Dolomity

Itálie, Francie, Rakousko, Švýcarsko, Slovinsko, Německo, Lichenštenjsko

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Dolomity

Příspěvekod brian » ned srp 2, 2009 16:14

Ahoj, mám na Vás dotaz. Chci vyrazit do Dolomitů na ferraty, ale s ferratama jsem začátečník a tak se chci zeptat, zda byste mi mohli někdo doporučit město, kam jet a kde jsou případně nějaké jendodušší. Případně zda se dá někde koupit mapa nebo je to lepší až tam a dá se podle ní vybrat třeba trasa tam. Jisté zkušenosti už mám, nejsem úplně začátečník a vybavení taky. Díky za odpověď
brian
nováček
nováček
 
Příspěvky: 5
Registrován: ned srp 2, 2009 15:53

Re: Dolomity

Příspěvekod aniko » ned srp 2, 2009 17:48

Ahoj, jestli jsi opravdu začátečník, tak zkus v Dolomitech z Pasa di S.Pellegrina (na trase Falcade - Moena) na Rif. di Selle a pak jednoduchou feratu přes vrcholky Costabellu (via ferrata Bepi/Zac) zpět do Pellegrina, jsou tam i další nenáročné feraty.... pak jsou lehčí feraty i v okolí Missuriny u Cortiny d'Ampezzo.... Mapy jdou koupit i na místě, cenově je to srovnatelné.
aniko
nováček
nováček
 
Příspěvky: 104
Registrován: čtv kvě 28, 2009 6:37
Bydliště: ČR

Re: Dolomity

Příspěvekod Tomáš T. » ned srp 2, 2009 18:50

Cortina d Ampezzo. V blízkém dosahu autem máš Kleiner Lagazuoi, Via Barbara, Via Ivano Dibona, Via Innerkofler (trošku těžší je blízko i Toblinger Knoten), Via Averau, Via Giovanni Lipella (těžší závěr v kuloáru nemusíš lézt), Via Albino Michelli Strobel a Via Ettore Bovero (ty už jsou trošku těžší, ale žádná hrůza) a v pohodě máš i Via Mario Bianchi.
Uživatelský avatar
Tomáš T.
nováček
nováček
 
Příspěvky: 191
Registrován: pon lis 5, 2007 13:04
Bydliště: Ostrava

Re: Dolomity

Příspěvekod agentw4c » ned srp 2, 2009 19:45

koukni sem http://www.klettersteig.de, je to sice v nemcine, ale snad ti to pomuze
agentw4c
účastník
účastník
 
Příspěvky: 481
Registrován: stř úno 7, 2007 14:09

Re: Dolomity

Příspěvekod Mařena » ned srp 2, 2009 19:58