Reklamace bot - jednotlivé případy

zkušenosti, rady, dotazy

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » stř čer 15, 2016 6:45

:smt023 Pekna prace a dobry priklad, ze nektere veci prece jenom mohou fungovat i u nas. Tak at se Ti povede vybrat neco trvanlivejsiho.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16577
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod honza83 » stř čer 15, 2016 9:01

Už je i koupeno - La Sportivy Karakorum Trek GTX, snad vydrží déle. Pokud by vydržely podobně jako mi kdysi vydržely Béčkové Meindly (cca 10 let dost intenzivního používání), tak bych byl nadšený, ale v zázraky nevěřím...
honza83
účastník
účastník
 
Příspěvky: 203
Registrován: pon srp 24, 2015 17:39

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » pát čer 17, 2016 6:37

Uz zase me ceka reklamace, i kdyz ted jenom nizkych botek, co nosim do prace.
Adidas AX2, jinak jsem s nima spokojeny, tezko jsem shanel neco, v cem se mi neumrtvuje noha (nerv) pri sezeni(! ne chozeni). Jenze leva bota neustale posouva vlozku dozadu a na pate vpravo. Takze furt mam po napraveni a par krocich vepredu 1 cm mezeru a vzadu hezkou bocni "kolebku" pro patu. Samozrejme, uz pri mirnem klesani citim pod palcem tlak kraje vlozky a pri kazdem kroku tlak hrany vlozky u paty, navic pata na te "kolebce" pri kazdem kroku znovu a znovu sklouzne o par mm dolu.
Zkousel jsem vlozky podlepit kobercovou paskou - nic. Vymenil jsem je za ctvero ruznych jinych, pevnejsich z trekovek, dokonce jsem si i jedny naprosto nove koupil - zmena byla vzdy jenom v case, za ktery se za chuze vlozky posunuly, od 10 vterin do dvou minut ](*,). Mam silne podezreni, ze je ta bota usita/nasita na podrazku mirne krive.
Proc si ja nemohu koupit normalne fungujici boty? :(( :twisted:
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16577
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » pát čer 17, 2016 17:02

apuka píše:Proc si ja nemohu koupit normalne fungujici boty?

Nad tim by ses mel dukladne zamyslet :twisted:

Bude to podobne, jako s Mawenzi a pocasim. Nekteri lidi proste problemy pritahuji. Znal jsem jednoho, ktery rozbil vsechno, na co sahnul, a to i kdyz to predtim neuspesne zkousela spousta lidi. Byl skvely jako tester ;-)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49410
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod TooMooX » pát čer 24, 2016 15:06

Scarpa druhé trekovky a podruhé prasknutá výztuž podrážky !!!!!!! :ú
Jsem jen Já tak šikovný ?
Použití turistické chodniky, občas nástupovky a nějaký trek mimo značku. Na lezení mám lezky, nepoužívano v zimě a ani s mačkami /na to mám ještě M.Blanky/ Chodím s hulkami a nechodím na těžko !!! Takže batoh max 10kg + 90-95kg Já.

Scarpa Weissmis GTX (15.07.2013 - 14.07.2014) Takže po roce prasknuté. Doprodej na Alpsportu. Úznána reklamace a vráceny peníze, protože už je neprodávali.
Scarpa Triolet Pro GTX 71041G (14.07.2014 - doteď) Není času, takže posledni rok využívany minimalně.... Momentálně řeším reklamaci.

Prvni trekovky byli LOWA Tibet GTX cca 2 roky a těm jsem totalně ohobloval podrážku a cele je osekal o kameny. U těch problém nebyl....
U mě SCARPA už nikdy víc...
Přílohy
Triolet - podrazka.jpg
Triolet - podrazka
Triolet - prasklina.jpg
Triolet - prasklina
Weissmis - zlom.jpg
Weissmis - zlom
Uživatelský avatar
TooMooX
účastník
účastník
 
Příspěvky: 677
Registrován: čtv pro 9, 2010 23:01

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » pon čer 27, 2016 7:38

Hm, tohle se mi stalo jen jednou, na vysokych zimnich botach do mesta jeste v 80-tych letech. Ja jsem si to ale vsimnul (mlady, blby) az kdyz mi do nich na rozmacenem snehu zacalo zatekat (GTX pochopitelne nemely). To byla ale zlomena cela podesev durch az na spodek boty, na vyztuz. A to na obou botech, jen na jedne jeste podesev drzela asi na 0,1mm "gumy". Stalo se to ale asi ctvrtou zimu pouzivani a pohorky to rozhodne nebyly.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16577
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Ondra01 » pon čer 27, 2016 23:54

Reklamoval jsem boty Asolo century, kde se mi po asi 3 měsících střídavého nošení lehce prodřela podšívka na levém boku (ne z vnitřku, ale nahoře) pravé boty. Boty jsem přestal nosit a poslal na reklamaci hned, jakmile jsem si toho všiml. Reklamace byla uznána a vyřešena opravou (nevěřil bych, že se to dá opravit). Otázkou ovšem je, jak dlouho to takhle opravené vydrží.

Stejně by mě ale zajímalo, jak je možné, že se něco takové stane (navíc za tak krátkou dobu) u bot za skoro 3,5 tisíce. U bot za pár stovek od Bati by mě to nepřekvapilo, ale myslel jsem, že takhle drahé boty už by mohly chvíli vydržet. Jinak už opravdu nevím, co si dneska koupit za boty, aby vydržely aspoň ty dva roky (vypadá to, že doby, kdy boty vydržely i pár let nad rámec záruky, už jsou definitivně pryč).
Ondra01
nováček
nováček
 
Příspěvky: 12
Registrován: ned bře 6, 2016 10:06

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod TooMooX » sob srp 13, 2016 15:54

Tak moje reklamace viz výše.... Scarpa Triolet Pro GTX 71041G. No alespoň maji v Alpsportu snahu pomoct... Uvidím co s těma krámama udělám. Napsal jsem do Restday.
2kg těžký kožena hovada a nic to nevyrží...

rekP8130445.jpg
strana1

rekP8130446.jpg
strana 2
Uživatelský avatar
TooMooX
účastník
účastník
 
Příspěvky: 677
Registrován: čtv pro 9, 2010 23:01

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » sob srp 13, 2016 16:08

Tak na Tvem miste bych poslal znalcum do Zlina dobre odfocenou botu, vcetne podrazky, aby bylo videt v jakem jsou stavu spolu s popisem boty jak u Alpsortu tak i u vyrobce, pokud mas nejaky +- prehled, kolik a co jsi v tom nachodil a v jakem terenu tak i to a zeptal bych se jich, jestli si podle fotek taky mysli, ze je to "unavou materialu vlivem intenzivniho pouzivani" nebo ma smysl jim to poslat na posouzeni?
Totiz podle me je naprosta vymluva ze u takove C-ckove bote do VHT prostredi praskne vnitrni vystuz podesve intenzivnim pouzitim... Alespon podle opotrebeni vzorku mi vubec neprijde, ze ta bota je pouzita nejak intenzivne.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16577
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » sob srp 13, 2016 22:26

To si delaji prdel, ne? Tohle bych klidne dotahnul az k soudu. Slusne pohorky nemuzou neco takoveho udelat ani kdybys podrazku ochodil dohladka. Na B/C pohorkach prvni podrazky po ochozeni menim a ani po ochozeni druhe se mi to jeste nestalo.

Ano, zaruka je na vyrobni vady. No a co je tohle asi jineho nez vada materialu nebo konstrukce boty?

Pochybuju, ze se to da rozumne opravit. Museli by rozhodit celou botu. Do Restday bych to rozhodne nedaval, urcite nemaji material a i kdyby to nejak opravili, tak z toho budou jine boty. Vyhozene penize.

TooMooX píše:No alespoň maji v Alpsportu snahu pomoct.

Snahu pomoct? Vzdyt ti tu reklamaci zamitli oni, ne? Sprosty alibismus, verim, ze vyrobce by ji uznal.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49410
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod TooMooX » ned srp 14, 2016 6:43

Zase abych Scarpe nedelal jen antireklamu....

Tak ono ta likvidace bot bude mozná souviset i s tím že levou nohu mám železnou :mrgreen: = styl chuze ? Ta pravá (praskla) bota je zešlápnuta jako by trochu do vrtule. Ono už druhá Scarpa defakto stejně zlikvidovaná. I když u těch Weissmisu jsem spíš podezíral, že to byli ležáky X let staré. Kupované v doprodeji kdy ten model se už dále ani neprodával. Mám cca 4 roky ještě Scarpy Mont blanc, ale ty už jsou festovní lyžáky a taky využívane mnohem méně spíš na ledy než na nějaké dlouhé chození.

Ač naštvám na Scarpu jsem stejně před měsícem koupil Zoidac http://www.alpsport.cz/Product/cs-CZ/100SCA00097/trekovky-scarpa-zodiac-72013 Ostatní nízké trekovkyjiných značek mi přišli moc měkké... Je pravda že zrovna lehké nejsou, ale v batohu při lezení zabírají o dost méně místa. Tak uvidím jak doupadnou tyhle.

S tou opravou uvídím co mi vubec napíšou z Restday zda by toto vubec zvladli... Ono pokud by ta oprava stála v ITA "jen" 2000kč tak to není tak zlé... Jestli jsem pochopil že jde o komplet i s podrážkou ? Vždyť v Restday berou 1200-1500 jen za podrážky.
Uživatelský avatar
TooMooX
účastník
účastník
 
Příspěvky: 677
Registrován: čtv pro 9, 2010 23:01

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » ned srp 14, 2016 9:25

Precti si na predchozi strance reseni odmitnute reklamace bot Mammut pres COI od honza83. Mozna to je reseni i pro Tebe. Protoze tim vyjadrenim si z Tebe fakt delaji prdel.
A pokud se tak tvrda bota dokazala "seslapnout do vrtule", tak je problem s vystuzi (coz, samozrejme, naznacuje i to prasknuti). Jo, kdybys v nich pochodil 3000km, seslapnul vzorek, tak nereknu nic, to by se stat mohlo, ale psal jsem, ze vzorek extra spotrebovany nemas, takze toto JE bud vyrobni vada nebo konstrukcni vada.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16577
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod booze » ned srp 14, 2016 9:51

Osobne si myslim, ze Alpsport ma podivnou reklamacni hantyrku, ktera je cela postavena na osetrovani bot. Sam jsem reklamoval dvoje Scarpy Zen (nekde jsem daval fotky vcetne opravy u Restday) ve vyjadreni bylo napsano: malo a spatne osetrovane, druhe moc a nevhodnym prostredkem reklamace zamitnuta. Kdyz jsem psal talianum, tak odpoved byla, ze hlavni slovo v reklamaci ma Alpsport a oni do toho (zmrdi) nebudou zasahovat.
Nechal jsem je vyhrat, coz me stvalo, ale opravene boty ve Zline drzi dodnes.
Uživatelský avatar
booze
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 8315
Registrován: ned pro 14, 2014 12:56

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » ned srp 14, 2016 12:58

Ze Ti napsali, ze hlavni slovo v reklamaci ma Alpsport/prodejce, tak za to nejsou zmrdi - to je skutkovy stav. Koupi totiz podle zakona nevznikne mezi Tebou a vyrobcem kupovane veci absolutne zadny vztah, jen mezi kupujicim a prodejcem. Jen ohledne zaruky muze byt zmocneny prodejcem (ne vyrobcem!) autorizovany servis k castecnemu reseni reklamaci - ale napr. vraceni penez nebo vymenu musis udelat s prodejcem, to servis neudela.
Jina vec je, ze nekteri vyrobci se ujmou oprav (nebo i vymeny) nekterych vyrobku, kdyz jim to posles. Je to vsak jejich vlastni, soukroma a ne zakonem ukladana povinnost.

Mozna sis mel na to jit jinak - zeptat se vyrobce, jestli je stav Tvych bot normalni nebo to muze byt dusledek nejake vady. A pokud by TI napsali, ze to muze byt nejakou vadou, tak to prilozit k reklamaci - i k znovupodane uz jednou odmitnute. Takto to napr. zafungovalo u manzelcinych Alasek, co prodejce rekl, ze zlomeni kuze pod kotnikem (podle nej pouze zkaboteni kuze i kdyz se tam kuze evidentne skoro volne ohybala, pricemz na druhe bote pevne drzela :roll:) je normalni stav a je zpusobeny nedostatecnym osetrenim boty - stalo se to 2. az 3. den pouziti, samozrejme poradne osetrene boty. Vyrobce odpovedel, ze by to mohlo byt zpusobeno pouzitim vysusene kuze a ze jim to mam poslat do D nebo A k posouzeni a poslou jiny par. Kdyz jsem se na to odvolal, uz se prodejce neozval a dostal jsem penize zpet. Proto ted uz kazdou reklamaci boty doprovodim dopisem, kde dopredu poukazuji, ze bezne odmitaci duvody (neosetrena, prilis osetrena, extremni pouziti, atd.) na ty boty neplati. Zatim to docela zabira.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16577
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod TooMooX » ned srp 14, 2016 15:37

No v mém případě hralo asi to že jsem to posílal 3 týdny před koncem záruky. Nejsem nějaky detailista... takže pocit měkkčí boty jsem tak nějak ignoroval. Určitě se nestalo že to praskolo najednou ! Spíš šlo o postupne "prohnutí/nalamovaní" Ještě jsem na to přišel první den vejletu a musel jsme v tom opatrně vydržet další 3 dny což se podepsalo na tom že prasklo skoro komplet (ta výztuž)

Protože stejna vada (jen ve fazi výrazneho lomu a ne uplneho prasknutí)mi byla uznána. Ty Weissmisy jsem reklamovaných po cca roce od koupě s mnohem více ochozenou podrážkou - skoro hladkou, totalně odrbane od šutru :D
Uživatelský avatar
TooMooX
účastník
účastník
 
Příspěvky: 677
Registrován: čtv pro 9, 2010 23:01

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » ned srp 14, 2016 15:55

Zes reklamoval 3 tydny pred koncem zaruky na nicem nic nemeni. Dokonce i kdyz Ti reklamaci neuznali a napr. zkusis resit tu neuznanou reklamaci nejdrive pres COI uz po zaruce nebo i pozdeji pres znalce i o nejaky ten mesic pozdeji (vyhledani znalce, komunikace, poslani bot, vypracovani znaleckeho posudku, atd.), tak vzdy jeste budes resit tu (odmitnutou) zaruku podanou jeste v terminu.

Co popisujes, zes v tom jeste musel dojit do civilizace, je normalni, za to (i za pripadne dalsi poniceni boty v tim pohybem) Te "trestat" nesmi.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16577
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » pon srp 15, 2016 15:29

@TooMooX: podle toho jejich protokolu jsi reklamoval 5 dni pred koncem zaruky... Mozna na to hrajou. Kdyz neudelas vsechno spravne, tak se muzou tvarit, ze uz mas po zaruce. Musis rozporovat vysledek te neuznane reklamace.

Je samozrejme na tobe, jak se k tomu postavis. Byla by s tim otrava, zabralo by to nejaky cas... Reklamace nejsou ani muj konicek, ale v tomhle pripade bych do toho sel, protoze kdyby ne, tak bych mel pocit, ze si se mnou vytreli prdel. Vady jsou ruzne, casto byva sporne, jestli je to vada nebo opotrebeni, ale to neni tenhle pripad. Podle mne je tohle posledni, co muze na bote odejit a tvarit se, ze je to beznym opotrebenim, je vylozeny vysmech. O tom by se mozna dalo uvazovat, kdyby byly boty na konci zivotnosti, ale to nejsou ani nahodou.

Zes na to neprisel hned ti vycitat nemuzou. Tezko po tobe muze nekdo chtit, abys denne vytahoval vlozku a zkoumal, jestli nahodou nepraska stelka. Uz jen proto, ze to cloveka u slusnych pohorek ani nenapadne. Zes musel dojit je taky normalni. Navic to na vysledku nic nemeni, je uplne jedno, jestli je tam mala prasklina nebo to ruplo uplne. Musi se to cele vymenit tak jako tak. Pokud je to vubec opravitelne, videl bych to spis na nove boty.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49410
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » pon srp 15, 2016 17:55

mike píše:Tezko po tobe muze nekdo chtit, abys denne vytahoval vlozku a zkoumal, jestli nahodou nepraska stelka. Uz jen proto, ze to cloveka u slusnych pohorek ani nenapadne.
Navic vetsinou vlozku chytis, vyberes, ale dovnitr boty nekoukas, max. (vetsinou jeste s vlozkou) zjistujes rukama, je-li tam moc vlhko, ale to spise nad prstama nez pod.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16577
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod PaKo » úte srp 16, 2016 15:45

Chtěl bych radu těch, co něco podobného potkalo - má cenu u bot reklamovat toto?

Obrázek

Tato "vada" potkala shodně obě boty naráz, v místě kolem kotníku (a až když jsem fotil, tak jsem si všiml, že to začíná i dole) se látka začala trhat. Boty mají našlapáno cca 220-250km, stáří 2 měsíce. Existuje vůbec možnost, že by to bylo jako vada uznáno? Nebo je defakto jisté, že to bude "běžné opotřebení" na které se záruka nevztahuje a šmitec? (pak je super vědomí, že každé 2 měsíce budu kupovat boty)

Jedná se o Bennon Panther Strong z armed.cz - https://www.armed.cz/boty-bennon-panther-strong/d-104240/?variant=104231 (neřešil někdo z vás podobnou reklamaci na armedu?)

Za zkoušku sice nic nedám, ale budu měsíc bez bot a pokud je zde pouze minimální či téměř žádná možnost, že mi reklamaci uznají, tak je radši dotrhám a donosím ještě nějaký ten pátek.

Mimochodem k botám jsem se choval podle mě dobře, žádné prasárny. Prostě jsem jen chodil, obouval je a zouval je :D
PaKo
 

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » úte srp 16, 2016 17:39

Ja bych to urcite reklamoval, ale ja (notoricky reklamator) nejsem tady etalon :-).
Sedrit membranovou podsivku muzes, to je bezne opotrebeni. Ale (soudim pouze dle Tveho popisu a jedine fotky):
1) ne po obcasnerm pouzivani, celkove do 250km. Popis na tom shopu urcuje tyto boty "do sluzby", kde by se takova zatez mohla vyskytnout velice rychle.
2) podle fotky ta dira vypada spise jako natrzena podsivka, ne jako vydrena dira. A pokud jsem dobre pochopil, mas jeste podobnou diru u kotniku, co uz bys musel mit v nohou extra brusivo.

Jinak podle meho nazoru mas jedno, jestli mesic ty boty budes mit nebo ne. Si myslim, ze ta dira bude dost neprijemna pri noseni a mozna Ti (v lepsim pripade) sedre ponozky nebo (v horsim) paty.

Kazdpadne pocitej s tim, ze za normalnich okolnosti asi Ti nejdrive reklamaci vrati, proto radeji ji podej i s pruvodnym dopisem, kde budes mit napsane, co a kolik si v botech nachodil, zduraznene ty dva mesice obcasneho pouziti a tu max. delku. Podobne se podivej poradne na tu diru (ty diry) a pokud tam neni latka sedrena ani nevypada, ze by se o neco zachytila (coz se da ve vysokych botech s ponozkama tezko predstavit), tak to tam napis, ze to neni sedrene.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16577
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » úte srp 16, 2016 17:43

Tezko rict. Takhle zacina klasicky prodrena pata, kdyz se nohy v note trochu hybou. Ale u slusnych bot po 2500 km a ne po 250... Muze to byt i ponozkama a spatnou velikosti (moc velke boty). Nebo ti mozna jen nesedi.

Normalne by to na reklamaci nebylo, ale po 250 km je to spatne a spis mizernym materialem. Sunt je to na prvni pohled, staci kouknout na ten sev #-o

Cekal bych, ze ti to zamitnou jako bezne opotrebeni, ale mohl bys to zkusit uhrat na rozpor s kupni smlouvou. Na to mas narok do 6 mesicu od koupe a v takovem pripade jsou to oni, kdo musi dokazovat, ze chyba nebyla v bote. Teoreticky, v praxi to muze byt boj. Nastuduj si to, at to udelas spravne, je treba zduraznit a zapsat, ze nejde o beznou reklamaci. Nekde na dTestu se myslim da najit vzor.

@apuka: to extra brusivo by mohla byt bavlnena ponozka. Kdyz je mokra, tak brousi docela slusne. Jinak diry na pate moc citit nejsou, kdyz mas silnejsi ponozky. Mivam to na Alaskach vydrene mnohem vic pred vymenou prvni podrazky a nevim o tom.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49410
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » úte srp 16, 2016 17:58

Jeste dodam, ze podle mne je rozpor s kupni smlouvou jedina sance, jak to uhrat. Protoze tam taha prodejce za kratsi konec, u reklamace je to naopak. Samozrejme to muzou zamitnout i tak, ale u soudu by meli mit mensi sanci.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49410
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod PaKo » úte srp 16, 2016 20:27

Boty mám o půl čísla větší (jenže o půl čísla menší zase nenasadím) a nosil jsem 2 ponožky prvních 150km. Pár desétek km jsem ale už nosil jen jedny + jak zde píšete, byly bavlněné. A je fakt, že i na těch ponožkách je "obrus" vidět. Přestože bych od boku řekl, že tam mám nohu vcelku napevno, je možné, že tam k malinkatému pohybu docházet může, což za pár stovek km asi vyústilo k tomuto...?
PaKo
 

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » úte srp 16, 2016 20:34

Tak to hlavne nerikej pri reklamaci :D Mokra bavlna funguje jako smirglpapir a v takovych botach urcite ponozky zpocene mit budes, zvlast pri tve vaze. Jestli jsi nosil dvoje ponozky a pak jedny, tak se urcite noha hybe. Dostatecne na to, to osmirglovala. I tak je to moc rychle, holt se to secetlo. Mizerny material plus tohle vsechno.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49410
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod nebulus » stř srp 17, 2016 6:46

Ak by reklamácia bola neúspešná, tak šikovný obuvník vie tie predraté päty prelepiť kúskom tenkej kože. Máme doma tak už tri páry opravené a drží to dobre. Aj v Restday mi ponúkali takúto opravu, ale tam to vychádzalo tuším 20Eur, nakoniec som našiel dielničku s dôchodcom kde to spravil za 5Eur/pár.
nebulus
účastník
účastník
 
Příspěvky: 266
Registrován: úte bře 25, 2008 15:54
Bydliště: BA

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř srp 17, 2016 17:52

Jo, ale kuze neni idealni. Mam opravene dvoje pohorky, paty vylepene zespoda az nahoru. Jedny kuzi, druhe latkou. Latka je vyrazne lepsi, kuze totiz nasakne potem a tvrdne. Pricemz latku (original GTX), tam nalepil vyrobce v ramci vymeny podrazky a obsazky. Tam nepoznam rozdil proti novym botam, u kuze ano.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49410
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » stř srp 17, 2016 19:32

Jeste k te mozne oprave v Restday: manzelce tam dali tak uzky kus kuze, ze jeji kraje tlacily patu z boku...
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16577
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod nebulus » stř srp 17, 2016 19:59

Ja mám vlepenú kožu ( veľmi tenkú ) na pohorkách a v teniskách a manželka v teniskách a ani o nej neviem.
nebulus
účastník
účastník
 
Příspěvky: 266
Registrován: úte bře 25, 2008 15:54
Bydliště: BA

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod kropt » sob srp 27, 2016 8:22

mike píše: Mivam to na Alaskach vydrene mnohem vic pred vymenou prvni podrazky a nevim o tom.


Ahoj, nezlob se že otravuju takhle přímo, ale mluvil jsi tu o výměně podrážky u Alasek. Předevčírem mě u nich uletěla po osmi letech používání pravá a jak jsem koukal na levou, tak u ní je to taky otázka času. Kde si to prosím necháváš opravovat? U restday.cz? A dáváš si tam VIBRAM a nebo CROSS podrážku? Předem dík za odpověď.

Obrázek
To je pořád řečí o škodlivosti alkoholu, ale když je někde nějaká epidemie, tak je to z vody!!!
Uživatelský avatar
kropt
nadšenec
nadšenec
 
Příspěvky: 1510
Registrován: pát zář 28, 2007 20:35
Bydliště: Vysočina

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » sob srp 27, 2016 23:13

Pekny pripad rozpadu PU bloku ;-) To prece ale nejsou Alasky, ne? Ty maji 3 ocka v kominu a jine provedeni paty. Sve prvni jsem kupoval pred 11 lety a konstrukce je porad stejna.

Podrazky nechavam menit u vyrobce. U Restday 2x, poprve a naposled ;-) Nemaji originalni podrazku a kopyto a boty pak uz nejsou, co byvaly. Kvalita je taky nekde jinde. Nazory se ale lisi, nekde tu na to mame specialni vlakno s priklady obeho, ode mne jsou tam i fotky pred a po. Zkus pohledat, ja jsem ted na horach a nemam pocitac.

Zvaz ale, jestli to stoji za to. Boty nevypadaji moc dobre a orientacni cena je 2k.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49410
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

PředchozíDalší

Zpět na Boty