Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

dobré ceny, personál, slevy...

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod pavproch » pát led 20, 2023 12:12

Já mám firemní "Zákaznickou kartu ČP" a dyž potřebuju něco poslat, tak ten dopis/balík předložím paní i s tou kartou, ona ji načte a já nemusím nic vyplňovat/psát. Jenom následně zaplatit (taky kartou, bankovní). Klik, klik, hotovo. Vesnická malá pošta.
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28279
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » pát led 20, 2023 14:23

Jo, takhle to bylo, PP to trefil, už jsem si vzpomněl. Chtěl jsem poslat balík a na stránkách české pošty jsem hledal možnost, jestli to jde už nějak elektronicky. Nalákali mě na osobní účet, že je to jednoduché, rychlé a levnější a při registraci jsem zjistil, že za kartu chtějí 50Kč a budu na ní muset čekat, takže balík bych ten den neposlal, tak jsem se na to vykašlal.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4347
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » pát led 20, 2023 15:59

@Dromedaro: tak to nevim, jde zasilku podat elektronicky i bez karty, bez registrace. Jen si musis sve udaje zadavat znovu a znovu. Navic s tou kartou i kdyz zajdes na pobocku, tak se Ti udela "automaticky" podaci listek ("automaticky" = zkopiruji se Tve udaje z karty + postacka rucne zada adresata). Myslim, ze toto je, o cem psal PP.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » pát led 20, 2023 16:43

Dromedaro píše:Díky za pobídnutí jim zkusit napsat, jestli mi to mohou aktivovat později.

:smt023 jak se rika, lina huba hole nestesti.

Dromedaro píše:Přemýšlel jsem, jestli by to nebylo lepší to premium pro mě. Stejně budu objednávat jen u nich, bo Košík nic a nebudu muset řešit cenu dopravy a časy a kvůli drobným nákupům už taky nebudu muset do obchodu.

Od toho je prave to vyzkouseni. Za 14 dnu uz budes vedet. Jestli budes nakupovat jen tam a relativne casto, tak uz doprava zdarma a 15 minutova okna za zvazeni stoji.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » pát led 20, 2023 16:44

apuka píše:Myslim, ze s Balikovnou by to teoreticky jit melo. Tam staci zajit na pobocku s kodem - jestli to dokaze eshop vytvorit pro Tebe sam, to netusim.

Mne by to ovsem zajimalo prakticky. Az budes o nejakem takovem eshopu vedet, napis. Zatim najisto vime, ze to umi Zasilkovna a PPL.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » ned led 22, 2023 7:13

Když si jdu vyzvednout zboží do Alzy v centru Brna, tak ta čekací doba je často delší. Při posledním nákupu jsem si všiml jejich upoutávky na stažení aplikace na vyzvednutí bez fronty. Tak jsem to vyzkoušel a funguje to. Kousek před obchodem jsem odklikl v aplikaci, že jsem na cestě a vyšlo to akorát. Vešel jsem do obchodu a už mi nesli zboží. Ale taky byla sobota večer a to tam moc lidí nechodí. Uvidím, jak to bude ve špičce v týdnu.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4347
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Lipon » ned led 22, 2023 11:31

i ve špičce ti to urychlí, nemusíš pro ten pořadový lístek k automatu
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4910
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » pon led 23, 2023 13:45

Jaké máte zkušenosti s gourmetkava.cz?
Objednal jsem od nich tu konvici na kávu za 4tisíce, která je dotyková. Špatně u ní reaguje tlačítko start.
Jde to obejít, ale za takové peníze bych rád, aby to bylo ve 100% stavu. Vyplnil jsem vratku na jejich stránkách, v rámci které se vytvoří případ a kde můžete komunikovat s eshopem. Psal jsem jim tam, že to vracím v rámci 14dnů a že chci jiný kus a popsal kde je problém. Oni mi napsali, že budou muset reklamaci otestovat a že to mám ještě vyzkoušet, jestli to není o zvyku, protože jinak mi reklamaci neuznají. Napsal jsem jim:

Zkoušel jsem konvici důkladně. Především tlačítko "start" špatně reaguje při uvedení do provozu ze "spánkového režimu". Při stisknutí větší i menší silou i na různá místa v jeho okolí. Konvice za takové peníze by již mohla fungovat na 100%.
A další věc je, že Vám konvici nedávám na reklamaci, ale vracím Vám ji v zákonné lhůtě 14 dní, které jsou na to, aby člověk vyzkoušel, jestli a jak funguje atd a v takovém stavu v jakém mi přišla. S konvicí si proto dělejte dále co chcete. Já chci jiný kus nebo vrácení peněz.


Co si o tom myslíte, že si to takhle převedli na reklamace a budou to řešit jako reklamaci?
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4347
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Lipon » pon led 23, 2023 14:12

tak to vypadá, že se 8a činí
jeden den objednávka, následující pracovní den expedice, následující pracovní den doručeno Českou poštou

tak uvidíme, jak to bude s vratkou
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4910
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Lipon » pon led 23, 2023 14:19

Dromedaro - špatně
Buď vracíš ve 14 denní lhůtě, pak zabalíš, pošleš zpět i bez uvedení důvodů a oni ti vrátí peníze, tečka. Vráceno by mělo být ideálně ve stejném stavu a obalu, vyhneš se případnému dohadování o snížené hodnotě.

Nebo reklamuješ vadu, to je to, co popisuješ ty, pak oni mají 30 dnů na vyřízení, a můžeš chtít dodání plně funkčního zboží; v takovém případě máš nárok na úhradu poštovného za zaslání zpět

Mícháš 2 různé věci - ujasni si, co chceš.
Buď to vrať a objednej si tutéž, pokud bude stejná reakce tlačítka, reklamuj nebo zase vrať a kup si úplně jinou
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4910
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » pon led 23, 2023 15:12

Presne, jak pise Lipon. Nemuzes neco vracet s popisem zavady. Kdyz uz pises o nejake zavade, ktera je funkcniho typu (tj. ne typu modre tlacitko vypada blbe na cervenem pozadi a pod.), tak jim nevracis "plne funkcni zbozi". Kdyz k tomu jeste pozadujes druhy kus, tak je to uz jasna reklamace, kde zacne bezet 30-tdenni lhuta na vyrizeni.

Takze priste se musis rozhodnout dopredu, jestli neco vracis nebo tomu vytykas funkcni problem, tj. reklamujes. No a u reklamace pocitej s otestovanim.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » pon led 23, 2023 16:46

To vidím jinak a nevím, co je na tom divného. Prostě jim vracím zboží v takovém stavu, v jakém mi došlo s tím, že chci výměnu. Přišlo mi to v pátek, dnes odesláno zpět. Vracím ho, protože asi nefunguje jak má, ne, že mi nevyhovuje a je to ode mě vstřícný krok, že to neprodají dál, že budou vědět, že je tam problém.
A nevím co je špatného na tom napsat tam důvod vrácení. Kdybych jim nenapsal, proč to vracím a hned u nich objednal to samé, tak mi pošlou zpátky ten stejný kus a ještě si řeknou, že sem poťapanej. Když člověk pročítá recenze , kde si lidi stěžují, že jim došel nefunkční výrobek, tak tam prodejci reagují, že mají ze zákona možnost odstoupit od smlouvy a ať jim ho zašlou zpět.

Nicméně už mi odepsali na to, co jsem zde uvedl a že prý v tom případě se jedná o vrácení zboží a ne reklamaci a změnili to mi to v tom systému na vrácení a prý aby bylo nepoužité.
Tak uvidím, jak to dopadne, čekám problémy. Každopádně chci vrátit peníze a koupím jinde, jestli bude kde, protože myslím tady měli nízkou cenu oproti jiným nebo jinde moc nebyly tyhle konvice. A tenhle obchod už je pro mě problémový a už tady kupovat nebudu. Jejich problém. Za kávu utratím dost. Myslel jsem, že když je to největší eshop, tak to bude lepší.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4347
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Tomas » pon led 23, 2023 16:51

apuka píše:Presne, jak pise Lipon. Nemuzes neco vracet s popisem zavady.

Proč ne ? Přisla ti konvice za čtyřku s nefunkčním tlačítkem. Konvici vyzkoušíš a odepíšeš, že nefunguje tlačítko a chceš jinou.

To už je jejich soutěž jak si to zařadí. Zjevná vada, část výrobku neplní svůj účel. Neřešil bych to jak si to vyřeší interně, řešil bych výsledek.

Já bych to udělal stejně a rozumný shop se k tomu musí postavit vstřícně.

A dostal jsem chuť na kávu, takže jdu na to. :D
Tomas
nadšenec
nadšenec
 
Příspěvky: 1215
Registrován: stř črc 12, 2006 20:17
Bydliště: Plzeň

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » pon led 23, 2023 20:52

Vidím to stejně jak Tomas.
Navíc se mi vysmáli, že mi neproplatí poštovné, protože je to teď vratka a ne reklamace.
Nesl jsem to na Zasilkovnu a poslal jako vratku a nepřišlo mi na mail žádné potvrzení, že to převzali... ta baba na pobočce prý, že by mi na mail mělo přijít. Tak doufám, že je nějaký problém a já teď nemám nic v ruce, že jsem to tam předal...
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4347
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Lipon » pon led 23, 2023 21:50

Protože to tak prostě je.
Každý má jiný důvod.

Vratka ve 14 dnech má za účel vrátit zboží, které ti nevyhovuje, protože sis ho nemohl prohlédnout na provozovně a kupuješ ho na dálku.
V tomhle případě ti nemusí hradit náklady na vrácení zboží. Pokud eshop vrací, tak ze své vůle.

Reklamace, neboli uplatnění práva z vadného plnění slouží k tomu, aby prodávající dodával (tedy tobě dodal) zboží bez vady. Tzn. že ten konkrétní výrobek máš v úmyslu používat, neb plní tvoje požadavky, jen není bez vady. Tady ti náklady na zaslání vadného zboží uhradit musí.

Je tedy i v tvém nejlepším zájmu zvolit, jakého cíle chceš dosáhnout.
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4910
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » pon led 23, 2023 22:56

Tak já teda nevím na co těch 14dní teda je. Když zjistím, že to zboží nefunguje, tak na to to není a ani zkoušet to teda nemůžu...
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4347
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » pon led 23, 2023 22:59

14 dni je nahrada vyzkouseni v obchode. Muzes udelat to same, co tam, a podle toho se rozhodnout, jestli zbozi chces nebo ne.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Hafi » pon led 23, 2023 23:10

V obchodě si prohlídnu třeba kus zeleniny a pokud zjistím, že je plesnivý, tak ho taky nevrátím do regálu, ale odnesu na pokladnu, ať ho úředně zrušej a zahoděj. Aspoň v menší samoobsluze. Ne, nereklamuju to.

Ale jinak má Lipon pravdu - buď reklamace, nebo vrácení. Pokud bych chtěl vrátit a nebylo mi líto poštoného, tak pro připodobnění tý plesnivý zelenině, bych jim možná zpětně napsal důvod, s tím, že ať s tím naloží jak chtějí, ale že je dost možný, že se jim to zas vrátí, když to znovu prodaj.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8425
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Lipon » úte led 24, 2023 9:45

Dromedaro: přes net nezjistíš, jak se ti ta konvice drží, jestli někde nemá blbě ostrý hrany, jak čitelná je ryska vody, jak dobře dosáhneš palcem na vypínač apod.
nebo oblečení - každý výrobce má trochu jiné velikosti, jiné střihy, barvy na monitoru nikdy úplně nesedí, nezjistíš přes monitor, jestli třeba není blbě přidělaná cedulka za krkem, co tě bude škrábat celou dobu
v těchhle případech vracíš ve 14 denní lhůtě bez uvedení důvodu

pokud se konvice špatně zapíná, protože nejde rovnoměrně zmáčknout tlačítko, je to na hranici pro 14d vratku a reklamaci - pokud to nejde (vypínač se vrací, nedrží kontakt apod.) a i z laického pohledu by jít mělo, reklamace;
pokud nejde, protože je to třeba moc velké tlačítko a ze stran z ostrého úhlu to nejde moc zmáčknout, tak asi i 14d vratka

že to lidi kolikrát vrátí ve 14d lhůtě, ačkoliv je to spíš na reklamaci je věc jiná
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4910
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » úte led 24, 2023 10:20

Tomas píše:To už je jejich soutěž jak si to zařadí.
Nevim, to je jedine Tvoje volba (a zodpovednost), jak to budes resit, je to na Tobe, ne na prodejci. Pravne jsou to dve naprosto odlisne veci, resene jinymi paragrafy a s ruznymi nasledkami.

Bych rekl, ze by prodejce mohl mit i problem, kdyby na zaklade Tveho odstoupeni od smlouvy vytvoril pro Tebe reklamaci, tj. sam od sebe by prekvalifikoval Tvoji (i pravni) volbu. (Neco jineho by bylo vyradit ten vyrobek z dalsiho prodeje prodejcem).
Stejne tak by mohl (teoreticky) mit prodejce problem i s vracenim postovneho - ne za vratku, ale za odeslani z eshopu - s vratkou zmenenou na reklamaci. To neni soucasti reklamacniho plneni. Jsou to male castky, ale kdyby nekdo chtel moc kontrolovat vydaje shopu, tak by to museli nejak zduvodnit a v pripade Tve reklamace by to jako opravneny zakonny narok neproslo.

Dalsi veci je, ze vraceni znamena odstoupeni od kupni smlouvy - z cehoz ale primo plyne, ze se smlouva od zacatku rusi. Tudiz na zaklade ceho by Ti meli poslat novy vyrobek? Bez kupni smlouvy, tj. prakticky bez pravniho zakladu. Minimalne bys prisel o jakekoliv pravo reklamace.

Nemusite psat, ja vim, ze mnoho obchodu toto "nejak" resi. Ale pravne v poradku to fakt neni a problem by mit mohl jak prodavajici, tak i kupujici.

Ale ja to jeste trochu obratim, aby bylo videt, ze to neni uplne to same. Upozornuji, je to teoreticky, ale vubec ne nemozny pripad.

Ty doma zjistis, ze nejde tlacitko, chces to vratit v ramci odstoupeni od smlouvy a k tomu jim napises, ze to tlacitko nejde. Budes se divit, kdyz se podivaji na to, cos vratil a zjisti, ze vevnitr je neco na tlacitku ulomene (napr. nejaka pruzina), cos (teoreticky) mohl zpusobit Ty tak Ti zadne penize nevrati s tim, zes to zpusobil pri zkouseni Ty?

Mozna Ti prijde blbe, ale pri obycejne vratce by bylo nejspise na Tobe dokazat, zes to nezpusobil Ty, protoze jsi vratil nefunkcni/poskozeny vyrobek. Kdybys to poslal zpet jako reklamaci, zes dostal nefunkcni vyrobek, tak by to bylo na prodejci dokazat, zes to zpusobil Ty, pokud by nechtel vyhovet reklamaci.

BTW, jen tak uplne mimochodem - uz jen uvareni ciste vody v konvici - kdyby se na to v obchode prislo - je duvodem odmitnuti zruseni kupni smlouvy. Uz to neni nepouzite zbozi.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Tomas » úte led 24, 2023 11:04

Tak je tady předpoklad, že se e-shop snaží věci prodávat a mít spokojené zákazníky. Tím na sebe vydělává (jinak by takto provozovaná činnost dle mě neměla smysl). V dobách recenzí na různých místech se tady není moc o čem bavit. Eskalovat to a přistupovat k tomu militantně právně od začátku mi připadne ale zoufalý.

"Dobrý den, omlouvám se, konvice přišla, nalil jsem vodu, ale nefunguje tlačítko, co s tím uděláme? Jistě chápete, že s takovýmto produktem za takovouhle částku prostě nemohu souhlasit."

Mě to připadne lidský a nikdy jsem se v životě nesetkal s tím, že bych něco takhle nevyřešil a skončil s něčím co nechci. Ale tak jestli se někdo začne při každý malichernosti okamžitě ohánět smlouvama a obchodním zákoníkem, OK, každýho volba. Pak se klidně můžete bavit jak blbci na dvorku o tom, jestli se má tlačítko u konvice zkoušet s vodou nebo bez. V jednom případě jí opotřebováváš, v druhým používáš v rozporu s návodem.
Tomas
nadšenec
nadšenec
 
Příspěvky: 1215
Registrován: stř črc 12, 2006 20:17
Bydliště: Plzeň

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod pavproch » úte led 24, 2023 12:16

Dromedaro píše:konvici na kávu za 4tisíce, která je dotyková. Špatně u ní reaguje tlačítko start.

pavproch píše:ukazatel (= píčovina, co to jenom prodražuje/dělá složitějším a navíc může sa posrat).

Nechcu říkat, že sem to říkal, ale já to říkal.
Imho vrátit bez udání důvodu (14 dní).
Za čtyři litry budu mít těch konvic (dle svého - bez píčovin) osum a jemi tímpádem jedno, dyž se třeba po půlroce in(g)tenzivního provozu (fprci = 15 lidí) poséře, koupím další.
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28279
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » úte led 24, 2023 13:54

A když přijdu do obchodu, že chci konvici, tam ji vyzkouším a bude blbě reagovat tlačítko, tak mi taky řeknou bohužel, nevyměníme ji, ale sepíšeme s vámi reklamaci? Fakt to nechápu. Vyzkoušel jsem zboží, nefunguje jak má, ale to zboží chci, tak jim napíšu, že vracím, řeknu proč, aby mi neposlali zpět stejnou.

Mně to přijde normální, vyzkoušel jsem konvici, blbě reaguje, tady ji máte zpět, vyměňte ji.
Ted se to zase akorát zbytečně zkomplikovalo, že to zase vzali jako vratku, teď tam samozřejmě chybí samolepka displeje, protože jak se odlepila, nalepil se na ní všechen prach z mého brlohu a nejde dát zpět. A bůhví co tam ještě najdou, jakože čekám problémy. Plus mi nedají zpět poštovné, ale čert to vem, bylo to přes jejich systém 60Kč za vratku. Teď teda nevím, jestli pošlou jinou nebo jak to bude. Místo abych si dělal dobrou kávu a hrál si, tak zase budu bůhví jak dlouho řešit komplikace skrz eshop.

Jak jsem minulý týden vracel Zippo, tak to taky bylo v 14denní lhůtě. Napsal jsem jim, že chci vyměnit, protože nechytá napoprvé. Včera mi psali, že ten kus poslali zástupci Zippa u nás a ten mi obratem pošle nový kus.

pavproch píše:Za čtyři litry budu mít těch konvic

Ta cena, jsem skřípal zubama, ale u některých věcí to tak mám, že je chci mít dle svých představ i přes přemrštěnou cenu. Asi něco, jako když si Etheric připlatí x tisíc za 30g lehčí věc.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4347
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » úte led 24, 2023 16:24

Dnes jsem vyzkoušel Premium na Rohliku. V rámci Premium mám k dispozici 4x měsíčně express dovoz do 90min. Objednal jsem středně velký nákup a dovezli do hodiny. Po odchodu kurýra mi nedošel mail, jak jsem byl spokojený. Jestli to nebylo tím, že někde něco ten kurýr zapomněl odkliknout. Byl to takový zmatený metráček s černými obroučkovými brýlemi a kudrnatými vlasy směrem do výšky. Čekal v jiném patře odkud mi volal, že už je přede dveřmi, pak moc neuměl s tím systémem nebo co tam klikal a pak místo dolů odcházel nahoru... chtěl jsem mu dát plné hodnocení, protože mi ho bylo líto.

V zachraň jídlo jsem udělal dobrý kup. Grilovací klobásky 300G za 30Kč. Spotřeba za dva dny. Dám do mrazáku a sním postupně. Koupil jsem tři balení a štve mě, že jsem měl vzít víc :-)

Jo a Mike, dáváš dýška kurýrům? Nejde mi o výšku dýška, ale jestli dáváš. Já dávám symbolickou dvacku , aby se neřeklo. Ale celkově je mi to z principu proti srsti. Ne, že bych chtěl škudlit, ale vadí mi, že se s tím v některých profesích počítá a zaměstnavatelé nasadí minimálku a zbytek ať jeho zaměstnancům doplatí zákazníci. Jde mi o princip.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4347
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » úte led 24, 2023 16:35

Dromedaro píše:chtěl jsem mu dát plné hodnocení, protože mi ho bylo líto.

:D to neni uplne vychovne.

Dromedaro píše:Jo a Mike, dáváš dýška kurýrům? Nejde mi o výšku dýška, ale jestli dáváš. Já dávám symbolickou dvacku , aby se neřeklo. Ale celkově je mi to z principu proti srsti. Ne, že bych chtěl škudlit, ale vadí mi, že se s tím v některých profesích počítá a zaměstnavatelé nasadí minimálku a zbytek ať jeho zaměstnancům doplatí zákazníci. Jde mi o princip.

Nedavam. Platim kartou predem. Sice je (aspon na Kosiku) polozka spropitne kuryrovi, ale to bych musel dat predem, coz nedava smysl, jelikoz spropitne je oceneni dobre sluzby a ja jeste nevim, jaka byla. A taky k tomu nevidim duvod, dodani je soucasti sluzby a stejne jako nedavam spropitne kuryrum zasilkovych sluzeb ani postacce, tak ani tady. Teda, kdyby mi postacka jednou v zivote dorucila balik, tak bych ji v soku mozna i spropitne dal :twisted:
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » úte led 24, 2023 17:07

mike píše::D to neni uplne vychovne.

Pravda :-)

Tak už jim taky nebudu dávat dýško. Mám na to stejný pohled jako ty, ale bylo mi to blbý, protože mám pocit, že se to očekává. Já platím také kartou a dávám to dýško i přes něj, což máš vlastně pravdu, že ještě nevím, jestli mě ten kurýr nenaštve.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4347
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Etheric » úte led 24, 2023 20:55

U nás dávám dýško borcovi z GLS. Když nejsu doma, doveze mi balík kde se domluvíme, jednou mě i svezl domů.. Už jezdí fakt dlouho, obdivuju, já bych na to nervy neměl. Ještě tu jezdil fajn týpek od PPL, ale ten už tam dávno nedělá a od tý doby jezdí furt někdo jinej, jako u ostatních dopravců, pokaždý někdo jinej. Dýško dostane jen ten, kdo udělá něco navíc, ten si ho zaslouží, jinak nikomu nic.
Pravda vítězí!
No jo, ale čí?!
Uživatelský avatar
Etheric
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 8083
Registrován: úte říj 23, 2018 6:53

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » úte led 24, 2023 21:39

Etheric píše:Dýško dostane jen ten, kdo udělá něco navíc, ten si ho zaslouží

Spravne. Za mne navic tam, kde je to tradice tj. v restauracich. A sve holicce. U kuryra, ktery mi polozi nakup do predsine, odejde a uz ho nejspis nikdy nepotkam, nevidim duvod, tohle je soucast sluzby.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Lipon » úte led 24, 2023 22:09

Dromedaro ref konvice - ale ty popisuješ spíš reklamaci vady, než vrácení ve 14d lhůtě
vzali to, tak jak jsi to chtěl, nesvaluj to na ně - řekl jsi jim, že vracíš ve 14d lhůtě, takže si hradíš náklady
pokud jim řekneš, že vracíš a chceš jinou, je jejich věcí, jestli ti pošlou jinou - formálně vzato jsi odstoupil od kupní smlouvy, měli by ti vrátit peníze a ty jim zboží, místo toho jsi uzavřel novou objednávku na stejné zboží a oni ti ho dodají, započtou kupní cenu proti tomu, co ti mají vrátit a případně pokrátí za opotřebení zboží

dtto zippo - uplatnil jsi právo z vadného plnění (=reklamoval vadu), požadoval výměnu za jiné, funkční, zboží
prodejce ti vyhověl, můžeš tomu třikrát dokola říkat vrácení ve 14 denní lhůtě, ale pořád je to obsahově reklamace
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4910
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » úte led 24, 2023 22:11

V restauraci je to sice tradice, ale dává to stejnou logiku jako u kurýra.
Něco jiného je vesnická hospoda, kam člověk chodí často a víceméně jsou tam parta, že se znají.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4347
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

PředchozíDalší

Zpět na Prodejny

cron