Reklamace bot - jednotlivé případy

zkušenosti, rady, dotazy

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » pát pro 2, 2022 18:40

apuka píše:Ja jsem se v OV ptal "pani sevcove", jedne z nejlepsich tam, jestli by zalepila gumu na obsazce vepredu (na turistickych pohorkach) a ta mi primo rekla, ze by to nevzala, protoze nemaji spravne kopyto a nic na rovnomerne pritlaceni obsazky ve spravnem tvaru po cele delce lepeni.

V Praze nosim veci na opravdu k sevci, ktery by to klidne vzal. Zevnitr by to nejak vycpal a shora pritlacil. Mozna by to nebylo uplne rovnomerne, ale obvykle je uspesny a kdyby se to snad za rok odlepilo, tak to za par stovek prilepi znovu. S takovyma botama bych nedelal zadne ciraty.

apuka píše:Podomacku se to muze zkusit prilepit PU tmelem, pruznym PU lepidlem jako napr. Chemopren na obuv anebo Pattex Gelem, ktery Ti taky vyplni prostor mezi gumou a kuzi. Ale budes mit stejny problem s rovnomernym a dostatecnym pritlacenim takove delky a sloziteho tvaru.

Jak doma pouzivam Pattex Gel na opravy bezne, tak tohle bych sevci donesl, protoze maji lepsi lepidla a lepsi prostredky na tyhle veci.

apuka píše:Pokud uz pri koupi mely ty boty na obrazku to obsiti, tak bys mohl reklamovat i prave toto - protoze toto uz je nekala obchodni praktika. Dodali Ti neco jineho, nez ukazovali.

To sice jo, ale v tom pripade to mel udelat hned, ne? Tim, ze to neudelal, tak ten stav akceptoval, ne?

Roxtidy píše:Volal jsem prodejny, vysvetlil situaci a i tak mi pani rekla ze to mam poslat, ze pry to neni prvni reklamace tohoto typu, a nejake zaspineni svrsku od cehokoliv na to nema vliv. Pani byla velice vstricna, tak to risknu a uvidime...

:smt023 to bude pro zacatek nejlepsi.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 46548
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Roxtidy » pon led 16, 2023 21:03

Ahoj, tak hlasim, ze kvuli nedodrzeni doby na vyrizeni reklamace, jsem nakonec odstoupil od smlouvy. Nutno dodat, ze mi po telefonickem dotazu bylo sdeleno, ze byla reklamace uznana a chteji poslat nove boty. Tuto moznost jsem nevyuzil, jelikoz si myslim, ze bych za par mesicu mel stejny problem. proto mi budou vraceny penize. Cili za me velmi slusny pristup prodejce. diky tedy jeste dodatecne za rady.
Roxtidy
nováček
nováček
 
Příspěvky: 19
Registrován: ned led 6, 2019 15:14

Předchozí

Zpět na Boty