Reklamace bot - jednotlivé případy

zkušenosti, rady, dotazy

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod sobb » sob bře 15, 2014 17:08

Rudo píše:Tie adresy, ktore sa objavili v prispevkoch nad mojou odpovedou nesluzia na nahlasenie problemov. Na ten sluzi kontaktny formular, kde je aj prislusna volba customer complaint (staznost zakaznika). Preto si myslim, ze pisat cokolvek na shoes(at)meindl.de je asi zbytocne.
Na tuto adresu jsem tehdy psala ohledně našich problémů s podrážkama a reagovali. Jak píšu výše, nejdříve předáním do Tilaku, později na moji výslovnou žádost i přímou komunikací (v angličtině).

Rudo píše:Ako uz bolo viac krat spomenute. Meindl sa k otazkami svojich zakaznikov stavia zadkom. Mna by zaujimalo aky rozdiel v pristupe by bol, keby bola otazka na nich smerovana v nemeckom jazyku a z nemeckej email adresy.
tak toto by mohl být docela zajímavý pokus ...
We have just one world, but we live in different ones ...
sobb
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9261
Registrován: stř bře 7, 2007 9:28

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » sob bře 15, 2014 21:21

Jj, jestli umis nemecky, tak bych to zkusil ciste pro zajimavost ;-)

BTW, nedavno jsem si mailoval s Hanwagem. Sice jsem neresil reklamaci, ale komunikace na jednicku. Tam kde bylo potreba mne odkazali na ceskeho distributora a jinak odpovidali sami a brzo. Cesky distributor (Fenix Outdoor) taky fajn, ukazkova komunikace a ze tech mailu nebylo uplne malo. Kdyz to srovnam s tim, co probehlo mezi sobb a Meindlem resp. Tilakem... tak to bylo nekde jinde.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49384
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod sobb » sob bře 15, 2014 21:34

mike píše:Kdyz to srovnam s tim, co probehlo mezi sobb a Meindlem resp. Tilakem... tak to bylo nekde jinde.
jen pro doplnění: tady nebyl ani tak problém s komunikací jako takovou, na mejly odpovídali jak od Tilaku, tak přímo od Meindlu, jen ta diskuze moc k ničemu nevedla :((
We have just one world, but we live in different ones ...
sobb
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9261
Registrován: stř bře 7, 2007 9:28

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » sob bře 15, 2014 21:43

To jsem myslel, zadna snaha problem vyresit a styl odpovedi z Tilaku se mi taky moc nelibil. Stejny jako odpoved Rudovi vyse.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49384
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » pon bře 17, 2014 10:37

Jeste jedna poznamka Rudovi...
Kdyz Ti pisou, ze to mas promocene presaknutim pres kuzi a ze bez GTX kazda kozena bota case pretece, tak
a) Sam Meindl (resp. Tilak) psal v nejakem tom navodu, myslim ke Coloradum, ze samotna kuze (neosetrena impregnaci!!!) hruba 2mm (myslim, nepamatuji si uplne presne) zadrzi vodu cca 8 hodin (kdyz je v dobrem stavu, cim "presusenejsi", tim rychleji). Tj. Tvoje Badile predpokladam, ze jsou z kuze hrube nekde mezi 1,8 - 2,2mm. Tj. podle Meindlu by nemely prosakovat pres kuzi rekneme tomu, alespon 6 hodin. (Uz budu muset nekde pohledat, jestli to jeste najdu...)
b) z fotek je jasne, ze se voda dovnitr dostala pres siti a vnitrni kuzene futro (co je mnohem tenci a muze rychleji propoustet vodu). Ale badile i Perfekty se siji stejnym zpusobem (tak to inzeruje sam Meindl) a predpokladam, ze pouzita nit i vnitrni kozene futro budou stejne.
Tj. z principu by Perfekty mely v Tvem testu dopadnout uplne stejne jako Badile. Pokud to tak neni, neco neni nekde v poradku a neco nefunguje jak ma (pravdepodobne mene pevne utahnuti nite pri siti). Tomu nasvedcuje (podle mne) i to, ze se boty promokaji jenom nekde. Pokud je stejne kvalitni siti a stejne kvalitni vnitrni futro a vnejsi kuze vsude, tak by voda mela prosakovat cca rovnomerne a ne nekde ne ani za delsi dobu, jinde za chvili.
Navic ukazka z webu http://www.meindlboty.cz/stranky.php?page=17 :
"Celokožená obuv bez membrány je použitelná v chladnějším podnebí, zejména pak je vhodná do zimního období. Většinou má méně švů (je více odolná), lépe se impregnuje a ošetřuje na zimní podmínky. Mají však své nevýhody – těmi jsou nižší prodyšnost (absence textilie a funkční membrány) a v neposlední řadě vyšší hmotnost. Tyto boty jsou vhodné pro klasické horaly."
Nevim jak jinemu, ale mne "zimni podminky" znamenaji chlad a snih, vcetne rozbredleho mokreho snehu a i chozeni ve vode (ze snehu). Ty jsi psal, ze se Ti v takovych podminkach skoro hned promoci, takze je to v primem rozporu s jejich doporucenim na pouziti bot. Ta veta, ze se lepe impregnuje na zimni podminky, taky navozuje domnenku, ze jsou za snehu vhodnejsi jako s GTX a rozhodne to, ze promokat pri dobre impregnaci nebudou. A taky tam rozhodne nevidim mezi nevyhodami zadne upozorneni na to, ze tyto boty nejsou nepromokave (co by taky bylo v rozporu z tady uvedenou citaci).
Bych se Tilaku zeptal (a mam silne nutkani to udelat, i kdyz to nejsou moje botky), jak to mysleli a jestli jim nevadi, ze argumentuji v odmitani Tve reklamace proti svym tvrzenim na svem vlastnim webu u tech botach. Protoze takove navozeni zretelne chybnych domenek a potom jejich odmitnuti je taky duvod k reklamaci - slusne receno je to klamava reklama nebo-li klamani zakaznika.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16564
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Rudo » pon bře 17, 2014 18:14

Zial po nemecky na takej urovni, aby som napisal reklamacu/ziadost do Meindlu neviem. Riesit cokolvek s ceskym Meindlom alebo Tilakom nema zmysel.
Test s Perfektami spravim, nech mozme porovnat.

Rudo sa uz rozhodol: nic, co ma logo Meindl uz nekupi.
Svy osetrim podla navodu, ktory ste mi poskytli v inom vlakne a na zimnu turistiku v kategorii B budem pouzivat stare vojenske kanady. Na tych ma aspon nic neprekvapi v negativnom slova zmysle.
Rudo
nováček
nováček
 
Příspěvky: 34
Registrován: sob črc 13, 2013 15:50

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » pon bře 17, 2014 21:18

Rudo píše:Zial po nemecky na takej urovni, aby som napisal reklamacu/ziadost do Meindlu neviem.

Ani anglicky? To zvladaji.

Rudo píše:Rudo sa uz rozhodol: nic, co ma logo Meindl uz nekupi.

Zvlastni jak ruzni lide dochazeji po komunikaci s Tilakem ke stejnemu zaveru :twisted: Mozna namet k zamysleni pro uzivatele fora z prodejny Meindlu ;-) Rekl bych, ze to tady ma trochu sirsi dopad, nez jen pro ty konkretne rozhodnute.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49384
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » úte bře 18, 2014 11:57

Rudo, az dodelas test i s Perfektami, hod to sem, prosim. Pokusim se poprosit sveho nemeckeho kolegu o spolupraci v komunikaci s Meindlem v Nemecku. A az budu mit chvilku delsi cas na promysleni formulace, schvalne napisu i do Tilaku. Bo, co jsem tady odcitoval je podle mne v primem protimluvu s jejich reakci na Tvoji reklamaci. (Cca. my jsme nikdy nikde netvrdili, ze je bota nepromokava, tudiz do snehu se nehodi vs. velice silne naznacovani nejvetsi vyhodnost do zimnich podminek a nejvhodnejsi bota na impregnaci).
Jo, vim, ze tady zase potom nekdo napise, ze by mi meli zakazat vstoupit do vsech obchodu s botama, ale mne fakt sere takovy pristup - a vetsinou to neni chyba vyrobce, ale - klasicky "jsme papeztejsi jako papez pristup - cesky dovozce/distributor/prodejce.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16564
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Rudo » úte bře 18, 2014 12:15

Test bude. Chce to len cas. Ak sa bude dat, otestujem aj nove nenosene kanady vzor 60.
Kamarat obuv na Slovensku nekupuje uz roky. Chodi do Ost Reichu. Teraz uz chapem, preco.
Rudo
nováček
nováček
 
Příspěvky: 34
Registrován: sob črc 13, 2013 15:50

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » úte bře 18, 2014 14:43

No, co TI mam rict... V Otztalu, ve Ventu (vesnice ktera ma tak 1000 stalych obyvatelu, pokud mezi ne pocitas i kravy :D) v kancelari (jednech) horskych vudcu je maly obchodik, kde maji vyber Meindl bot (i neco navic) modelove i velikostne snad dvakrat takovy vyber jako v Ostrave v Tilaku (kde maji prakticky vsechny modely v CR prodavane), vcetne prislusenstvi. A samozrejme, prodavac (vetsinou nektery horsky vudce, ktery prave nema co na praci v horach) Ti dokaze poradit opravdu k veci...
Mimochodem, jak v Otztalu, tak v Zillertalu jsou celokozene SITE boty (nejenom Meindly) docela rozsirene, i na lehkou ledovcovou, resp. firnovou turistiku, tj. i na mokry snih. A v Zillertalu i na "normalni" tury - pritom tam rozhodne se neda rict ani v lete, ze je stale suchu. Spise naopak.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16564
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod pavproch » úte bře 18, 2014 15:11

mike píše:
Rudo píše:Rudo sa uz rozhodol: nic, co ma logo Meindl uz nekupi.

Zvlastni jak ruzni lide dochazeji po komunikaci s Tilakem ke stejnemu zaveru.


JJ, halt kvalitní česká firma.... :mrgreen:
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28267
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » úte bře 18, 2014 15:30

Ty aby sis neprisadil, kdyz jde o Tilak 8)

Vidim to podobne jako apuka:
apuka píše:... a vetsinou to neni chyba vyrobce, ale - klasicky "jsme papeztejsi jako papez pristup - cesky dovozce/distributor/prodejce.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49384
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod pavproch » úte bře 18, 2014 15:38

:oops:

:mrgreen:
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28267
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Rudo » čtv dub 10, 2014 12:01

Rudo píše:Test bude. Chce to len cas. Ak sa bude dat, otestujem aj nove nenosene kanady vzor 60.
Kamarat obuv na Slovensku nekupuje uz roky. Chodi do Ost Reichu. Teraz uz chapem, preco.


Slubene zakoncenie mojej odysei pokusom s Perfektami. Vytiahol som ich z krabice, kde boli dlhodobo uskladnene. Pred uskladnenim som ich vycistil a poriadne ponatieral Sil-Proofom. Nepodarilo sa mi nastavit fotak tak, aby cas a datum ulozil priamo do fotky. Preto trocha predbehnem udalosti a prezradim, ze Perfekty premokli este skor nez Badile.

Situacia pred testom, cas zhruba 18:05
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Start testu, cas zhruba 18:09
Obrázek

Obrázek

Sporadicka kontrola o 18:53, masivne presaky na oboch topankach. Ukoncenie testu s Perfektami.
Obrázek

Obrázek

Kontrola vyvoja presaku okolo 19:53.
Obrázek

Obrázek

Na porovnanie som vykonal rovnaky test s cisto novymi nenosenymi kanadami vzor 60.

Situacia pred namocenim, cas 18:56
Obrázek

Start testu o 18:58
Obrázek

Prvy presak spozorovany pri namatkovej kontrole 19:52. Ukoncenie testu.
Obrázek

Vyvoj presaku v case pri kontrole o 21:25
Obrázek

Obrázek

Osobne sa vyjadrovat k vysledok nebudem. Nech si zavery vyvodi kazdy sam :shock: .
Rudo
nováček
nováček
 
Příspěvky: 34
Registrován: sob črc 13, 2013 15:50

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod apuka » čtv dub 10, 2014 14:46

Rudo, diky za terst Perfektu. Ja se pokusim ten cas najit a napsat do Tilaku a Meindlu.

Jinak me napadava, ze s Perfektami mohlo (ale nemuselo) dojit i k tomu, ze Ti lezely delsi dobu a byla jejich kuze hodne vysusena dlouhym skladovanim, cimz se kuze trochu stahne a zmensi. Natreti sice udela impregnacni vrstvu, ale az v prubehu noseni (a poceni nohou) se kuze zase zvlhci a roztahne na "provozni hodnoty". Ale moudrejsi a znalejsi to budou asi vedet lip.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16564
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod fps » sob dub 12, 2014 18:53

je zapotřebí napatlat na boty cca 10x pořádnou vrstvu aby bylo dosaženo maximální vodě odolnosti ve švech, a to i když jde třeba o Sno-Seal, jedno nebo dvoje nepatláni je nedostatečné, a taky když jsou klasiky nové, nebo minimálně používané, tak do nich více prosakuje voda přes švy, než když jsou klasika pořádně rozchozené, a často používané, po nachozených cca 1000 km v Meindl Perfekt mam mokro uvnitř po cca 8h chození ve stálém dešti, ze začátku to bylo prakticky ihned, klasiky bez membrány prostě nejsou na celodenní chození v mokru
Levně kupuješ, dvakrát kupuješ
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci
Doufej v nejlepší, ale buď připraven na nejhorší
fps
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 7466
Registrován: úte zář 7, 2010 14:40

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Hafi » ned dub 13, 2014 22:07

stejně mám celou dobu pocit, že rozdíl není membrána/nemembrána, ale ve způsobu uchycení podrážky lepený/šitý.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8423
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod fps » pon dub 14, 2014 5:09

to jsem si taky myslel, když je podrážka přilepená, a s gumovou obsázkou, tak se tudy voda do boty samozřejmě nedostane, ale dostane se tam jinudy, měl jsem La Sportiva Pamir bez membrány, a mam i La Sportiva Pamir s Gtx, takže mohu porovnávat, a ty co jsou bez membrány, tak se po dni chůze v mokru dovnitř dostane voda prakticky stejně jako do klasik Meindl Perfekt, jediný rozdíl je v tom, že to trvá o něco déle
Levně kupuješ, dvakrát kupuješ
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci
Doufej v nejlepší, ale buď připraven na nejhorší
fps
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 7466
Registrován: úte zář 7, 2010 14:40

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Rudo » pon dub 14, 2014 8:58

Ano, je to vecou prichytenia podrazky ku zvrsku.
Ak by som mal parafrazovat kamarata, horskeho vodcu, tak od sitych kozenych pohoriek upustil hned, co sa na scene objavili prve membranove lepenaky. Lenze on taketo pohorky znici skor, nez sa mu rozpadne membrana, rozpadne lepidlo, prederie (hnusna nubuk) koza. Ja som chcel topanky na dlhodobu spotrebu. To znamena mat v nej co najmenej kurvitiek.
Rudo
nováček
nováček
 
Příspěvky: 34
Registrován: sob črc 13, 2013 15:50

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » pon dub 14, 2014 15:25

Je zajimave sledovat, jak se nazory vyviji. Kdyz jsem sem pred lety prisel, tak jednoznacne prevladal ten, ze GTX je v botach zbytecny a vyrobci ho pouzivaji jen proto, aby mohli pouzit mene kvalitni a levnejsi kuzi. A ze celokozene boty z kvalitni kuze s sitou podrazkou a kozenou podsivkou jsou to nejnejnej. No a ted to vypada, ze vyrobci mozna vedi, proc tam ten GTX davaji a lidi, co maji s tradicnimi botami vic zkusenosti uz prisli na to, ze nemaji jen klady, ale i zapory.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49384
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod birkov2001 » stř kvě 7, 2014 19:28

fps píše:to jsem si taky myslel, když je podrážka přilepená, a s gumovou obsázkou, tak se tudy voda do boty samozřejmě nedostane, ale dostane se tam jinudy, měl jsem La Sportiva Pamir bez membrány, a mam i La Sportiva Pamir s Gtx, takže mohu porovnávat, a ty co jsou bez membrány, tak se po dni chůze v mokru dovnitř dostane voda prakticky stejně jako do klasik Meindl Perfekt, jediný rozdíl je v tom, že to trvá o něco déle


Ahoj, za jak dlouho se ti do pamir bez GTX dostane voda? Já mám mokro během hodinky pod jazykem... Pěkně na hovno... Samozřejmě voskováno...
birkov2001
nováček
nováček
 
Příspěvky: 92
Registrován: ned črc 29, 2012 20:06

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod sobb » stř kvě 7, 2014 19:42

mike píše:Je zajimave sledovat, jak se nazory vyviji. Kdyz jsem sem pred lety prisel, tak jednoznacne prevladal ten, ze GTX je v botach zbytecny
ona je otázka, zda opravdu převládal, anebo propagátoři byli jen "nejhlasitější", ale to je vlastně jedno, jen k zamyšlení, takhle to tu totiž asi bude s vícero světanázory
We have just one world, but we live in different ones ...
sobb
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9261
Registrován: stř bře 7, 2007 9:28

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř kvě 7, 2014 19:51

Mne tenkrat prisel skoro 100% a jelikoz jsem mel trochu pochybnosti, pripadal jsem si jak heretik :twisted: Jinak samozrejme muzes mit pravdu a v nekterych pripadech urcite mas. Jeden z duvodu, proc jsem prave udelal anketu ohledne Prima spacaku.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49384
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod sobb » stř kvě 7, 2014 20:15

právě, tohle může být u fóra asi dost ošidné, jak to vypadá navenek nemusí pravdivě vypovídat o realitě

Procházela jsem si i pro zajímavost pár vláken, kde byla zmiňována Prima ... a popravdě řečeno jsem celkem zvědavá, kolik lidí se k těm teplotním parametrům vyjádří. I když lepší než anketa je osobní vyjádření v podobě příspěvku ve vláknu, anketa je možná příliš anonymní a lehce pokřivitelná.
We have just one world, but we live in different ones ...
sobb
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9261
Registrován: stř bře 7, 2007 9:28

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod mike » stř kvě 7, 2014 20:29

Jasne, ta anketa je ciste jen pro rychly prehled. Na osobni vyjadreni bude myslim dost prostoru, az se vyjadri pan z Primy ;-) Navic je podstatne jednodussi a rychlejsi vybrat nekterou z voleb, nez psat prispevek a pripadne jeste argumentovat.

Prave kvuli pokrivitelnosti jsem docela vahal, jestli ji udelat, ale spoleham na to, ze stavajici clenove fora jsou dostatecne rozumni, aby ji neznicili, a jestli se najednou objevi uzivatele novi a anketu rozhodi, tak aspon budeme vedet, na cem jsme.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49384
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Kejty » čtv kvě 8, 2014 16:51

Posuzovat reklamace, pokud člověk nikdy nebyl technikem a nezná technické parametry je podle mě nekorektní. Na druhou stranu je pravda, že mnoho firem zkouší napoprvé reklamaci zamítnout, jestli jim to projde. Podle mě by u nás situaci spíše vyřešila změna reklamačního zákona a byla by spokojenost na obou stranách. Kdyby byla jen půlroční doba záruky, obchodníci by nemuseli dávat na produkty nepřiměřené částky kvůli tomu, že jim někdo po necelých dvou letech přinese botu na reklamaci a chce nové nebo peníze, což si nebudeme nalhávat, v ČR to zkouší mnoho lidí, a firmy se musí bránit, tak ceny stoupají. Takže bychom měli třeba o třetinu levnější botu, ale o to více bychom si vybírali kvalitní značku a aspoň by se trh vyčistil od těch nekvalitních.
Kejty
nováček
nováček
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv kvě 8, 2014 15:29

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Kejty » čtv kvě 8, 2014 16:54

P.S. vyhrožování typu : dám Vás do televize, napíšu to na FB a kdo ví co, mi příjde dost zoufalé, pokud je člověk v právu, je u nás ta omýlaná možnost soudního znalce a určitě existují kvalitní. To, že v afektu někdo píše nebo křičí na všechny strany ničemu nepomůže, je to tendence, která přišla s nadnárodními firmami a kazí charakter veškerého mezilidského jednání.
Kejty
nováček
nováček
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv kvě 8, 2014 15:29

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod fps » pát kvě 9, 2014 18:59

birkov2001 píše:
fps píše:to jsem si taky myslel, když je podrážka přilepená, a s gumovou obsázkou, tak se tudy voda do boty samozřejmě nedostane, ale dostane se tam jinudy, měl jsem La Sportiva Pamir bez membrány, a mam i La Sportiva Pamir s Gtx, takže mohu porovnávat, a ty co jsou bez membrány, tak se po dni chůze v mokru dovnitř dostane voda prakticky stejně jako do klasik Meindl Perfekt, jediný rozdíl je v tom, že to trvá o něco déle


Ahoj, za jak dlouho se ti do pamir bez GTX dostane voda? Já mám mokro během hodinky pod jazykem... Pěkně na hovno... Samozřejmě voskováno...

tady jsem to napsal, přesný čas nevím
fps píše:a ty co jsou bez membrány, tak se po dni chůze v mokru dovnitř dostane voda
což je taky na nic, a už jsem je proto taky prodal, nechal jsem si jenom La Sportiva Pamir s Gtx, aby byl Sno-Seal dostatečně účinný, musí být hodně krát, ve velkých vrstvách, a do hloubky zataveny fénem
Levně kupuješ, dvakrát kupuješ
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci
Doufej v nejlepší, ale buď připraven na nejhorší
fps
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 7466
Registrován: úte zář 7, 2010 14:40

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod Vojta5 » úte čer 3, 2014 18:51

Dobrý den

Rád bych se zeptal jaké máte zkušenosti s reklamací lezeček mám je asi rok a lezené přibližně 1x týdně. Jedná se o model Garra Latino. Na jedné se mi začala ,,loupat guma ze špičky" ale druhá je
úplně v poho. Jde mi o to jestli je reklamovat a měsíc čekat a pak třeba mi řeknou že je to opotřebení a dostanu je zpět nevyreklamované (ale to se mi nezdá že bych jednu opotřebil více než druhou) nebo lézt v nich dál a pak až budou KO pak si koupit nové ?
Vojta5
nováček
nováček
 
Příspěvky: 7
Registrován: pát říj 25, 2013 14:07

Re: Reklamace bot - jednotlivé případy

Příspěvekod vonkreuz » úte čer 3, 2014 19:16

Dej sem fotku.
Ale jestli myslíš loupání gumy na vrchni straně lezky, tak je to stejně opotřebení, protože v těch místech se "klubou" prsty nahoru a lezka je namáhaná.
Mám každou pravou lezečku olezenou tak, že je na opravu a levá je jak párkrát použitá.
Chjo, lezečka je namáhaná, odíraná, natahovaná o jedno nebo více čísel většíma nohama a ty se dívíš, že se opotřebovává? :mrgreen:
Nám šlo hlavně o člověka.
Kefalín, tyhle starosti pusťte z hlavy. Lidí je na světě jako sraček.

Hodnota života je přehnaná. Popeláři pro lidi dělají více než ti z horské služby.

Prarodiče současné generace si hřáli nohy v kravském lejnu a boty byl nejdražší majetek. Proto jsou boty tak sledované.
Uživatelský avatar
vonkreuz
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9590
Registrován: sob bře 1, 2008 21:37
Bydliště: Co by cepínem dohodil a nemetodicky v mačkách do hor došel...

PředchozíDalší

Zpět na Boty