Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

dobré ceny, personál, slevy...

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » čtv pro 10, 2020 19:19

Alza je masina a tohle jsou rutinni veci. Maji uz dokonce i samoobsluhu na vraceni do 14 dnu a mozna i reklamace. Prijdes k terminalu, zadas kod z objednavky, vyberes zbozi, vyberes si, co s tim chces, vyjede ti carovy kod, nalepis na krabici, tu tam nechas a jdes.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Hafi » čtv pro 10, 2020 21:02

ad apuka vs. zásilkovna. To jsem zvědavý. Já bych vyžadoval ať to prostě doručí později, ale na udané místo. Nebo ať to vrátí a nechal bych si proplatit jiný způsob dopravy do cíle. Kdyby to nechali někde kousek, tak OK, ale kdybych byl adresátem, tak výběr může takový výběr dodacího místa pro mě nedostupný.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8425
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » čtv pro 10, 2020 23:01

Hafi píše:Nebo ať to vrátí a nechal bych si proplatit jiný způsob dopravy do cíle.
Normalne bych to delal takto, jenze ted potrebuji co nejdrive dostat tu hulku do shopu, oni na ni cekaji a potom odeslou ten par. A ja to chci mit do Vanoc domu pod stromecek :evil:.
mike píše:Penize ti IMO vratit musi, kdyz si reknes, ale takhle ti zase dali kompenzaci vetsi. Mozna by ti ale meli vratit uplne vsechno, protoze sluzbu svevolne zmenili na neco, cos nechtel, ale zas se handrkovat o par desetikorun...
Tak Ti penize vratit budou muset, protoze sluzbu, za kterou se extra zaplatilo a za kterou se v obch. podminkach zarucuji neposkytli. Mas pravdu, ze bych si asi vyhadal i celou castku, protoze naprosto zmenili podminky a za takovych bych do vyuziti jejich sluzby vubec nesel - to je prachobycejna reklamace. Dodali jinou sluzbe nez jsem objednal. Tecka. Nebylo by se o cem bavit - jen se mi o tomto uz fakt nechce handrkovat. Ted resim ponekud slozitejsi a dulezitejsi reklamaci a ani na ni nemam tolik casu jak by to potrebovalo :twisted:.

A ano, kompenzace je vetsi, jenze ja jsem se s nima na zadne nedomlouval a ani ji neminim prijat. Oni jednostranne nesmi vyresit neudelani sluzby jinou kompenzaci.
Jen chci pockat s ozyvanim, az to doruci alespon na to vydejni misto. Teda pokud zitra se neco pohne, pokud v 9:04 jeste po 48-mi hodinach stale bude trcet balik na "expedicnim depu", tak se jim ozvu. Z cehoz nemam vubec radost, protoze tam maji automat horsi jako plechovou hubu - je to huba nejake polojecici natesene zenske s hroznym hlasem, který se nedá poslouchat :axe:. Navic ani nemaji volbu na reseni podobnych problemu a kdyz to reknu operatorovi na "nejake jine volbe", tak to chce poloziot, ze to nepatri pod nej #-o.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » pát pro 11, 2020 0:11

apuka píše:A ano, kompenzace je vetsi, jenze ja jsem se s nima na zadne nedomlouval a ani ji neminim prijat. Oni jednostranne nesmi vyresit neudelani sluzby jinou kompenzaci.

Jiste, ze ne, ale takhle se to normalne dela. Automaticky ti pripisou kompenzaci a kdyz nesouhlasis, tak se to holt bude dal resit. Efektivita. Takhle to dela treba Kosik a Rohlik. Od tech vzdycky prijde automaticky mail s dotaznikem na spokojenost s nakupem a kdyz se mi neco nelibi, tak se omluvi a pripisou nejake kredity. Treba v cene spatneho zbozi. Kdyby mne nastvali tak, ze uz s nima nebudu chtit mit nic spolecneho, tak bych zadal vratit penize na kartu, jelikoz u nich ale nakupuju dal, tak mi to nevadi a kredity pouziju pri dalsim nakupu. A jelikoz to takhle nejspis udela vetsina lidi, tak je efektivnejsi to vyresit pripsanim, nez se predem ptat.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Hafi » pát pro 11, 2020 10:42

Včera mi v tomto překvapil Bolt - připsal slevu na další jízdu už v momentě, kdy jsem v aplikaci vlezl do sekce, kde jsem měl řešit nějaký problém s jízdou.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8425
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » pát pro 11, 2020 19:16

Nevim, kolik z Vas vi, ze kdyz se plati na eshopu pres PayPal a prodejce nenabizi vraceni zdarma (z CR/SK), tak se da (zdarma) aktivovat sluzba PayPalu na vraceni a potom lze si nechat PayPalem proplatit zpetne castku zaplacenou za poslani zbozi zpet prodejci kamkoliv na svete. Do vyse cca 820 Kc a az 12x do roka. Viz tady.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Hafi » pát pro 11, 2020 20:07

dvakrát jsem to zkoušel na SportPursuitu a ani jednou se mi to nepovedlo. Ne dostat peníze zpět, ale vůbec zaplatit Paypalem, aby mi z české karty strhnul libry, neb jinak mají tak špatný kurz, že se to kvůli možnému poštovnému nevyplatí. Sice jsem to s nějakým návodem někde našel, kde maj schovaný ten přepínač, ale pak mi prostě neprošla platba. Nevím proč.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8425
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » pát pro 11, 2020 20:16

Divne, ja ten prepinac pouzivam pri kazde platbe pres PayPal a projde vzdycky. Mozna to bylo necim jinym.

(je to pekna svinarna, ten jejich kurz je fakt spatny a ten najit ten prepinac neni napoprve uplne jednoduche)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod pavproch » úte pro 15, 2020 11:33

Pochvala pro fiatdily.cz a DPD: v neděli sem pro Pindicu objednal, neska mám fprackách.
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28279
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod castielo » úte pro 15, 2020 14:15

Royal mail prekvapuje, 4 zasielky dorucene nacas 8-[

btw na vase problemy s kurzami je fantasticky Curve (kto chce 5 GBP promo, tak sprava). Nedavno som pouzil pri kupe batohu z CZ, teraz pri nakupe z UK. Kurzy som mal rovnake ako udava google. Alternativa je Revolut, ale Curve je podla mna lepsi princip tj. platbu si zauctuje on podla svojho kurzu a vyslednu sumu si stiahne zo sparovanej karty vasej banky. Toho roku dali cashback 10% pri nakupe na Amazon UK, takze usetrene 2x (cross border fee 2%) :)
castielo
nováček
nováček
 
Příspěvky: 39
Registrován: sob led 26, 2019 19:16

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod sobb » stř pro 30, 2020 22:10

castielo píše:Ako "riesite" obchody, ktore vam potvrdia objednavku, ale nedodaju tovar? Najlepsie je tam uz asi nenakupovat, aj ked stane sa, ale ...
Jsem si vzpomněla na tuto zmínku. Moc často nenakupuju (všecko mám :) ), ale v nedávné době dvě objednávky a v každé něco z objednaného nebylo. Sice omluva a nabídka jiného (nevyhovujícího, či podstatně dražšího zboží, byť se slevou), ale to je mi prd platné. Když to mají v e-shopu objednatelné a zaplatitelné, tak by to měli umět i dodat :?
We have just one world, but we live in different ones ...
sobb
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9261
Registrován: stř bře 7, 2007 9:28

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod castielo » čtv pro 31, 2020 14:16

To sa ani neunuvali dat vediet, ze cast objednavky nie je skladom? :) Normalny obchod by sa mal so zakaznikom dohodnut k jeho spokojnosti. Mna nema co zaujimat ich skladovy system alebo problemy s dodavatelom ... ale uz som to tu pisal, zakaznik taha za kratsi koniec, maju to osetrene v podmienkach s ktorymi kupujuci suhlasil :)
Ja som raz kupoval topanky a chybali nejake 3 € do postovneho zdarma, tak som prihodil ponozky. Na druhy den email, sorry topanky uz nie su, posielame ponozky a zauctovali si aj dopravu :D Dalsi z mojich "extremnych" nakupov.
Co je pre mna horsie, tak odzajtra bude o jeden spolahlivy zdroj vsetkeho tovaru menej. Dufal som, ze EU sa s UK dohodne na cca Norsko\Svajciarskom modele, a ejha ... 2 zasielky z UK uz budu podliehat colnemu konaniu ... ale to je tema do ineho vlakna :)
castielo
nováček
nováček
 
Příspěvky: 39
Registrován: sob led 26, 2019 19:16

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » čtv pro 31, 2020 14:27

castielo píše:Dufal som, ze EU sa s UK dohodne na cca Norsko\Svajciarskom modele, a ejha ... 2 zasielky z UK uz budu podliehat colnemu konaniu
Ehm, zasilky ze Svycarska (z Norska jsem jeste nic neobjednaval) taky podlehaji celjimu konani... Sice bude vetsinou nulove clo, ale DPH Ti vymeri, i kdyz jsi platil i svycarske. A pokud to jde pres postu, platis za celni odbaveni.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod sobb » čtv pro 31, 2020 19:40

castielo píše:To sa ani neunuvali dat vediet, ze cast objednavky nie je skladom? :)
V prvním e-shopu přiznali, že to byla chyba v systému a zboží není. V druhém měli psánu u všeho expedici do 48 hodin. Jedna položka k dispozici byla, další že bude na začátku ledna, a poslední vůbec. Že ji nemají přímo na prodejně, podali požadavek na vyskladnění, a ejhle, on se ten poslední kus prý v ten samý den prodal.
V obou případech velmi slušná komunikace, omluva a nabídka jiného zboží (za jinou cenu), což je sice fajn, ale objednanou věc holt nemám a čekám na vrácení peněz.
We have just one world, but we live in different ones ...
sobb
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9261
Registrován: stř bře 7, 2007 9:28

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » čtv pro 31, 2020 20:35

Mnoho eshopu to dela tak, ze automat Ti posle email o prijeti objednavky a az po potrebnych dalsich akcich (tj. napr. "stazeni" ze stavu v internich databazich, resp. objednani u ext. dodavatele) dostanes potvrzeni objednavky. Ten prvni email jeste nic moc neznamena, ten druhy je uz zavazny pro eshop. Tak to byva cca uvedene i v obchodnich podminkach.
Je to tak prave kvuli tomu, aby zabezpecili pro Tebe veskere zbozi.

Bohuzel, i tak dochazi k situaci, kdy se neco nekde "ztrati" - mohl jej nekdo ukrast z obchodu, znicilo se, spatne zadali mnozstvi do systemu, "ztrati se" pri preprave z externiho skladu (toto jsem uz zazil a nebyla to vymluva, auto jim nekde vykradli).... Velkou otazkou je, jestli bys v pripade toho potvrzeni objednavky a nasledneho oznameni, ze zbozi nemaji nemohl na nich zadat i uhradu svych nadnakladu na zabezpeceni stejneho zbozi jinde. Hodne to zavisi na obch. podminkach, ale jeste vice na obcanskem zakoniku a rekl bych, ze sikovny pravnik by to na nich vymamil.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod sobb » čtv pro 31, 2020 20:57

Pěkné, že ten první e-mail nic neznamená, hlavně, že si vezmou moje peníze.
Považuju to prostě za bordel na jejich straně, že si nedokáží udržet aktuální stav na e-shopu.
Chápu, že se občas stane, nijak na tom ani nebazíruju, jen mě překvapilo, jak častý jev to zřejmě je.
We have just one world, but we live in different ones ...
sobb
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9261
Registrován: stř bře 7, 2007 9:28

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod castielo » pát led 1, 2021 10:47

apuka píše:
castielo píše:Dufal som, ze EU sa s UK dohodne na cca Norsko\Svajciarskom modele, a ejha ... 2 zasielky z UK uz budu podliehat colnemu konaniu
Ehm, zasilky ze Svycarska (z Norska jsem jeste nic neobjednaval) taky podlehaji celjimu konani... Sice bude vetsinou nulove clo, ale DPH Ti vymeri, i kdyz jsi platil i svycarske. A pokud to jde pres postu, platis za celni odbaveni.


Mas pravdu, ja som bol v tom, ze ako clenovia EEA maju v tomto pripade vyrokovanu inu dohodu s EU, nemaju :)
Dobra sprava je, ze Amazon UK uz predava tovar bez DPH, takze v podstate clovek zaplati len colne konanie (Slovenska posta 9€, UPS 22,5 €) a nasu 20% DPH. Nakoniec to nebude pre mna az take bolestive. Sem-tam vedia skrtnut z cenovky jednu nulu, takze v takom pripade sa to stale oplati.

sobb - na druhu stranu musim povedat, ze vecsinou nedodali tovar povedal by som na slovensky pomer v "extremnej zlave", co ich samozrejme neospravedlnuje s tym chaosom v ich systemoch a skladoch, ale boli uz objednavky kde nevedeli dodat ani obycajne ponozky :D
castielo
nováček
nováček
 
Příspěvky: 39
Registrován: sob led 26, 2019 19:16

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod pavproch » pát led 1, 2021 14:02

Neuveřitelné - sexšop edalnice.cz (CZ elektronická dálníční známka) hned 1. ledence funguje a to tak že i platba a potvrzení do mailu, sem čekal, že (tak jako v Kocourkově vše nové) fungovat nebude.... :twisted:

PS: ... ale enem v Chromu, v IE11 sem se neodstal přes první krok (nenačetlo celou stránku)
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28279
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Bankovní vlákno - půjčky, úvěry a zlodějny

Příspěvekod apuka » čtv led 21, 2021 12:28

Asi to patri sem...

Objednaval jsem boty z RP a platil pres platebni branu primo do bankovnictvi. Vsechno OK, PIN zadany dobre. Kdyz ale system vyjel zpet do platebni brany, vyskocila hlaska "Transakce zamitnuta", po asi 2 vterinach se to vratilo na stranky RP, kde svitilo velkym pismem "PLATBA BYLA USPESNE PROVEDENA". :? :((

Ale uz ubehla skoro hodina a zadny potvrzovaci mail od RP jsem nedostal, jen z GoPay, ze byla platba zaplacena.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Bankovní vlákno - půjčky, úvěry a zlodějny

Příspěvekod pavproch » čtv led 21, 2021 13:54

ePIN si zadal správně? :twisted:

Já sem přišel nato, že musím už výhradně dělat nákupy s platbou kartou online přes Chrome, právě quli korektnímu provedení platby na platební bráně a jejímu následnému potvrzení ePINem a PINem, IE11 na to (už - je to holt dneska výběhový/nepodoporovaný browser) nestačí.....
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28279
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Bankovní vlákno - půjčky, úvěry a zlodějny

Příspěvekod apuka » čtv led 21, 2021 14:11

Nepouzivam ePIN 8) - moje banka ma behavioralni nebo jako analyzu, mych byvalych aktivit a podle vlastniho vyhodnoceni me pusti (nebo taky ne) udelat akci.

Tady je sranda to, ze z platebni brany Te prihlasi (resp. Te primo hodi na stranky a Ty se prihlasis mimo branu) do el. bankovnictvi Tve banky, tam odsouhlasis platbu, prijde Ti SMS, potvrdi se Ti spravnost a bankovnictvi se uzavre. Platebni brana Ti rekne, ze platba probehla v poradku a vrati se do eshopu - a v tomto okamihu vyskocila hlaska, ze je platba zamitnuta. Jenze hned z eshopu se zobrazila stranka potvrzeni objednavky, ze platba probehla v poradku a budu informovan mailem. Je tam cislo dokoncene objednavky a tvari se hodne spokojene. Jen mne nic nedoslo krome potvrzovaciho mailu z PayU, ze platba byla v poradku provedena.

Tak jsem se na to zeptal RP, asi budu radi zjistovat, co se stalo... Ale hned po mailu jsem zkontroloval bankovnictvi a tam nasel, ze byla platba hned vracena eshopem, pry mohl vyprset casovy limit platby a pod. Vzhledem k tomu, ze to cele zabralo cca 40-50 vterin, asi byl problem nekde jinde...
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » čtv led 21, 2021 16:15

Nepatri. Presunuto.

Asi nejaka chyba v e-shopu, minimalne nemaji spravne osetrenou tu zrusenou platbu. V takovych pripadech je dobre se podivat do bankovnictvi, co se vlastne stalo a to jsi nakonec udelal.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod gloom » sob led 30, 2021 21:49

Pánové, nemáte náhodou zkušenosti s eshopem zajo.net? Koupil jsem si tam dvě bundy, jedna mi neseděla, tak jsem vyplnil ty jejich papíry, poslal jim bundu zpět, ale po cca třech týdnech jsem zjistil, že si zajo balík nevyzvedl a zboží mám zpět na "mé" poště. Důvodem nepřevzetí dle ZAJA prý bylo to, že jsem balík poslal jako "Balík do ruky" a měl jsem ho poslat "Doporučeně", jenže na poště mi bylo řečeno, že pokud chci balík pojistit na více něž 1000,-, tak ho nemohu poslat jen doporučeně. Bunda má hodnotu 2500,- a pokud se ztratí, tak mám smůlu.
Vraceli jste někdy něco Zajovi? Nechápu, z jakého důvodu to nemohou převzít "do ruky".
gloom
nováček
nováček
 
Příspěvky: 11
Registrován: ned srp 26, 2012 19:40

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » sob led 30, 2021 21:56

Jo, mam. Podobne, taky priserna komunikace a pristup. Poslali mi misto objednaneho reklamni tricko a jeste se tvarili urazene, kdyz jsem ho chtel vymenit. Zenska po telefonu vylozene neprijemna, zadna omluva a jeste jsem musel cekat, az jim to prijde a teprve pak poslali druhe. Takze mne tvuj pripad neprekvapuje, ac smysl nedava.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Trnky » sob led 30, 2021 22:42

so Zajom je to celkom problematicke, v skratke https://e.dennikn.sk/minuta/1906837
Trnky
nováček
nováček
 
Příspěvky: 82
Registrován: sob zář 20, 2014 19:31

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Hafi » sob led 30, 2021 22:46

byť je to samozřejmě diletantství eshopu, tak hádám, že bude rozdíl v tom, kdo balík může převzít na poště. Zatímco doporučené nejspíše vydají komukoli s lístečkem, tak do ruky musí převzít adresát, což v případě právnických osob je jednatel, nebo někdo s plnou mocí. V praxi to v době nemocí může být celkem oser.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8425
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » sob led 30, 2021 22:52

No, kdyby balik do ruky byl skutecne do ruky, tak to nebude problem, ale nejspis to na Slovensku chodi stejne, jako u nas. Nakonec, obe posty jsou pokracovatelky tradice te puvodni, socialisticke ;-)

Jinak mas nejspis pravdu, ale aspon mu mohli dat vedet. U baliku do ruky by mel byt odesilatel videt v trackingu nebo v mailu, co myslim chodi.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » ned led 31, 2021 9:05

Hafi píše:hádám, že bude rozdíl v tom, kdo balík může převzít na poště
Neni rozdil. Baoik do ruky ma prakticky stejne podminky vyzvednuti jako jakakoliv doporucena zasilka.
gloom píše:Důvodem nepřevzetí dle ZAJA prý bylo to, že jsem balík poslal jako "Balík do ruky" a měl jsem ho poslat "Doporučeně"
S prominutim se s nima neparej - dej hned podnet na COI (je to slovenska firma, ale ma ceske stranky a i poslani zpet je do CR, obchodni podminky na jeho ceskych srankach se odkazuji na cesky obc. zakonik, takze plne splnuje podjinku fungovani na ceskem trhu.
Takovy duvod odmitnuti nema zadnou oporu v nicem - viz vyse, navic Ty mas jedinou povinnost, a to jim zaslat balik na jimi urcenou adresu bez dobirky - a to balikem do ruky, teda pokud jsi tam nedal omylem dobirku misto pojisteni, coz nepredpokladam jsi splnil. Jakou cestu dopravy zvolis, je ciste na Tobe. Navic ze nesmis pouzit balik domruky nemaji nikde uvedene.

Timpadem oni porusili sve zakonne povinnosti a Ty mas plne prave se na COI obratit. Napis i Zaju takto, ze Tys vsechno z obch podminek splnil, oni neprevzali zbozi, takze ted to budes nejdrive resit u COI a pripadne pozdeji u soudu (i kdybys tam jit nechtel, tak to napis). Kdyby se Ti ozvali, ze doslo k omylu, tak se s nima muzes domluvit poslat to zase, ale v tom pripade jim pripomen, ze "na jejich naklady" bo jejich chyba a vyzadejnsi od nich alespon email,mkde potvrdi, ze Ti naklady na prepravu proplati - a priloz primo kopii podaciho listku za prvni balik.

Otazkou je, jestli ve svem stavu (jak ochcali zakon zmenou firmy) pokracuji v ochcavani zakazniku nebo se snazi fungovat normalne.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod gloom » ned led 31, 2021 13:22

Díky pánové za vyjádření, nejsem typ, co by dělal nějaký kravál nebo hned něco hlásil na ČOI. S bundou jako takovou jsem spokojen. Jen bych rád dostal peníze za tu nevyhovující. Myslel jsem si, že ZAJO je jedna ze značek, kde se nemusím bát, že se mnou nějak vyjebou. Nikdy jsem si přes eshop nekupoval oblečení, protože jsem se obával, že mi nesedne velikost a jednou udělám výjimku, objednám si raději velikosti dvě s tím, že tu nevyhovující vrátím a problém. :-D
U Zaja mám lhůtu na vrácení zboží 100dní, takže mě snad nebude stát poštovné více než mě stála ta bunda. Každopádně si s nimi ještě pár mailů vyměním, jestli mi dokážou vysvětlit, s čím konkrétně mají problém.
Na poště mě taky pěkně naštvali, protože se balík vrátil zpět a kdybych si to nezjistil dle podacího lístku, kde se bunda nachází, tak bych asi o ni přišel. Prý nemohli dohledat, kdo je odesilatelem. Přitom adresa na balíku byla čitelná.
gloom
nováček
nováček
 
Příspěvky: 11
Registrován: ned srp 26, 2012 19:40

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod gloom » pon úno 1, 2021 16:40

Tak takhle, když jsem psal na podporu mailem přímo do Zaja, tak mi bylo odepsáno:

Dobrý deň,
​môžem sa opýtať ako Ste balík poslali? Treba ho poslať obyčajne (nie do vlastných rúk).
​Ďakujem.

Prajem pekný deň
Lucia, ZAJO


A přes víkend jsem napsal ještě ZAJOvi, na facebook a tam mi bylo odepsáno:

Dobrý deň, podľa informácií od kolegyne v Prostějove bude najbezpečnejšie keď balík pošlete službou "Balík do ruky", je ale dôležité napísať do informácií pre šoféra tel. číslo +420 777 676 855, aby sa so šoférom mohla dohodnúť na vyzdvihnutí. Ďakujeme. Prajem pekný deň. Lucia, ZAJO

Snad to nepsala jedna a ta samá Lucia, každopádně mi to přijde, jako by jim někdo vracel zboží poprvé.

Takže se ještě jednou ujistím, že to mohu poslat opět jako "Balík do ruky", zaplatím znovu poštovné a budu se modlit, aby to tentokrát vyšlo. :-D
gloom
nováček
nováček
 
Příspěvky: 11
Registrován: ned srp 26, 2012 19:40

PředchozíDalší

Zpět na Prodejny

cron