Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

dobré ceny, personál, slevy...

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » pon úno 5, 2024 16:30

Hafi píše:jakože ti to nedaj do nakupu a nedaj ti o tom vědět? Mě vždy přijde zpráva předem, že to tam bohužel není

SMSky chodi. Nevim, jestli uplne vzdycky, ale pokud ne, tak vyjimecne. Tohle problem neni.

Hafi píše:Dle mě je tam inzerované explicitně zboží s krátkou dobou trvanlivosti, To je prostě jedna z vlastností. A takové zboží prostě nemaj skladem.

Tohle je prave ta zasadni otazka. Jestli je tohle vlastnost, ktera muze odlisit zbozi na to, co maji a nemaji. Protoze jinak je uplne stejne. Dodam, ze cele je to jejich chyba, kdyz neco nemaji skladem, nemaji to prodat. Tim uzavrou smlouvu, kterou by meli splnit i za cenu sve ztraty. Pokud to technicky jde, coz tady ano.

Hafi píše:pokud bys při převzetí zjistil, že tam část nákupu není, tak se můžeš rozhodnout nepřevzít i další části nakupu. Akorát tím vysíráním potrestáš v první řadě kurýra a nevím, zda se to dostane výš.

A taky sebe, protoze obvykle mivam aspon cast nakupu, kterou chci. Navic si nemyslim, ze by to k necemu bylo. Teda krome pripadu, ze polozky navazane na chybejici mi fakt k nicemu nebudou a budou stat nezanedbatelnou castku.

irem píše:Zda se, ze mas moznost objednavku zmenit v okamziku, kdy Te informuji, ze objednane zbozi neni dostupne.

To se mi uplne nezda. Zpravy nechodi s takovym predstihem, aby to stihli. Aspon myslim. Kde jsi to vycetla?

irem píše:poskytovatel sluzby tim neporusi obchodni podminky.

Poskytovatel si do obchodnich podminek muze napsat cokoliv, ale pokud je to v rozporu se zakony, tak to neplati. Jsou prava, kterych se nemuzes vzdat ani podpisem. A o tohle mi jde, jestli nahodou neco takoveho neni.

Dromedaro píše:Vybavuje se mi případ, který byl medializován, kdy si nějaká parta v kanclu brzy ráno všimla, že v jednom eshopu nějaký notebook nestojí 20 000Kč, ale 2000Kč. Každý z nich si jich naobjednal deset dvacet kusů. Eshop jim to samozřejmě zrušil, protože se jednalo o chybu v systému. Oni se chtěli eshopu pomstít tím, že to medializovali a ještě v tom vystupovali anonymně. Ale reakce na to byly, že eshop byl v právu, protože se jednalo o zjevnou chybu a já to taky tak vnímám a ti kancelářští byli pěkní vychcánci.

Ano, ale tady bylo podstatne prave to zjevnou. Coz neni muj pripad. Mam pocit, ze v pripadech, kdy to zjevna chyba nebyla, dodat museli. Ale je to jen vagni vzpominka, hledat se mi to nechce.

Dromedaro píše:V tom tvém případu bych viděl problém v tom, že tě na to neupozorní při placení, pokud tě neupozorňuje a ty se dozvíš až při dovozu, že není všechno.

Platim kartou v okamziku objednavky. Oni mi penize za nedodane polozky samozrejme vrati resp. si je nestrhnou. A trochu predem vedet daji, takze odmitnout cely nakup asi muzu, ale to neresi muj problem.

Dromedaro píše:Mohl by tedy napsat na zákaznickou linku nebo zavolat a vyžádat si kontakt na nějakého vedoucího či si ho nechat zavolat k telefonu. Ten na to koukne, uvidí, že Mike dělá pravidelně velké útraty a tak třeba najde i nějaké individuální řešení, na které on už má pravomoci.

Tohle uz mne napadlo, napsat ohavny mail vedeni. Kdysi jsem to udelal s DPD, kdyz mne priserne nastvali, a o par let pozdeji jsem s prekvapenim zjistil, ze uz funguji jako normalni zasilkova sluzba, coz byl v jejich pripad skok z praveku do technicke civilizace. Jestli tam byla nejaka souvislost samozrejme nevim, ale muzu si to myslet 8-[

Individualni reseni to nema, je to systemovy problem. Tipuju jednak na nesoulad mezi skladem a daty eshopu a jednak mi prijde, ze objednavky vyrizuji podle casu dodani a ne podle casu objednani. Proste to berou po rade a kdyz zbozi dojde, maji dalsi smulu, ac si ho objednali driv.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49724
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod irem » pon úno 5, 2024 16:34

Muzu citovat sebe sama? :twisted: bod 4.1.
irem
účastník
účastník
 
Příspěvky: 300
Registrován: čtv kvě 24, 2018 7:14

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » pon úno 5, 2024 16:50

To je ovsem podminka nutna, nikoliv vsak nutne postacujici ;-)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49724
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Etheric » pon úno 5, 2024 17:37

Dromedaro píše:kdy si nějaká parta v kanclu brzy ráno všimla, že v jednom eshopu nějaký notebook nestojí 20 000Kč, ale 2000Kč. Každý z nich si jich naobjednal deset dvacet kusů. Eshop jim to samozřejmě zrušil, protože se jednalo o chybu v systému.

Kdysi jsem na outdoorline.sk objednal zboží za takto nesmyslnou cenu. Ale jen jeden kus a k tomu za xy tisíc další věci. Chyba zjevná to byla, napsali mi, no moje odpověď byla, že bych rád svoje zboží, které jsem si objednal a zaplatil. Tak se i stalo, dostal jsem ten kus za nesmyslnou cenu, nic mi nezrušili. Možná proto, že koukli do mého účtu a viděli, kolik jsem už u nich nechal, nevim, každopádně :smt023
Bůh dal všem lidem mozek, ale jen někomu návod na jeho použití.
Uživatelský avatar
Etheric
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 8284
Registrován: úte říj 23, 2018 6:53

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » pon úno 5, 2024 17:56

mike píše:
Hafi píše:Dle mě je tam inzerované explicitně zboží s krátkou dobou trvanlivosti, To je prostě jedna z vlastností. A takové zboží prostě nemaj skladem.

Tohle je prave ta zasadni otazka. Jestli je tohle vlastnost, ktera muze odlisit zbozi na to, co maji a nemaji. Protoze jinak je uplne stejne. Dodam, ze cele je to jejich chyba, kdyz neco nemaji skladem, nemaji to prodat. Tim uzavrou smlouvu, kterou by meli splnit i za cenu sve ztraty. Pokud to technicky jde, coz tady ano.
Ano, to je zasadni otazka, ktera je ale naprosto jasna a proto jen zasnu, jake nesmysly kolem toho dokazes vymyslet :roll: (To na OF pripisujes - a nejenem Ty - predevsim mne... :wink:)

Polozka 1: Zbozi XX
Polozka 2: (to same) Zbozi XX pred vyprsenim doby trvanlivosti/datem minimalni spotreby; poskozene nebo s poskozenym obalem.

Ty tam fakt nevidis ten velice vyznamny rozdil, ze to jsou dve ruzne polozky???

Souhlasim, nemeli by to prodavat, pokud to nemaji. Ale asi bud nemaji az tak online databazi a stane se, ze dva nebo vice lidi objednaji, kym se to promitne do DB a potom na sklade to daji prvnimu nebo se to muze manipulaci poskodit natolik, ze uz to prodat nemohou (napr. hygienicke zalezitosti). Ale to je pomerne bezna zalezitost na skoro vsech eshopech, nekde se to stane casteji nekde mene.

Druhou veci, na kterou vubec nemyslis je, ze je docela dost lidi, kteri by si dane zbozi nornmalne vubec neobjednali a tady si objednaji vylucne jenom proto, ze chteji zabranit plytvani vyhozenim, opravdu ve smyslu "zachran me!". O nic jine mu nejde. Myslis si, ze takovy clovek by mel radost, ze by mu misto "zbozi na zachraneni" poslali to same, ktere nikdo (jeste) nepotrebuje zachranovat? Mohu Ti zarucit, ze ne - oni by se zase stezovali, ze jak si to obchod predstavuje. No a pokud si myslis, ze takovych lidi je jako safranu, tak se docela mylis. U zdaleka nezanedbatelne mnoziny lidi je to zivotni styl (to zachranovani jidla pred vyhozenim, ne kupovani ve sleve), na kterem si staveji.

Myslis si, ze kdyby sis objednal nejaky kus vybaveny s kosmetickou vadou (nebo v konkretni barve, ktera nejde na odbyt) s 50% slevou, zaplatil jsi to a oni pri nachystani zjistili, ze to skladem uz nemaji a oznamili Ti to, tak ze by Ti meli nabidnout to same zbozi bez jakekoliv vady nebo v jine "modni" barve beze slevy za stejnou cenu? Toto neudela zadny eshop, max. Ti nabidne alternativu, nebo i to neposkozene stejne zbozi s mensi slevou. Deje se to i u tech zavedenych a vychvalovanych shopech, mne se to uz taky nekolikrat stalo.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16794
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » úte úno 6, 2024 1:53

apuka píše:Ty tam fakt nevidis ten velice vyznamny rozdil, ze to jsou dve ruzne polozky???

Ne, ale vidim tam tri otazniky, coz je typickym znakem hysterie :P Navic to nevidi ani oni, jelikoz driv tak tenhle problem resili, proste dodali zbozi s delsi trvanlivosti. Rohlik to myslim dela dodnes, jiste to nevim, ale nedavno jsem zaznamenal, ze mi dovezli neco s delsi trvanlivosti. Akorat u Kosiku se to deje tak casto, ze jim to zrejme lezlo do penez, a tak toho nechali a explicitne to zminuji v prefabrikovane omluve, coz jsem barevne vyznacil. Asi meli nejaky duvod to zminovat, ze?

apuka píše:Ale to je pomerne bezna zalezitost na skoro vsech eshopech, nekde se to stane casteji nekde mene.

I kdyby to byla pravda, coz nejspis nemuzes nicim podlozit, tak se to proste dit nesmi a kdyz uz se to stane, ma to byt vyreseno na ukor prodejce a ne zakaznika. Protoze chyba je cista na strane prodejce a resitelna je. Nebavime se o situaci, kdy se posledni kus zbozi skutecne poskodi, protoze to by se nedelo v takove mire. Kdyz se to jen mne stane nekolikrat do mesice, tak to nemuze byt tenhle pripad.

apuka píše:Druhou veci, na kterou vubec nemyslis je, ze je docela dost lidi, kteri by si dane zbozi nornmalne vubec neobjednali a tady si objednaji vylucne jenom proto, ze chteji zabranit plytvani vyhozenim, opravdu ve smyslu "zachran me!". O nic jine mu nejde.

Docela dost je kolik? Nevylucuju, ze v apukavesmiru se takovi jedinci vyskytuji, ale rec je o Kosiku a tam pozoruju neco uplne jineho. Nejrychleji mizi nejatraktivnejsi polozky, to je nekdy v radu minut, takze clovek je nestihne ani zaplatit a vysublimuji mu z kosiku (to je dalsi systemovy problem tam). Naopak, neatraktivni tam zustavaji a atraktivitou nemyslim jen cenu. Zachranovaci by klidne mohli pockat, az se rozeberou aktraktivni polozky, jelikoz ty neni treba zachranovat, a pak si koupit ty neaktraktivni. Realne se to ale nedeje.

apuka píše:Myslis si, ze takovy clovek by mel radost, ze by mu misto "zbozi na zachraneni" poslali to same, ktere nikdo (jeste) nepotrebuje zachranovat?

Kdyby nekdo takovy existoval a stezoval si, tak by jiste nebyl problem pridat checkbox, kterym by to zakazal. Nez zas zacnes vymyslet, proc to nejde a jak je to komplikovane, tak uz tam jeden podobny maji :P

Teda, po blizsim zamysleni je ta myslenka naprosto absurdni. Protoze, cituji: Všechno zboží je 100% nezávadné, nabídku doplňujeme každý den a pokud nezachráníte vše, nezoufejte, přebytky dáváme potravinové bance.

apuka píše:Myslis si, ze kdyby sis objednal nejaky kus vybaveny s kosmetickou vadou (nebo v konkretni barve, ktera nejde na odbyt) s 50% slevou, zaplatil jsi to a oni pri nachystani zjistili, ze to skladem uz nemaji a oznamili Ti to, tak ze by Ti meli nabidnout to same zbozi bez jakekoliv vady nebo v jine "modni" barve beze slevy za stejnou cenu?

Ano, myslim, ze by meli. Nabidnout nejakou kompenzaci jejich vlastni chyby. Uzavrel jsem s nima smlouvu, kterou oni porusili a chyba byla ciste na jejich strane. I Kosik to posledne udelal, pripsali mi 100 Kc v kreditech.

Nicmene, muj dotaz nebyl na tve dojmy, slo mi o spotrebitelska prava.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49724
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » úte úno 6, 2024 14:16

mike píše:Ne, ale vidim tam tri otazniky, coz je typickym znakem hysterie
Ty tri otazniky neni hysterie, ale uzas nad tim, jak muze nekdo takto ohybat veci tak, aby to jemu co nejvice vyhovovalo...
O mne tady vice lidi rikalo cca ze jsem "sileny reklamovac", ze reklamuji nesmyslne veci - ale neco podobneho, jako to resis ted Ty by me fakt nikdy nenapadlo... A dovoluji si i vsadit, ze moc lidi z OF taky ne.
mike píše:Nicmene, muj dotaz nebyl na tve dojmy, slo mi o spotrebitelska prava.
A na to jsi dostal odpoved hned na zacatku - jsou to dve odlisne polozky, tj. neni to to same zbozi. Z toho si snad uz dovodis svoje "prava".
Navic - viz dvojnasobne pripomenuti obchodnich podminek od iren. Maji tom doslova napsane upozorneni, ze se uvedene pripady mohou nastat - tj. Tys (protoze sis zaskrtl, zes cetl OP) objednaval s vedomim teto moznosti, jinak receno jsi dopredu souhlasil s jejich v OP uvedenym zpusobem reseni, kdyby to nastalo :wink: .

Mel by sis trocha se podivat na Obcansky zakonik (staci cast, ktera se toho tyka) a Zakon o ochrane spotrebitele. Ani v jednom neni vubec nic, cemu by ty ustanoveni obch. podminek odporovaly, stejne tak tam nenajdes nic, o co bys mohl oprit svoje nesmyslne vyjadrovani ohledne neceho jako povinnost prodejce splnit smlouvu uzavrenou s Tebou :-).
Jo, urcite najdes nekde v obch. podminkach taky, ze
mike píše:I kdyby to byla pravda, coz nejspis nemuzes nicim podlozit, tak se to proste dit nesmi a kdyz uz se to stane, ma to byt vyreseno na ukor prodejce a ne zakaznika.
Podlozit bych to klidne mohl, jen to bych se musel dlouho prehrabovaqt v mailboxu a to se mi nechce.

Ale principialne je naprosto stejny pripad, kdyz si objednas zbozi, zaplatis - a potom Ti eshop oznami, ze doslo k omylu a nema to k dispozici (nebo ma k dispozici to same, ale z jineho modeloveho roku /bez jakekoliv zmeny oproti predeslemu/, v jine barve a pod. A to mohu podlozit velice jednoduse - v nedeli jsem objednal neco z 8a, zaplatil, v pondeli jsem dostal mail, ze to nemaji a nabidli mi moznost pouzit slevu 10% z ceny daneho produktu na dalsi nakup. Pred dvema mesici jsem si objednal nepromok kalhoty z onlinesportu - a dalsi den priesl mail, ze se omlouvaji, ale nenasli to, nabidli mi za stejnou cenu nejake jine od jineho vyrobce, normalne drazsi o cca 250 Kc. To byly pripady, kdy alespon neco nabidli.
U Rockpointu jiste obdobi se tak tretina veci, co jsem si objednal se objednavka (vetsinou to byla s dodanim primo v konkretnim obchode, bo to tam meli mit; ale ne pouha rezervace) jeste ten samy den zrusila, ze "se to na sklade nenaslo". Toto se mi stalo s RP alespon desetkrat a opakuje se to obcas stale. To same se mi uz stalo u Hudy, Alpsportu i Hanibalu - ani jeden z tech ctyr prodejcu nenabidl nic, jen suse oznamili, ze nenasli.
Stalo se mi to i u nekterych velkych zahranicnich eshopech. Celkem za cca poslednich deset let urcite nekolik desitek pripadu - jak slevy, posledni kusy, ale i uplne normalni neslevnene zbozi. Jen vyjimecne mi za to nabidli nejakou kompenzaci, ale ze by za slevneny kus nabidli stejne zbozi neslevnene (i kdyby v jine barve), to se mi nestalo ani jednou.
mike píše:Nevylucuju, ze v apukavesmiru se takovi jedinci vyskytuji, ale rec je o Kosiku a tam pozoruju neco uplne jineho.
Nevim, kolik takovych lidi je, ja jsem si v praci v kolektivu vsiml dvou, co to tak casto delaji. Ale kdybys sledoval svet, tak bys zjistil, ze hlavne v mladsi generaci je podobny pristup fakt docela casty, pravda mnohem vice na Zapade, ale ani u nas to neni zanedbatelne.
Jo a neni to v zadnem apukavesmiru, ale v normalnem beznem zivote. Ze Ty v te sve uzavrene socialni bubline to nevidis nebo nechces videt, to je vec jina.

Ad davani do potravinove banky - tam mohou davat jen nektere veci. Veci tesne pred "spotrebovat do" , to ale PB okamzite vyhodi, pokud se to datum prekroci - musi. Jinak je to u zbozi z datem doporucene spotreby, to jeste mohou pripadne pouzit kratce po uplynuti, ale taky jen s vyhradami. Takze docela zavisi od toho, jak to maji nastavene, kdy to tam daji. Pokud posledni den trvanlivosti, ne vzdy se takove zbozi muze jeste v PB vyuzit.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16794
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod oodoow » úte úno 6, 2024 15:24

Být mikem, tak prostě to zlevněný zboží nenakupuju a mám pokoj.
Být eshopem a mít tam takového prudiče mika, tak prostě nastavím, aby se na jeho účtu žádný takový zlevněný zboží vůbec nezobrazovalo. Pak mě nebude prudit s tím, že došlo a on nedostal svůj kus. :)

mike píše:Nevylucuju, ze v apukavesmiru se takovi jedinci vyskytuji

Něco takového se snad nemůže vyskytovat ani v apukavesmíru, to je moc velkej úlet i na apuku. :twisted:
Nebuď horolezcem, buď horou. A pár jich zasyp lavinami. - Gary Snyder
Uživatelský avatar
oodoow
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3132
Registrován: stř říj 7, 2009 13:19
Bydliště: Olomouc

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » úte úno 6, 2024 16:20

oodoow píše:Být mikem, tak prostě to zlevněný zboží nenakupuju a mám pokoj.

Jenze ja ho kupovat chci a vadi mi, ze jim to poradne nefunguje. Jsou veci, ktere bych za plnou cenu nekoupil, protoze mi prijde ujeta, ale ve sleve uz mi prijde pouzitelna.

oodoow píše:Být eshopem a mít tam takového prudiče mika, tak prostě nastavím, aby se na jeho účtu žádný takový zlevněný zboží vůbec nezobrazovalo. Pak mě nebude prudit s tím, že došlo a on nedostal svůj kus. :)

Spis utece ke konkurenci, kde ho maji a kde jim to funguje lip. Navic urcite nebude sam, jinak by si nedali praci se sepisovanim prefebrikovane odpovedi.

Vloni jsem u nich utratil sestimistnou castku, takze si myslim, ze jistou vahu ma nespokojenost ma. Navic je v jejich vlastnim zajmu, aby jim to fungovalo spravne. Nakonec i v te prefebrikovane odpovedi pisou:

Věřte, že se v žádném případě nejedná o žádný záměr a vždy je našim cílem zákazníkovi zboží prodat, nikoliv jej odepisovat, či záměrně nedodávat.

oodoow píše:Něco takového se snad nemůže vyskytovat ani v apukavesmíru, to je moc velkej úlet i na apuku. :twisted:

Bojim se, ze v apukavesmiru se muze vyskytnout naprosto cokoliv ;-)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49724
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Hafi » úte úno 6, 2024 18:11

když tam pár týdnů nenakoupíš, ozve se ti retenči oddělení a těm to můžeš říct, že to je důvod přechodu ke konkurenci
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8462
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » úte úno 6, 2024 18:39

mike píše: Jsou veci, ktere bych za plnou cenu nekoupil, protoze mi prijde ujeta, ale ve sleve uz mi prijde pouzitelna.

Třeba brambůrky. Dneska jsem koukal v Kauflandu, že za sáček chipsů Bohemia (asi 150g) už si účtují 75Kč... to se trochu ducli do hlaviček asi... kupuji jen v akcích za cca 30Kč. Stejně tak třeba ty předražené čokolády za 90Kč kupuji jen když to v akci klesne na polovinu.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4526
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » úte úno 6, 2024 20:46

Hafi píše:když tam pár týdnů nenakoupíš, ozve se ti retenči oddělení a těm to můžeš říct, že to je důvod přechodu ke konkurenci

To je dobry napad, mam chut to zkusit. Tobe se to stalo nebo nekoho takoveho znas? Kolik je presne tech par tydnu? Jde o to jen nenakoupit nebo se ani neprihlasit k uctu? Nebo se naopak obcas prihlasit a nenakoupit?
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49724
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Hafi » úte úno 6, 2024 21:16

Možná záleží jak často nakupuješ, já to mám 2-3x do měsíce nákup za 2-3k a volali mi asi 2x po 3 týdnech bez nákupu, jestli je vše OK. V obou případech mi volali, když jsem už měl objednaný další nákup, ale to byla dle mě náhoda, že jsem jim do seznamu "zítra obvolat" spadnul těsně před tím než jsem nakoupil (neb jinak mi to nedává smysl a přišlo mi, že volající o tom nevěděl).
Jelikož jsem nenakupoval z důvodu dovolený, tak jsem se nejspíš ani nahlásil k účtu, ale nevím, zda tohle sledují, spíše jsem předpokládal, že ne.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8462
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » úte úno 6, 2024 23:01

Mam prumerne asi 9 nakupu mesicne a prumernou utratu neco pod 1200 (obcas mi davaji dopravu zdarma, takze mam pod limit). To by asi mohlo stacit.

Cekal bych prave, ze maji nejak poresenou dovolenou, na 14 dni i vic jezdi lidi bezne. Asi si koupim na mesic premium na Rohliku a na Kosiku nebudu nakupovat vubec, co to udela.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49724
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » stř úno 7, 2024 12:59

Hafi píše:tak jsem se nejspíš ani nahlásil k účtu, ale nevím, zda tohle sledují, spíše jsem předpokládal, že ne.

Nevím jak u Košíku, ale u Rohlíku to přihlášení do účtu sledují a už jsem taky vysledoval, že tam je souvislost mezi delším nepřihlášením a opakovaným poskytnutím Premium účtu na měsíc zdarma (se všemi jeho výhodami) po delší době bez přihlášení.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4526
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » stř úno 7, 2024 14:51

Zajimave, tuhle zkusenost nemam. U Rohliku jsem vloni nakupoval minimalne, mel jsem pauzu nekolik mesicu v kuse a nic. Premium na 14 dni mi dali jako kompenzaci za chybu pred Vanoci a pak jeste mesic za nakup pres Vanoce, to jsem byl kvuli covidu doma, a tak jsem v tu dobu vyjimecne nakupoval.

Zajimavy je dopad premia. V lednu jsem mel diky nemu u Rohliku vic, nez dvojnasobek nakupu, nez na Kosiku, ale celkova utracena suma byla jen o neco malo vyssi. Kdyz neplatim za dopravu a nemam limit, delam vic malych nakupu. Prispiva k tomu moznost pouzit 15 minutove intervaly. U tech teda jezdi vetsinou driv, klidne o pul hodiny, ale kdyz nebudu doma, tak holt pockaji.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49724
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » stř úno 7, 2024 15:46

Možná je to tím, že oni zase vysledovali, že u nich nakupuji jen když mi dají zdarma to Premium ( doprava zdarma, malé nákupy atd) a furt se jim to vyplatí.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4526
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Etheric » stř úno 7, 2024 16:17

Já si všimnul že když nějakýmu eshopu povolim cookies a nějaký zboží si furt prohlížím, jeho cena klesá. Koukali jsme se s kámošem, on ze svého pc měl úplně jinou, podstatně vyšší cenu.
Oni sou vychcaný jak díra do sněhu, sledujou a snaží se tě navnadit na koupi. Ale proč ne, když mám pak levnější věci, i ty, co v akcích moc nebývaj...
Bůh dal všem lidem mozek, ale jen někomu návod na jeho použití.
Uživatelský avatar
Etheric
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 8284
Registrován: úte říj 23, 2018 6:53

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » stř úno 7, 2024 16:35

Já někde četl, že třeba aerolinky na svých stránkách zobrazují cenu letenky podle IP adresy, ze které prohlížíš. Jsem to ze zvědavosti (nelítám) zkoušel s VPN a fakt tam byl cenový rozdíl, když jsem měl IP adresu nastavenou na ČR a IP adresu třeba v Maďarsku, přičemž letenka byla na stejný let, datum i čas. Sice ten rozdíl byl pár stovek Kč, ale byl.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4526
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » úte úno 13, 2024 16:32

K predchozi diskusi o nedodanem zbozi s kratkou trvanlivosti za lepsi cenu na Kosiku. U Rohliku to maji jinak, viz vseobecne podminky:

Jakmile obdržíme vaši objednávku, neprodleně vám ji e-mailem potvrdíme. Tím mezi námi dojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka se mezi námi stane závaznou. V potvrzovacím e-mailu vám zároveň zpřístupníme Podmínky platné v den uskutečnění objednávky, které si také budete mít možnost kdykoliv stáhnout či uložit z vašeho zákaznického účtu.

Prosím, mějte na paměti, že i přes veškerou vynaloženou snahu mohou nastat situace, kdy i po potvrzení objednávky zjistíme, že některé zboží vzhledem k dostupnosti jeho zásob nebudeme schopni doručit. V takovém případě budeme nuceni objednávku ve vztahu k danému zboží zrušit a upravit konečnou cenu objednávky odečtením ceny zboží, které nebudeme schopni doručit.

Pokud k chybějícímu zboží máme na skladě vhodnou alternativu, můžeme vám nabídnout doručení alternativního zboží a případný rozdíl v ceně jde na náš účet. Pokud by alternativní zboží bylo naopak levnější než vámi zvolené, o částku odpovídající případnému přeplatku upravíme konečnou cenu objednávky.


Tim se myslim vysvetluje, proc se mi obcas stane, ze mi dodaji zbozi s delsi trvanlivosti (coz by apukovu imaginarnimu zachranovaci zpusobilo tezkou psychickou ujmu ;-)). Kosik to tak puvodne delal taky, akorat tam maji takovy bordel, ze jim to asi zacalo lezt do penez a ted to odmitaji. Nicmene je videt, ze to jde a ze to neni nic, co bych jako zakaznik nemohl cekat. Naopak, povazuju to za seriozni pristup, udelali chybu, a tak se ji v ramci moznosti snazi napravit. Pricemz tahle moznost se primo nabizi.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49724
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » čtv úno 15, 2024 12:51

Ted me docela (opakovane) nasrala Zasilkovna. Chtel jsem podat balik s dorucenim na vydejne misto. Spustim aplikaci, zadam udaje az po vyber mista. Zobrazi se (tmava) Google mapa a zadavaci policko na adresu/polohu. Zadam adresu, enter - a nic. Zkousim jinak - nic. Zkousim GPS - nic. Mapa zustava tmava, ani z ni se neda nic vybrat. Jednoduse jsem nebyl schopny zadat misto doruceni. Na zacatku aplikace psala, ze nemam povolenou polohu - to je mu na to, aby ukazovala, kde jsem (diky, to vim :-)), i to jsem mu nakonec povolil - a stale nic. Zadne jine pristupy nechce. Netusim, kde muze byt chyba na me strane.

Minimalne jednou se mi vloni stalo to same, jinak jsem vyuzil Zasilkovnu posledni dobou jen na poslani na adresu (i to jen vyjimecne) nebo s kodem od eshopu.

No nic - tak jsem to podal u PPL. Bez problemu, na webu - nemusel jsem zadavat kartu na mobilu, to nerad delam - a zasilka je uz podana na obch. miste.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16794
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Etheric » čtv úno 15, 2024 14:58

@apuka: Nemáš Xiaomi? Tam je to častej jev, podobně jako samovolný přenastavování všeho možnýho včetně budíků... Hrozný čínský krámy, víc zprasenej a nefunkční systém jsem jinde neviděl, systém zasranej reklamama ("jen" za 99Kč / měsíc se jich můžeš zbavit) a ještě to dělá tohle.....
Bůh dal všem lidem mozek, ale jen někomu návod na jeho použití.
Uživatelský avatar
Etheric
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 8284
Registrován: úte říj 23, 2018 6:53

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » čtv úno 15, 2024 16:03

Ne - Samsung A50. Pokud by někde takové věci aplikace neměla dělat, tak na Samsunzich mobilech... Při jejich rozšíření by to měla být první volba testování.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16794
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Etheric » čtv úno 15, 2024 16:42

Zvláštní. Tento týden jsem odesílal Zásilkovnou každej den a žádnej problém. Vlastně nikdy nebyl problém, a to už jsem poslal stovky balíků
Bůh dal všem lidem mozek, ale jen někomu návod na jeho použití.
Uživatelský avatar
Etheric
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 8284
Registrován: úte říj 23, 2018 6:53

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » čtv úno 15, 2024 16:52

Jenze ty nezijes v apukavesmiru :twisted:
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49724
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod pavproch » pát úno 23, 2024 9:53

Stěžuju si na Allegro - sem tam na firmu objednával jednu blbost asi za 150 Kč, zatrhnul se volbu "chci fakturu" a koupil. Blbost přišla třetí den ( :prayer: ), ale bez faktury. To zas bude potrat to vysvětlit účetní. Že já blb tu blbost nekoupil soukromě. ](*,)
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28559
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » stř bře 13, 2024 19:10

Dneska mě mailem kontaktoval Rohlík, že už jsem u nich delší dobu nenakoupil a zajímá je proč, tak by byli rádi, kdybych jim napsal důvody, aby věděli, co případně vylepšit. Aby mě motivovali, tak mi připsali 250 kreditu a dali Premium zdarma na 14dní. Prý se mi bude osobně věnovat nějaký Honza a regovat na moje podněty v mailu. O víkendu jim tam teda něco napíšu - vadí mi minimální nákup asi za 700Kč nebo kolik tam mají, cena dopravy u malých nákupů a někdy nelogické chování jejich webu. I když to nejsou důvody, proč jsem u nich delší dobu nenakoupil. Hlavní důvod je ten, že když zajdu s krosnou do Kaufu a posbírám tam zboží v akci, tak nakoupím levněji, někdy i v řádu stokorun a za ty ušetřené stokoruny zase koupím dvě balení lepšího tabáku, který mi vydrží týden. Máte někdo ještě něco, co byste chtěli vylepšit, že bych tam připsal?
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4526
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » stř bře 13, 2024 20:29

Jak dlouho jsi u nich nenakoupil?
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49724
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » stř bře 13, 2024 22:00

O Vánocích. Taky mě to překvapilo. Nemám pocit, že bych byl lukrativní zákazník. Možná nějaká novinka.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4526
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » čtv dub 11, 2024 3:11

Aaaaaa... Prebarvili Kosik. Na fialovo. Proc?! #-o
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49724
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

PředchozíDalší

Zpět na Prodejny