Stránka 269 z 294

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: ned zář 25, 2022 12:57
od pavproch
Hurá! Fčíl nemusím gabat do věcí, které fungujou... než sem začal rozebírat, taxem (tak trochu očekávajíc problémy) vzal do ruky šupleru a jal se přeměřit staré a nové a... samozřejmě nové na 20 let staré nedám, nepasující průměry trubek, musím napřed sehnat redukci než se do toho rozebírání pustím. Ufff. Nemusím (už) v neděli pracovat... =D>

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: ned zář 25, 2022 15:30
od pavproch
Cifiks..... těch redukcí potřebuju víc, slovy dvě (různých rozměrů) a.... nenašel sem sexshop, kde by měli obě = dva sexshopy, dvě objednávky, v obou případech hodnota zboží výrazně nižší než poštovné. Grrr!

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: úte zář 27, 2022 13:01
od pavproch
Tak. Jedna z těch dvou redukcí (ta potřebnější) právě dorazila, už vím co budu dělat zítra po bajku - hrabat se ve fungujících věcech...grrrr.... co by ale člověk neudělal pro klid doma... ](*,)

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: stř zář 28, 2022 11:59
od pavproch
No nic, no... musim. Polknu kafe a du nato, držte mi palec, ať si při tom kutilovi domácím něco neudělám resp. sa nepohádáme. I dyž semito neska povede (písnu sem potom výsledek), tak to bohužel není konečná, až přijde ta druhá redukce, tak mě čeká "part II." (opět hrabání do spolehlivě fungujících věcí)

EDIT ca o hodinu později: Ufff, nový sifon v dřezu v kuchyni už sifonuje, kupodivu (poté co sem sehnal tu redukci na odp. trubky) už všechno ostatní pasovalo (= za 20+ let zůstaly připojovací rozměry hrdel, sifonů a utahovacích šroubů stejné)

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: pát zář 30, 2022 17:30
od pavproch
Už i ty druhé redukce mám fprackách, s mírnými problémy (God Bless tu moji firmu, že máme skladem rozličné vodo/topo/instalatérské blbince = našel sem, co sem zapomjél objednat) to mám už i předmontované, zítra po obědě sa na to vrhnu.... to = demontovat doposud plně funkční průtokovou (ohřívací) baterii a místo ní ingstalovat (už zase) brojler s jinou baterií = jak mně se do toho nechce.... ](*,)

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: sob říj 1, 2022 13:57
od pavproch
Do prtele, to se bránilo a brání fest.... napřed mi na dvou místech (i přes těsnění a teflonovou pásku) furt tekla voda, dyž semi podařilo to konečně zatěsnit a slavnostně zapnout, taxem zistil, že těplá voda jde jenom čůrkem (studená ok), přitom hadice nikde zkrížené/zmáčklé nemám.... no nevím, esli sa s takovým čůrkem (to i já ve svých 50/70-ti udělám větší proud) naučím žít. No nic, nechám to i sebe vydechnout a pak to pudu zkontrolovat, esli mito opravdu už nikde neteče.
EDIT: Fčíl ňa napadlo, že to bude ta sfiňa pojistný ventil = dovnitř do/z bojleru pustí enem čůrek.

EDIT2 o hodinu později: z bojleru teče (čůrkem) těplá voda, žádný spoj mi neteče ani neslzí, vítězství! Ufff.

EDIT3 ještě o hodinu později - pocit vítězství byl po zásluze potrestán - louže pod brojlerem - tekl zase jiný spoj. Opraveno/dotaženo, prozatím sucho, uvidíme zítra ráno.

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: pon říj 3, 2022 9:18
od Dromedaro
Stížnost na časté aktualizace ve Windows... :evil:

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: pon říj 3, 2022 11:54
od apuka
pavproch píše:těplá voda jde jenom čůrkem
To mi neco pripomina... :twisted:

Ja jsem vymenoval v normalni "tocive" umyvadlove baterii vlozku na studenou vodu. Pro jistotu jsem uzavrel privod vody i teple. Vymena v pohode za par chvil, zapnu vodu studenou i teplou - vsechno v umyvadle OK. Vecer se jdu sprchovat - a z (pakove) vanove baterie tece tepla voda na max. jenom curkem... Jeste vecer predtim tekla uplne normalne.

Nakonec se zjistilo, ze na vine byla trubka hned u spoje s baterii, jednoduse se zanesla vodnim kamenem, skoro pres to nebylo videt.. Nechapu sice, jak se to mohlo stat tak najednou jenom vypnutim a zapnutim vody, ale stalo se to tak. Poradne odvapneni (tj. sroubovak jako majzlik a male kladivko) tomu pomohlo a uz zase tece spravne.

Tak se muzes zkusit, jestli se neco podobneho nestalo i u Teba.

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: pon říj 3, 2022 11:59
od pavproch
Eeee. Ono to asi je/bylo tím pojistným ventilem - po 24hod pod tlakem zřejmě začal pouštět víc, už to neteče jen malým čůrkem, už to teče jen čůrkem (= mnohem víc než předtím, ale ne tolik jako naplno otevřená studená voda). Už do toho gabat nebudu, sem ráth, že pod brojlerem je sucho (= nikde nic neteče)

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: úte říj 4, 2022 18:16
od Bruca
Lidská debilita je nekonečná.
Jsem v "závadách" na dispečinku za to, že jsem nejel na zelenou na semaforu a nezablokoval tím křižovatku.
"Řidič bezdůvodně stál na Signál volno."

Naštěstí za 0,- Kč z prémií, ale nasere to.
Asi se začnu bavit a budu jezdit na zelenou a blokovat kloubákem křižovatky. Uvidíme v dalším vyúčtování :-D

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: úte říj 4, 2022 19:18
od Hafi
wtf, vždyť do křižovatky nesmíš vjet, pokud z ní nemůžeš vyjet. Bych jim k tomu dal příslušný paragraf

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: úte říj 4, 2022 21:55
od Bruca
Bych se zeptal na našem firemním fóru, za kolik je pro změnu zastavení a zablokování křižovatky. Ale nemůžu. Teď jsem za prudiče.
Nevím, co se komu nelíbilo na výroku, že mám děti rád, protože se líp vejdou do trouby :D

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: úte říj 4, 2022 21:56
od mike
Kolik je premii za to, ze budes za prudice? ;-)

Tady bych klidne byl, nemuzou te nutit k porusovani predpisu.

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: úte říj 4, 2022 22:11
od apuka
Ja bych nebyl za prudice - jen bych zadal zruseni predpony "bez" ve slovu "bezduvodne", kdyz to pravda neni a duvod tam byl.

Predpokladam, ze toto neni na nejakem blogu, ale ty "zavady" jsou nejaka oficialni firemni stranka, kam se davaji "prestupky" ridicu (napr. na zaklade nahlaseni cestujicimi). Pokud to tak opravdu, tak bych to klidne zadal nejakou "oficialni" cestou a kdyby to neresili, tak bych to "eskaloval" stale vys. Proste bys mohl bojovat za ocisteni sveho jmena :wink:.

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: úte říj 4, 2022 22:38
od Bruca
Mike - to záleží, jak moc je nasereš :-D

Mám tam 300,- za "Řidič permanentně používá mobilní telefon za jízdy."
Ale o to se třeba hodlám hádat, protože telefon za jízdy do ruky nechytám.

Tak uvidíme, kdyžtak si napíšu nějakou pochvalu a účet srovnám. a pri ceste ji napisu vic ridicum, at uz to stoji za to :-D

Apuka - neboj, už to řeším. Jen musím zjistit, která krysa mě to tam zapsala. Tušení už mám, zítra si to ověřím

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: úte říj 4, 2022 22:42
od mike
Moment, tohle si tam pisete navzajem? Nebo tam muzou psat i cestujici? Teda kastani :twisted:

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: čtv říj 6, 2022 15:49
od pavproch
Kura, sem si myslel, že kutil domácí bude mít chvíli klid, dyž sem udělal ten brojler v kuchyni (btw, už ten ventil pouští těplou vodu normálně = skoro stejný proud jak studená, ešče že sem do toho už negabal) a... ne. Drahá mi právě omeldovala, že venkovní zásuvky v přístřešku pro auto přestaly fungovat (nedávají šťávu). V sobotu budu teda muset hledat, kde je přerušený druot.

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: pát říj 7, 2022 12:44
od apuka
Dnes mi prisel mail do soukrome schranky(!) od Partners, ktere jsou partnerem nasi korporace na pojsiteni, napr. pro duchodove pojisteni. V tom mailu bylo, ze se blizi datum obnoveni pojisteni k memu autu, vcetne cisla pojisteni a pojistovny, kde jej mam. S tim, abych poslal blizsi udaje, ze mi jako zamestnanci korporace muze navrhnout vyhodnejsi nabidku.

Jak se sakra muze zenska dozvedet udaje o soukromem pojisteni a to jeste o autu, ktere neni nikde ve firme evidovane a jeste poslat nabidku na soukromy mail (jo, soukromy mail mam ve smlouve o duchodovem pojisteni, to se muselo delat pres ne)? Neni to tak trochu nejaka forma zneuziti obchodnich informaci? :axe:

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: pát říj 7, 2022 13:10
od Lipon
Jednoduše, někdo jí je předal.
Tak se pani optej, jak na tebe přišla?

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: pát říj 7, 2022 13:49
od apuka
Tp jsem, samozrejme, hned udelal. Odpoved zatim neprisla (a nejsem si jisty, ze nejaka prijde).

Ale jak se mohla dozvedet zrovna cislo smlouvy? Si spise myslim, ze lidi z Partners jsou externi spolupracovnici prakticky vsech CZ pojistoven a maji pristup do jejich databaze - alespon nejaky omezeny. Protoze s nima uzaviras pojistovaci smlouvy, ktere se delaji v souvislosti se zamestnanim a kam posila zamestnavatel svuj prispevek (penzijni, zivotni) i pokud chces vyuzit docela dobre zvyhodnene nabidky pro zamestnance koncernu. Na smlouvach je jejich razitko, tak predpokladam, ze to sami zadavaji do systemu. No a nejspise nekdo si chce prividelat a obcas nekoho "prolustruje".
Tomu by odpovidalo, ze zna termin obnoveni i cislo smlouvy, ale nezna RZ auta ani podrobnosti, co smlouva obsahuje - to by chtela ode mne.

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: pát říj 7, 2022 14:19
od apuka
Tak mi zavolali...

Tak prvne - kdyz jsem delal s nimi penzijko, podepsal jsem souhlas se zpracovanim mych osobnich udaju - pravdepodobne tam byla moznost jejich vyuziti na JEJICH marketingove aktivity (tj. nabidky) - nemeli tam moznost zruseni, ale urcite nic o tom, ze mohou k tem marketingovym aktivitam vyuzivat i udaje o mych zalezitostech u jakekoliv pojistovny nebo kdekoliv jinde, ktere nesly pres ne.

Pry jako smluvni partneri/zastupci pojistovny maji opravdu nahled do jejich systemu, takze po zadani meho RC jim vyjedou vsechny me smlouvy u te dane pojistovny. A ted maji marketingovou akci, kde oslovuji zamestnance s nabidkou "lepsich" pojistnich produktu na zaklade techto nahledu.

Pry je to podle nich vsechno v souladu s kostelnym poradkem. A jeste spousta blba-bla....

Ja si teda jisty s tou snehove cistou zakonnosti opravdu nejsem.
Zatim se mi povedlo alespon, ze mne z teto marketingove akce vyskrtnou. Jeste mi nabidly, ze mohu kdykoliv odvolat svuj souhlas se zpracovanim os. udaju, coz by ale - vzhledem k podminkam v korporaci - znamenalo, ze bych prisel o firemni podporu na penzijko (coz je docela slusne), protoze bez nich (a teda bez souhlasu) mi to nedaji.

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: pát říj 7, 2022 15:56
od pavproch
pavproch píše:Kura, sem si myslel, že kutil domácí bude mít chvíli klid, dyž sem udělal ten brojler v kuchyni (btw, už ten ventil pouští těplou vodu normálně = skoro stejný proud jak studená, ešče že sem do toho už negabal) a... ne. Drahá mi právě omeldovala, že venkovní zásuvky v přístřešku pro auto přestaly fungovat (nedávají šťávu). V sobotu budu teda muset hledat, kde je přerušený druot.

Taxem hledal už neska a neúspěšně - všechny druoty pevně dotažené, nikde žádný zkrat, vše funguje jak má... mně omejou. Strojař končí, zavolám nato (v pondělí) elektrikáře.

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: pát říj 7, 2022 16:09
od mike
apuka píše:Tak prvne - kdyz jsem delal s nimi penzijko, podepsal jsem souhlas se zpracovanim mych osobnich udaju - pravdepodobne tam byla moznost jejich vyuziti na JEJICH marketingove aktivity (tj. nabidky)...

Samozrejme, to je uplne bezna situace. O (ne)zakonnosti netusim, o (ne)ferovosti si myslim sve, ale prakticky to vzdycky dopadne tak, jak pises. Nekdo otravuje, zacnes se zajimat, dozvis se, zes nekdy podepsat souhlas s necim a nemuzes to zpetne ani overit, no tak pozadas o zruseni. Je to otrava, ale that's life.

Podobne je to s nabidkami z ruznych e-shopu, tam taky obcas zacne chodit spam, ktery ma nekde v paticce ze ho posilaji na zaklade podepsaneho souhlasu. Pricemz jsem si zcela jisty, ze jsem nic nepodepsal, protoze u e-shopu si na to davam pozor. Zase nema smysl to resit, bylo by to tvrzeni proti tvrzeni, a tak proste odber zrusis a dotycny e-shop si pripadne das na blacklist.

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: pát říj 7, 2022 16:32
od apuka
Vsak ja jsem to vedel, ze jsem to podepsal - ja rozporuji jenom to, ze jsem nepodepsal souhlas, ze ktereho by vyplynulo, ze maji pravo vytahovat z pojistoven udaje o smlouvach, se kterymi ONI nemaji nic spolecneho, ale udaje mohli pouzivat pouze v mire bezpodminecne nutne pro zpracovani "JEJICH" smluv. Proto mi to prijde jako docela okate zneuziti.
Ze mi jednou za cas poslou nejakou konkretni nabidku zvyhodnenych moznosti typu "pro zamestnance korporatu XXX je moznost uzavrit takove a makove pojisteni za takovou a makovou cenu za takovych a makovych podminek mi nevadi. Vadi mi, kdyz mi poslou neco na zaklade meho stavejiciho pojisteni, ke kteremu jsem jim nedal pristup.

Mam tisic chuti se obratit na pojistovnu a zeptat se je, jestli oni o takovem zpusobu zjistovani dat (a podle zkusenosti kolegu privedeni dotycneho ke zruseni/neobnoveni pojisteni a uzavreni nove s jinou pojistovnou) vedi a souhlasi...

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: pát říj 7, 2022 20:49
od Bruca
Pavproch - nevím, odkud to znám. U našich tak vylitly jistice od kotle a pračky, po nahozeni jsou zásuvky bez proudu. Přitom na jistici normálně napětí je, všechno v zásuvce je utazene a stejně nic :(

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: pát říj 7, 2022 21:07
od mike
apuka píše:ja rozporuji jenom to, ze jsem nepodepsal souhlas, ze ktereho by vyplynulo...

Opravdu sis precetl vsech 50 stran malym pismem, nez jsi to podepsal? :twisted:

apuka píše:Mam tisic chuti se obratit na pojistovnu a zeptat se je

To urcite udelej. Cim vic lidi na ne bude hnusnych, tim je vetsi sance, ze se na takove svinarny vykaslou.

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: úte říj 11, 2022 18:44
od Dromedaro
Čím dál více si v obchodech a trafikách připadám jak u výslechu.

Naši věrnostní kartičku máte?
Ne.

A nechcete si ji pořídit?
Ne.

Body za nákup sbíráte?
Ne.

Nechcete zkusit štěstí s výherním losem
Ne.

Budete platit hotově nebo kartou?

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: stř říj 12, 2022 1:32
od mike
A proto je nejlepsi prestat tam chodit a prejit na on-line nakupovani :twisted:

(jinak koukam, ze ses taky peknej asocial ;-))

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: stř říj 12, 2022 5:24
od Mawenzi
dromedaro
kdyz se te zapomene zeptat v penny, projevi se to na vyplate. nepochybuju, ze ostatni tyhle obchody to maji podobne.

Re: Stížnost

PříspěvekNapsal: stř říj 12, 2022 6:36
od Dromedaro
mike píše:A proto je nejlepsi prestat tam chodit a prejit na on-line nakupovani :twisted:

Jo, tuto výhodu online nakupování si také pochvaluji, ale cigarety si tak nějak pořád kupuji v trafice a kvůli drobnostem za stovku nebudu objednávat z rohlíku s dopravou za 100Kč. Velké nákupy dělám online, ale stejně občas chodím i do obchodu pro nějaké drobnosti, když zjistím, že něco nemám atd.

Stejně je zajímavý, že dneska už člověk může plně fungovat a existovat, aniž by vylezl z bytu nebo domu. Vše jde vyřídit, zařídit a objednat z domu. I pracovat.

mike píše:(jinak koukam, ze ses taky peknej asocial ;-))

:twisted:

Mawenzi píše:dromedaro
kdyz se te zapomene zeptat v penny, projevi se to na vyplate. nepochybuju, ze ostatni tyhle obchody to maji podobne.

Jo, to vím, oni to mají povinné a těm prodavačkám to nezazlívám. Akorát včera už jsem asi po páté otázce řekl, že nic nemám, nic nechci a že už bych rád konečně zaplatil.

Jinak teda to taky není normální s těmi věrnostními kartičkami. To už teď nabízí úplně všude a kdybych to měl mít u každého, tak na to musím mít zvlášť tašku na doklady.