Stránka 87 z 105

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: stř srp 14, 2019 21:39
od sobb
Používám univerzální - řeč těla a gesta rukou :wink:
Ale ten chlapík to má vymakanější. By mě zajímalo, jestli tam má i nadávky :mrgreen:

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: pon srp 19, 2019 19:24
od paldo
Aké zimné pneumatiky jazdia užívatelia Outdoorfora na svojich autách? :wink:

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: úte srp 20, 2019 7:47
od pavproch
Pirelli Snowcontrol (Fiat Panda), Pirelli SottoZero III.gen (3er), 3/4 má na Leguanu (nejsem si 100% jistý) nějaké zimní Nokiany

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: úte srp 20, 2019 8:39
od Lipon
Pirelli Sottozero 2 a 3

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: ned srp 25, 2019 17:34
od pavproch

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: ned srp 25, 2019 20:38
od mike
Akorat se pak hromadi v dole hornici ;-)

Mam pocit, ze u nas je nekde lanovka bez pohonu na podobnem principu. Svazi tusim vapenec tezeny nekde na kopci.

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: pon srp 26, 2019 18:35
od mike
Uz je to tady, prvni vlastovka. Dokud lidé budou vlastnit auta, nemůžeme být podle britských poslanců uhlíkově neutrální.

A ne, nemam z toho radost. Tihle magori nakonec dojdou k tomu, ze uhlikove neutralni nejsou lidi a z toho logicky plyne co?

pokec o autech

PříspěvekNapsal: pon srp 26, 2019 19:06
od Michal82
Ježíš to sou kraviny a lodě, letadla a elektrárny a td nikdo neřeší....

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: pát zář 6, 2019 13:55
od pavproch
brambor1 už je v áčkách

R.I.P.

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: pát zář 6, 2019 18:34
od paldo
To je ten s tým kazovým motorom?

pokec o autech

PříspěvekNapsal: pát zář 6, 2019 19:52
od Michal82
Paldo u 1 jsou problémové všechny motory krom šestiválce 3l.
Taky je 130 jediný model který si drží trochu cenu.
Platí to i pro 3 a 5 jelikož tam jsou také tyto motory.

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: sob zář 7, 2019 12:28
od pavproch
Michal zase plete jappka s grušama.

@paldo: brambor1 = kombík s atmo 6-hrnkem typ N53 (přímovstřik), kterého sem měl od novoty 2011 a u kterého sem 2018 (při stavu tacho cca 250tis km) nechal udělat GO (výměna motoru a celého drivetrainu za nový, z autorizáku). A ten vyměněný motor N53B30 vydržel následně 9tis km a umřel na totální opotřebení, taxem dostal další motor, ten vydržel 8tis km a umřel stejným způsobem, taxem dostal třetí motor a ten už po 2tis km vykazoval zase známky opotřebení. Proto šel (preventivně) do áček. A místo něj sem pořídil brambora2 (sedan s méně problematickým motorem N52).

pokec o autech

PříspěvekNapsal: sob zář 7, 2019 14:55
od Michal82
Když někdo napíše brambor1 tak se mi automaticky vybaví 1 řada.
Takže 3 nebo 5 a šestihrnek bejval dobrej - trochu nechápu co ti patlalové dělali že to umíralo po pár km.
Na N52 měl kamoš 380 jen s repasi vanosu.
Na M50 a S50 sem dal dohromady 200 bez zásahu - M50 měla taky ke konci přes 300.

Dnešní produkci bych si nekoupil, z jedněch nejlepších motoru jsou dnes největší kajdy....

pokec o autech

PříspěvekNapsal: sob zář 7, 2019 14:59
od Michal82
Dobře.... hned po koncernu VW.

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: sob zář 7, 2019 15:35
od pavproch
Samozřejmě mi to neřekli, ale něco jsem si z náznaků vydedukoval.

1. Protože N53 už se (aktuálně) nedává do žádného BMW, tak i když je deklarují jako nové, tak motory, které autorizák prodává, nejsou 100% nové - je to repasovaný blok a v něm vše nové.

2. Ten repas se jim nepovedl, teda lépe řečeno součástí repasu je i výbrus válců a po něm Nikasil, což je odleptání Mg ze struktury povrchu válců (Si-Mg slitina, ze které je blok), aby na povrchu válců (po kterém kloužou písty) zbyl jen (tvrdý) Si. A to leptání zdupali a proto tam zůstal (měkký) Mg, ten se při pohybu pístu na něj maže a zadírá.

3. A protože to asi BMW ví, tak mi ty motory bez řečí a bez požadavku na peníze měnili + mezi řečí mi přiznali, že takto zadřených "nových" N53 je mnohem víc, než jen ty dva(tři) moje.

No, a to celé je navíc ještě komplikováno tím, že N53 je přímovstřik, čili vrstvené spalování = mnohem vyšší teploty.

Takže asi tak.

pokec o autech

PříspěvekNapsal: sob zář 7, 2019 16:49
od Michal82
Hm jako chápu ze to zbabraj jednou ale takhle víckrát jak si psal to musí byt babráci.

Osobně jsem zvědavej jak si povede nová Supra když je vystavěná na technice od BMW.... myslím že Toyota klesne v žebříčku spolehlivosti.

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: sob zář 7, 2019 21:01
od paldo
@pp: zaujímavé
Keď to takto čítam, celkom zaujímavé by bolo vedieť koľko kilometrov by ten pôvodný motor ešte urobil. Asi by to bolo viac ako tých 19tis km, ktoré si dal s 3 novými motormi.....

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: ned zář 8, 2019 11:31
od pavproch
Ten původní (z výroby) začal okolo 245tis km umírat, posledních pět tis km sem tam lil už jen hustý woilej 10w-60 a i tak ho žral po litrech a každou cvíli padal do nouzáku, Když ten N53 šel v 250tis ven z auta, tak byla rozborka a kromě totálního potřebení pístů / kroužků a válců byly i dvě z pěti ojničních ložisek protočené/semleté. Takže na 100% by už nedal ani pár stovek km....

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: ned zář 8, 2019 11:59
od paldo
Odvolávam čo som napísal.... zaujímavé...
Priznám sa, o autách BMW toho moc naštudované nemám ale moja predstava je (bola?) taká, že 6 valcový motor (aj keď benzín), by mal byť stavaný na viac ako 250tis km.
Zlatý 1HZ od Toyoty.....

pokec o autech

PříspěvekNapsal: ned zář 8, 2019 14:02
od Michal82
Paldo ty starý 6 válce jako sem měl já dělali úplně v klidu 500 tisíc.
Tu N53 měl kámoš a jak sem psal 380 v klidu.

Že šlo BMW po roce cca 2006 dolu s kvalitou a klesá nadále a prdí na to kvůli čemu lidi tyhle auta kupovali ví dnes taky každý.

Jo Toyota.... jsem opravdu zvědav co ta Supra bude dělat po 5 letech když je to jen BMW s jinou kastlí.
I když a to se Toyotě musí nechat podvozek je prý nebe a dudy od Z4 která si na sportovní auto opět jen hraje.

Asi nikdo kdo jel MX5 30th Anniversary....?

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: ned zář 8, 2019 16:35
od pavproch
Já ale těch 245tis km najezdil systémem zahřát => redline. Furt. Takže považuju 1/4mega za dobrou výdrž.

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: ned zář 8, 2019 17:10
od paldo
:lol:

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: čtv zář 12, 2019 13:15
od pavproch
Sem si neska vzal v práci dofču, ráno stal brzo a po snídani a kafi se 4,5 hodiny věnoval větru ve vlasech - přes kopce hluboko do SK vnitrozemí a zpět. Přenádherných 320 outdoorových (ref vítr ve vlasech) kilometrů a ani sem se přitem nezpotil.... :mrgreen:

Bez provozu, slušný asfalt, bez (mých i cizích) řidičských kiksů i bez PaChu. Fajne. Ale v neděli brzo ráno (kdy je fšude mrtvolně klid) by to bylo ešče lepčí, dávám si do paměti jako námět na repete (i dyž nevím, esli to stihnu ještě letos).

A fčíl už zase řeším pracovní záležitosti, no.... :twisted:

pokec o autech

PříspěvekNapsal: čtv zář 12, 2019 20:00
od budo
Jaký máte názor na ojetý elektromobil?

pokec o autech

PříspěvekNapsal: čtv zář 12, 2019 20:21
od Michal82
Draha sranda.... ty baterky do toho to je pálka.

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: pát zář 13, 2019 10:47
od pavproch
Já tam vidím (kromě ceny náhradních/nových baterek) dva zásadní mínusy:

a) dyž dojde šťáva, nelze to zase oživit rychle (během pár minut, cca jak dlouho trvá nalít plnou nádrž na benzince), nabíjení i na superchargerech je otázka desítek minut až hodin, na domácí nabíječce i desítek hodin)

b) Nabíjíš kilowatama příkonu a nedokážu si představit, že bych to nechal bez dozoru třeba přes noc (bez dozoru nenechávám ani mobil na nabíječce, což jsou jen watty a přesto často slyším, že někomu zahořel)

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: pát zář 13, 2019 16:44
od mike
Dneska je to same :shock: :D To bys jako fakt stal a cumel, jak se auto nabiji a cekal, jestli zacne horet a vybuchne? ;-) Ano, nabijecky obcas hori, ale prave ty male. Protoze jsou to levne cinske sunty a podle toho vypadaji. Zkus si nejakou rozebrat, vydesis se. Nabijecka, pres kterou tecou kilowatty musi mit sakra jinou kvalitu. Kolik takovych pripadu bylo? Nevybavuju si zadny, coz sice nic neznamena, ale predpokladam, ze by to odpurci elektromobilu pekne rozmazli. Jako horici elektromobily po nehode.

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: pát zář 13, 2019 17:29
od booze
Jaky? Na jake baterky?

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: pát zář 13, 2019 17:31
od pavproch

Re: pokec o autech

PříspěvekNapsal: pát zář 13, 2019 17:35
od mike
Coz znamena, ze budes furt stat v garazi a sledovat, jestli auto nebouchne? ;-)

BTW, vis o tom, ze laptop nebo mobil muze taky bouchnout i bez nabijecky? ;-) Cokoliv s Li-Ion baterkama a dokud se nezmeni technologie, tak to tak bude. Pravdepodobnost mala, ale nenulova. Na zmene se pracuje (pevny elektrolyt).