju, neodesla podsivka, ale nite. Ktere jsou i u kozenych.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49288
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod _Andy_ » stř kvě 11, 2011 20:35

vonkreuz:
Nejsem chemik ani fyzik :-).

Jak je ale možný, že některý 7 let starý používaný boty jsou furt v poho a jiný, stejně starý, minimálně používaný, při první větší zátěži odejdou? Takový zkušenosti mám a nemám důvod si vymýšlet... :-)

mike:
Ústní zdělení bohužel, koukal jsem se teď do reklamačního papírku a nikde to tam zmíněný není, takže je to prostě doporučení. Ta bota by to asi měla vydržet, ale dle zkušeností doporučujeme něco jinýho. Tam většinou ani po dvou letech není problém, z vlastní zkušenosti.

To že neupozornil, to je možný, prostě jste se k tomu nedostali, ať už z jakéhokoliv důvodu. Když jsem tam byl já, z 90 % jsme se o tom bavili s každým zákazníkem. Jak se to řeší v Hudy, to opravdu nevím :-).
Naposledy upravil _Andy_ dne stř kvě 11, 2011 20:38, celkově upraveno 1
Audaces Fortuna Iuvat
_Andy_
nováček
nováček
 
Příspěvky: 134
Registrován: pon říj 5, 2009 20:43
Bydliště: Hned vedle sousedů

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř kvě 11, 2011 20:37

Ad rozpad podrazky u Meindlu. Tohle uz jsme tu meli, je to znama vec. Nerozpada se guma, ale polyuretanovy tlumici blok. Naprosto nezalezi na tom, jestli se bota nosi nebo lezi ve skrini. Jde o chemickou reakci (hydrolyza). Obvykle to podle Meindlu trva 8 - 10 let, jenze kdyz boty lezi par let nekde na sklade, tak se muze stat, ze odejdou driv, jak se stalo treba sobb. Nebo Meindlove kecaji a muze se to stat i driv. Kazdopadne dalsi vec, se kterou by mel byt zakaznik seznamen predem a pristup Meindlu k tomu mi prijde velmi neseriozni.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49288
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod vonkreuz » stř kvě 11, 2011 20:37

Teď si rýpnu - a odešly Meindly? :wink:
Nám šlo hlavně o člověka.
Kefalín, tyhle starosti pusťte z hlavy. Lidí je na světě jako sraček.

Hodnota života je přehnaná. Popeláři pro lidi dělají více než ti z horské služby.

Prarodiče současné generace si hřáli nohy v kravském lejnu a boty byl nejdražší majetek. Proto jsou boty tak sledované.
Uživatelský avatar
vonkreuz
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9590
Registrován: sob bře 1, 2008 21:37
Bydliště: Co by cepínem dohodil a nemetodicky v mačkách do hor došel...

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod _Andy_ » stř kvě 11, 2011 20:41

mike píše:Ad rozpad podrazky u Meindlu. Tohle uz jsme tu meli, je to znama vec. Nerozpada se guma, ale polyuretanovy tlumici blok. Naprosto nezalezi na tom, jestli se bota nosi nebo lezi ve skrini. Jde o chemickou reakci (hydrolyza). Obvykle to podle Meindlu trva 8 - 10 let, jenze kdyz boty lezi par let nekde na sklade, tak se muze stat, ze odejdou driv, jak se stalo treba sobb. Nebo Meindlove kecaji a muze se to stat i driv. Kazdopadne dalsi vec, se kterou by mel byt zakaznik seznamen predem a pristup Meindlu k tomu mi prijde velmi neseriozni.


Opět, věc která se většině zákazníků řiká (ono taky řikat všechno všem vždy nejde, buďto zákazník nechce, nebo jich je tam tolik, že člověk nestíhá, atd...) a i ukazuje na výstavním páru bot, u kterého je jeden kus před a druhý po opravě. Nikdo se tim netají, to se prostě stává a je to daň za to, že ty boty tak dobře tlumí. Čas je asi relativní, to Vám opravdu nikdo nemůže říct na měsíc přesně... Je možné, že je to tak jak řikáte, že to nezávisí na používání, ale pouze na čase, já si to spojil s tím "zpuchřením" a předpokládal jsem, že se tak děje díky tomu, že to tlumení ztvrdne a nepracuje... :-)

Může mi někdo říct, jak třeba vypadají Alasky od Hanwagu po 10ti letech? Má někdo zkušenosti s jejich podrážkou po delší době?

vonkreuz: Teď nevím, na co přesně narážíte :-).
Audaces Fortuna Iuvat
_Andy_
nováček
nováček
 
Příspěvky: 134
Registrován: pon říj 5, 2009 20:43
Bydliště: Hned vedle sousedů

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř kvě 11, 2011 20:43

_Andy_ píše:Ústní zdělení bohužel, koukal jsem se teď do reklamačního papírku a nikde to tam zmíněný není, takže je to prostě doporučení. Ta bota by to asi měla vydržet, ale dle zkušeností doporučujeme něco jinýho. Tam většinou ani po dvou letech není problém, z vlastní zkušenosti.

Jak by to dopadlo kdyby prislo na znalecky posudek a na soud asi tusis ;-) Tohle je proste neobhajitelne jinak, nez jako vyrazne pisemne upozorneni. Doporuceni beru, ale narok na reklamaci zustava.

_Andy_ píše:To že neupozornil, to je možný, prostě jste se k tomu nedostali, ať už z jakéhokoliv důvodu. Když jsem tam byl já, z 90 % jsme se o tom bavili s každým zákazníkem. Jak se to řeší v Hudy, to opravdu nevím :-).

Prodavals ve firmemni prodejne Meindlu? Tam jsme se mozna potkali ;-) V tom pripade sorry za tykani, ale na tomhle foru je zvykem ;-)

Hudy zminuju proto, ze prodavaji spoustu bot a kdyby to doporucoval vyrobce, tak by o tom asi meli vedet.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49288
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod _Andy_ » stř kvě 11, 2011 20:46

mike:

Jak by dopadl posudek bohužel nevím, já do tohohle opravdu nevidím a nikdy jsem se tím nezabýval, na to jsem tam byl malý pán.

Jinak ano, sem tam tam jsem, ne stabilně. Tykání mi samozřejmě neva :-).

Opakuji, že nevím, jak se to řeší v Hudy apod. Nikdy jsem tam nepracoval, ani v jiných outdoor obchodech. Doporučuji jen to, co mi bylo doporučeno od výrobce přímo z Německa atd... :-)

K tomu neserióznímu jednání. Dle mě to tedy rozhodně neseriózní není, páčto na to, jak jsem řikal, v 90% procentech upozorňujeme a ukazujeme to na tom modelu. Navíc, ruku na srdce, u které jiné firmy vám boty tak dlouho vydržej? U téhle jdou po rozpadnutí a opětovném podražení opět dalších pár let nosit... Takže asi tak :-).
Naposledy upravil _Andy_ dne stř kvě 11, 2011 20:49, celkově upraveno 1
Audaces Fortuna Iuvat
_Andy_
nováček
nováček
 
Příspěvky: 134
Registrován: pon říj 5, 2009 20:43
Bydliště: Hned vedle sousedů

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř kvě 11, 2011 20:48

_Andy_ píše:Opět, věc která se většině zákazníků řiká (ono taky řikat všechno všem vždy nejde, buďto zákazník nechce, nebo jich je tam tolik, že člověk nestíhá, atd...) a i ukazuje na výstavním páru bot, u kterého je jeden kus před a druhý po opravě. Nikdo se tim netají, to se prostě stává a je to daň za to, že ty boty tak dobře tlumí. Čas je asi relativní, to Vám opravdu nikdo nemůže říct na měsíc přesně... Je možné, že je to tak jak řikáte, že to nezávisí na používání, ale pouze na čase, já si to spojil s tím "zpuchřením" a předpokládal jsem, že se tak děje díky tomu, že to tlumení ztvrdne a nepracuje... :-)

Tohle mi opet nikdo nerekl a to jsem v prodejne stravil docela dost casu ;-)

Kazdopadne, sobb ma vyjadreni od Kamlera z Tilaku a pak i primo od Meindlu, kde tvrdi to, co jsem psal vyse. A nejde o mesice, ale o roky, je sakra rozdil, jestli se podrazka rozpadne po 6 nebo 10 letech. No a hlavni problem je v tom, ze takovou vec nikdo neceka a netusi, ze i boty se skladovanim kazi. Asi byste u nich meli psat datum spotreby :twisted:
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49288
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod _Andy_ » stř kvě 11, 2011 20:51

Opět, k tomu se nemám jak více vyjádřit :D, viz výše. Nevím jak ostatní kolegové, ale ode mě to slyší takřka každý, kdo kupuje vysokou botu, u které je to možné.

K tomu dalšímu nemám co dodat. Mé zkušenosti praví, že boty vydrží nejméně 7 let, lépe řečeno, mladší rozpadlé jsem tam snad neviděl, maximálně ušlapané, kde to jde opět podrazit, pokud není porušená kůže... :-)
Audaces Fortuna Iuvat
_Andy_
nováček
nováček
 
Příspěvky: 134
Registrován: pon říj 5, 2009 20:43
Bydliště: Hned vedle sousedů

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř kvě 11, 2011 20:54

Andy, kdy jste vlastne zacali zakaznikum o rozpadu podrazky rikat? Zajimalo by mne, jestli to nahodou nejak nesouvisi s tim, jak si o tom s vyrobcem a majitelem psala sobb, nechtela se jen tak nechat odbyt.

Jinak ano, podrazit jde, ale neco to stoji. V zaruce se to nestane, takze vyrobce je z obliga, ale zakaznik je samozrejme nastvany. Zeptej se sobb, jestli si jeste nekdy koupi boty od Meindlu ;-) Z bezpecne vzdalenosti, doporucuju :twisted:

Ze o tom ted informujete je samozrejme v poradku a ocenuju to.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49288
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod šíp » stř kvě 11, 2011 20:56

_Andy_ píše:... Mé zkušenosti praví, že boty vydrží nejméně 7 let...

Jenže od kdy? Od data koupení logicky ne. Tedy od výroby. A jak mám já, koncový zákazník, poznat, že botky neležely ve skladu a následně v prodejně nějakých 4-5 let? U méně často prodávaných velikostí to je přeci možné, ne? Jinými slovy pokud tedy budu mít smůlu, může rozpadný proces nastat klidně i 2-3 roky poté, co si boty pořídím. :-k
Uživatelský avatar
šíp
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 16153
Registrován: čtv črc 14, 2005 15:41
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod _Andy_ » stř kvě 11, 2011 20:59

Poprvý jsem tam byl někdy v prosinci 2009 a v té době se to normálně řikalo...

Naštvaný zákazník? Po tom, co mu ty boty 10 let sloužili? Ten zákazník je většinou jen smutný a chápe, že už je ušlapal, následně je hrozně šťastný, že mu jeho botky, s kterýma byl třeba 3x v Nepálu a bůhví kde ještě, dokážeme znovu opravit tak, že je ještě může pár let nosit :-). Asi je to zrovna o člověku. Jak řikám, nezažil jsem rozsypanou botu mladšího data, většinou tam lidi nosej Islandky s koženým límcem, kterej se přestal vyrábět v roce 2000 (loňský model ho má opět), takže asi tak :-).

šíp: To já bohužel nevím... Ale vím jedno, na prodejně pár vysokých bot nevydrží déle jak rok tipuji, spíš ale mnohem kratší dobu, ať se jedná o který chce, točí se to tam vcelku slušně a většinou jdou přímo z výroby... :-)
Audaces Fortuna Iuvat
_Andy_
nováček
nováček
 
Příspěvky: 134
Registrován: pon říj 5, 2009 20:43
Bydliště: Hned vedle sousedů

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř kvě 11, 2011 21:05

Tak to jste s tim asi zacali driv. Ovsem ja jsem kupoval Islandy az par mesicu potom a fakt mi to nikdo nerekl. Jo a nevydrzely mi ani rok, ale to uz je jina story ;-)

V tomhle pripade nastvana zakaznice, ktere se rozpadly malo nosene boty po 6 letech. Pravem nastvana, protoze boty uslapane nebyly, jen se proste rozpadl ten tlumici blok. V zahranici mimo civilizaci a pry to nebyla zrovna prijemna situace. Dalsi komentare na toto tema uz necham na sobb.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49288
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod šíp » stř kvě 11, 2011 21:08

mike píše: boty uslapane nebyly, jen se proste rozpadl ten tlumici blok. V zahranici mimo civilizaci a pry to nebyla zrovna prijemna situace.

Tohle si dovedu představit :-k Zvlášť, kdyby se mi to stalo loni v létě v bažinách Norska [-( To bych po návratu asi botama umlátila prodejce :oops:
Uživatelský avatar
šíp
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 16153
Registrován: čtv črc 14, 2005 15:41
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod _Andy_ » stř kvě 11, 2011 21:10

Pokud je to před více jak 6-ti lety, tak nebyly prodávány ve Firemní prodejně, ale ještě někde v Hudáči, páčto prodejna funguje tuším od května 2007. Je možný, že tam se to ještě nevědělo/neřikalo, atd... Chápu, že to člověka dokáže naštvat a je to i nebezpečné, viz můj příspěvek o Cčkových botech.

Ani rok? To jsem ještě nezažil. A reklamace byla uznaná? :-)
Audaces Fortuna Iuvat
_Andy_
nováček
nováček
 
Příspěvky: 134
Registrován: pon říj 5, 2009 20:43
Bydliště: Hned vedle sousedů

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř kvě 11, 2011 21:22

Asi vedelo, Meindlove posilali odkaz na clanek z roku 2003, ale nejspis nerikalo.

Uplne znicena podrazka a obsazka po 25 dnech v Alpach (popravde, mela dost uz po 10 dnech). Nereklamoval jsem to, jelikoz je to sporne. Podrazka sice podle vseho nestaci na svou kategorii (B/C), ale ja jsem se pohyboval v terenu, ktery byl spis na C. Jedna fotka a dalsi komentare jsou tady.

Vzal jsem je do prodejny, kdyz jsem resil Lareda, a prodavac (asi teda ne ty) rikal, ze nic takoveho jeste nevidel ;-) Ale ohledne reklamace byl taky skepticky. Ja na to kaslu, spokojim se s tim, ze od jejich koupe odradim vsechny cleny a navstevniky OF :twisted:
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49288
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod šíp » stř kvě 11, 2011 21:26

mike píše: Ale ohledne reklamace byl taky skepticky. Ja na to kaslu, spokojim se s tim, ze od jejich koupe odradim vsechny cleny a navstevniky OF :twisted:

Což se Ti zatím daří, alespoň u mne. Proto jsem taky při shánění nových pohor odmítla do výběru zařadit cokoliv od Meindlu :wink:
Uživatelský avatar
šíp
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 16153
Registrován: čtv črc 14, 2005 15:41
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř kvě 11, 2011 21:30

:twisted:

Ze bych zacal prispivat i na nemecka fora? 8)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49288
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod _Andy_ » stř kvě 11, 2011 21:35

To jsem teda ještě neviděl. Možná u Vibramů zrovna namíchali dost špatnou směs na šlupku podrážky, nevím... Takhle většinou vypadaj podrážky po x letech používání... A B/C už je paní bota, ta by měla vydržet i hodně náročný používání... Nebylo by foto i ze strany?

K tomu odrazování, je to škoda, páčto tohle jsou vyjímky potvrzující pravidlo. Nespokojených zákazníků je minimum...
Audaces Fortuna Iuvat
_Andy_
nováček
nováček
 
Příspěvky: 134
Registrován: pon říj 5, 2009 20:43
Bydliště: Hned vedle sousedů

PředchozíDalší

Zpět na Boty