Reklamace bot - jednotlivé případy

zkušenosti, rady, dotazy

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » pon zář 13, 2021 20:25

Etheric píše:Jako prodejce bych nevěřil, že rok starý boty maj jen 300km. Nicméně to jde poznat podle vzorku podrážky.
Houbelec, zmenu vzorku nemuzes brat jako sbernou minci.

Viz v tomto topicu popis synovych LS Trango Cubu. Sice pohorky a ne nizke boty (co, predpokladam, ty zde reklamovane jsou), ale ty mely nachozene mene, boty urcene na technicke horolezeni, tj. na skaly (na kterych zdaleka nemely ani 100km) a ve spicce schozene az k totalnimu zniceni, predreni az na vyztuz podrazky. Za malo jednotek mesicu pouzivani.
Stejne boty, jiny par se stejnou podrazkou (asi o rok nebo dva pozdejsi modelovy rok), tam se vymenovaly podrazky po skoro trojnasobku km v cca stejnem terenu a pouzivani, ale mely jeste daleko k takovemu predreni - aby se to jeste dalo podrazit znova. Za min. dvojnasobek mesicu pouziti.

Tj. stejne boty, podle opotrebeni bys rekl, ze ty znicene se musely nosit alespon 2000, spise 2500+ km (podle toho, jak se sedrou podrazky jinych pohorek stejne kategorie - mikove Alasky by tak vypadaly skoro urcite az po 3000+ km, ale tam je podrazka urcena na jiny teren), ty lepsi bys odhadl tak na 1200-1500 km.

Moje normalni GTX nizke boty, co bezne nosim do prace (tj. asfalt, beton a dlazba) myvaji po roce za sebou min. 700 km - a teda si nepamatuji na zadne (resp. ne u poslednich ctyr paru, ruzni vyrobci a modely), kde bych po roce videl nejake vyraznejsi zmeny vzorku podrazky, to zacinalo tak po dvou letech.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 11421
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » pon zář 13, 2021 20:35

Tady musim souhlasit, opotrebeni podrazky zavisi na spouste veci. Na terenu, vaze cloveka, rychlosti chuze... Z celkoveho stavu boty, vlozky apod. by ale neco poznat byt melo. Kdyby se ovsem chtelo. Spis si ale myslim, ze to tilhle velci prodejci moc neresi. Do 6 mesicu reklamace tohodle typu uznavaji, nad 6 mesicu ne. Poslou generickou odpoved a jestli se chce zakaznik dal snazit, jeho vec. Udela to jeden z mnoha a i kdyz mu zaplati znalecky posudek, tak se to vyplati.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 41693
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
User is Online!

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » stř zář 15, 2021 22:14

@Asanoth: Doporucuji dobre zdokumentovat boty zvenku i zevnitr a zkusit oslovit s dotazem soudniho znalce (myslim, ze jsem tady nekdy daval i kontakt) na (nezavazne!) rychle posouzeni podle fotek, Tveho popisu problemu, nejlepe i popis na strankach A3Sport, k cemu ta botu ma byt pouzivana (turisticka nebo bezecka, ..), jak, kde a kolik km jsi jej pouzival a odpovedi na reklamaci. Jestli si mysli, ze ma smysl mu boty poslat na placene posouzeni. Toto by mel udelat zdarma. A kdyz odpovi, ze ano, ma smysl. tak mu ty boty posly se zadosti o znalecke posouzeni. Zaplatis za to, ale s tim posudkem Ti s 99,9% pravdepodobnosti A3Sport se skripenim zubu vyresi reklamaci a i cenu za znalecky posudek+vsechny Tve vydaje s tim spojene (napr. postovne).

Jen tady musis pocitat i s tim, ze se muze stat, ze zjisti v GTX nejakou dirku - od jehlici nebo neceho jineho a to, pokud je to jedine misto zatekani muze byt duvodem odmitnuti vady vyrobku. A taky to posouzeni muze znicit botu, takze mozna uz botu nepouzijes. Zase v takovem pripade vetsinou neuctuji zdaleka celou castku posudku.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 11421
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Etheric » čtv zář 16, 2021 6:09

Když to vezmu, jak vypadaj moje boty a podrážky po 100, 200, 500, 1000, 2000,... kilometrech, dá se to na nich poznat. Ale je pravda, že vazoun chodící po cyklostezce může mít po 300km podrážky, jako já po 1000. Faktorů tam je samozřejmě dost, avšak podrážka /když znáš dobře ten materiál a víš jak se chová/ napoví hodně.

Když donesu k reklamaci 4 měsíce starý boty, který však maj nachozeno 3000km, uspěju? Je to do půl roku od koupě, ale na botech jsou ty kilometry znát... Mě pošlou do patřičných míst, že je to poškození používáním. Nebo ne? Pokud ne, měl bych boty zadara, několik párů, který za 4 měsíce po 3k km začnou protékat, vymění mi za nový, takhle to furt točit... To bych měl zákaz vstupu do několika prodejen a některý eshopy by mi neprodaly ani tkaničky :twisted:
NE povinným vakcínám. Moje tělo, moje rozhodnutí!
Etheric
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3123
Registrován: úte říj 23, 2018 6:53

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod pavproch » pát zář 17, 2021 14:17

Náhodou sem se podíval do starších (soukromých) mailů a .... fčera to bylo 30 dní, co sem prodejci oznámil (a on mi potvrdil přijetí) reklamaci GTX v sedmém párů LaS UR GTX (špička pravé boty při první chůzi v mokré trowě pustila vodu na prsty). Neozvali se, dám bolševikovi ještě pár dní a dyž nic, budu chtít penízky z5.
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 22830
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)
User is Online!

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » pát zář 17, 2021 15:08

Etheric píše:Když donesu k reklamaci 4 měsíce starý boty, který však maj nachozeno 3000km, uspěju?

Ne, po 3000 km je bota spotrebovana a je to na ni sakra videt. Psal jsem Do 6 mesicu reklamace tohodle typu uznavaji, pricemz tohodle typu znamena, ze bota nebo zbozi obecne je celkem OK, ale ma nejakou vadu jako tekouci membrana. Proste veci sporne, ktere by jinak musel posoudit znalec do 6 mesicu jo a nad 6 mesicu ne. Ciste pragmaticky. Pokud nenarazis na blba jako je Moravcik.

pavproch píše: Neozvali se, dám bolševikovi ještě pár dní a dyž nic, budu chtít penízky z5.

Na co par dnu? V pondeli bych to po nich chtel. Stejne to nema jine reseni, coz je jim jasne, akorat to nechali vyhnit, klidne ti je mohli vratit hned.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 41693
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
User is Online!

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Etheric » ned zář 19, 2021 8:53

Kdo je Moravčík?
Jsem teď objednal Reeboky na A3 sportu, páč jinde ty co chcu v mý velikosti nemaj. Navíc za 1500, super. Letos bych snad ty 2k km ještě stihnout mohl, takže jestli budu reklamovat, bude to do tří měsíců od koupě. Ale snad to nebude potřeba.
Edit: tak nic. A3 mi objednávku stornovali, že není skladem. Hlavně že dle webu skladem bylo. Dementi ](*,)
NE povinným vakcínám. Moje tělo, moje rozhodnutí!
Etheric
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3123
Registrován: úte říj 23, 2018 6:53

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod pavproch » pon zář 20, 2021 10:35

pavproch píše:Náhodou sem se podíval do starších (soukromých) mailů a .... fčera to bylo 30 dní, co sem prodejci oznámil (a on mi potvrdil přijetí) reklamaci GTX v sedmém párů LaS UR GTX (špička pravé boty při první chůzi v mokré trowě pustila vodu na prsty). Neozvali se, dám bolševikovi ještě pár dní a dyž nic, budu chtít penízky z5.


Odstoupení od kupní smlouvy (bo nevyřízeno v zákonných 30-ti dnech) a žádost o vrácení peněz sepsána a odeslána, to sem zvjedaff na (jejich) reakci.
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 22830
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)
User is Online!

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod pavproch » pon zář 20, 2021 12:47

To jo, odpověděli obratem, že jako jo, uznávají odstroupení od smlouvy a vrátí penízky. Fčil ešče aby je opravdu vrátili.
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 22830
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)
User is Online!

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod pavproch » úte zář 21, 2021 9:53

Tak jo, reklamace (úspěšně) uzavřená, penízky sou z5 na účtě. Žebych si do zásoby koupil další pár LaS UR GTX? :twisted: (...ne, to je jen ironie, jeden pár doma v zásobě už mám).
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 22830
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)
User is Online!

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » stř zář 29, 2021 16:07

Jak teď reklamuji synove LS Trango Alpy, se mi ozval prodejce (Adamsport z Ruzomberka), ze nemam k reklamaci prilozenou fakturu (byla tam jenom objednavka), ze poslou informaci, ze prijali reklamaci, ale ta nude pozastavena, kym jim ji neposlu. Tak jsem jim to poslal a zaroven je upozornil, ze objednavka je podle slovenskych zakonu plne dostacujici. Mohl bych se na to vykaslat a klidne si pockat 30 dnu a potom se jim ozvat, ze maji smulu, prosvihli lhutu - ale chci to nechat radne projit posouzenim alespon u dovozce, bo me zajima, jak se k tomu postavi - jsem reklamoval 4 veci a uznani kterekoliv by melo vest ke "klamlivemu jednani" od dovozce, coz by - kdybych na to tlacil - mohlo dal vest i k nucenemu zruseni nabizeni bot tak, jak to delaji ted.

Ale taky jsem zjistil, ze se moc dobre "jedna" s nima... :roll: #-o
Topánky sa kúpili v eshope Adamsport.eu, na objednávke je uvedená spoločnosti Adam sport s.r.o. Bratislava. Faktúra je vystavená spoločnosťou ALKANDA s.r.o. Banská Bystrica. V reklamačnom poriadku na Vašich stránkach sú uvedené identifikačné a kontaktné údaje na spoločnosť Adam sport s.r.o. Ružomberok a v Obchodných podmienkách je uvedená ako predajca spoločnosť MITENG s.r.o. Banská Bystrica (s adresou rovnakou ako spoločnosť ALKANDA).
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 11421
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » pon říj 18, 2021 16:56

Kupodivu, reklamace v Adamsportu je uznana docela rychle, cca za tri tydny. Dnes volali pro cislo uctu, kam poslat penize.

Takze - az na pocatecni nejasnosti a trose "drzosti" - vse probehlo (zatim) docela hladce. Az na to, ze mi ani nenapsali, ze reklamaci prijali, coz maji povinnost i podle slovenskeho obcanskeho zakonu (i EU pravidel).
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 11421
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » stř říj 20, 2021 8:26

Bohuzel, zadne vyjadreni k reklamaci jsem neobdrzel (no jo, kdyz uznaji, nepisou, proc). Takze ted vubec netusim, ktere z tech 4 reklamovanych veci uznali. Hlavne by me zajimalo, co rikali na to, ze v jazyku nemaji zadnou membranu i kdyz pisou (i u vyrobce), ze vodeodolnost pohorek zabezpecuje GTX membrana a ze toto je "klamlive konani". Ta je u techto bot pouze tak do vyse 6-7 cm. (Tento bod jsem do reklamace pridal jen "dodatecne" prave kvuli tomu, co by na to rekli, jinak jsme to doma vedeli a kupovali boty i s tim vedomim.)

To by totiz bylo zajimave i pro jine lidi, co maji problem se zatekavanim pres jazyk, podobne je resena prakticky cela Trango serie u La Sportivy.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 11421
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Předchozí

Zpět na Boty