Reklamace bot - jednotlivé případy

zkušenosti, rady, dotazy

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř kvě 11, 2011 21:53

Nemyslim, ja obvykle odrovnam podrazky (treba u Hanwag Alasek) do dvou let. Sice nevypadaji tak orvane, ale ochozene jsou. Ano, to si presne myslim taky, B/C uz by mela neco vydrzet, proto zklamani, tohle bych cekal od B. Nasel jsem fotku zepredu, snad bude pro ilustraci stacit. Je po 10 dnech v Alpach, ted vypadaji jeste mnohem hur. Vzorek uz skoro zadny, obsazka castecne urvana, ten prekryv spicky podrazky uz neexistuje, je tam mezera a je jen otazka casu, kdy se podrazka uplne urve. Kupovane v unoru 2010, chozene tech 25 dnu v Alpach a asi neco okolo 1000 km po Cechach.

Skoda? Nemyslim. Forum je mj. urceno ke sdileni zkusenosti a tahle je dost spatna, takze mozna nekomu usetri problemy a penize. Videt tohle predem, tak bych je rozhodne nekoupil a udelal bych dobre. Minimum, o kterych vis. Nebyt OF, tak o tomhle nevis. Kdo vi, kolik je takovych, kteri je proste znechucene hodili do popelnice a v prodejne je neuvidis, jelikoz se znackou Meindl nechteji mit uz nikdy nic spolecneho.

island2.jpg
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod šíp » stř kvě 11, 2011 21:58

Mike: tak to je tedy síla. Takhle vypadaly moje Béčkové Scarpy po tuším dvou letech /za sebou tehdy již měly mimo jiné ostré lávové šutry na Islandu/ :-k
Uživatelský avatar
šíp
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 16153
Registrován: čtv črc 14, 2005 15:41
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř kvě 11, 2011 22:03

Uz vis, proc si chci koupit ty boty, kterym rikas nebezpecne zbrane? :twisted:

Koukam, ze bych mel nafotit aktualni stav, ale milovnikum bot by se pred shlednutim mela podavat antidepresiva ;-)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Hafi » stř kvě 11, 2011 22:43

Btw, Islandy jsem koupil v 2008 v Pakoši v bazaru horovybavení za bratru 600 Kč. Evidentně v podstatě nechozené, max tak den dva, spíš ale ne venku. Velikost jsem po zmeření metrem a konzultaci po SMS riskul, že by mohla sedět mámě, cena byla moc dobrá na to, abych je tam nechal.

Mámě sedli velmi dobře, byl jsem s nima na konzultaci v Meindl prodejně a bylo mi řečeno, že to je model nejmíň pět let starý (tj. 2003). Kde a jak byly boty předtím skladované netuším.

Každopádně máma je nešetří a botky vč. podrážky jsou stále v podstatě bez poškození.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8414
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř kvě 11, 2011 22:49

Tak to ma maximalne dva roky, nez se podrazka rozpadne ;-) Pry je to v podstate bez varovani. Ale za tu cenu dobry kup.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod nebulus » čtv kvě 12, 2011 7:51

Čo som kupoval topánky tak väčšinou bol na krabici dátum výroby ( iste Garmont, Asolo... )
nebulus
účastník
účastník
 
Příspěvky: 266
Registrován: úte bře 25, 2008 15:54
Bydliště: BA

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod sobb » čtv kvě 12, 2011 9:20

_Andy_ píše:Naštvaný zákazník? Po tom, co mu ty boty 10 let sloužili?
mike píše:V tomhle pripade nastvana zakaznice, ktere se rozpadly malo nosene boty po 6 letech. Pravem nastvana, protoze boty uslapane nebyly, jen se proste rozpadl ten tlumici blok. V zahranici mimo civilizaci a pry to nebyla zrovna prijemna situace. Dalsi komentare na toto tema uz necham na sobb.

Přesně tak, naštvaný zákazník, zvlášť poté, co to byly třetí Meindly v rodině, co takto odešly - tyto navíc dle mého názoru poněkud brzo. Popisuju to už v jiných vláknech, ale opakování matka moudrosti :twisted:
První byly Laďovy Islandy, staré jak zmiňuje Andy přes deset let, s tím jsme neměli problém, až na to, že to bylo jak je asi bohužel zvykem nečekané a stalo se to na začátku vejletu do Alp, naštěstí krátkodobého, takže pomocí různých metod typu "co dům dá" jsme do vznikající kaverny cpali kousky gumy co jsme našli a lepili to lepidlem na cykloduše ... :mrgreen:
Následovaly maminčiny Burmy - 8 let staré, měla je pouze na nošení v zimě na procházky do lesa a se psem, takže vršek skoro jak nový, podrážka na padrť. Kdyby byla při koupi varována, tak si je na svoje použití nekoupí. A co se týče varování, tak to nevidím tak úplně chybu tehdejšího prodejce - což byl Hudy, ale jako chybu firmy Meindl, která to měla uvést přímo u těch bot. Ovšem chápu, že mnozí by si je poté nekoupili :twisted:
A konec mých Islandů už znáte - byly 6let staré, první 2-3 roky nošené vcelku často (i když podrážka ještě ochozená nebyla), poté jsem přešla na letní lehčí botky a Meindly měla jen na zimu a sníh. Naposled jsem si je musela vzít na delší vejlet, protože jiný botky nebyly po ruce, a rozpad mě opravdu dost nepříjemně překvapil ... když to řeknu slušně :twisted: Na letiště jsem dopajdala v botách ovázanýma špagátama a izolepou, bezpečáci se dívali hódně podezřívavě :mrgreen:

Většinou na nějaké stížnosti a dopisování kašlu, ale tohle už mi přišlo trochu moc, tak jsem si chvíli dopisovala s lidma od Meindlů ... a jak už jsem psala - byli sice slušní, ale v podstatě mě poslali někam s tím, že je jim to sice líto, ale je to vlastně zcela normální ... :((
Takže za sebe mohu říci, že Meindl nikdy více.
We have just one world, but we live in different ones ...
sobb
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9261
Registrován: stř bře 7, 2007 9:28

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod jonza » čtv kvě 12, 2011 9:43

co nechapete na tom, ze ten material proste starne. Nezalezi na pouzivani jako na veku. 6let je pekne cislo, da se to spravit atd. Kdyby dneska vydrzely auta bez poruchy 6 let, tak jsem stastny jako blecha. Divne je, ze si lidi stale kupuji stejne znacky aut co 6 let za 500tis, ale rozpadle body za 4tis je naserou tak, ze remcaji jeste 3roky pote :twisted:
Uživatelský avatar
jonza
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 2267
Registrován: ned kvě 28, 2006 14:37
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod šíp » čtv kvě 12, 2011 9:47

jonza píše:.. ale rozpadle body za 4tis je naserou tak, ze remcaji jeste 3roky pote :twisted:

Já bych řekla, že problém vidíme trochu jinde. Alespoň já tedy ano. Neřeším rozpad jako takový, pokud by nastal nějak postupně a po cca 6 letech užívání. Ale naštvaly by mě jiné aspekty:
-řeč je o stáří bot, ne o užívání. Jak mohu ovlivnit, že mi prodavač neprodá botky vyrobené před 4 lety, když to nemám jak zjistit a tedy na bezchybné nošení mi zbývají dva roky?
-rozpad bez varování: odjedu s klidným svědomím v botech do bažin severního Norska a tam hups a jsem náhle bez podrážky.
Uživatelský avatar
šíp
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 16153
Registrován: čtv črc 14, 2005 15:41
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod sobb » čtv kvě 12, 2011 9:49

jonza: už to chápu, protože mi to u Meindlů vysvětlili :twisted:
kdyby mi to sdělili dopředu, tak si je na svoje použití prostě nekoupím a to ze dvou důvodů - nečekaná "rychlá smrt" když jsi někde v terénu fakt naštve a může způsobit nepříjemnosti a druhak jsem je poslední roky měla jakožto "lepší" záložní boty jen do zimy a sněhu ... kdybych tušila, co mě čeká, tak je prostě dochodím, vyhodím a koupím si něco jinýho :wink:
We have just one world, but we live in different ones ...
sobb
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9261
Registrován: stř bře 7, 2007 9:28

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod jonza » čtv kvě 12, 2011 10:00

kdo z vas ma moderni boty dele nez 6 let? proste ty odpruzene materialy nejsou tak odolne stari jako popradky, ktere netlumily, ale prezily vse. Holt za komfort se plati. Jinak auto taky proste jednou nenastartuje a bez servisu to nejde, stejne si koupite klidne zase stejnou znacku.

Chapu neprijemnosti z toho plynouci, ze se rozpadnou bez varovani, ale to vas muze zradit kterakoliv cas vybaveni, vcetne dopravy, pocasi atd...
Uživatelský avatar
jonza
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 2267
Registrován: ned kvě 28, 2006 14:37
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Hafi » čtv kvě 12, 2011 10:10

ja taky kdyz to ctu, tak se lehce divim, ze si tak stezujes.
Ano, nasere to. Ale zas než se to rozpadne, tak můžeš boty plně používat. Mě se Lowy rozpadaj už od cca druhýho roku použití, ale furt tak, ze je mi líto je vyhodit, při tom maj nad patou díru na dva prsty, podrážku hladkou, že curlingista by ji moh mít na svý kluzný noze, a nad prsty jsou praskliny, ze cekam kdy mi zamava vlastni malicek. Prostě varianta rychlého okamžitého zrušení mi přijde skoro i lepší (stejně tak u baterky preferuju, kdyz svítí naplno a pak zhasne, nez kdyz naplno sviti prvnich 10 minut a pak 3 mesice skomira...).
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8414
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod sobb » čtv kvě 12, 2011 10:11

jonza: dokud se neochodí podrážka, tak by takovýhle "lepší" a drahý botky měly dle mého názoru vydržet dýl - rozpad po šesti letech považuju celkem za brzký, hlavně vzhledem k tomu, že je to bez ohledu na používání (viz. boty mojí maminky a částečně vlastně i ty moje)
a každopádně mi tu chybělo jakékoliv varování ze strany výrobce

počasí nebo doprava jsou vnější vlivy, že se mi naprosto nečekaně rozpadnou boty, na který spolíhám je trošku něco jinýho :wink: jistě, stát se to může třeba výrobní vadou nebo nějakou chybou i u jiných, ale u Meindlů je to tak nějak zvykem - a to mi vadí
We have just one world, but we live in different ones ...
sobb
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9261
Registrován: stř bře 7, 2007 9:28

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod sobb » čtv kvě 12, 2011 10:14

Hafi píše:Prostě varianta rychlého okamžitého zrušení mi přijde skoro i lepší
jo, je to super, hlavně, když to vůbec nečekáš :twisted: (teď už jo, ale tehdy mě to prostě vůbec nenapadlo, že by se už mohly rozpadnout) a jseš někde v horách mimo civilizaci :wink:
We have just one world, but we live in different ones ...
sobb
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9261
Registrován: stř bře 7, 2007 9:28

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Hafi » čtv kvě 12, 2011 10:21

sobb píše:(teď už jo, ale tehdy mě to prostě vůbec nenapadlo, že by se už mohly rozpadnout)

to spíš...prostě člověk musí počítat, že cokoliv se může posrat se posere...a stejně tak jak bys (čistě hypoteticky :wink: ) počítala, že třeba zkrachuje aerolinka, se kterou máš letět domů, a máš vymyšlený záložní varianty, tak je třeba uvažovat nad tím, že se prostě zrovna v nevhodnou dobu odtrhne od batohu celý zádový systém nebo z boty upadne podrážka (a to ikdyž by ta bota byla úplně nová...kamarádce se dost rozpárala kůže na celkem nových La Sportivách před půlkou 15denního treku po ledovci a sněhu).
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8414
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod sobb » čtv kvě 12, 2011 10:26

vada materiálu, chyba, nehoda - to je jedna věc, častost rychlých a nečekaných rozpadů podrážky u Meindlů druhá
We have just one world, but we live in different ones ...
sobb
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9261
Registrován: stř bře 7, 2007 9:28

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod jonza » čtv kvě 12, 2011 10:33

Nechapu jak te muze vyrobce upozornit, ze se bota rozpadne za 6 let ??? Na kterem vyrobku jsi to uz videla?

Nechapu jak muze byt neco po 6ti letech prekvapive. Proste ta zivotnost tam neni, tak bud rada, ze jsi mela 2 roky bonus.
Uživatelský avatar
jonza
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 2267
Registrován: ned kvě 28, 2006 14:37
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod sobb » čtv kvě 12, 2011 10:39

výrobce by měl upozornit, že se jeho podrážky samovolně rozpadají, a to dokonce i pokud nejsou používány
tvrdili mi, že na to upozorňují, když jsem se zeptala kde, tak mi poslali jakési staré prohlášení z roku 2003 a to tuším ještě v němčině

překvapivé to opravdu bylo, bonus dvou let nekomentuji :wink:
We have just one world, but we live in different ones ...
sobb
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9261
Registrován: stř bře 7, 2007 9:28

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Rahab » čtv kvě 12, 2011 12:18

Sobb> A dala sis je znova k Meindlovi opravit za 1500? Proto to ten vyrobce ten servis nabizi. Predpokladam, ze po oprave bys na nich mohla urco chodit jeste deset let. Uz by ti tam dali PU tlumic novy.

Takto se rozpadnou kazde boty, ktere maji v sobe PU tlumic. Kamardovi se uplne stejne rozpadli Asola, stejne tak uprostred vypravy. Boty rovnez meli sest let. Kuze skvela, vsechno skvely, ale PU tlumic to nevydrzel.
Dalsi mi kamaradi (manzele) maji Hanwagy Alasky. 8 let a PU tlumic v koncich.
Atd.

Chapu, ze te to vytocilo. To by odrovnalo kazdyho uprostred treku nekde v horach, ale s timto se musi pocitat, pokud mas boty s PU tlumicem. ...O cem moc lidi nevi. Ktery prodejce nebo vyrobce by to preci otevrene rikal, ze jo?

Zaver: Bota s PU tlumicem. Po peti letech hrozi vysoka pravdepodobnost rozpadu za chodu. Muze vsak jeste vydrzet i 2x tolik. Buh vi :lol:
Pokud chces o nekolik set procent vyssi jistotu (jak uz tu kdosi zminoval), musis si koupit botu sitou s nordskym nebo trojitym goodyearskym sitim. Je sice o neco malo tvrdsi na doslap (ne vsak az tak strasne) a o neco tezsi na vahu, ale zase o to dele chodici. Jsou lide, co v takovch botech chodi i 25 let :shock:
Rahab
nováček
nováček
 
Příspěvky: 14
Registrován: úte dub 5, 2011 9:14
Bydliště: Hataitai

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod šíp » čtv kvě 12, 2011 15:49

Hafi píše:to spíš...prostě člověk musí počítat, že cokoliv se může posrat se posere...a stejně tak jak bys (čistě hypoteticky :wink: ) počítala, že třeba zkrachuje aerolinka, se kterou máš letět domů, a máš vymyšlený záložní varianty, tak je třeba uvažovat nad tím, že se prostě zrovna v nevhodnou dobu odtrhne od batohu celý zádový systém nebo z boty upadne podrážka

Já osobně v tom vidím rozdíl. Když zkrachuje aerolinka, tak se můžeš dostat domů jinou linkou, vlakem či jinak. Když se odtrhne zádový systém baatohu je už víc nepříjemné, ale též řešitelné. Ale když se Ti někde v divočině rozpadne bez varování bota - to už Tě může ohrozit na životě.


Rahab píše: To by odrovnalo kazdyho uprostred treku nekde v horach, ale s timto se musi pocitat, pokud mas boty s PU tlumicem. ...O cem moc lidi nevi. Ktery prodejce nebo vyrobce by to preci otevrene rikal, ze jo?

Jak s tím mám počítat? Odnést před každou výpravou boty nějak na posouzení? Nosit na treku na batohu přivázané náhradní pohory?
Uživatelský avatar
šíp
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 16153
Registrován: čtv črc 14, 2005 15:41
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod jonza » čtv kvě 12, 2011 16:18

podle me je chyba v uzivatelich tech bot, proste vezmou na trek nevyzkousenou obuv (lezely buhvi jak dlouho ve skrini) Pokud by botu pouzivali neustale, nerozpadne se najednou, ale proste ji znici pouzivanim a davno by ji vymenil. Taky si nevezmes nove boty bez vyzkouseni, stejne tak boty co lezely dlouho. Vsem se rozpadly uz po ceste tam, takze te na zivote neohrozuji, maximalne ti znici dovolenou.
Uživatelský avatar
jonza
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 2267
Registrován: ned kvě 28, 2006 14:37
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » čtv kvě 12, 2011 16:31

Rahab píše:Chapu, ze te to vytocilo. To by odrovnalo kazdyho uprostred treku nekde v horach, ale s timto se musi pocitat, pokud mas boty s PU tlumicem. ...O cem moc lidi nevi. Ktery prodejce nebo vyrobce by to preci otevrene rikal, ze jo?

Tohle je jadro problemu. Abys s tim mohl pocitat, musis o tom nejdriv vedet. Vyrobce by to rozhodne rikat mel, protoze v obecnem povedomi to neni a je to naprosto necekana vlastnost. Naopak, starsi zkusenosti rikaji, ze kvalitni boty od renomovane firmy, jako byval treba Meindl, vydrzi dokud se podrazka neochodi.

Jak dlouho se pouziva PU tlumic? O moc vic nez 10 let to asi nebude, aspon u tech Meindlu. Rodice maji Islandy kupovane nekdy pred koncem tisicileti a maji jeste vrstvenou podrazku. Pouzivaji je relativne malo, takze jsou stale v dobrem stavu a jeste dlouho budou. PU blok by se uz rozpadl a asi by byli velmi prekvapeni. Neprijemne.

Jinymi slovy. Vyrobce si vybudoval jmeno kvalitou a vydrzi svych bot a zakaznici ocekavaji, ze si za boty od nej sice priplati, ale zato se na ne mohou spolehnout a vydrzi tak dlouho, dokud se neochodi. Coz muze u nekoho trvat rok, u jineho 20 let. Driv to byvala pravda. Pak ovsem vyrobce presel na jinou technologii, ktera mozna trochu zlepsuje vlastnosti pri chuzi, ale zasadne meni predpoklad o vydrzi. Zakaznici o tom nejsou informovani a pak jsou samozrejme neprijemne prekvapeni. Povazuju tenhle postup vyrobce za vysoce neseriozni. Jestli se na podrazku neda spolehnout vic nez 5 let, mel by byt zakaznik durazne varovan. Protoze jinak muze jit i o zivot.

Varovani ve firemni prodejne je fajn (i kdyz mam jinou zkusenost), ale nestaci. Melo by to byt napsano na krabici. U kazdych bot s PU blokem. Protoze i kdyz zakazik nahodou vi, ze PU blok se casem rozpada, tak jak ma poznat, ze zrovna u jeho bot ho vyrobce pouzil? Slozeni podrazky na krabici neni a vetsina zakazniku neni vzdelana v chemii.

BTW, docela by mne zajimalo, kdo na tohle byl pri koupi bot upozornen. V poslednich asi 6 letech jsem kupoval troje boty s PU blokem (jestli ho teda Hanwag Alasky maji taky) a nerekli mi to ani jednou.

Rahab píše:Pokud chces o nekolik set procent vyssi jistotu (jak uz tu kdosi zminoval), musis si koupit botu sitou s nordskym nebo trojitym goodyearskym sitim. Je sice o neco malo tvrdsi na doslap (ne vsak az tak strasne) a o neco tezsi na vahu, ale zase o to dele chodici. Jsou lide, co v takovch botech chodi i 25 let :shock:

Nejak mi unika, jak souvisi siti se slozenim podrazky.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » čtv kvě 12, 2011 16:39

jonza píše:podle me je chyba v uzivatelich tech bot, proste vezmou na trek nevyzkousenou obuv (lezely buhvi jak dlouho ve skrini) Pokud by botu pouzivali neustale, nerozpadne se najednou, ale proste ji znici pouzivanim a davno by ji vymenil. Taky si nevezmes nove boty bez vyzkouseni, stejne tak boty co lezely dlouho. Vsem se rozpadly uz po ceste tam, takze te na zivote neohrozuji, maximalne ti znici dovolenou.

Teda, uz jsem si (nerad) zvykl, ze Cesi jsou narod ovci, ale stale mne jeste prekvapuji jedinci, kteri si nechaji srat na hlavu a jeste pritom jasaji, jak to hovno voni. Coz ber jako reakci na vsechny sve komentare v tomhle vlakne.

Vecne: dobre rozslaple boty lezici z nejakych duvodu (co treba uraz, leceni?) ve skrini nejsou nevyzkousene, naopak. A PU blok se rozpada nahle, bez varovani. Pokud vim, tak sobb se nerozpadly na ceste, ale uprostred mesicniho vyletu.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod šíp » čtv kvě 12, 2011 16:45

Mike uhodil hřebík na hlavičku =D>

jonza píše:podle me je chyba v uzivatelich tech bot, proste vezmou na trek nevyzkousenou obuv (lezely buhvi jak dlouho ve skrini) Pokud by botu pouzivali neustale, nerozpadne se najednou, ale proste ji znici pouzivanim a davno by ji vymenil. Taky si nevezmes nove boty bez vyzkouseni, stejne tak boty co lezely dlouho. Vsem se rozpadly uz po ceste tam, takze te na zivote neohrozuji, maximalne ti znici dovolenou.

Jonzo, přečti si, co jsem napsala. Jak mohu ovlivnit, že boty, která já kupuji jako nové, neleží už čtvrtým rokem někde v řetězci mezi výrobcem a prodejcem? Pokud bych při jejich koupi ale byla upozorněna na skutečnost, že PU bloky se rozpadají věkem bez většího vlivu užívání, trvala bych v tom případě na nějakém dokladu, který by přesně označoval původ a stáří bot /něco na způsob baacode u icebreakeru/.
Dále píšeš, že všem se rozpadly boty při cestě tam. Jednak se mi to zdá vytržené z kontextu, jednak například sobb psala jen to, že na letiště dopajdala v izolepou zpevněných botách. Já to naopak pochopila, že se to přihodilo někde v divočině a jedná se o popis cesty domů.
Uživatelský avatar
šíp
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 16153
Registrován: čtv črc 14, 2005 15:41
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod šíp » čtv kvě 12, 2011 16:46

Má reakce byla na mikeův předposlední příspěvek, to jen na vysvětlenou. Nečekal jsem, že tak rychle napíše další.
Uživatelský avatar
šíp
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 16153
Registrován: čtv črc 14, 2005 15:41
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » čtv kvě 12, 2011 16:49

Nelibi se ti snad neco na tom poslednim? :twisted:
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Rahab » čtv kvě 12, 2011 16:57

mike píše:Nejak mi unika, jak souvisi siti se slozenim podrazky.


Trebas me oprav, ale neznam boty od zadneho vyrobce, ktere by byly site (tzv. tradicni) a zaroven by byly posazene na PU tlumici. Konktertne myslim modely napr. Meindl Superperfekt a Perfekt, Gronell Stelvio a Masiff atp.

šíp píše:Jak s tím mám počítat? Odnést před každou výpravou boty nějak na posouzení? Nosit na treku na batohu přivázané náhradní pohory?

Tam kde uz jde skutecne o vazne omrzliny nebo o zivot, bych ve starsich PU botkach nechodil. Na to jsou Superperfekty a jim podobne.

Poznamka pod carou:
Ja si na letni treky vzdycky s sebou nosim jeste poradne trekove sandaly jako prezuvky, aby se noham ulovilo, kde muzu. Vim, pohora to neni, ale v pripade rozpadu se s tim da pomalu vicemene sejit i do udoli, koupit pohory novy :D
Rahab
nováček
nováček
 
Příspěvky: 14
Registrován: úte dub 5, 2011 9:14
Bydliště: Hataitai

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » čtv kvě 12, 2011 17:07

Taky neznam, doted jsem se o slozeni podrazky ani nezajimal. Slo mi o to, ze jistota vydrze souvisi s pouzitym materialem a ne sitim. Ze se pri siti PU blok nepouziva je mozne, ale to uz je jen korelace ;-)

Ti nevim, pouzival jsem Hanwag Alasky do Alp mezi 3 - 4 tisicema (na coz jsou urcene) a vyhledavam spis odlehlejsi oblasti. Kdyby se mi tam rozpadla podrazka, tak o zivot jit muze. A garantuju ti, ze nektere i znacene stezky bys v sandalech neprosel. Jina vec je, ze jsem u Alasek mel podrazku za dva roky na vymenu, takze se to stat nemohlo. Kdybych ovsem omylem nekoupil nejake hodne dlouho skladovane... Nahradni boty nenosim zadne, zbytecna zatez.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod jonza » čtv kvě 12, 2011 17:30

2mike> nejak nechapu tvuj prispevek, co je na tom ovciho? Co o hovnu? Proste se nespoleham na veci, ktere delsi dobu lezely a radeji je vyzkousim pred ostrym testem.

Ale tak nejak prestavam mit chus se zde vyjadrovat. Proste napises svuj nazor a jsi za totalniho debila.
Uživatelský avatar
jonza
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 2267
Registrován: ned kvě 28, 2006 14:37
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » čtv kvě 12, 2011 17:43

Neslo o ten jediny prispevek, ale o vsechny v tomhle vlakne. Ovci je na tom to, ze povazujes diskutovany problem za neco normalniho, hajis vyrobce dost podivnym zpusobem, bagatelizujes problem a ke vsemu tvrdis, ze si uzivatele za nasledky vlastne mohou sami. Jestli nejsi na prodeji bot zainteresovan, coz asi ne, tak jine vysvetleni nevidim (teda jeste snad stockholmsky syndrom ;-)). Kdyby to snad jeste nebylo jasne, tak ovci ~ nechat si vsechno libit = (hovorove) nechat si srat na hlavu.

Ano, hajeni neobhajitelneho tak obcas dopada ;-)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

PředchozíDalší

Zpět na Boty