Reklamace bot - jednotlivé případy

zkušenosti, rady, dotazy

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod kropt » ned srp 28, 2016 11:02

:-k No vidíš, a já roky žiju v omylu, že chodím v Alaskách - navíc vůbec nemůžu u výrobce najít co teda mám za boty. Boty vypadají jetě, protože jsem je fotil hned po příjezdu z akce a nestačil jsem je ani umýt, jinak jsou až na pár nehlubokých prasklin kůže docela v pohodě - ale jak říkáš, 2000 kč do toho dávat asi nebudu - dám šanci Restdays tam by oprava měla stát něco málo přes tisíc korun.

Papír od nákupu už doopravdy nedohledám, ale fakt to nemůžou být Alasky v nějaké staré verzi? Stály tenkrát 5000 Kč v Hudy což by na ty Alasky taky sedělo. :mrgreen:

Užívej hory a dík za odpověď.
To je pořád řečí o škodlivosti alkoholu, ale když je někde nějaká epidemie, tak je to z vody!!!
Uživatelský avatar
kropt
nadšenec
nadšenec
 
Příspěvky: 1510
Registrován: pát zář 28, 2007 20:35
Bydliště: Vysočina

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod šíp » ned srp 28, 2016 11:18

Kropte, Ty máš přece Hanwag Foresty. Kupovali jsme si je oba +- ve stejnou dobu, Ty tenkrát tuším těsně pře nějakou velkou akcí /TMB?/.
Mimochodem, moje už jsou taky dávno KO.
Uživatelský avatar
šíp
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 16153
Registrován: čtv črc 14, 2005 15:41
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » ned srp 28, 2016 18:44

:D jesteze mas sipku, ktera vi, co mas za boty :twisted: Jo, Foresty by to byt mohly.

Jestli nebudes chtit menit obsazku, tak to u Restday asi vyjde levneji. S obsazkou bych preferoval vyrobce, tu u Restday zmrsi nejvic. Dej pak vedet, jak to dopadlo.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49287
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod šíp » ned srp 28, 2016 19:09

Na tom není nic neobvyklého, my si tehdy boty kupovali prakticky stejně, jen s rozdílem asi 14 dnů. No a během této doby byly ty boty slevněny o 50%. S kroptem jsme to pak rozebírali na nějakém OF srazu, tuším, že to byl Guláš na Blatinách. Že kdyby pár dnů počkal s koupí, mohl je mít jako já za 1/2. To ale vědět nemohl.
To se pak dobře pamatuje, že má též Foresty :wink:
Uživatelský avatar
šíp
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 16153
Registrován: čtv črc 14, 2005 15:41
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod kropt » ned srp 28, 2016 20:46

:prayer: Klaním se před tvojí pamětí Šipko. Máš pravdu, jsou to ony :mrgreen: . A bylo to před GR 20, týden - a dal jsem ji bez jediného puchýře, takové to byly (jsou) dobré boty.
To je pořád řečí o škodlivosti alkoholu, ale když je někde nějaká epidemie, tak je to z vody!!!
Uživatelský avatar
kropt
nadšenec
nadšenec
 
Příspěvky: 1510
Registrován: pát zář 28, 2007 20:35
Bydliště: Vysočina

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod šíp » ned srp 28, 2016 21:09

Paměť mi ještě slouží :prayer:
Ano, bylo to GR20. Boty kupované těsně před akcí, bez nutnosti rozšlápnutí. Na MTB jsi nešel, jelikož Ti mapy přišly v okamžiku, kdy jste se dozvěděli, že čekáte Juniora :mrgreen:
Uživatelský avatar
šíp
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 16153
Registrován: čtv črc 14, 2005 15:41
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » čtv zář 8, 2016 9:02

25.8. jsem v Hudy reklamoval synove LS Trango Cube (nadmirne schozena podrazka, "zguceny" GTX ve spicce) a manzelcine LS Karakorum Trek (guma podrazky sa na 5-ti mistech odlepila), obrazky a popis viz vlakno o vysokych plastacich. V utery prisla SMS, ze reklamace ("jedna se o boty Karakorum") je vyrizena. Vcera jsem tam byl a hned mi vratili penize i za Cuby, o cemz me ani neinformovali, takze jsem ani nemel reklamacni papirek.
Na Karakorum Trek prilepily puvodni podrazku - nevypada to sice uplne jako profesionalni prace, spise jako by nekdo vzal vterinak a nastrikal to do tech der, ale je to prilepene poradne, jen velice mirne odstava EVA vrstva na jednom miste. Ja jsem trochu ocekaval, ze puvodni gumu odlepi a znovu poradne nalepi, aby "zrusily" mozne vzduchove bubliny, resp. mista bez lepipdla. Uvidime, co to vydrzi, jen se obavam, ze se zacne rozlepovat jinde.

Ale vybavili reklamaci za 10 dnu, vcetne te s vracenim penez. Toto je v nasich podminkach docela ojedinele.

Edit: tak SMS prisla uz v pondeli.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » čtv zář 8, 2016 16:42

Jak jsi to reklamoval? Pouzil jsi rozpor s kupni smlouvou? Vraceni penez OK, ale ta oprava mne prekvapuje. Tos jim povolil predem? Asi bych taky spis chtel penize zpatky, protoze jestli to opravili takhle, tak je jen otazka casu, nez se to odlepi jinde.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49287
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » pát zář 9, 2016 7:31

U Cubu jsem pouzil ten byvaly rozpor, ted se to jmenuje "reklamace jakosti pri prevzeti", napsal jsem k tomu dvoustrankovy dopis s vysvetlenim problemu (reklamoval jsem jeste i GTX pekne shrnuty ve spicce :(() a spomenul jsem i velice spatne vysychani a "chemicky" smrad v jedne bote po vyvetrani "lidskeho", vcetne srovnavacich fotek po pouziti vs. produktove, popsal jsem kde a kolik km byly pouzite. A ohledne schozeni podrazky jsem spomenul i Karakorum Treky manzelky, ze ony absolvovaly uplne stejne tury plus par set km navic a zdaleka se tak nesedrely, i kdyz jsou urcene do lehciho terenu - mozno byla vyhoda, ze se obe boty poslali najednou v jednom baliku, tak to meli moznost primo srovnat. Vypada, ze to ani neposlali vyrobci, asi sami usoudili, ze to neni normalni. (Nebo uz u nich mam svoje "jmeno" :lol:).
Karakorum Treky jsem uz ani nemohl reklamovat na ten rozpor, jsme zjistili, ze jsem podal reklamaci uz po uplynuti pul roku. Podrazka se zpocatku sedrela neumerne na jedu-dve tury, ale potom se to ustalilo a dalsi opotrebeni se mi zda - na pouzity teren a cesty - normalni. S manzelkou jsme se taky shodli, ze mozna bude rada, kdyz ji zustanou uz rozchozene boty, nemela moc velkou chut zase chodit zkouset a shanet - prvni par stejne velikosti ji vubec nesedel, tento druhy v jine prodejne zase skoro perfektne. Jsem ocekaval, ze je bud znovu podrazi nebo alespon tu gumu za tepla odlepi a znovu prilepi. Uvidime, jak dlouho takova oprava vydrzi - nejak neverim, ze dokazali uplne vycistit ty "diry", kde se to odlepovalo, nektere vypadaly i par cm hluboke, resp. ze jsou skoro skrz pod celou podrazkou. Na druhe strane, az se odlepi znovu, tak uz budu urcite pozadovat alespon podrazeni novou podrazkou. Jen se obavam, ze by to poslali do Restdayu (jsou autorizovanym "resolerem" LS) a oni nebudou mit origos kopyto a zmeni tu botu. To budu resit podle situace.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » pát zář 9, 2016 16:59

apuka píše:U Cubu jsem pouzil ten byvaly rozpor, ted se to jmenuje "reklamace jakosti pri prevzeti"

He? To se zas zmenil zakon ci co?

apuka píše:... napsal jsem k tomu dvoustrankovy dopis s vysvetlenim problemu ... Vypada, ze to ani neposlali vyrobci, asi sami usoudili, ze to neni normalni. (Nebo uz u nich mam svoje "jmeno" :lol:).

Vedouci reklamacniho oddeleni spachal pri cteni sebevrazdu a ostatni si chteli zachranit zivot :twisted:
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49287
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod nebulus » sob zář 10, 2016 11:08

mike píše:Vedouci reklamacniho oddeleni spachal pri cteni sebevrazdu a ostatni si chteli zachranit zivot :twisted:

Obávam sa že na dverách outdoorových predajní pribudnú okrem obligátnych zákazov ako zákaz vstupu so zmrzlinou, cigaretou, psom, aj tabulky "Zákaz vstupu apukom" :D
nebulus
účastník
účastník
 
Příspěvky: 266
Registrován: úte bře 25, 2008 15:54
Bydliště: BA

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » pon zář 12, 2016 10:43

Prisla prvni odpoved z La Sportivy ohledne hodne rychleho ochozeni podrazky Cubu... Docela typicka, alibisticka. Cca: "Prve dekujeme za nakup LS, blabla... Nemame moznost akceptovat reklamace od koncovych zakazniku, mate poslat do obchodu, kde jste koupili a oni to budou vybavovat." :twisted:

Jen podotykam, ze jsem zduraznil, ze nechci od nich reseni problemu ale chci jen odpoved na otazku, jestli je u Cubu normalni uvedene rychle ochozeni nebo je to jen chyba kusu. Tak jsem jim to v odpovedi primo napsal, ze nechci nic reklamovat ale odpoved na uvedenou otazku.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod nebulus » pon zář 12, 2016 13:40

apuka: Ja som poslal podobný iba dotaz do Meindlu a tiež miesto odpovede preposlali celú vec dovozcovi.
nebulus
účastník
účastník
 
Příspěvky: 266
Registrován: úte bře 25, 2008 15:54
Bydliště: BA

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » pon zář 12, 2016 17:44

U Meindlu to vim, proto jsem hledal ve stare praci pro pripad potreby kolegu z Nemecka, nastesti s Meindlem uz nemam nic spolecneho (resp. K reklamaci).
LS jsem posla email z firemniho mailu (.com), coz normalne na soukrome ucely nepouzivam).
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » pon zář 12, 2016 17:50

Ono taky dost zalezi na tom, jak jsi to napsal. Jestli dvoustrankovy elaborat bez odstavcu, jako obvykle, tak se ani nedivim, ze se v tom ztratili, pripadne to ani nedocetli a odpoveli takhle ;-)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49287
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » pon zář 12, 2016 21:12

Mozna se budes divit, nebylo to ani na jednu A4, byly poradne oddelene odstavce, kazdy obsahoval jenom jedno "tema". Popsal jsem, kdy se boty koupily, presne kolik km a kde se v nich nachodilo, na kilometre (v souctech) rozdeleni terenu na ledovec s mackama, lehci teren s popisem jaky ("lesni cesty, siroke stezky, trava"), skalnaty teren a ferraty, ze to byly vsechno znacene cesty (krome ledovcu), ne horolezecke, ale turisticke.
Popsal jsem, co pisou na strankach, na jaky teren jsou Cuby urcene a ze podle meho nazoru schozeni podrazky na pospanych cestach hrube nekoresponduje s jimi doporucenym pouzitim. Tyto dva odstavce obsahovaly jen dokazatelna fakta, zadny balast.
Potom uz tam byl primy dotaz, jestli to schozeni je normalni u vsech Cubu nebo jen syn mel stesti na nepovedeny vyrobek. A ze syn byl jinak s botama nadmiru spokojeny.
A na zaver jsem pridal (zretelne oddelene a kratke ) dve pridane poznamky: ze syn v zadnych jinych botach, urcenych do lehciho terenu nez Cuby a pouzitych mnohem dele v podobnem terenu nikdy nemel problem se schozenim podrazky a ze manzelcine Karakorum Treky, urcene do lehciho terenu absolvovali naprosto vse, co Cuby a jeste min. jednou tolik a i kdyz podrazka je dost schozena, ale mnohem mene nez Cuby syna.

Jako priloha tam bylo par fotek, ale ne v textu.

Pokud se Ti zda, ze by se v takovem mailu mohli ztratit, tak nevim... Kdybych cokoliv vynechal, tak by to tam chybelo a nepopsal bych jasne, o co se jedna.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod fps » pon lis 7, 2016 13:20

Tak jsem si bohužel naběhl s botami Asolo Freney XT MM, po pěti dnech nošení byla odlepená gumová obsázka na vnitřní straně, u obouch bot, viz. foto příloha, a taky byla při chůzi cítit nerovnost na stélce, taky u obouch bot, viz. foto příloha. Při reklamaci jsem požadovával jejich výměnu za nové, ale výrobce je opravil a posla nazpátek, při převzetí reklamace jsem s opravou nesouhlasil, z poukazem na to že jsem chtěl nové boty, takže my byli vráceny peníze, díky Hanibalu za korektní chování.
Přílohy
3.jpg
5.jpg
6.jpg
Naposledy upravil fps dne pon lis 7, 2016 13:26, celkově upraveno 1
Levně kupuješ, dvakrát kupuješ
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci
Doufej v nejlepší, ale buď připraven na nejhorší
fps
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 7466
Registrován: úte zář 7, 2010 14:40

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod fps » pon lis 7, 2016 13:25

pokračování fotek
Přílohy
4.jpg
2.jpg
1.jpg
Levně kupuješ, dvakrát kupuješ
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci
Doufej v nejlepší, ale buď připraven na nejhorší
fps
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 7466
Registrován: úte zář 7, 2010 14:40

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » pon lis 7, 2016 17:17

fps píše:Při reklamaci jsem požadovával jejich výměnu za nové, ale výrobce je opravil a posla nazpátek, při převzetí reklamace jsem s opravou nesouhlasil, z poukazem na to že jsem chtěl nové boty, takže my byli vráceny peníze, díky Hanibalu za korektní chování.

Tos nesouhlasil spravne ;-) Hanibalu ani nic jineho nezbylo, do 6 mesicu ti v tomhle musi vyhovet. Aspon jestli se teda neco zasadne nezmenilo.

Jinak kvalita teda nic moc... Ty diry ve vlozkach vypadaji strasne, pri zkouseni to jeste videt nebylo?
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49287
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » pon lis 7, 2016 18:40

Problem se stelkou bych videl spise na problem podesve, tj. Vibramu. Vypada, ze je tam problem nekde pod stelkou, asi problem ve vyztuzi. Pokud dobre vim, vyrabeji cele bloky (ve spolupraci s vyrobcem bot), nejenom samotnou podrazku. Bohuzel, posledni dobou vypada, ze kvalita u Vibramu jde hodne dolu...
Obsazka je docela typicky problem (alespon u mne a syna) vetsich cisel bot - zase v poslednich letech...
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod fps » úte lis 8, 2016 18:24

ty důlky ve vložkách se dělaly postupně, a zvětšovaly se postupně, po prvním dnu jsem si toho vůbec nevšiml, ani jsem nic necítil, až po druhém dni, ale to nebylo ještě tak špatné jak po pěti dnech
Levně kupuješ, dvakrát kupuješ
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci
Doufej v nejlepší, ale buď připraven na nejhorší
fps
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 7466
Registrován: úte zář 7, 2010 14:40

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » úte lis 8, 2016 18:36

Asi mizerny material... Neco takoveho bych cekal u bot z Lidlu a ne v tehle cenove kategorii #-o
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49287
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Hafi » sob črc 1, 2017 22:15

Kdyz dojde v ramci reklamace k vymene za zcela novy kus, bezi znova dvouleta zarucni lhuta?
Jsem nejak myslel, ze jo, ale pak mi doslo, ze to tak byt nemusi. Pamatuju totiz, ze kamarad měl asi 10 let stale nove LS Tibet, ktere se mu kazdorocne rozpadaly, ale pak mi doslo, ze to tehdy Hudy mozna neresil vymenou, ale vracenim penez.
Na jednu stranu by to nastavovani zaruky bylo nesmyslne, na druhou v opacnem pripade by se prodejci pred koncem zaruky vyplatilo to vymenit za vedome vadny kus, protoze by se nestihla vada projevit vcas.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8414
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Příspěvekod Kjuba » sob črc 1, 2017 22:34

Samozřejmě že neběží. Já už nevím, co by Ti zákazníci ještě nechtěli :-)
Kjuba
účastník
účastník
 
Příspěvky: 813
Registrován: úte dub 29, 2014 20:49

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » sob črc 1, 2017 22:44

Mel jsem za to, ze jo... Vzdyt je to ekvivalent vraceni penez a koupe novych bot a tam celou zaruku mas. Zakaznici by chteli bezvadny vyrobek. Kdyz ma vyrobek takovou vadu, ze se musi vymenit za novy, tak proc by na ten novy nemela byt cela zaruka? Zvlast kdyz jde o rozpor s kupni smlouvou v prvnich sesti mesicich.

Mam pocit, ze jsem se v takovem pripade prodejce ptal a ze mi potvrdili, ze plati nova dvouleta zaruka (vyrobce poslal po reklamaci nove boty). Uz je to ale delsi dobu a ruku do ohne bych za to nedal (vymenene boty vydrzely, a tak jsem to nemusel zkouset).

Kvalifikovana odpoved se urcite najde nekde na dTestu, pripadne se jich da zeptat.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49287
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Hafi » ned črc 2, 2017 7:15

Prislo by mi to celkem logicke, stejne tak aby v pripade reklamace resene opravou byla dvouleta zaruka na tu opravu. V mem pripade nejde o boty, ale o kreslo, ktery uz mám od nakupu treti, protoze mu vzdy po case praskne podrucni operka (ktera drzi i zada). Ted se to stalo zas (2,5 roku od nakupu, rok od minule vymeny kus za kus). Uz minule jsem je ukecaval na vymenu za jiny typ, kdyz se tento rozpada, ale neschvalili mi to.

Byl jsem presvedcen, ze to tak je, ale zbezne hledani z telefonu mi naznacilo, ze mozna ne. Zkusim na to pak doma kouknout poradne, protoze me prekvapuje, ze by s koncici lhutou byly pro vyrobce/prodejce znatelne vyhodnejsi nekvalitni opravy a pokud by to tak bylo, ze by se to tu jeste nerozebiralo.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8414
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Příspěvekod Kjuba » ned črc 2, 2017 7:48

No já v tom teda žádnou logiku nevidím. Přesně je to tuším tak, že záruční doba se prodlužuje o tu dobu, po kterou jsi to nemohl používat v důsledku toho, že jsi zboží reklamoval. Takže třeba o ten měsíc, kterou má prodejce na vyřízení reklamace. Pokud to stihne za 2 dny, tak se prodlouží o 2 dny.

Chybu ve Vaší úvaze vidím v tom, že vy výměnu zboží považujete za obdržení nového výrobku. To je ale IMHO blbost. Jde přece stále o původní smluvní vztah. Takže právně je to stále "původní" výrobek. Jen se nefunkční nahradil jiným. A ten může a nemusí být nový.
Kjuba
účastník
účastník
 
Příspěvky: 813
Registrován: úte dub 29, 2014 20:49

Příspěvekod Kjuba » ned črc 2, 2017 7:50

Ať to nějaký právník tady na fóru prosím vysvětlí.
Kjuba
účastník
účastník
 
Příspěvky: 813
Registrován: úte dub 29, 2014 20:49

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Hafi » ned črc 2, 2017 12:29

Me je vlastne jedno jestli, ze vymena je forma opravy. Ja si myslim, ze i oprava by mela byt trvanliva a ne jen "do konce zaruky", coz muze byt na par dni. Tedy kdyz se vratim k botam, kdyz se mi za rok a pul odlepi podrazka na pravy noze, tak bych cekal, ze po oprave to vydrzi aspon dalsi dva roky. Jasne uz za 2 roky a mesic se mi mozna stane totez na druhy bote anebo na ty samy se rozpare sef. Ale jak radi prodejci rikaji, nejde zamenovat zivotnost a zarucni dobu. V tomto pripade opacnym smerem.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8414
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Příspěvekod Kjuba » ned črc 2, 2017 16:39

Tobě to možná jedno je, ale existuje i pohled prodejce :-)
Kjuba
účastník
účastník
 
Příspěvky: 813
Registrován: úte dub 29, 2014 20:49

PředchozíDalší

Zpět na Boty