Reklamace bot - jednotlivé případy
Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od deckardph » pát zář 2, 2011 15:51
apuka píše:Jinak, aby jste videli, jak muze vypadat bota B/C koupena 20.7., 20-22.7. kazdy den impregnovane Tarrago Oil Protectorem, pote uz neprijimali impregnaci, .
Čoveče tak za tohodle předpokladu ti asi reklamaci neuznaj a bude to asi i ta chyba protože přímo na stránkách výrobce se píše ohledně udržby kůže :
3. Leather Care
Wax: Dry leather needs moisturizing. Use special wax (no oil or fat). Massage thin coat of wax into the dry leather.
no oil znamená že nemáš používat olej
-
deckardph - účastník
- Příspěvky: 783
- Registrován: stř říj 7, 2009 12:40
- Bydliště: Krutý Sever
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » pát zář 2, 2011 16:34
Hanwag píše:Regularly apply impregnation sprays (also on brand-new footwear). Apply impregnation immediately after cleaning to the still damp leather. The impregnation achieves its full effect after 24 hours.
a taky:
Hanwag píše:The correct shoe care has a definite influence on the life and quality of your shoes. Also regular shoe care is a requirement for the guarantee.
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49477
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Aranwe » pát zář 2, 2011 18:16
btw: praskla mi podrazka u bot a mam 19dni do konce zaruky ... zajimalo by me jak se k tomu postavej ... moc sanci tomu nedavam ...
-
Aranwe - účastník
- Příspěvky: 216
- Registrován: pon úno 15, 2010 21:44
- Bydliště: Brno, Mor. Trebova
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od jonza » sob zář 3, 2011 21:41
-
jonza - inventář fóra
- Příspěvky: 2267
- Registrován: ned kvě 28, 2006 14:37
- Bydliště: Brno
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Aranwe » sob zář 3, 2011 22:01
-
Aranwe - účastník
- Příspěvky: 216
- Registrován: pon úno 15, 2010 21:44
- Bydliště: Brno, Mor. Trebova
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » pon zář 5, 2011 12:47
Mimochodem, i kdyby ta impregnace nebyla vhodna, tak co to muze (za tak kratkou dobu) zpusobit, tak max. neprodysnost boty. Alespon podle mne.
Jenom ze zvedavost jsem poslal fotky a popis do Hanwagu. Odepsali, ze: "It seems that the leather part is too soft. Please complain Your boots at Your dealer in Austria. Maybe You will get a free compensation pair. " Takze asi to opravdu byl nejaky nepovedeny kousek kuze, na co se neprislo pri vystupni kontrole. (jenpom nevim, jestli zaregistrovali, ze Rakousko-Uhersko se uz rozpadlo, protoze jsem nekolikrat napsal, ze jsem to koupil v Cesku ).
deckardph: Co jsi odcitoval, se tyce osetrovani SUCHE kuze (DRY LEATHER - tj. uz pouzivanim vysusene), ne impregnaci, ta je v predesle casti navodu a tam se nepise nic ani o vosku ani o oleji, pouze o impregnacnem sprayi. A ja jsem (jeste) nepouzival kondicioner, resp. "zvlcovac" kuze. To je taky neco jineho jako impregnace, asi proto to maji zvlast.
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16628
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od nebulus » úte zář 13, 2011 12:32
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od holgerus » stř říj 19, 2011 10:59
mám jeden dotaz. Domnívám se správně, že prodejce má povinnost se sám ozvat, zda a jak je reklamace v reklamační lhůtě vyřízená? Vypršení reklamační lhůty se blíží a nejmenovaný prodejce se stále neozývá...
- holgerus
- účastník
- Příspěvky: 436
- Registrován: pon zář 8, 2008 10:06
- Bydliště: Praha a Plzeň
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od _Andy_ » stř říj 19, 2011 16:13
- _Andy_
- nováček
- Příspěvky: 134
- Registrován: pon říj 5, 2009 20:43
- Bydliště: Hned vedle sousedů
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » stř říj 19, 2011 16:25
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49477
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od _Andy_ » stř říj 19, 2011 17:01
- _Andy_
- nováček
- Příspěvky: 134
- Registrován: pon říj 5, 2009 20:43
- Bydliště: Hned vedle sousedů
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » stř říj 19, 2011 17:03
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49477
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od jonza » stř říj 19, 2011 17:22
-
jonza - inventář fóra
- Příspěvky: 2267
- Registrován: ned kvě 28, 2006 14:37
- Bydliště: Brno
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od holgerus » čtv říj 20, 2011 6:56
A je to ten prodejce co se tváří jak největší specialista na outdoor, má nový katalog na křídovém papíře a otevírá stále nové pobočky...
- holgerus
- účastník
- Příspěvky: 436
- Registrován: pon zář 8, 2008 10:06
- Bydliště: Praha a Plzeň
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od zbuddy » čtv říj 20, 2011 9:43
-
zbuddy - Moderátor
- Příspěvky: 12351
- Registrován: pát úno 16, 2007 9:59
- Bydliště: Kladno, rodiště Orłowa, Kolbenka v Práglu
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Aranwe » čtv říj 20, 2011 10:44
-
Aranwe - účastník
- Příspěvky: 216
- Registrován: pon úno 15, 2010 21:44
- Bydliště: Brno, Mor. Trebova
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od šíp » čtv říj 20, 2011 12:39
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Aranwe » čtv říj 20, 2011 13:39
-
Aranwe - účastník
- Příspěvky: 216
- Registrován: pon úno 15, 2010 21:44
- Bydliště: Brno, Mor. Trebova
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » čtv říj 20, 2011 17:31
holgerus píše:Díky mají všechny mé kontaktní údaje. Jelikož dnes končí 30 denní lhůta tak pokud se během dneška neozvou žhavím drát a jdu tam. U tohoto prodejce se mně to stalo již podruhé. A budu chtít nemilosrdně peníze.
Kasli na drat a rovnou tam bez. Neni duvod volat, reklamaci musi vyresit okamzite tak jako tak. Klidne se ale muze stat, ze uz to tam mas nachystane a opravene nebo zamitnute.
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49477
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » čtv říj 20, 2011 17:38
Aranwe píše:hmm tak reklamace scarp - praskla podrazka + odlepujici se 19dni pred koncem zaruky = zamitnuto :/
Mne to taky normalni neprijde. Podrazka nesmi prasknout ani kdyby byla ochozena dohladka.
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49477
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od fps » čtv říj 20, 2011 18:07
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci
Doufej v nejlepší, ale buď připraven na nejhorší
- fps
- outdoor maniak
- Příspěvky: 7466
- Registrován: úte zář 7, 2010 14:40
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od holgerus » pát říj 21, 2011 6:41
- holgerus
- účastník
- Příspěvky: 436
- Registrován: pon zář 8, 2008 10:06
- Bydliště: Praha a Plzeň
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » pát říj 21, 2011 20:35
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49477
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od holgerus » pon říj 24, 2011 7:01
vypadá to tak, že na tu reklamaci asi zapomněli, tedy ji vyřídit. Nic nachystaného neměli tak museli vrátit penízky. Tak mám botyk jiné, z jiného obchodu a jiné značky.
Měli štěstí že tam byla sympatická slečna která za nic nemohla. Mě prostě štve rozmáhající se nedostatek slušnosti a přebytek arogance (vyskytuje se i u nejmenovaného outdórového řetězce), existují vyjímky ale je jich málo.
Myslím dobrý obchodník se pozná právě u přístupu k reklamacím.
- holgerus
- účastník
- Příspěvky: 436
- Registrován: pon zář 8, 2008 10:06
- Bydliště: Praha a Plzeň
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od karitapepe » pon říj 24, 2011 7:25
- karitapepe
- účastník
- Příspěvky: 461
- Registrován: úte srp 2, 2011 8:28
- Bydliště: Ostrava
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od karitapepe » pon říj 24, 2011 7:35
- karitapepe
- účastník
- Příspěvky: 461
- Registrován: úte srp 2, 2011 8:28
- Bydliště: Ostrava
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » pon říj 24, 2011 15:55
@karitapepe: podrazka po 6000 km nebude zesmajdana, ale zadna, uz po 3000 je dohladka. Ale to neznamena, ze muze prasknout, to je IMO vada a reklamovatelna dokud v podrazce nejsou prochozene diry.
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49477
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Aranwe » stř říj 26, 2011 9:36
-
Aranwe - účastník
- Příspěvky: 216
- Registrován: pon úno 15, 2010 21:44
- Bydliště: Brno, Mor. Trebova
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Indy » stř říj 26, 2011 10:01
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Aranwe » stř říj 26, 2011 10:59
-
Aranwe - účastník
- Příspěvky: 216
- Registrován: pon úno 15, 2010 21:44
- Bydliště: Brno, Mor. Trebova