pokec o autech

o všem možném, co se zrovna nehodí do žádné jiné kategorie

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: pokec o autech

Příspěvekod rezna » úte lis 24, 2009 23:10

T(F)SI jsou motory celkem k prdu - princip vysokotlakyho vstriku benzinu dava motoru zabrat a tyhle motory nemaji nic moc najezd a elektronika zacina byt tezkou slabinou

nevim co maji mistni pro ropakum a ze patri jenom do traktoru - ale chcu videt jak budete poradny 4x4 kupovat v benzinu a platit si spotrebu 20l (poradny myslim 2.0 aspon)

tady ma proste nafta tezce nahoru - zejmena kdyz se u novejsich motoru zaslepi EGR, pak nafta bere opravdu uz kolem 1400 otacek a jak krivka vykonu tak kroutaku je uplne nekde jinde nez u benzinu

co se tyce penezite uspory tak pri najezdu 15 tisic a vic rocne nafta uz tezce vede - a jak cena ojetin tak cena servisu uz je u nafty a benzinu srovnatelna - u novych aut to potom T(F)SI dorazilo a je to vicemene ten stejnej system a ceny jak nakupni tak servisni vysoky

staci se podivat po klubovych forech jednotlivych znacek a uvidite kde je realita

ad volvo v40 - super auto - tak v motorizaci 1.8 benzin - naftu delal peugot a francouze nebrat - auta jsou sice skvele komfortni a mekci pro nase silnice nez koncern VW, ale tech problemu - stejne tak ford je peknej smejd - viz posledni rozhovor s Dankem kterej denne brazdni silnice s novym transitem

mit prachy tak misto sharana mam davno X5, protoze jak rekl powerproch - takhle znacka byla v 1995 dal nez dnesni koncernovy zihadla - E34 a E36 samosvorny diferaky, elektriky jak blazen - pred tydnem kamos z lada fora dovalil jety 325i rok 1998 z nemecka - promenny casovani vacek - to je lahoda - to vas pripichne do sedacky ze se vam zle udela - naposledy kdyz jsem sedel v BMW z roku 2008 tak to pri zapnuti motoru dofouklo sedacky pro pevny usazeni, po 200km to zaclo masirovat zada a odpich toho 530d no nadhera - tomuhle se v koncernu trochu rovna jedine auto se ctyrma koleckama ve znaku, ale i tam sla kvalita rapidne dolu
Uživatelský avatar
rezna
nadšenec
nadšenec
 
Příspěvky: 1134
Registrován: čtv kvě 28, 2009 16:03
Bydliště: Olomouc

Re: pokec o autech

Příspěvekod Indy » úte lis 24, 2009 23:12

lidi kecy na tema haldex vs torsen me opravdu neberou. dosud jsem je slychal hlavne od lidi kteri o tom predevsim skoro nic nevedeli, ale trocha marketingovych sra*cek ulpela, tak recitovali uvahy z reklamnich letaku.

nejvic mam rad asi tu ze az predek zacne hrabat, haldex sepne, pripoji se nahon na zadek a auto vystreli ze zatacky tak jak to ridic necekal. co vsechno je v te vete spatne a proc vysvetlim ale u piva a nebo viz vyse.

az napadne snih, nejlip v krasu, ale opravdu trochu kalamitne, udelame male testovani.

pak se muzeme bavit dal.

opravdovy rozdil vidim az v terenu a u americanu kde maji hydrokinematicky menic. ten ma opravdu jine vlastnosti.
Ajatolah politicke nekorektnosti od dob, kdy jeste nebylo nutne byt korektni ani v nicem jinem
Indy
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 6759
Registrován: pon bře 3, 2008 17:27
Bydliště: Brno, Zlin

Re: pokec o autech

Příspěvekod pavproch » stř lis 25, 2009 6:59

@rezna: skoro všechno, co jsi napsal jsou nesmysly.... ale nebudem se hádat, každej má právo na svou pravdu.

@Indy: mám dostatek zkušeností pouze s Haldexama (@H1 = cca 140kkm, @H2 = 215kkm) a ta jednička byla fakt mrcha (při vypnutým ESP - btw, proč ho asi montovali u H1 sériově, že - tě ta sfiňa opravdu vystřelila ze zatáčky ven (prdelí napřed....)

H2 todle už nedělá, zabírá mnohem plynuleji (2 až 10% podle prospektu jde dozadu furt)...

docela se už těším na H4 (bude v příštím vozidle....)

jasně, 3diferáky (subaru, defender a tak) je klasika, ale .... lipon to tu zmínil - provozní náklady a tak.... mně na takové to domácí ježdění stačí haldex
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28270
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: pokec o autech

Příspěvekod Indy » stř lis 25, 2009 8:26

to pavproch:

ten haldex jedna a vystreleni ze zatacky.... haldex nebyl puvodne delany na zavodeni. podle meho to byla naprosto spatna technika jizdy co tohle zpusobila - chyba ridice. pravdepodobne to byly tvoje zacatky s timhle pohonem.

nemyslim to ve zlem, jezdi se proste jinak, rizenym smykem a to je taky duvodem vyssi spotreby 4x4 aut, protoze samotny rozdil v rotacnich hmotach a odpory navic v prvcich co u 2x4 nejsou nevyrobi takovy rozdil.

ale nebyl jsem u toho takze pokud napises ze to tak nebylo, budu tomu verit. detailne znam syncro a to je prece jen jeste neni zcela totez.

ESP system pokd to byl ten co ubere vykon pri prokluzu tim ze ubere motoru "plyn" nepovazuju za dobre reseni. nemohl jsem se s tim na vrstvicce bahna co bylo potreba prohrabat na podklad vubec rozjet.

podobne treba jindy prinosne ABS kdyz clovek vlitne na pisek nebo kaminky ktery musi odhrnout na podklad aby to mohlo brzdit tak ho pekne vytresta tim ze vlastne skoro nebrzdi.

ale mozna mam ja smulu na tyhle dve situace a ty na tu "haldexovou".
Ajatolah politicke nekorektnosti od dob, kdy jeste nebylo nutne byt korektni ani v nicem jinem
Indy
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 6759
Registrován: pon bře 3, 2008 17:27
Bydliště: Brno, Zlin

Re: pokec o autech

Příspěvekod tuso » stř lis 25, 2009 8:34

Ohledně Defenderu: je to moje srdcovka, ale nejsem blázen. Koupil bych si ho jedině jako mazlíka do terénu. kdybych si to mohl dovolit. To není na běžné ježdění. Ale prostě jednou za čas opustit asfalt a vyblbnout se. Nemůžu si pomoct, ale mě ty zadní dveře na kliku a s pantama navenek normálně fascinují.
PS někde jsem četl, že do základní řady ještě nedávno ani nemontovali rádio, protože je auto tak hlučné, že by stejně nebylo slyšet. :mrgreen:
Být K.O. a říkat O.K. je tajemství úspěchu...
Uživatelský avatar
tuso
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 6607
Registrován: úte lis 29, 2005 12:19
Bydliště: Ostrava

Re: pokec o autech

Příspěvekod Dallen » stř lis 25, 2009 8:38

@rezna: Taky s tebou moc nesouhlasím, ale každý může vyjádřit svůl názor. Jen doplním neuplné informace k volvu v40. Volvo V 40 vyvinulo všechny benzínové motory samo a jeden s Micubiši, ale ať jdem k věci. U volva byli dodávány postupně tři ropáci. První 1.9 TD (90 koní) často praskaj hlavy válců, druhá 1.9dTi (95 koní). Oba tyto motory byli od rencku! Poté se začala vyrábět "moderní" 1.9 dCi (102 a 115 koní) vstřikování CR. Ten poslední je hodně povedenej.
A proč nemám osobně rád ropáky? Nové auto si já asi jen tak nekoupím a ze starších aut, bývaj v 90% případu v lepším stavu benzíňáky. Jak si sám napsal, nafťáka si nikdo nekoupí, aby sním najel 2t km/rok. Takže auta při prodeji mívaj tak najeto 200 t.km a výš a to já nechci. Navíc vybrat si mezi 1.6 benzínem a 1.9 TDI. Když budu mít podobné náklady. U benzínu možná o litr, maximálně dva větši spotřebu tak si rozhodně vezmu benzín. Kdybych si kupoval nové auto tak tam si koupím nafťáka (třeba u volva). Jinak benzínový motor je jednoduší a tím taky je na něm méně věcí co by se mohlo posrat :)
Dobrou noc strýčku fido, dobrou noc děti.Dobrou noc strýčku děti, dobrou noc fido.
Nekvalitní horolezecká výbava má 2 nesporné výhody ... je levná a vydrží do konce života.
Uživatelský avatar
Dallen
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 5671
Registrován: sob úno 2, 2008 13:15
Bydliště: Ostrava

Re: pokec o autech

Příspěvekod zbuddy » stř lis 25, 2009 9:50

@ dallen: soustřeď se, psm, zase trochu na gramatiku. V poslední době opět skoro všude, kde to nemá být, píšeš byli místo byly. Je to jednoduŠší, než si myslíš :wink:
"Protože mi za hodinu jede co?" "Protože Ti za hodinu jede vlak, vole" :D
Uživatelský avatar
zbuddy
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 12351
Registrován: pát úno 16, 2007 9:59
Bydliště: Kladno, rodiště Orłowa, Kolbenka v Práglu

Re: pokec o autech

Příspěvekod rezna » stř lis 25, 2009 10:01

Dallen píše:Jinak benzínový motor je jednoduší a tím taky je na něm méně věcí co by se mohlo posrat :)


hlavne u tech T(F)SI ze :)

P.S. peugot vs. renault - prast jak uhod - francouze nebrat
Uživatelský avatar
rezna
nadšenec
nadšenec
 
Příspěvky: 1134
Registrován: čtv kvě 28, 2009 16:03
Bydliště: Olomouc

Re: pokec o autech

Příspěvekod outdoor » stř lis 25, 2009 11:13

muj nazor na benzin nebo naftu....

taky je to obcas vec vkusu, nekdo ma radeji naftu, jiny zase benzim a nekomu je to tak trochu jedno...jde mu o naklady na provoz (a to nemyslim jen spotrebu)
ano rozdil je mezi autem NOVE/JETE
rozdil muze byt i u znacky auta...nektere znacky dobre umi benzin jiny zase naftu (nekdo treba oba) napr. znamej VW ma dobre diesly (urcite tu starou klasiku 1.9TDI (66,81kW, do roku 2001) 2.0TDI uz se taky moc nepovedly...
ono je taky videt na cene!

ano napr. Volvo,Ford, Mazda ajine jsou zase lepsi v benzinu (aspon u starsiho a jeteho auta)

ale ne vzdy bych tvrdil, ze nafta je spatna, ze ojete auto(treba po 10letech) uz ma hodne za sebou, ono 200tis km nemusi! byt mnoho...znam Ochcavky, Venta 400-600tis km...(pri obcasnem servisu)
a ne kazdy si kupuje naftu, ze jezdi 30tis km a vice...nekdo na to proste ma a chce diesel, tak si koupi...i pri najezdu 12tis/rok


podobne jako TSI apod...zatim nikdo nemuze vedet, co ten motor bude rikat za 5let...a ne kazdy si kupuje auto jen na par let....
Poznáš, že neexistuje nic, oč by se nepokusila
lidská odvaha. Seneca
Uživatelský avatar
outdoor
účastník
účastník
 
Příspěvky: 474
Registrován: stř pro 21, 2005 0:19
Bydliště: jihozápad ČR

Re: pokec o autech

Příspěvekod Dallen » stř lis 25, 2009 11:25

rezna píše:nevim co maji mistni pro ropakum a ze patri jenom do traktoru - ale chcu videt jak budete poradny 4x4 kupovat v benzinu a platit si spotrebu 20l (poradny myslim 2.0 aspon)

Jinak tohle ja absolutní kravina co jsi napsal! Chlap co nás táhnul z prahy do ostravy Land Roverem ve 4litru (V8) měl spotřebu kolem 16l. 2X větší obsah než si napsal. 4x4 s trvale hnanými nápravami. Plus si ještě připočti 6 lidí a jednu zafiru na vozíku za tím! A taky mluvil otom, že má i 2.5l TDI a to auto je na to moc slabé, motor je přemáhán a následně má i větší spotřebu! Vážně bych chtěl vidět dvoulitr se spotřebou 20l
Dobrou noc strýčku fido, dobrou noc děti.Dobrou noc strýčku děti, dobrou noc fido.
Nekvalitní horolezecká výbava má 2 nesporné výhody ... je levná a vydrží do konce života.
Uživatelský avatar
Dallen
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 5671
Registrován: sob úno 2, 2008 13:15
Bydliště: Ostrava

Re: pokec o autech

Příspěvekod jonza » stř lis 25, 2009 11:36

2Dallen: srovnavas jabka a hrusky. 4litr benzin a 2,5l nafta asi nebudou srovnatelni souperi, ze?

Ale takovy BMW 3l nafta, ten by se u toho ani nezapotil.

K spotrebe kolem 20l asi tolik. O2 RS na okruhu, pokud je tam benzin tak ma spotrebu kolem 30l, pokud nafta tak asi 18l. Casy mluvi pro benzin, ale nijak vyznamne. Takze pokud autu slapes na krk, tak mas vir v nadrzi. 20l neni problem.
Uživatelský avatar
jonza
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 2267
Registrován: ned kvě 28, 2006 14:37
Bydliště: Brno

Re: pokec o autech

Příspěvekod Zdéňa » stř lis 25, 2009 11:38

To je fakt, ale na druhou stranu i s 2.0 benzínem a 4x4 se dá celkem bez problémů jet pod 10l :wink:
Uživatelský avatar
Zdéňa
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 1488
Registrován: pon srp 25, 2008 11:47
Bydliště: Příbram, práce v Praze

Re: pokec o autech

Příspěvekod jonza » stř lis 25, 2009 11:39

jj, slo mi o tu jizdu pod plynem.
Uživatelský avatar
jonza
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 2267
Registrován: ned kvě 28, 2006 14:37
Bydliště: Brno

Re: pokec o autech

Příspěvekod Dallen » stř lis 25, 2009 11:43

To právě ani náhodou není to samé. A tohle je jen jeden jasný příklad toho, že nafťák někdy může mít větší spotřebu! Tady se nikdo nebaví o ježdění po okruhu. To tady rovnou můžeš nahodit spotřebu f1 které mají 2,5 litr a spotřebu cca 70l.
Dobrou noc strýčku fido, dobrou noc děti.Dobrou noc strýčku děti, dobrou noc fido.
Nekvalitní horolezecká výbava má 2 nesporné výhody ... je levná a vydrží do konce života.
Uživatelský avatar
Dallen
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 5671
Registrován: sob úno 2, 2008 13:15
Bydliště: Ostrava

Re: pokec o autech

Příspěvekod jonza » stř lis 25, 2009 12:09

musis srovnavat auta se stejnou kubaturou a vykonem ve stejnych podminkach. 4l nafta bude mit mensi spostrebu nez 4l benzin. Pokud poroste zatizeni motoru, rozdil se jeste prohloubi. Toto plati vzdy.
Uživatelský avatar
jonza
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 2267
Registrován: ned kvě 28, 2006 14:37
Bydliště: Brno

Re: pokec o autech

Příspěvekod Dallen » stř lis 25, 2009 12:19

Bavme se o normálních motorech tj. např 1.9 TDI a 1.8 TFSI. Zkus si porovnat výkony. Tohle nebudu řešit. jestli si zarputilý nafťák tak buď. Ale nemusíš mě předsvěčovat co je lepší. To si rozhodnu já sám. Spotřeba 20l na dvoulitrový motor je pěkně nehoráznej nesmysl!
Dobrou noc strýčku fido, dobrou noc děti.Dobrou noc strýčku děti, dobrou noc fido.
Nekvalitní horolezecká výbava má 2 nesporné výhody ... je levná a vydrží do konce života.
Uživatelský avatar
Dallen
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 5671
Registrován: sob úno 2, 2008 13:15
Bydliště: Ostrava

Re: pokec o autech

Příspěvekod rezna » stř lis 25, 2009 12:33

dallen - tyjo bavis se o silnici a pritom chces 4x4 poradny? - k cemu to - vem ty auta do terenu a pak uvidis jakej bude rozdil

jinak ja jezdim s 1.9TDI (AUY, PD, 85kW od VW) za 7.2l - stejny auto s benzinem 2.0 vezme s podobne sviznou jizdou prumerne 12, soused ma automat V6 2.8 v benalu a drzi prumer u 13-14

jakmile vezmes auto do terenu - od cehoz predpokladam 4x4 je, jinak nema smysl ze, tak ti zacnou ty spotreby litat nekam jinam a pak je nafta zlata
Uživatelský avatar
rezna
nadšenec
nadšenec
 
Příspěvky: 1134
Registrován: čtv kvě 28, 2009 16:03
Bydliště: Olomouc

Re: pokec o autech

Příspěvekod Dallen » stř lis 25, 2009 12:55

Já nechci pořádný 4x4. To bych si koupil defendera nebo něco takového. Chci auto se systémem haldex. Třeba proto, že bydlím v ostravě a chatu mám na slovensku v kopcích. Většinou neneí problematický úsek 100km abych měl spotřebu 20 litrů. Ale např. 100m prudkého kopce zničeného z tahání dřeva apod.
Nevím co si představuješ pod svižnou jízdou, ale známej má 2.5l ford mondeo (jj je to jiné auto), a jezdí za 9 litrů, 11-12 po městě. Robur má zafiru 1.8 a teďka jak jsme spolu jeli tak měl průměr 6.8l/100km. Je pravda, že jsme nikam nefičeli, ale na spotřebu jsme taky vyloženě nejeli.
Jinak já osobně se vůbec nedivám na 4x4 jako vyložené auto do terénu. Já osobně bych ho chtěl kvůli zimě. V létě jsem se svojim autem zatim vyjel všude kam jsem potřeboval.

jinak už jsem to řekl: Kdybych si kupoval volvo xc90. Tak si to rozhodně koupím v 2.4l Nafta, protože to je kvalitní motor!
Dobrou noc strýčku fido, dobrou noc děti.Dobrou noc strýčku děti, dobrou noc fido.
Nekvalitní horolezecká výbava má 2 nesporné výhody ... je levná a vydrží do konce života.
Uživatelský avatar
Dallen
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 5671
Registrován: sob úno 2, 2008 13:15
Bydliště: Ostrava

Re: pokec o autech

Příspěvekod pavproch » stř lis 25, 2009 13:18

souhlas, že v "normálním" dlouhodobém provozu je 20l/100km blbost

musím psát záznamy (bo služební), takže vím:

Oct I. 1.8T (110kW) 4x4 Combi = průměr 8.35 l/100km na 140kkm
Oct. II. 1.9TDi (77kW) 4x4 Combi = průměr 6.21 l/100km na 210kkm

a to si myslím, že se neloudám....

kámoš má RangeRover V8 3.8i (benzín) 4x4 a jezdí za dlouhodobý průměr cca 13 (nalítáno 140kkm za dva roky)

samozřejmě v extremu si cucne fšecko víc - při hrabačce závějema na jedničku ukazuje palubní počítač i u 1.9TDi (což je hoooodně úsporný motor) okamžitou spotřebu klidně i 50l/100km.... :wink:
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28270
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: pokec o autech

Příspěvekod Dallen » stř lis 25, 2009 13:31

pavproch píše:Oct I. 1.8T (110kW) 4x4 Combi = průměr 8.35 l/100km na 140kkm

To je hezké. Mě každý ocas co to má hustí, že se stím nedá jezdit pod deset. Ale oni jsou přesně ten typ čur.... kterého člověk potká na cestě.Tohle byl dle mě hodně povedenej motor :)
Dobrou noc strýčku fido, dobrou noc děti.Dobrou noc strýčku děti, dobrou noc fido.
Nekvalitní horolezecká výbava má 2 nesporné výhody ... je levná a vydrží do konce života.
Uživatelský avatar
Dallen
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 5671
Registrován: sob úno 2, 2008 13:15
Bydliště: Ostrava

Re: pokec o autech

Příspěvekod Lipon » stř lis 25, 2009 14:08

se 4x4 při vcelku klidné jízdě (půl město, půl mimo město - dálnice) - mam spotřebu 12,8
při hodně svižné jízdě (1/3 město, 2/3 mimo město) s využitím plného potencionálu motoru sem měl max. 14,2

co mě třeba překvapilo u toho Lexusího 4,6l V8 s permanentním 4x4 byla spotřeba - asi 1/3 silnice 1. tř. s velkým podílem obcí (časté brzdění, zrychlování) a 2/3 dálnice; plně naložené auto se 4 lidmi a narvaným kufrem - průměr 13,7l
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4910
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

Re: pokec o autech

Příspěvekod Dallen » stř lis 25, 2009 14:19

@Lipon: Co ty jsi za snoba? :lol: Jaké máš auto? Hlavně motorizaci.
Dobrou noc strýčku fido, dobrou noc děti.Dobrou noc strýčku děti, dobrou noc fido.
Nekvalitní horolezecká výbava má 2 nesporné výhody ... je levná a vydrží do konce života.
Uživatelský avatar
Dallen
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 5671
Registrován: sob úno 2, 2008 13:15
Bydliště: Ostrava

Re: pokec o autech

Příspěvekod tuso » stř lis 25, 2009 14:44

rezna píše:
Dallen píše:Jinak benzínový motor je jednoduší a tím taky je na něm méně věcí co by se mohlo posrat :)


hlavne u tech T(F)SI ze :)

P.S. peugot vs. renault - prast jak uhod - francouze nebrat



A můžu se zeptat proč? Mám Renault Megane II GrandTour 3,5 roku, najeto asi 65000km a nemám absolutně žádný problém.A 3 mí kolegové taky a je to stejné. Žádný problém.
Být K.O. a říkat O.K. je tajemství úspěchu...
Uživatelský avatar
tuso
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 6607
Registrován: úte lis 29, 2005 12:19
Bydliště: Ostrava

Re: pokec o autech

Příspěvekod Dallen » stř lis 25, 2009 15:16

@Tuso: Tohle neřeš. Někteří lidé nadavaj na ford, protože před deseti lety měli jejich 1.8 TD které byli uplně na nic. Tohle je ta stejné. A nepřiznají, že by se mohli zlepšít. Dneska neexistuje špatná automobilka ( snad aspoň někdo pochopí jak to myslím ). Jsou jen dobré a lepší!
Dobrou noc strýčku fido, dobrou noc děti.Dobrou noc strýčku děti, dobrou noc fido.
Nekvalitní horolezecká výbava má 2 nesporné výhody ... je levná a vydrží do konce života.
Uživatelský avatar
Dallen
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 5671
Registrován: sob úno 2, 2008 13:15
Bydliště: Ostrava

Re: pokec o autech

Příspěvekod jonza » stř lis 25, 2009 16:27

takze frekvence vsechny mych znamych co maji noveho francouze (5) je 3-5tkm mezi servisy, vetsinou drobnosti, ale jezdit se s tim nedalo. Netvrdim, ze uplne kazde auto je spatne, ale patri k tem mene spolehlivym.
Uživatelský avatar
jonza
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 2267
Registrován: ned kvě 28, 2006 14:37
Bydliště: Brno

Re: pokec o autech

Příspěvekod Lipon » stř lis 25, 2009 16:45

Dallen - to mi tedy vysvětli, proč bych měl být za snoba??
o tom Lexusu jsem psal výše, že jsem měl "jen" možnost ho řídit minulý víkend při návratu do Prahy a že to byla lábuž ...

mam jetý Subaru Outback - původně jsem jako famýlyjenvágen měl vyhlídnutýho staršího Saaba 9-5 zejména kvůli jejich spolehlivosti. ověřené u známých okolo, jednak protože jsem ho měl párkrát pučenýho od kamaráda a "sedl mi pod zadek"

pak jsem ale dostal nabídku na tohle Subo, u kterého jsem znal plnou historii od prvního kilometru, znám velice dobře jeho majitele a vím, jak se k autu choval, bylo k tomu spousta příslušenství, všechny pravidelné servisy včas, půl sezony jeté zimáky apod. - a to je přesně to, co mi vyvažuje ty vyšší provozní náklady - spolehlivost, vim, že nemá stočený kiláky, že to dostávalo plnohodnotnou péči ve značkovém servise, bezhavarijní stav atd. atd.; takže vlastně to, co bych dal navíc v bazaru na neznámý auto bez bohatého příslušenství s podstatně větším nájezdem km, teď postupně rozpustim v trochu nákladnějším provozu; ale se skvělým požitkem z jízdy

p.s. motorizaci to má tu nejvyšší
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4910
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

Re: pokec o autech

Příspěvekod pavproch » stř lis 25, 2009 16:50

@lipon: čili šestnáctistovka na plyn.... :finga:
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28270
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: pokec o autech

Příspěvekod Lipon » stř lis 25, 2009 17:01

bingo :smt023
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4910
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

Re: pokec o autech

Příspěvekod Dallen » stř lis 25, 2009 17:03

@Lipon: Já si dělal tu srandu s tím snobem. Jak si napsal tu spotřebu tak mě napadl range rover :lol: Nevím jakej modelovej rok máš, takže nevím co je nejvyší motorizace. Jinak si měl ideální koupi :)
Dobrou noc strýčku fido, dobrou noc děti.Dobrou noc strýčku děti, dobrou noc fido.
Nekvalitní horolezecká výbava má 2 nesporné výhody ... je levná a vydrží do konce života.
Uživatelský avatar
Dallen
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 5671
Registrován: sob úno 2, 2008 13:15
Bydliště: Ostrava

Re: pokec o autech

Příspěvekod pavproch » stř lis 25, 2009 17:09

@dallen: u outbeku byl dycky nejsilnější motorizací třílitr šestivál benzín (akorát si z hlavy nevzpomenu, esli je R nebo V)
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28270
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

PředchozíDalší

Zpět na Pokec