Reklamace bot - jednotlivé případy

zkušenosti, rady, dotazy

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod deckardph » pát zář 2, 2011 15:51

apuka píše:Jinak, aby jste videli, jak muze vypadat bota B/C koupena 20.7., 20-22.7. kazdy den impregnovane Tarrago Oil Protectorem, pote uz neprijimali impregnaci, .

Čoveče tak za tohodle předpokladu ti asi reklamaci neuznaj a bude to asi i ta chyba protože přímo na stránkách výrobce se píše ohledně udržby kůže :
3. Leather Care

Wax: Dry leather needs moisturizing. Use special wax (no oil or fat). Massage thin coat of wax into the dry leather.

no oil znamená že nemáš používat olej :wink:
Uživatelský avatar
deckardph
účastník
účastník
 
Příspěvky: 783
Registrován: stř říj 7, 2009 12:40
Bydliště: Krutý Sever

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » pát zář 2, 2011 16:34

Vidis, je tam i odpoved pro jonzu:

Hanwag píše:Regularly apply impregnation sprays (also on brand-new footwear). Apply impregnation immediately after cleaning to the still damp leather. The impregnation achieves its full effect after 24 hours.

a taky:
Hanwag píše:The correct shoe care has a definite influence on the life and quality of your shoes. Also regular shoe care is a requirement for the guarantee.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Aranwe » pát zář 2, 2011 18:16

jen bych k tomu dodal, ze pokud o tom nebyl poucen pri koupi a neni to v CESKEM navodu, tak je sumak co pisou anglicky na jejich webu ;)

btw: praskla mi podrazka u bot a mam 19dni do konce zaruky ... zajimalo by me jak se k tomu postavej :) ... moc sanci tomu nedavam ...
Uživatelský avatar
Aranwe
účastník
účastník
 
Příspěvky: 216
Registrován: pon úno 15, 2010 21:44
Bydliště: Brno, Mor. Trebova

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod jonza » sob zář 3, 2011 21:41

v rockpointu mi vzali reklamaci asi 5 dni pred koncem zaruky. Stehoval jsem se a nasel ty boty ve skrini, tak jsem to zkusil.
Uživatelský avatar
jonza
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 2267
Registrován: ned kvě 28, 2006 14:37
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Aranwe » sob zář 3, 2011 22:01

uvidim co na to brnensky alpsport :) ... urcite napisu ... a propos nevite jak je to s vyzvedavanim reklamace ? ... za 10dni letim na necelyho pul roku do pryc, takze si to nebudu moct vyzvednout osobne ... a nechat jim to tam lezet pul roku asi neni OK :) ... muze to vyzvednout uplne kdokoliv, kdo bude mit to lejstro bo budu muset napsat neco jako plnou moc ? :)
Uživatelský avatar
Aranwe
účastník
účastník
 
Příspěvky: 216
Registrován: pon úno 15, 2010 21:44
Bydliště: Brno, Mor. Trebova

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » pon zář 5, 2011 12:47

K Tarrago Oil Protectoru: na primy dotaz, jestli je ten konkrétní spray vhodny k impregnaci prodavac (v obchode po nakupu bot) rikal, ano :-). navic ten spray je urceny i pro nubuk a je to "Recommended for Goretex" (ma znacku, tj. melo by to zachovavat prodysnost a melo by to byt Gore "odsouhlasene"). Vzhledem k tomu, ze k te bote nebyl ne cesky navod ale ani zadny letacek na osetreni, dokonce prodavac sam nerekl o tom nic (ten muj dotaz byl po zaplaceni), tak se tezko da odvolavat na navod.
Mimochodem, i kdyby ta impregnace nebyla vhodna, tak co to muze (za tak kratkou dobu) zpusobit, tak max. neprodysnost boty. Alespon podle mne.

Jenom ze zvedavost jsem poslal fotky a popis do Hanwagu. Odepsali, ze: "It seems that the leather part is too soft. Please complain Your boots at Your dealer in Austria. Maybe You will get a free compensation pair. " Takze asi to opravdu byl nejaky nepovedeny kousek kuze, na co se neprislo pri vystupni kontrole. (jenpom nevim, jestli zaregistrovali, ze Rakousko-Uhersko se uz rozpadlo, protoze jsem nekolikrat napsal, ze jsem to koupil v Cesku :-)).

deckardph: Co jsi odcitoval, se tyce osetrovani SUCHE kuze (DRY LEATHER - tj. uz pouzivanim vysusene), ne impregnaci, ta je v predesle casti navodu a tam se nepise nic ani o vosku ani o oleji, pouze o impregnacnem sprayi. :lol: A ja jsem (jeste) nepouzival kondicioner, resp. "zvlcovac" kuze. To je taky neco jineho jako impregnace, asi proto to maji zvlast.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod nebulus » úte zář 13, 2011 12:32

Ja som raz reklamoval totálne rozpraskanú kožu na La Sportive ( iba jedna topánka, druhá ako nová ) a v obchode mi povedali že reklamáciu takéhoto druhu uznávajú iba keď koža praskne skrz naskrz.
nebulus
účastník
účastník
 
Příspěvky: 266
Registrován: úte bře 25, 2008 15:54
Bydliště: BA

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod holgerus » stř říj 19, 2011 10:59

Ahoj,

mám jeden dotaz. Domnívám se správně, že prodejce má povinnost se sám ozvat, zda a jak je reklamace v reklamační lhůtě vyřízená? Vypršení reklamační lhůty se blíží a nejmenovaný prodejce se stále neozývá...
holgerus
účastník
účastník
 
Příspěvky: 436
Registrován: pon zář 8, 2008 10:06
Bydliště: Praha a Plzeň

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod _Andy_ » stř říj 19, 2011 16:13

Pokud se neozve, přijď tam a pokud to nebude vyřešený do 30-ti dnů, jsou ti povinni vrátit plnou cenu ať s tím bylo co bylo...
Audaces Fortuna Iuvat
_Andy_
nováček
nováček
 
Příspěvky: 134
Registrován: pon říj 5, 2009 20:43
Bydliště: Hned vedle sousedů

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř říj 19, 2011 16:25

Tak. Akorat to neni odpoved na dotaz, jestli ma prodejce povinnost se sam ozvat ;-) Ty bys to mel vedet, ne?
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod _Andy_ » stř říj 19, 2011 17:01

Pardon, nějak blbě jsem to přečetl. Bohužel nevím jestli je to povinnost, ale rozhodně je to slušnost a normální prodejce to dělá :).
Audaces Fortuna Iuvat
_Andy_
nováček
nováček
 
Příspěvky: 134
Registrován: pon říj 5, 2009 20:43
Bydliště: Hned vedle sousedů

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř říj 19, 2011 17:03

I tak dik :) Muzu potvrdit, ze z prodejny Meindlu volaji ;-)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod jonza » stř říj 19, 2011 17:22

mam pocit, ze jsem cetl clanek, kdy reklamovatel uspel u soudu s tim, ze reklamace ma byt nejenom vyrizena, ale i ohlasena v dobe 30ti dnu. Samozrejme, ze nemusi hledat pres policii a tak. Ale v tom pripade mel obchodnik jak tel. cislo, tak email, ale nevyuzil toho.
Uživatelský avatar
jonza
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 2267
Registrován: ned kvě 28, 2006 14:37
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod holgerus » čtv říj 20, 2011 6:56

Díky mají všechny mé kontaktní údaje. Jelikož dnes končí 30 denní lhůta tak pokud se během dneška neozvou žhavím drát a jdu tam. U tohoto prodejce se mně to stalo již podruhé. A budu chtít nemilosrdně peníze. :evil:

A je to ten prodejce co se tváří jak největší specialista na outdoor, má nový katalog na křídovém papíře a otevírá stále nové pobočky...
holgerus
účastník
účastník
 
Příspěvky: 436
Registrován: pon zář 8, 2008 10:06
Bydliště: Praha a Plzeň

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod zbuddy » čtv říj 20, 2011 9:43

U nás na KL také otevřou nové Chudy :D
"Protože mi za hodinu jede co?" "Protože Ti za hodinu jede vlak, vole" :D
Uživatelský avatar
zbuddy
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 12351
Registrován: pát úno 16, 2007 9:59
Bydliště: Kladno, rodiště Orłowa, Kolbenka v Práglu

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Aranwe » čtv říj 20, 2011 10:44

hmm tak reklamace scarp - praskla podrazka + odlepujici se 19dni pred koncem zaruky = zamitnuto :/
Uživatelský avatar
Aranwe
účastník
účastník
 
Příspěvky: 216
Registrován: pon úno 15, 2010 21:44
Bydliště: Brno, Mor. Trebova

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod šíp » čtv říj 20, 2011 12:39

A zdůvodnění? Prasklá podrážka po dvou letech mi moc normální nepřijde.
Uživatelský avatar
šíp
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 16153
Registrován: čtv črc 14, 2005 15:41
Bydliště: Brno

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Aranwe » čtv říj 20, 2011 13:39

Popravde nevim, jelikoz nebudu v CR do ledna, tak tam musim poslat kamarada, aby mi to vyzvedl ... celkem by me taky zajimalo zduvodneni ... na druhou stranu ty boty byly celkem ochozeny - ne ze bych v nich nachodil malo, ale mohly vydrzet vic ... stejnak jsem je na tu reklamaci daval tak trosku jenom jako pokus jestli to vyreklamujou, musel jsem si stejnak rychle pred odjezdem koupit jiny, takze me to zas tak extremne nestve :)
Uživatelský avatar
Aranwe
účastník
účastník
 
Příspěvky: 216
Registrován: pon úno 15, 2010 21:44
Bydliště: Brno, Mor. Trebova

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » čtv říj 20, 2011 17:31

holgerus píše:Díky mají všechny mé kontaktní údaje. Jelikož dnes končí 30 denní lhůta tak pokud se během dneška neozvou žhavím drát a jdu tam. U tohoto prodejce se mně to stalo již podruhé. A budu chtít nemilosrdně peníze. :evil:

Kasli na drat a rovnou tam bez. Neni duvod volat, reklamaci musi vyresit okamzite tak jako tak. Klidne se ale muze stat, ze uz to tam mas nachystane a opravene nebo zamitnute.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » čtv říj 20, 2011 17:38

Aranwe píše:hmm tak reklamace scarp - praskla podrazka + odlepujici se 19dni pred koncem zaruky = zamitnuto :/

Mne to taky normalni neprijde. Podrazka nesmi prasknout ani kdyby byla ochozena dohladka.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod fps » čtv říj 20, 2011 18:07

čim dál tím více se zhoršuje kvalita všech věcí, i u prověřených značek, to je hodně špatné
Naposledy upravil fps dne pát říj 21, 2011 15:48, celkově upraveno 2
Levně kupuješ, dvakrát kupuješ
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci
Doufej v nejlepší, ale buď připraven na nejhorší
fps
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 7466
Registrován: úte zář 7, 2010 14:40

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod holgerus » pát říj 21, 2011 6:41

@mike: To je možné že je to tam nachystané. Leč já je chci vytrestat za ten příšerný přístup k zákazníkovi, po druhé už si to prostě líbit nenechám :evil:
holgerus
účastník
účastník
 
Příspěvky: 436
Registrován: pon zář 8, 2008 10:06
Bydliště: Praha a Plzeň

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » pát říj 21, 2011 20:35

Nechci ti brat iluze, ale jestli to maji pripravene, mas smulu. Penize ti vratit nemusi, jedine kdybys to reklamoval do 6 mesicu od koupe a jeste si o ne rekl uz pri sepisovani reklamacniho protokolu. Fakt nevim, jak je chces vytrestat. Co se tyce pristupu, zavolat by sice mohli, ale jestli takovou povinnost nemaji, tak taky smula. Napis, jak to dopadlo.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod holgerus » pon říj 24, 2011 7:01

Zdar,

vypadá to tak, že na tu reklamaci asi zapomněli, tedy ji vyřídit. Nic nachystaného neměli tak museli vrátit penízky. Tak mám botyk jiné, z jiného obchodu a jiné značky.
Měli štěstí že tam byla sympatická slečna která za nic nemohla. Mě prostě štve rozmáhající se nedostatek slušnosti a přebytek arogance (vyskytuje se i u nejmenovaného outdórového řetězce), existují vyjímky ale je jich málo.
Myslím dobrý obchodník se pozná právě u přístupu k reklamacím.
holgerus
účastník
účastník
 
Příspěvky: 436
Registrován: pon zář 8, 2008 10:06
Bydliště: Praha a Plzeň

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod karitapepe » pon říj 24, 2011 7:25

já byl po týdnu od koupě reklamovat celokožené tenisky,které extrémně pouštěly barvu a měl jsem červené ponožky.Reklamace dopadla tak,že se mi napsali, abnormálně se Vám potí nohy a že je to tím.Prodavač mi radil,ať si nechám udělat znalecký odhad.Ale zkušenost,kdy mladý měl 3 zkažený telefon(pokaždé opravený) a chtěl vrátit peníze,dokonce si nechal udělat znalecký posudek -byl ve prospěch jeho.Prodejna si nechala udělat znal.posudek v prospěch svůj.Zbývalo to pouze podat to k soudu a do toho nešel.Tak mu zůstal mobil,který byl 3x opravovaný na stejnou závadu.
karitapepe
účastník
účastník
 
Příspěvky: 461
Registrován: úte srp 2, 2011 8:28
Bydliště: Ostrava

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod karitapepe » pon říj 24, 2011 7:35

taky mi praskla podrážka na Dolomitách,protože za ty 2,5 roku jsem nachodil 300 km(20 km jedna túra,zhruba 15),tak reklamace by byla na místě.Ale jsou tady i takový,co nachodí 6000 km za 2 roky,boty musí být úplně zešmajdané a reklamace není na místě.
karitapepe
účastník
účastník
 
Příspěvky: 461
Registrován: úte srp 2, 2011 8:28
Bydliště: Ostrava

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » pon říj 24, 2011 15:55

@holgerus: takze to v podstate dopadlo nejlip, jak mohlo, ne? ;-) Gratuluju. Co se tyce slusnosti a arogance, tam se asi uplne neshodneme. Ze se ti ozvou povazuju za prijemny nadstandard, ne za povinnost obchodnika a ze se neozvou neni vylozene neslusne. Ale jinak mas pravdu, je dobre preferovat ty, kteri se chovaji nadstandardne :)

@karitapepe: podrazka po 6000 km nebude zesmajdana, ale zadna, uz po 3000 je dohladka. Ale to neznamena, ze muze prasknout, to je IMO vada a reklamovatelna dokud v podrazce nejsou prochozene diry.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49284
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Aranwe » stř říj 26, 2011 9:36

abych uvedl veci na pravou miru - nachozeno v nich bylo hodne, vzorek byl hodne ochozenej, ale jeste tam porad byl ... v tomhle souhlasim s mikem - v tomhle stadiu by podle me jeste podrazka prasknout nemela v zadnym pripade ... boty ma kamarad uz doma, uvidim co mi napise, ze je presne v reklamacnim listu :) ...
Uživatelský avatar
Aranwe
účastník
účastník
 
Příspěvky: 216
Registrován: pon úno 15, 2010 21:44
Bydliště: Brno, Mor. Trebova

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Indy » stř říj 26, 2011 10:01

praskla guma anebo polyuretanova monoliticka podesev?
Ajatolah politicke nekorektnosti od dob, kdy jeste nebylo nutne byt korektni ani v nicem jinem
Indy
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 6759
Registrován: pon bře 3, 2008 17:27
Bydliště: Brno, Zlin

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Aranwe » stř říj 26, 2011 10:59

jestli dobre rozumim, co myslis, tak guma - vibram ... to co je uplne nejvic na spodu :)
Uživatelský avatar
Aranwe
účastník
účastník
 
Příspěvky: 216
Registrován: pon úno 15, 2010 21:44
Bydliště: Brno, Mor. Trebova

PředchozíDalší

Zpět na Boty