Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

dobré ceny, personál, slevy...

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Etheric » pát bře 24, 2023 14:26

V Sanasportu zřejmě nepochopili, co jsem chtěl říct... Že považuju za vychcanost nechat si nadstandartně platit za něco, co už je v dnešní době standart..
Screenshot_20230324_142022_com.android.chrome.jpg

Ano, dostal jsem, za co jsem zaplatil, ale platil jsem za něco, co je u jiných prodejců samozřejmostí a zcela zdarma. Jaká škoda, že se tam nedá odpovědět na tu jejich reakci :twisted:
Edit: měl jsem ještě jeden nákup, takže...
Screenshot_20230324_144126_com.android.chrome.jpg
Pravda vítězí!
No jo, ale čí?!
Uživatelský avatar
Etheric
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 8034
Registrován: úte říj 23, 2018 6:53

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » stř bře 29, 2023 10:08

Rockpoint si umi vybraqt cas na aktualizaci sveho systemu... :twisted:

Jsem zaplatil kosik pres online prevod, vracelo se to zpet na stranky RP - a hup, vyskocilo jen, ze jsem byl odhlaseny ze sveho bankovnictvi a hotovo. Tak jsem si ve vedlejsim okne chtel otevrit stranky RP a zkontrolovat, jak to dopadlo - a vyskocilo neco ve smyslu "System se aktualizuje, nase stranky nekdy potrebuji aktualizaci". Ve stredu v cca 10:35 hod ](*,) ](*,) ](*,)

Je to pro mne jako bonus, bo jsem ted dva dny resil reklamaci bot Hoka od manzelky. Kupovalo se to v case, kdy taky nekde uprostred si zmenili svuj system, tak mi to poslalu uctenku za platbu, ale ne fakturu, tu nedalo ani do prehledu mych objednavek k teto objednavce, asi hodinu po dodani baliku PPL-kem mi prisel mail, ze je balik pripraven k osobnimu prevzeti na prodejne (kdyz jsem objednaval s PPL). Tresnicka byla, ze jedna velikost ze dvou objednanych se vratila, ale ani po dvou tydnech neprisly penize, tak jsem napsal a - stejne jako zmatky s maily o dodani - vymlouvali se na nasazeny novy system.
Tak jsem ted musel sehnat dodatecne fakturu, bo jsem nemel zadny doklad. No a den na to toto. :twisted:

No a ted nejspise importuji databazi ze stareho systemu. Nejdrive neznal system meho uzivatele a ted mam prazdny seznam objednavek. ](*,) ](*,)

Sakra, tak velka spolecnost nedokaze sve stranky aktualizovat nekdy v noci, kdy je tam nejmensi provoz?
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » čtv bře 30, 2023 10:39

Tak jsem se jeste zeptal, jestli v novem systemu budou stare objednavky (bo si faktury neodkladam, kdyz byly tam). Odpoved by pobavila, kdyby nebyla smutna:
Kód: Vybrat vše
aktuálně nejsou dřívější objednávky v novém rezervačním systému pro zákazníky viditelné. V tuto chvíli nelze říci, zda se migrace podaří nebo ne (nemáme z IT oddělení zprávy).

...a k tomu mi poslali vsechny emaily s objednavkami (obsahujici faktury) a dobropisy za vraceni od r. 2021, samozrejme kazda objednavka v samostatnem mailu...

Tak pokud nekdo z Vas u Rockpointu - podobne jako ja - pouzival pro pripadne reklamace fakturu ulozenou ve svem uctu Zona, tak si to hlidejte, jestli se jim migrace povede... Pokud ne, tak si zazadejte u nich ty faktury, jinak nebudete mit v rukou doklad.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » čtv bře 30, 2023 10:57

U rockpointu mě zarazilo, když jsem pár měsíců zpět koukal do jejich eshopu, že tam mají celkem standartně dodací lhůtu zboží na kamennou prodejnu třeba 10dní...
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4258
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » čtv bře 30, 2023 12:43

Jakou dodaci lhutu na kamennou prodejnu??? Na eshopu (alespon v minulosti) jsi si mohl objednat zbozi s dodanim na konkretni prodejnu pouze pokud na te prodejne toto meli, ne? (Edit: koukam, ze oficialne uz to jde :-k )

Ty jejich dodaci lhuty jsou hodne nadsazene. Napisou 7-10 dnu, ale mas to u sebe nekdy (vyjimecne) uz i dalsi pracovni den, normalne ale za 2-3 prac dny, ne 7-10. Jak jsem vysledoval, tak prvni den se prijme ojednavka a udela se vyber, ktera prodejna to expeduje, ta expeduje dlasi nebo jeste dalsi den.
Pri prenosu mezi prodejnami se u nich bezne neposila primo z prodejny na prodejnu, ale z prodejny na ustredi a odtud na prodejny, tj. se delaji dva nezavisle prevozy, proto to trva dele.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Quido » čtv bře 30, 2023 13:03

to same dela dekac - tedy aspon delal...
Nikdy neříkej, že něco nejde. Vždycky se najde nějakej blbec, který neví, že to nejde, a udělá to...
Uživatelský avatar
Quido
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3766
Registrován: čtv říj 10, 2013 10:46
Bydliště: tož bývam totkaj pod kotárami a čučím na Lysů...

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » pát bře 31, 2023 9:33

Co si myslíte o tom, když eshop v dnešní době není na heurece, kde by se dal hodnotit. Našel jsem konečně eshop, kde slibují psí známky s laserovým rytím a černou nesmazatelnou patinou. Ale nemám možnost ověřit serioznost na heurece. Na mě to už působí podezřele, když to nějaký eshop nemá.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4258
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Etheric » pát bře 31, 2023 10:16

Dá se zjistit i jinde. A věc za pár set bych risknul..
Některý shopy zas nejsou na FB atd, to mi v dnešní době přijde ještě víc "zvláštní"....
Pravda vítězí!
No jo, ale čí?!
Uživatelský avatar
Etheric
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 8034
Registrován: úte říj 23, 2018 6:53

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » pát bře 31, 2023 10:22

Tak na FB se na eshopy nedívám, to mě ani nenapadlo.

Nejde o hodnotu toho výrobku, ale to martyrium kolem, když je něco blbě.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4258
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » pát bře 31, 2023 10:32

Tak jim zkus napsat maila (pokud maji kontakt), zeptej se, jakou na to davaji zaruku (nemyslim casovou, ale jestli ruci za podobne pripady jako jsi mel). Zpusob odpovedi (i zadna) neco napovi.

Pripadne zkus zkontrolovat na COI, nekde tam maji seznam problematickych eshopu.

Ja jsem narazil na vicero eshopu, ktere mi Heureka nenasla. Proc, netusim, ale nektere rozhodne nebyly uplne male a nezname.
Jo, pred nejakou dobou byla "diskuze v eteru", nektere eshopy (co jsem si tehdy vsiml a kter jsem znal, byly spolehlive) nechteli spolupracovat s Heurekou, protoze ta pouzivala ne uplne fer metody a poradi zobrazovani, atd. Takze je mozne, ze stale jsou takove. V tom pripade by to bylo spise plus.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » pát bře 31, 2023 11:54

No už jsem jim zkoušel psát včera na chat okolo 14hod, kde mají uvedeno, že odpoví hned. Po 15minutách čekání mi přišla automatická odpověď, že všichni operátoři jsou vytíženi, tak jim mám napsat na mail pokud nemohu dál čekat. Moc důvěry to ve mně nevzbudilo. U těch známek mají uvedeno, že je to laserem, gravírování černé, odolné proti oděru a vydrží po celou dobu životnosti známky. To měli uvedeno ale i před tím. Nejlepší známky na trhu s nejdelší životností a zárukou kvalitního rytí...
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4258
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » pát bře 31, 2023 12:20

Netusim, kde bydlis, ale nebylo by nejjednodussi najit nekde pobliz firmu, ktera graviruje, at uz laserem nebo ryje do kovu a nechat si u nich udelat psi znamku podle prime domluvy? To bys mohl jednak nejspise i omrknout vysledek jejich prace, asi bys nasel i nejake osobni reference (mozna ne na psi znamky ale i mezi pejskari by se nekdo nasel). Nejake problemy se tam resi taky primeji.

Vlastne kdyz chodis se psem nekam a narazis na nejakeho jineho psa se znamkou co se Ti pozdava, muzes se majitele primo zeptat, kde si to nechal udelat.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » stř dub 5, 2023 18:47

Apuka: Ano, teď nějakou takovou hledám, že by to asi byla lepší možnost. Jestli se teda s nějakou zakázkou na jednu psí známku budou chtít drbat.

Jak byste se vy, třeba jako majitelé eshopu, stavěli k balení svých zásilek směrem k zákazníkovi? Balili byste zboží do toho, co dům dá nebo používali standardní krabice na zásilky? Ptám se proto, že mi poslední dobou občas chodí zboží zabalené v krabicích od jaru, krmeních pro zvířata nebo různých domácích spotřebičů. Kolikrát to zboží, které původně bylo v krabicích, ani eshop nenabízí. Jako chápu, že je to asi ekologičtější ( a pro eshop levnější ), ale podle mě to nepůsobí dobře a nedělá to dobrý dojem. Aspoň na mě teda. Jako jo, je to jedno, ale... mám raději, když to přijde v nových krabicích, které akorát sednou na obsah zboží a je to úhledně zabalené. Co se týče ekologičnosti, tak stejně ty nové krabice skladuji včetně bublinkových folií a pak je dál používám pro skladování věcí nebo v nich posílám dál zboží, když něco prodávám na bazaru.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4258
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » čtv dub 6, 2023 8:16

Neboj, takove firmy delaji zakazky podobneho typu. "Jmenovky" na dvere, psi znamky, neco nekomu do neceho napsat, atd.

Ad ty krabice: Pred nekolika dny jsem si vsiml u Alzy, jak tam pisou neco ve smyslu, ze se chovaji ekologicky, takze se Ti muze stat, ze dostanes zbozi uplne bez obalu (napr. do Alzaboxu) nebo neoriginalnim obalu, aby planetu nezatezovali obaly.
Jinak duvod je jasny - ty rozumne pevne krabice a dalsi vypln stoji docela dost (samozrejme vztazeno jen k cene prepravy), zakaznici vyuzivaji (a chteji) co nejlevnejsi prepravu, nejlepe zdarma. Na nejake "balne" k doprave muzes hned zapomenout. Hlavne u zasilek mensi hodnoty se to docela hodne ukroji z marze. No a Ty, jako spravny zakaznik hledas nejlepvnejsi eshop vcetne dopravy, ale kdyz mas platit veskerou praci, rizika, bezne vydaje z nejakych 5-10%, tak musis mit sakra slusny obrat, abys z te marze mohl jeste odecist dalsi jednotky procent. Takze se setri, kde da. A nekteri toto cele dokazou obratit jako svoje plus, jako Alza :-).
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Lipon » čtv dub 6, 2023 12:21

už to nedávají ani do bublinkových obálek nebo igelitových obálek, v boxu to leží v tom obalu, do jakého to dal výrobce
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4883
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » čtv dub 6, 2023 21:02

Tak bylo jasný, že nejen eshopy začnou své šetření maskovat ekologií.

Už mi taky přišla od jednoho eshopu přes PPL zásilka, která nebyla nijak zabalená. Jen originální krabice. Přišlo mi to divný, protože jsem zboží vrátil a nevím, jak to pak dělají, když už je ta originální krabice polepená, popsaná štítky dopravce. A obouchaná. To už pak musí prodávat jako použité, ikdyž nebylo. Kdyby to měli normálně zabalené, tak to furt vypadá jak nové.

Na mě to dělá celkově lepší dojem z eshopu, když si dají práci s balením a chodí to hezky zabalené. Ja už nevybírám jen podle ceny, ale i podle serioznosti eshopu. Když ten rozdíl není extra velký, tak si raději připlatím,když vím, že ten eshop nedělá problémy. A mám zkušenost, že ty menší eshopy si na tom balení právě dávají záležet více než ty velké.

Nedávno mi přišlo tak hezky zabalené zboží, že jsem si to musel i vyfotit. Bylo to ještě v neprůhledné folii a uvnitř té krabice bylo zboží v originálním obalu.

dromedaro.jpg
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4258
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » pát dub 7, 2023 4:54

Zrovna se i toto zmiňuje v tomto delším článku. Souhlasím, že když si na tom dají záležet, může se i z obyčejného balíku, namísto banálního rozbalení, udělat zážitek.

"....O unikátní zážitek při rozbalování se pak stará také česká firma Vouch, která zasílá každý svůj produkt v naprosto prémiovém balení..."

E-shopy si musí zákazníky hýčkat. Rychlost a spokojenost je pro ně prim
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4258
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod pavproch » pát dub 7, 2023 10:39

Tosem teda zvjedaff - esli to přijde nebo ne. Kutil domácí neska při domácách pracech zjistil, že potřebuje jednu blbost za necelých 150 kaček, našel ji na heurece, objednal, odkliknul = "sorry, něco se nepovedlo" (platba měla být kartou, k ní sem se nedostal) a ... asi za pět minut mi z heureky přistál mail s potvrzením objednávky a o (neprovedené) platbě ani slovo. To sem teda zvjedaf.
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28133
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)
User is Online!

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » stř dub 12, 2023 10:24

Rano jsem si neco objednaval a zvolil jsem online platbu pres GoPay. Mnohokrat pouzita sluzba, funguje dobre. Ted to taky spustilo bankovnictvi banky (spravna stranka), zadal jsem sve udaje - a nic. Normalne se po prihlaseni hned spusti vytvorena platba, ja to jen odsouhlasim a je to. Ted jsem musel zadat rucne platbu podle udaju v informacnim mailu GoPay. Po navratu do eshopu jen, ze se objednavka zpracuvava a ceka se na zaplaceni. Coz uz bylo davno. Po nejake kratke dobe prisla notifikace z me banky o zaplaceni, spustil sjem si z GoPay infomailu overeni, jestli platba dosla - ne. Jeste po dvou hodinach od odeslani platby z banky mi to hlasilo ze platba nezaplacena.
Nastesti, napsal jsem do eshopu, oni to potom asi rucne zkontrolovali a zbozi je uz na ceste.

Ale to chovani GoPay me docela prekvapuje. Jen pro jistotu - opravdu jsem si vybral online platbu pres branu GoPay, ne platbu prevodem.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » stř dub 12, 2023 10:31

Já přes GoPay platil včera a žadný problém nebyl.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4258
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod pavproch » čtv dub 13, 2023 15:24

To sem zvjedaff - před pár dny mi v mailu přistálo oznámení od zeleného čtverečku, že už zase mám Everest = 1000 Káčé slevy, s kódem toho slevového kuponu. Junior si cosyk plánuje u nich koupit, tak mě o ten kód požádal, sem mu ho přeposlal a až potom mi došlo, že nevím, esli je takle jednoduše přenositelný - až/jestli se junior ozve s výsledkem, taxem písnu (sem leniv študovat podmínky Everestu).
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28133
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)
User is Online!

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » pát dub 14, 2023 12:49

Tento tyden uz druhykrat doruceni Zasilkovny s ponekud divnym sledovanim zasilek. Cca:

Den1 - 10:28:10 Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě.
Den2 - 11:07:25 Příjem zásilky na podacím místě ... /** toto chapu, proste eshop to odevzdal az druhy den
Den2 - 14:51:22 Příjem zásilky na expedičním depu ...
Den3 - 13:22:10 Zásilka připravena na cílovém výdejním místě Ostrava, ...


Divne mi prijdou posledni dva radky. Nic mezitim, vubec neohlaseny zacatek prepravy do OV ani prijeti na expedicni depo v OV. Jen ten posledni radek, minutu po potvrzeni prijeti na vydejnem miste. Rekl bych, ze predtim obe tyto hlasky tam byvaly.

Ta prvni zasilka byla na tom jeste hur, protoze na expedicnim depu byla ve (velikonocni) ctvrtek rano, ale do OV prisla az ve stredu popoledne. Jinymi slovy pres svatky jakoby nefungovala preprava mezi depy ani v noci na svatek ani v noci ze svatku a balik tam trcel dva pracovne dny
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » stř dub 26, 2023 12:31

Díval jsem se na výpis z účtu a tam jsem zjistil, že mi Rohlík nevrátil 200Kč za to, že jsem zrušil Premium ve zkušební době. Měli napsáno, že pokud člověk zruší službu do 30dnů, bude mu částka vrácena. Psal jsem jim a odpověděli mi, že peníze se automaticky nevrací a je nutné si o to zažádat sám, že se ozvu. To už tam ale napsáno pro jistotu neměli. Mohu se jen domnívat proč tomu tak je. Nicméně tedy moji žádost zpracovali a peníze na kartu vrátili.

Už dříve mě napadlo, jak to tam s těmi reklamacemi v rohlíku funguje, jak často jsou ochotni to uznávat. A shodou okolností jsem jel autobusem, kde se nějaký chlap s ženskou o Rohlíku bavili. Ta ženská říkala, že o možnost automatické reklamace na Rohlíku přišla, protože při každém nákupu vždy něco reklamovala. Protože ona sama si ve svém podniku hlídá kvalitu, tak u Rohlíku reklamovala třeba lehce narušený obal (propíchnutý), jednu nahnilou malinu z celého balení atd. No a pak ji Rohlík sebral možnost automatické reklamace a pak už musela reklamovat tak, že musela kontaktovat zákaznickou linku a vše řešit individuálně. Tak si prý založila nový účet a teď už raději nereklamuje.

Její kamarádka prý pracovala v Rohlíku a odešla odsud, protože ti lidé tam žijí pro Rohlík, což se jí moc nechtělo, udělat si z práce v Rohlíku smysl života. To jsem tak nějak tipoval, že tam bude takové prostředí. O kurýrech jsem slyšel, že si tam u Rohlíku vydělají tak 50-60 tisíc. Tahle ženská říkala, že podle té její kamarádky si prý vydělají 60-80tisíc. Jestli je to tak, tak to mají opravdu nadstandartní příjmy. Otázka je, kolik toho musí na takový plat najezdit.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4258
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » stř dub 26, 2023 15:08

Dromedaro píše:Ta ženská říkala, že o možnost automatické reklamace na Rohlíku přišla, protože při každém nákupu vždy něco reklamovala. Protože ona sama si ve svém podniku hlídá kvalitu, tak u Rohlíku reklamovala třeba lehce narušený obal (propíchnutý), jednu nahnilou malinu z celého balení atd. No a pak ji Rohlík sebral možnost automatické reklamace a pak už musela reklamovat tak, že musela kontaktovat zákaznickou linku a vše řešit individuálně.

Presne tak bych to i cekal. Musi tam mit nastavenou nejakou hranici proti lidem, kteri to zacnou zneuzivat. Takovi se vzdycky najdou, ale standardne je to nastaveno na normalniho zakaznika, ktery reklamuje obcas, kdyz k tomu ma dobry duvod. Coz je skvele. Ono i pres tu zakaznickou linku je to porad lepsi, nez bezny superhyper, protoze tam kdyz doma zjistis, ze je neco spatne, tak si akorat zanadavas a vyhodis to, zpatky tam nepujdes.

Zrovna mi prijel Kosik, jeden jogurt ma diru v obalu, ten vyreklamuju, protoze ho vyhodim. Jednu nahnilou malinu bych nereklamoval. Ono to chce trochu soudnosti.

Dromedaro píše:Její kamarádka prý pracovala v Rohlíku a odešla odsud, protože ti lidé tam žijí pro Rohlík, což se jí moc nechtělo, udělat si z práce v Rohlíku smysl života.

Tak to v mladych expandujicich firmach byva. Neni to pro kazdeho, ale v mladi to muze byt fajn. Zazil jsem. Ted uz to tak nemam, holt jsem zestarnul :?
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49285
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
User is Online!

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Hafi » stř dub 26, 2023 16:57

tam je blbý, že nejde u reklamací žádat jen částečný plnění - když jsou třeba rozbitý 2 vejce z 10.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8414
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » stř dub 26, 2023 17:11

U vajec asi ne, ale kdyz mam 6 piv a privezou 5, tak jo. Nebo kdyz mam dva jogurty a jeden je deravy. Coz jsem prave udelal.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49285
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
User is Online!

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod apuka » stř dub 26, 2023 18:16

mike píše:Musi tam mit nastavenou nejakou hranici proti lidem, kteri to zacnou zneuzivat. Takovi se vzdycky najdou, ale standardne je to nastaveno na normalniho zakaznika, ktery reklamuje obcas, kdyz k tomu ma dobry duvod. ...
Jednu nahnilou malinu bych nereklamoval. Ono to chce trochu soudnosti.
Ja Ti teda nevim, jake baleni malin se tam prodava, ja bezne vidim 100 nebo 125g. Pokud jsou to velke maliny, tak je jich tam mozna do dvaceti (nepocital jsem, kupuji to jen vyjimecne), tak uz ta jedna malina je 5%. Pokud se to prodava jako prvni jakost, nesmi v tom byt zadna nahnila malina (mam dojem, ze je na to i nejaka norma).
Navic kdyz si to nekoupis na okamzitou spotrebu, ale chces z toho neco udelat na druhy den odpoledne, tak z te jedne nahnile maliny muze byt dalsi den nekolik. Takze to vubec neni prehnane - v obchode bys fyzicky asi taky nevzal misku s nahnilou malinou. Takze ja si myslim, ze zrovna toto je docela dobry duvod na reklamaci - bo vystupni kontrola propustila neco, co asi nemela.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Dromedaro » stř dub 26, 2023 19:20

Napsal jsem to špatně. Říkala nahnědlá malina. Tím propíchlým obalem myslela folii na plastové misce od zeleniny. Mluvila i o zmáčklé plechovce od pití, kterou reklamovala.
Spíš mě překvapilo, že jí prošlo nové založení účtu. Když je to vázané na stejné jméno i adresu. Ledaže to systém rozpoznává jen podle čísla telefonu a emailu a tak si to pořídila nové jen na ten Rohlík. Nedělá si to lehké :)

mike píše:Tak to v mladych expandujicich firmach byva. Neni to pro kazdeho, ale v mladi to muze byt fajn. Zazil jsem. Ted uz to tak nemam, holt jsem zestarnul :?

Tyhle kolektivy jsou zlo. Jak nejdeš s nimi, berou to, že jdeš proti nim. Až tě nepotřebují, tak tě odkopnou a neznají. Takové kolikrát falešné kamarádství a vztahy.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4258
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod mike » čtv dub 27, 2023 1:40

Dromedaro píše:Mluvila i o zmáčklé plechovce od pití, kterou reklamovala.

Diky za upresneni. Ano, to je ten nedostatek soudnosti.

Dromedaro píše:Tyhle kolektivy jsou zlo. Jak nejdeš s nimi, berou to, že jdeš proti nim. Až tě nepotřebují, tak tě odkopnou a neznají. Takové kolikrát falešné kamarádství a vztahy.

Moje zkusenost je uplne jina. Lidi, kteri z firmy odesli jinam, byli jeste dlouha leta zvani na firemni akce a chodili na ne. Jeste roky pote, co firma skoncila, protoze ji sezrala korporace, usporadal puvodni majitel firmy party po myslim 20 letech u sebe na zahrade a pozval vsechny, co ve firme kdy byli. Vetsina prisla a bylo to fajn.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49285
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
User is Online!

Re: Pokec o e-shopech: Poštovné zdarma/platby kartou atd.

Příspěvekod Lipon » čtv dub 27, 2023 7:59

tak jak to Dromedaro zobecňuje, to nejde jednoduše říct

máš velkou firmu hodně vertikálně členitou, s různě vzdělanými lidmi a různým přístupem k práci

pak máš menší firmu, kde máš třeba 2, postupem času možná 3 vertikální stupně, lidi jsou na podobné úrovni vzdělanosti a žene je stejný cíl, to pak máš spíš dobrou partu lidí, kteří když je to potřeba, tak klidně makaj do rána a nepočítaj si každou minutu přesčasu, protože si navzájem maximálně důvěřují
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4883
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

PředchozíDalší

Zpět na Prodejny