Reklamace bot - jednotlivé případy
Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od sobb » sob bře 15, 2014 17:08
Na tuto adresu jsem tehdy psala ohledně našich problémů s podrážkama a reagovali. Jak píšu výše, nejdříve předáním do Tilaku, později na moji výslovnou žádost i přímou komunikací (v angličtině).Rudo píše:Tie adresy, ktore sa objavili v prispevkoch nad mojou odpovedou nesluzia na nahlasenie problemov. Na ten sluzi kontaktny formular, kde je aj prislusna volba customer complaint (staznost zakaznika). Preto si myslim, ze pisat cokolvek na shoes(at)meindl.de je asi zbytocne.
tak toto by mohl být docela zajímavý pokus ...Rudo píše:Ako uz bolo viac krat spomenute. Meindl sa k otazkami svojich zakaznikov stavia zadkom. Mna by zaujimalo aky rozdiel v pristupe by bol, keby bola otazka na nich smerovana v nemeckom jazyku a z nemeckej email adresy.
- sobb
- Moderátor
- Příspěvky: 9261
- Registrován: stř bře 7, 2007 9:28
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » sob bře 15, 2014 21:21
BTW, nedavno jsem si mailoval s Hanwagem. Sice jsem neresil reklamaci, ale komunikace na jednicku. Tam kde bylo potreba mne odkazali na ceskeho distributora a jinak odpovidali sami a brzo. Cesky distributor (Fenix Outdoor) taky fajn, ukazkova komunikace a ze tech mailu nebylo uplne malo. Kdyz to srovnam s tim, co probehlo mezi sobb a Meindlem resp. Tilakem... tak to bylo nekde jinde.
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49384
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od sobb » sob bře 15, 2014 21:34
jen pro doplnění: tady nebyl ani tak problém s komunikací jako takovou, na mejly odpovídali jak od Tilaku, tak přímo od Meindlu, jen ta diskuze moc k ničemu nevedlamike píše:Kdyz to srovnam s tim, co probehlo mezi sobb a Meindlem resp. Tilakem... tak to bylo nekde jinde.
- sobb
- Moderátor
- Příspěvky: 9261
- Registrován: stř bře 7, 2007 9:28
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » sob bře 15, 2014 21:43
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49384
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » pon bře 17, 2014 10:37
Kdyz Ti pisou, ze to mas promocene presaknutim pres kuzi a ze bez GTX kazda kozena bota case pretece, tak
a) Sam Meindl (resp. Tilak) psal v nejakem tom navodu, myslim ke Coloradum, ze samotna kuze (neosetrena impregnaci!!!) hruba 2mm (myslim, nepamatuji si uplne presne) zadrzi vodu cca 8 hodin (kdyz je v dobrem stavu, cim "presusenejsi", tim rychleji). Tj. Tvoje Badile predpokladam, ze jsou z kuze hrube nekde mezi 1,8 - 2,2mm. Tj. podle Meindlu by nemely prosakovat pres kuzi rekneme tomu, alespon 6 hodin. (Uz budu muset nekde pohledat, jestli to jeste najdu...)
b) z fotek je jasne, ze se voda dovnitr dostala pres siti a vnitrni kuzene futro (co je mnohem tenci a muze rychleji propoustet vodu). Ale badile i Perfekty se siji stejnym zpusobem (tak to inzeruje sam Meindl) a predpokladam, ze pouzita nit i vnitrni kozene futro budou stejne.
Tj. z principu by Perfekty mely v Tvem testu dopadnout uplne stejne jako Badile. Pokud to tak neni, neco neni nekde v poradku a neco nefunguje jak ma (pravdepodobne mene pevne utahnuti nite pri siti). Tomu nasvedcuje (podle mne) i to, ze se boty promokaji jenom nekde. Pokud je stejne kvalitni siti a stejne kvalitni vnitrni futro a vnejsi kuze vsude, tak by voda mela prosakovat cca rovnomerne a ne nekde ne ani za delsi dobu, jinde za chvili.
Navic ukazka z webu http://www.meindlboty.cz/stranky.php?page=17 :
"Celokožená obuv bez membrány je použitelná v chladnějším podnebí, zejména pak je vhodná do zimního období. Většinou má méně švů (je více odolná), lépe se impregnuje a ošetřuje na zimní podmínky. Mají však své nevýhody – těmi jsou nižší prodyšnost (absence textilie a funkční membrány) a v neposlední řadě vyšší hmotnost. Tyto boty jsou vhodné pro klasické horaly."
Nevim jak jinemu, ale mne "zimni podminky" znamenaji chlad a snih, vcetne rozbredleho mokreho snehu a i chozeni ve vode (ze snehu). Ty jsi psal, ze se Ti v takovych podminkach skoro hned promoci, takze je to v primem rozporu s jejich doporucenim na pouziti bot. Ta veta, ze se lepe impregnuje na zimni podminky, taky navozuje domnenku, ze jsou za snehu vhodnejsi jako s GTX a rozhodne to, ze promokat pri dobre impregnaci nebudou. A taky tam rozhodne nevidim mezi nevyhodami zadne upozorneni na to, ze tyto boty nejsou nepromokave (co by taky bylo v rozporu z tady uvedenou citaci).
Bych se Tilaku zeptal (a mam silne nutkani to udelat, i kdyz to nejsou moje botky), jak to mysleli a jestli jim nevadi, ze argumentuji v odmitani Tve reklamace proti svym tvrzenim na svem vlastnim webu u tech botach. Protoze takove navozeni zretelne chybnych domenek a potom jejich odmitnuti je taky duvod k reklamaci - slusne receno je to klamava reklama nebo-li klamani zakaznika.
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16564
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Rudo » pon bře 17, 2014 18:14
Test s Perfektami spravim, nech mozme porovnat.
Rudo sa uz rozhodol: nic, co ma logo Meindl uz nekupi.
Svy osetrim podla navodu, ktory ste mi poskytli v inom vlakne a na zimnu turistiku v kategorii B budem pouzivat stare vojenske kanady. Na tych ma aspon nic neprekvapi v negativnom slova zmysle.
- Rudo
- nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: sob črc 13, 2013 15:50
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » pon bře 17, 2014 21:18
Rudo píše:Zial po nemecky na takej urovni, aby som napisal reklamacu/ziadost do Meindlu neviem.
Ani anglicky? To zvladaji.
Rudo píše:Rudo sa uz rozhodol: nic, co ma logo Meindl uz nekupi.
Zvlastni jak ruzni lide dochazeji po komunikaci s Tilakem ke stejnemu zaveru Mozna namet k zamysleni pro uzivatele fora z prodejny Meindlu Rekl bych, ze to tady ma trochu sirsi dopad, nez jen pro ty konkretne rozhodnute.
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49384
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » úte bře 18, 2014 11:57
Jo, vim, ze tady zase potom nekdo napise, ze by mi meli zakazat vstoupit do vsech obchodu s botama, ale mne fakt sere takovy pristup - a vetsinou to neni chyba vyrobce, ale - klasicky "jsme papeztejsi jako papez pristup - cesky dovozce/distributor/prodejce.
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16564
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Rudo » úte bře 18, 2014 12:15
Kamarat obuv na Slovensku nekupuje uz roky. Chodi do Ost Reichu. Teraz uz chapem, preco.
- Rudo
- nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: sob črc 13, 2013 15:50
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » úte bře 18, 2014 14:43
Mimochodem, jak v Otztalu, tak v Zillertalu jsou celokozene SITE boty (nejenom Meindly) docela rozsirene, i na lehkou ledovcovou, resp. firnovou turistiku, tj. i na mokry snih. A v Zillertalu i na "normalni" tury - pritom tam rozhodne se neda rict ani v lete, ze je stale suchu. Spise naopak.
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16564
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od pavproch » úte bře 18, 2014 15:11
mike píše:Rudo píše:Rudo sa uz rozhodol: nic, co ma logo Meindl uz nekupi.
Zvlastni jak ruzni lide dochazeji po komunikaci s Tilakem ke stejnemu zaveru.
JJ, halt kvalitní česká firma....
-
pavproch - outdoor maniak
- Příspěvky: 28267
- Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
- Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » úte bře 18, 2014 15:30
Vidim to podobne jako apuka:
apuka píše:... a vetsinou to neni chyba vyrobce, ale - klasicky "jsme papeztejsi jako papez pristup - cesky dovozce/distributor/prodejce.
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49384
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od pavproch » úte bře 18, 2014 15:38
-
pavproch - outdoor maniak
- Příspěvky: 28267
- Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
- Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Rudo » čtv dub 10, 2014 12:01
Rudo píše:Test bude. Chce to len cas. Ak sa bude dat, otestujem aj nove nenosene kanady vzor 60.
Kamarat obuv na Slovensku nekupuje uz roky. Chodi do Ost Reichu. Teraz uz chapem, preco.
Slubene zakoncenie mojej odysei pokusom s Perfektami. Vytiahol som ich z krabice, kde boli dlhodobo uskladnene. Pred uskladnenim som ich vycistil a poriadne ponatieral Sil-Proofom. Nepodarilo sa mi nastavit fotak tak, aby cas a datum ulozil priamo do fotky. Preto trocha predbehnem udalosti a prezradim, ze Perfekty premokli este skor nez Badile.
Situacia pred testom, cas zhruba 18:05
Start testu, cas zhruba 18:09
Sporadicka kontrola o 18:53, masivne presaky na oboch topankach. Ukoncenie testu s Perfektami.
Kontrola vyvoja presaku okolo 19:53.
Na porovnanie som vykonal rovnaky test s cisto novymi nenosenymi kanadami vzor 60.
Situacia pred namocenim, cas 18:56
Start testu o 18:58
Prvy presak spozorovany pri namatkovej kontrole 19:52. Ukoncenie testu.
Vyvoj presaku v case pri kontrole o 21:25
Osobne sa vyjadrovat k vysledok nebudem. Nech si zavery vyvodi kazdy sam .
- Rudo
- nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: sob črc 13, 2013 15:50
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od apuka » čtv dub 10, 2014 14:46
Jinak me napadava, ze s Perfektami mohlo (ale nemuselo) dojit i k tomu, ze Ti lezely delsi dobu a byla jejich kuze hodne vysusena dlouhym skladovanim, cimz se kuze trochu stahne a zmensi. Natreti sice udela impregnacni vrstvu, ale az v prubehu noseni (a poceni nohou) se kuze zase zvlhci a roztahne na "provozni hodnoty". Ale moudrejsi a znalejsi to budou asi vedet lip.
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16564
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od fps » sob dub 12, 2014 18:53
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci
Doufej v nejlepší, ale buď připraven na nejhorší
- fps
- outdoor maniak
- Příspěvky: 7466
- Registrován: úte zář 7, 2010 14:40
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Hafi » ned dub 13, 2014 22:07
-
Hafi - Moderátor
- Příspěvky: 8423
- Registrován: pát led 5, 2007 10:28
- Bydliště: Už zas Praha :-(
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od fps » pon dub 14, 2014 5:09
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci
Doufej v nejlepší, ale buď připraven na nejhorší
- fps
- outdoor maniak
- Příspěvky: 7466
- Registrován: úte zář 7, 2010 14:40
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Rudo » pon dub 14, 2014 8:58
Ak by som mal parafrazovat kamarata, horskeho vodcu, tak od sitych kozenych pohoriek upustil hned, co sa na scene objavili prve membranove lepenaky. Lenze on taketo pohorky znici skor, nez sa mu rozpadne membrana, rozpadne lepidlo, prederie (hnusna nubuk) koza. Ja som chcel topanky na dlhodobu spotrebu. To znamena mat v nej co najmenej kurvitiek.
- Rudo
- nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: sob črc 13, 2013 15:50
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » pon dub 14, 2014 15:25
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49384
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od birkov2001 » stř kvě 7, 2014 19:28
fps píše:to jsem si taky myslel, když je podrážka přilepená, a s gumovou obsázkou, tak se tudy voda do boty samozřejmě nedostane, ale dostane se tam jinudy, měl jsem La Sportiva Pamir bez membrány, a mam i La Sportiva Pamir s Gtx, takže mohu porovnávat, a ty co jsou bez membrány, tak se po dni chůze v mokru dovnitř dostane voda prakticky stejně jako do klasik Meindl Perfekt, jediný rozdíl je v tom, že to trvá o něco déle
Ahoj, za jak dlouho se ti do pamir bez GTX dostane voda? Já mám mokro během hodinky pod jazykem... Pěkně na hovno... Samozřejmě voskováno...
- birkov2001
- nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned črc 29, 2012 20:06
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od sobb » stř kvě 7, 2014 19:42
ona je otázka, zda opravdu převládal, anebo propagátoři byli jen "nejhlasitější", ale to je vlastně jedno, jen k zamyšlení, takhle to tu totiž asi bude s vícero světanázorymike píše:Je zajimave sledovat, jak se nazory vyviji. Kdyz jsem sem pred lety prisel, tak jednoznacne prevladal ten, ze GTX je v botach zbytecny
- sobb
- Moderátor
- Příspěvky: 9261
- Registrován: stř bře 7, 2007 9:28
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » stř kvě 7, 2014 19:51
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49384
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od sobb » stř kvě 7, 2014 20:15
Procházela jsem si i pro zajímavost pár vláken, kde byla zmiňována Prima ... a popravdě řečeno jsem celkem zvědavá, kolik lidí se k těm teplotním parametrům vyjádří. I když lepší než anketa je osobní vyjádření v podobě příspěvku ve vláknu, anketa je možná příliš anonymní a lehce pokřivitelná.
- sobb
- Moderátor
- Příspěvky: 9261
- Registrován: stř bře 7, 2007 9:28
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od mike » stř kvě 7, 2014 20:29
Prave kvuli pokrivitelnosti jsem docela vahal, jestli ji udelat, ale spoleham na to, ze stavajici clenove fora jsou dostatecne rozumni, aby ji neznicili, a jestli se najednou objevi uzivatele novi a anketu rozhodi, tak aspon budeme vedet, na cem jsme.
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49384
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Kejty » čtv kvě 8, 2014 16:51
- Kejty
- nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: čtv kvě 8, 2014 15:29
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Kejty » čtv kvě 8, 2014 16:54
- Kejty
- nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: čtv kvě 8, 2014 15:29
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od fps » pát kvě 9, 2014 18:59
birkov2001 píše:fps píše:to jsem si taky myslel, když je podrážka přilepená, a s gumovou obsázkou, tak se tudy voda do boty samozřejmě nedostane, ale dostane se tam jinudy, měl jsem La Sportiva Pamir bez membrány, a mam i La Sportiva Pamir s Gtx, takže mohu porovnávat, a ty co jsou bez membrány, tak se po dni chůze v mokru dovnitř dostane voda prakticky stejně jako do klasik Meindl Perfekt, jediný rozdíl je v tom, že to trvá o něco déle
Ahoj, za jak dlouho se ti do pamir bez GTX dostane voda? Já mám mokro během hodinky pod jazykem... Pěkně na hovno... Samozřejmě voskováno...
tady jsem to napsal, přesný čas nevím
což je taky na nic, a už jsem je proto taky prodal, nechal jsem si jenom La Sportiva Pamir s Gtx, aby byl Sno-Seal dostatečně účinný, musí být hodně krát, ve velkých vrstvách, a do hloubky zataveny fénemfps píše:a ty co jsou bez membrány, tak se po dni chůze v mokru dovnitř dostane voda
Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci
Doufej v nejlepší, ale buď připraven na nejhorší
- fps
- outdoor maniak
- Příspěvky: 7466
- Registrován: úte zář 7, 2010 14:40
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od Vojta5 » úte čer 3, 2014 18:51
Rád bych se zeptal jaké máte zkušenosti s reklamací lezeček mám je asi rok a lezené přibližně 1x týdně. Jedná se o model Garra Latino. Na jedné se mi začala ,,loupat guma ze špičky" ale druhá je
úplně v poho. Jde mi o to jestli je reklamovat a měsíc čekat a pak třeba mi řeknou že je to opotřebení a dostanu je zpět nevyreklamované (ale to se mi nezdá že bych jednu opotřebil více než druhou) nebo lézt v nich dál a pak až budou KO pak si koupit nové ?
- Vojta5
- nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: pát říj 25, 2013 14:07
Re: Reklamace bot - jednotlivé případy
od vonkreuz » úte čer 3, 2014 19:16
Ale jestli myslíš loupání gumy na vrchni straně lezky, tak je to stejně opotřebení, protože v těch místech se "klubou" prsty nahoru a lezka je namáhaná.
Mám každou pravou lezečku olezenou tak, že je na opravu a levá je jak párkrát použitá.
Chjo, lezečka je namáhaná, odíraná, natahovaná o jedno nebo více čísel většíma nohama a ty se dívíš, že se opotřebovává?
Kefalín, tyhle starosti pusťte z hlavy. Lidí je na světě jako sraček.
Hodnota života je přehnaná. Popeláři pro lidi dělají více než ti z horské služby.
Prarodiče současné generace si hřáli nohy v kravském lejnu a boty byl nejdražší majetek. Proto jsou boty tak sledované.
-
vonkreuz - Moderátor
- Příspěvky: 9590
- Registrován: sob bře 1, 2008 21:37
- Bydliště: Co by cepínem dohodil a nemetodicky v mačkách do hor došel...