Stížnost

o všem možném, co se zrovna nehodí do žádné jiné kategorie

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Stížnost

Příspěvekod pavproch » čtv čer 11, 2020 17:30

Do práce chodím v "civilních" berghausech, přece nebudu chodit v nepropo. Šak to zase uschne, ne?

Neska sem si ale k mokrým kalhotům přidal i mokré triko, hned za chalupou sem rukou "promáchnul" po mokré haluzi abych ji odhrnul, netrefil ji a tím na sebe (tričko) setřepal "tuny" vody.... :twisted:
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28131
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Stížnost

Příspěvekod mike » čtv čer 11, 2020 20:05

No nevim, ja jsem vcera prisel, vsechno ze sebe shodil a vlezl do teple sprchy. Ale zas bylo vecer a celkem kosa. Kolena citim jeste dneska, po velmi dlouhe dobe, tohle jim nedela dobre :?

Prevlecne kalhoty muzes v praci sundat, ne? Ale kdyz te bavi sedet v mokrych trenkach... :D
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49285
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
User is Online!

Re: Stížnost

Příspěvekod pavproch » úte čer 23, 2020 15:54

Mně z těch turků asi yebne..... vyrobili sme pro ně (přesně ve striktně a tvrdě požadovaném termínu) stroj, oznámili jim "fertig" a pak se dlouho nic nedělo, týdny bežely a stroj stál jak mrcha u nás na dílně..... neska se po té době (a několik kopancích od nás, na které nereagovali) "vzbudili" a že prý kdy jim ten stroj můžeme odeslat a že to strašně spěchá.... když sem jim navrhnul odvoz čtvrtek, tak že je to moc pozdě.... taxem jim navrhnul odeslání středa ve 12:00.... a oni se ještě začali hádat, esli by to nešlo o půl hodiny dříf.... no cement....
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28131
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Stížnost

Příspěvekod pavproch » úte čer 23, 2020 16:19

Ufff, tu půlhodinu sem uhádal ..... :twisted:
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28131
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Stížnost

Příspěvekod Lipon » úte čer 23, 2020 21:07

Turci no, ... Smlouvání vždy a všude.
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4883
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

Re: Stížnost

Příspěvekod pavproch » stř čer 24, 2020 12:23

Neska sem byl u dochtora, 2x, u obou sem byl telefonicky objednán na konkrétní hodinu a byl tam ca o 5 min dřív. Zatímco u očařky byli asi 4 lidi v čekárně a poté, co sem se omeldoval sestřičce, že sem tu, sem asi 3 z nich "předběhl" = šel dovnitř asi 3 minuty po objednaném čase. Paxem byl u ortopeda - taky 5 min předem a .... čekárna plná lidí (asi třicet) a po zeptání se sem se dozvěděl, že ten dochtor, co se k němu byl objednaný, dneska mimořádně není, je prý záskok a ten na obj. čas nebere ohledy. Taxem se otočil a šel dom, s nepořízenou. Naštěstí sem na příští týden objednán k jinému ortopedovi (tomu, co se mi už jednou vrtal v tom kuleně, zatímco tohle dneska měla být jen konzultace s jiným ortoprdem) - tak doufám, že tam příští týden nedopadnu podobně blbě... :twisted:
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28131
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Stížnost

Příspěvekod mike » stř čer 24, 2020 13:39

pavproch píše:je prý záskok a ten na obj. čas nebere ohledy.

To mi prijde jako slusna bezohlednost. Takova klasicky doktorska :?
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49285
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
User is Online!

Re: Stížnost

Příspěvekod Dromedaro » čtv čer 25, 2020 13:35

Chci se zeptat na váš názor. Koupil jsem v eshopu cerstvakava.cz jako dárek rychlovarnou kávovou konvici Brewista, která má ohřívat vodu s nastavitelnou teplotou s přesností na 1 stupeň. Doma jsem v ní zkoušel třikrát ohřát vodu, ale přestože má výkon 1500W, tak to ohřívání v ní bylo pomalé. Přišlo mi pomalejší jak ohřívání v rychlovarné konvici o výkonu 700W. Také se to při použití minimálního množství vody půl litru přehřívalo o dva stupně než byla nastavená teplota. Než se to ohřálo na požadovanou teplotu, tak se to před finální teplotou zapínalo a vypínalo, což celý proces ohřívání prodlužovalo. Jsem si řekl, že to vrátím. Na konvici nebyly známky nějakého poškození ani používání, ale poslali mi email, že protože jsem konvici použil, vrátí mi částku o 10% nižší. Jsem jim argumentoval, že ta konvice není nijak poškozená ani nejeví známky používání a že je normální, že zákazník zboží vyzkouší a navíc oni sami mají v obchodních podmínkách uvedeno: Dle předpisu č. 363/2013 Sb. - nařízení vlády – odpovídá kupující pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
Navíc, když jsem jim sdělil, proč jsem se rozhodl zboží vrátit, tak to přesunuli do reklamací. Sem tam volal nasranej, že zboží vracím v zákonné lhůtě 14 dnů a nereklamuji ho. Že teď nebudu čekat na vyřízení reklamace, během které budou zadržovat moje peníze. To ať si vyřeší a prověří ten výrobek pak sami. Ale ta zákaznická linka, tam sedí zase člověk, který jen říká naučené fráze. To je jak mluvit s robotem. Z principu mě to štve. Protože ono to taky funguje tak, že sice vám strhnou deset procent, že jste zboží použil a tak ho nemůžou prodat jako nové, ale pak ho stejně jako nové za plnou cenou prodávají.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4258
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Stížnost

Příspěvekod pavproch » čtv čer 25, 2020 13:40

Každá rychlovarná kunvice vaří/ohřívá jinak rychle - v práci máme jakousi nerezovou Gaillet nebo čico (1500W) a ta uvaří litr snad za minutu, doma mám taky nerezovou ECG (má taky, aspoň teda deklarovaných - 1500W) a ta ten litr vaří minuty asi tři nebo spíš čtyři.
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28131
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Stížnost

Příspěvekod dudy » čtv čer 25, 2020 13:56

Konvice s nastavitelnou teplotou vaří na třikrát normálně, protože termostat sledující teplotu vody je na dně a v okamžiku kdy je u dna teplota třeba 70°C vypne, ale teplá voda vystoupá a konvice znovu sepne a definitivně vypíná, když má 70°C (ona má ve skutečnosti, kdybys ji důsledně promíchal 60°C, to je fyzika) voda v celé konvici.
Dělá to i Miele za šest litrů.
A za plnou palbu to nikdy neprodají, protože jim nevrátíš přelepy, drátky na kabely, krabice má porušený originál přelep...
Představa, že si e-shopy chovají pro tyhle případy miliony různých ochranných fólií, přelepek a jiných vychytávek je zcestná. To se jim to vyplatí prodat za 20% marže jako rozbalenku...
Uživatelský avatar
dudy
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3962
Registrován: úte pro 20, 2011 6:38
Bydliště: HLMP

Re: Stížnost

Příspěvekod Dromedaro » čtv čer 25, 2020 14:29

Dráty jsem dal znovu na káble a vrátil do původních neporušených obalů. Přelep na krabici nebyl. Byla to normální rozdělatelná krabice. Já jen, že jsem si dříve myslel, že to by to mohl být problém s těmi původními obaly při vracení, že je to rozlepené, ale ještě mi to žádný ešop neudělal, že by mi kvůli tomu snížil cenu. Třeba teď, když nakupuji tu lehčí výbavu do přírody, tak to často vracím oblečení ale i jiné zboží v porušených obalech, protože jinak to z toho dostat nejde. A žádný problém není. Kolikrát mi také oblečení chodí v neoriginálním obalu s označením úplně jiného oblečení. A neřvu, že chci slevu. Boty kolikrát vypadají, že musely procestovat x domácností po celé republice. A za plnou cenu. Prostě klasický malý ešop, který dělá problémy. Jediný důvod, proč jsem to neobjednal z Alzy je ten, že to tam neměli. U nich jsem problémy s vracením ani reklamací neměl nikdy. A ještě to vyřídili rychle.

P.S. Mají tam uvedenou tu citaci výše, že za snížení hodnoty zboží zákazník ... bla bla bla
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4258
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Stížnost

Příspěvekod apuka » čtv čer 25, 2020 14:57

V tomto pripade ma dromadaro pravdu. Nejake prelepy se resit nemohou - kdyby to koupil v kamennem obchode, tak obchodnik je povinny mu ukazat zbozi, dokonce kdyby chtel, mel by jej i predvest, aby ukazal, jak funguje a vubec, ze je funkcni. Na toto jako zakaznik mas plne pravo, dokonce i u Vietnamcu :wink:. Tj. musi rozbalit, vcetne poruseni prelepu a kdyz chces, tak i nalit vodu a nechat ji ohrat.
A zrovna u varne konvice, pokud jen jednou-dvakrat povaril trochu vody, poradne to vytrel a nechal vysusit, tak tam prakticky nezustane zadny naznak pouzivani. Eshop ma pravo vratit snizenou cenu pouze za nahradu na to, aby uvedl zbozi do puvodniho stavu - ale otevreny obal a prelepky u bezneho zbozi (neco jineho je napr. CD) tam nepatri.

@Dromedaro: Pokud jsi jim zbozi vratil, oni chteli slevu a nakonec jeste preradili vraceni do reklamace, tak je jednoduse nahlas COI, na jejich strankach je na to formular. Ta se tim bude zabyvat- Mozna az za par tydnu, ale bude.
Jeste je vhodne jim nejdrive poslat upozorneni, ze pokud trvaji na svem pozadavku a na zarazeni do reklamace bez Tveho souhlasu, tak pripad das na COI. To docela casto zabere, protoze si nechteji s COI moc zahravat, pokud vedi, ze delaji, co nemaji.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Stížnost

Příspěvekod mike » čtv čer 25, 2020 16:11

Tady bych se asi taky branil a COI zvazoval, tohle je jen obecna poznamka:
Dromedaro píše:Protože ono to taky funguje tak, že sice vám strhnou deset procent, že jste zboží použil a tak ho nemůžou prodat jako nové, ale pak ho stejně jako nové za plnou cenou prodávají.

Nekdo mozna jo, ale treba zminena Alza bezne prodava rozbalene zbozi se slevou. U elektroniky je znat, ze zbozi uz rozbalene bylo a u konvice myslim taky. Coz neznamena, ze ma prodejce automaticky narok na 10 % a v tomhle pripade bych rekl, ze nema.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49285
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
User is Online!

Re: Stížnost

Příspěvekod pavproch » čtv čer 25, 2020 17:29

Chjo no, starý člověk, co neudrží myšlenku (ale moč ešče udržím :mrgreen: ): - už asi týden chodím a přemýšlím, co sem to xakru chtěl udělat.... až fčíl při servisu bajku po dnešním výletě mi to došlo - už při posledním "mazání" mi došel Muc-Off Dry Lube..... takže bajk je sice vyčištěn, ale nenamazán.... drylube už objednáno (na alze, ti jsou rychlí), ale.... nepříjemný pocit z vlastní senility přetrvává.... :twisted:
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28131
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Stížnost

Příspěvekod Dromedaro » čtv čer 25, 2020 18:37

Po mých dvou zkušenostech s ČOI přemýšlím, k čemu je ona vlastně dobrá. Ani v jednom případě prodejce vůbec nekontaktovali a odkázali mě na soud. Ale zkusím to i po třetí, jestli neustoupí. Napíšu do vyšších pater firmy.

Ano, Alza zlevněné rozbalené věci prodává, ale když jim to tam člověk vrací,tak mu vrátí plnou částku. Pokud teda nejeví známky opotřebení nebo nenese stopy použití, samozřejmě.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4258
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Stížnost

Příspěvekod mike » čtv čer 25, 2020 20:10

Vsak jo, jak psal dudy, snizi si marzi. Furt na tom vydelaji, jen o neco min. I kdyz... diky povesti, ze vraceni vyrizuji bez problemu, tam mozna lidi vic nakupuji i kdyz se to same da najit o neco levneji jinde. Treba ja a tohle je jeden z duvodu.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49285
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
User is Online!

Re: Stížnost

Příspěvekod Dromedaro » čtv čer 25, 2020 22:01

Aha, jsem tu Dudyho poznámku o marži pochopil nejdříve jinak.Jo, více lidí z mého okolí tam z tohoto důvodu nakupuje, přestože každý ví, že je to někde o něco málo levnější. Ale to je také diskutabilní, protože ve výsledku to jinde vyjde na stejno nebo dráž, když ti v tom jiném eshopu poté nevrátí plnou částku nebo se s nimi dohaduješ skrze reklamace.

Pavproch: Jsem si myslel, že výkon konvice je určující pro rychlost ohřevu.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4258
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Stížnost

Příspěvekod pavproch » pát čer 26, 2020 9:09

Tak už vím, kde superstar bere prachy na Covid..... už asi 10let kapu do wočí Latalux (snížení vnitroočního tlaku = snížení rizika šedého (nebo zeleného, fčíl si nejsem jistý) zákalu) a vždy to bylo na předpis a úhradou nula. Fčíl je to na předpis dál, ale úhrada 2 stovky / kapky na 3 měsíce. :twisted:
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28131
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Stížnost

Příspěvekod apuka » pát čer 26, 2020 9:22

Dromedaro píše:to je také diskutabilní, protože ve výsledku to jinde vyjde na stejno nebo dráž, když ti v tom jiném eshopu poté nevrátí plnou částku nebo se s nimi dohaduješ skrze reklamace
Ja Ti nevim, nepamatuji si, ze bych nekdy mel nejaky problem s vraceni zbozi a nevracenim plne ceny, at to bylo cokoliv. Krome jedine veci (klip na prichyceni fotaku na ramenny popruh batohu), ale tam to bylo kvuli tomu, ze nebylo jasne, kterou stranou se ma pricvakavat fotak - slo to z obou stran - a my jsme to parkrat pricvakly z druhe, jak se melo. A melo to za nasledek, ze na cerne barve klipu se udelala smoha, trochu se to sedrelo. To jsem ale zkousel vracet s tim, ze jsem o tom vedel a nedivil bych se, kdyby to nevzali a sam jsem je v kamennem obchodu na to upozornil. Chlapek se na to podival nadhodil sumu, o kterou by to snizil, ja jsem na to pristoupil. Dostal jsem penize a oni to potom prodavali jako mirne poskozene nove zbozi za cenu snizenou o tu castku.
Ja bych si jen tak snizit vracenou castku urcite nenechal "bez povsimnuti". Proto jsem radil se obratit na COI, bo toto neni reseni reklamace, ale prachobycejny podvod (z hladiska bezneho cloveka, pravnicky by se to kvalifikovalo asi jinak) a na reseni toho je COI primo urcena.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Stížnost

Příspěvekod Hafi » pát čer 26, 2020 14:24

@pp: a nevybralsto třeba v jiné lékárně, která ma jiné ceny?
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8414
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Stížnost

Příspěvekod pavproch » pát čer 26, 2020 15:30

Ne, chodím si pro to furt do té samé lékárny.
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28131
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Stížnost

Příspěvekod Dromedaro » pát čer 26, 2020 16:06

apuka píše:Ja Ti nevim, nepamatuji si, ze bych nekdy mel nejaky problem s vraceni zbozi a nevracenim plne ceny, at to bylo cokoliv.

Myslel jsem to tak, že některé eshopy můžou začít dělat problémy a pak je to ve finále dražší. Takže je lepší to koupit třeba někde, kde je to sice dražší, ale při reklamaci nebo vrácení ve lhůtě 14 dnů nedělají problémy. Se snížením ceny jsem se potkal jednou. Tedy s tímto případem dvakrát. Poprvé jsem se s tím setkal při vracení fotoaparátu na prodejně, ale tam to bylo také diskutabilní. Když ho prodavač kontroloval, jestli je v pořádku, tak při kontrole displeje vzal micro hadřík a doslova s tím hadříkem začal ten displej drhnout. Než jsem stačil cokoliv říct, tak mi řekl, že na displeji jsou dvě tenké vlásečnice. Jsem mu oponoval, že je právě dost možná vytvořil tím, jak ten displej drhl. On na to, že má microhadřík na optiku a začal tam s ním mávat, jako s vítězným praporem. Jsem mu řekl, že to vůbec nevadí, že má micro hadřík, že ani s ním to nemůže takto drhnout, protože těmi drobnými smítkami nebo nečistotami ty vlásečnice také takto vytvoří. Že se to má ofouknout balonkem nebo omést štětečkem a pak když tak zlehka otřít. No, ale to bylo slovo proti slovu. Já jsem si úplně jistý nebyl, že jsem tam ty vlásečnice nezpůsobil, protože jsem to nějak důkladně nekontroloval, ale letmým pohledem jsem je tam neviděl. Tak mi to nakonec snížili o dvě stovky.
S reklamacemi mám u těch menších prodejen nebo shopů problém často, ale nakonec se mi to vždycky podařilo uhádat.

Každopádně mi už na moji stížnost kvůli té konvici odepsali, tak to sem večer dám, jak to dopadlo. No zajímavá reakce. :roll: :D
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4258
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Stížnost

Příspěvekod dudy » pát čer 26, 2020 17:23

PP, pravdu díš, já taky začal doplácet za prášky na pumpu, co byly bez doplatku...
Uživatelský avatar
dudy
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3962
Registrován: úte pro 20, 2011 6:38
Bydliště: HLMP

Re: Stížnost

Příspěvekod Dromedaro » pát čer 26, 2020 17:33

Ty peníze jdou pojišťovnám, ne? Když jsem se ptal v naší lékárně lékárnice proč po mně za stejný lék někdy doplatek chtějí a někdy ne, tak chvíli koktala a pak řekla, že je to asi kvůli tomu, že někdy ty léky pojišťovna proplácí a někdy ne...
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4258
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Stížnost

Příspěvekod Dromedaro » sob čer 27, 2020 2:36

Přidávám text mé stížnosti adresované vedení firmy a jejich odpovědi z kauzy varné konvice. Tím podrobným testováním má na mysli, že jsem v konvici dvakrát třikrát ohřál vodu a poté byla zapojena několik hodin v zásuvce, než jsem se rozhodl, zda si ji nechám nebo ne, přičemž jsem si všiml, že se zpozdily hodiny na varné konvici. O tom zkoušení na prodejně tam píše proto, že jsem v mém mailu zmínil i Apukovu argumentaci o předvádění zboží na prodejně. Nevím, jestli to začali vyučovat na nějakých kurzech, ale v poslední době se čím dál více setkávám s tím, že se vás někdo snaží odrbat nebo nejedná úplně férově a když se proti tomu ohradíte nebo si to nenecháte líbit, tak se postaví do role blahosklonného dobráka, který ustoupí před vaší nevědomostí a udělá onen "vstřícný" krok. A už mě to začíná srát. Moc se mi nechce věřit tomu, že by mi ty peníze vrátili, kdyby věděli, že jsou v právu. Spíš to na mě působí, že to museli nějak zahrát, aby neztratili tvář, když vám jeden den tvrdí, že vám celou částku nevrátí a po vaši stížnosti s argumentaci ji pošlou celou.

Moje stížnost
Dobrý den,
obracím se na Vás se stížností na postup Vašeho eshopu při vracení zboží ( konvice Brewista Smart Pour - objednávka č. 531693 ) v zákonné lhůtě 14 dní od zakoupení. Bylo mi sděleno, že mi nevrátíte celou částku, ale sníženou o 10% z původní hodnoty a to z důvodu, že jsem zboží vyzkoušel. Mnou vrácené zboží bylo kompletní a nejevilo žádné známky použití ani poškození. Na svých webových stránkách Vy sami uvádíte následující:

Dle předpisu č. 363/2013 Sb. - nařízení vlády – odpovídá kupující pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

Je zcela samozřejmé, že zboží zakoupené přes eshop si zákazník vyzkouší a pokud mu jeho funkční vlastnosti nevyhovují, vrátí jej zpět, aniž by byla ponížena částka. Jak jinak jsem mohl přijít na některé charakteristiky této, konvice, než tím, že ji vyzkouším. Samozřejmě jsem ji při tom nijak neznehodnotil. Na můj dotaz, jak byla konvice znehodnocena, mi pracovnice zákaznické linky nebyla schopna odpovědět. I v kamenném obchodě je prodejce povinen mi zboží zabalené v krabici předvést a vyzkoušet jej. Když jsem pracovnici zákaznické linky sdělil své důvody, proč jsem se rozhodl konvici vrátit, bylo mé vrácení převedeno na reklamační oddělení, což je další nestandartní postup. Já jsem zboží nereklamoval, ale vracel v zákonné lhůtě 14dní. Z tohoto důvodu odmítám na snížení ceny přistoupit a požaduji vrácení plné částky, za kterou jsem konvici nakoupil. V opačném případě budu celou záležitost řešit přes ČOI, protože jednáte nejen v rozporu s nařízením vlády, ale i s vlastními obchodními podmínkami.



Odpověd obchodu
Děkuji za Váš e-mail. Pro začátek Vás informuji, že jsme Vám právě proplatili plnou částku ve výši 2 659,00 Kč na bankovní účet.

V druhé řadě Vám sděluji, že náš postup byl zcela legitimní a proplacení částky v plné výši je tak pouze vstřícným krokem. K podobné situaci se na svých webových stránkách vyjadřovala již samotná ČOI, kdy uvedla na pravou míru výklad zákona, kdy zákazník může zboží v rámci zákonné 14denní lhůty vyzkoušet pouze způsobem, jakým by jej mohl vyzkoušet na prodejně. A věřím, že mi dáte za pravdu, že není povinností žádného prodejce předvádět na prodejně zapnuté elektrospotřebiče "v akci".

Informací o podrobném několikahodinovém testování jste sám potvrdil, že jste výrobek užíval více, než bylo nutné pro základní seznámení se s jeho funkčností. Pokud byste zboží reklamoval, pak bychom možná došli k potvrzení některých Vámi uváděných závad a proplatili vrácené zboží v plné hodnotě, jelikož jste však zvolil cestu odstoupení od kupní smlouvy bez uvedení důvod, na nárokování snížení hodnoty zboží jsme měli nárok.

Věřím, že tímto můžeme záležitost považovat za vyřízenou.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4258
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Stížnost

Příspěvekod mike » sob čer 27, 2020 4:21

Proste to zkusili a po tve reakci vyhodnotili, ze jim tech 10 % nestoji za spor. Nemyslim si, ze bylo predem jasne, jak by to dopadlo a obe strany by to stalo cas a mozna i penize. Lip to pro tebe dopadnout nemohlo, bud rad. Vem si z toho pouceni, ze neni dobre moc mluvit. Kdybys jim proste rekl, ze konvici v ramci 14 denni lhuty vracis a trvas na plne castce, tak nebylo co resit. Samozrejme jsi ji vybalil, o zkouseni nebylo nutne mluvit. To mas jako s policajtama. Vsechno, co reknes, muze byt pouzito proti tobe.

S tim vyzkousenim je to sporne. Apuka si rad prava a zakony vyklada dost extenzivne, zkus si nekde na prodejne rict, at ti konvici predvedou v chodu. Nejspis te slusne poslou nekam a nemyslim si, ze bys na to mel opravdu narok. Vybalit ti ji samozrejme vybali, na to narok mas.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49285
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
User is Online!

Re: Stížnost

Příspěvekod Dromedaro » sob čer 27, 2020 9:05

Jo no, to jsem si pak také říkal, že jsem o tom zkoušení neměl mluvit, že se toho chytnou.
Dromedaro
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4258
Registrován: pát bře 27, 2020 8:20

Re: Stížnost

Příspěvekod Etheric » sob čer 27, 2020 9:20

Koho by to kdy napadlo, ale stěžuju si na ofiko obchod Lowe Alpine. Předmět je reklamace batohu do půl roku od koupě, kdy se vada projevila po třech použitích a já jim ho poslal s jasným vzkazem "požaduji výměnu za nový kus". Nikdo se neozval, ani mail, sms, nic. Po necelém měsíci u mě zvoní kurýr. Batoh došel, opravený. Co, kua, nechápou na slovu "vyměnit"? Já s opravou nesouhlasil, nikdo mě o záměru opravy ani neinformoval. Další věc, že ta oprava zrovna povedená není. Tak jsem jim to zaslal obratem zpět. Tohle mě fakt nasralo. Budu, vole, uprostřed sezóny dva měsíce bez batohu kvůli takový debilní chybě.
Snad budou natolik rozumní, že pošlou nový kus, jak jsem požadoval.
Pravda vítězí!
No jo, ale čí?!
Uživatelský avatar
Etheric
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 8034
Registrován: úte říj 23, 2018 6:53

Re: Stížnost

Příspěvekod apuka » sob čer 27, 2020 13:06

Nejsem si stoprocentne jisty, ale mam dojem, ze je to jak popiu dale. Nejak jsem uz davneji nereklamoval slozitejsi vec :-k.

Podle noveho Obc. Zakoniku sicenje neco jineho "reklamace" do 6-ti mesicu, ale zda se mi, ze tam vypadla prakticky libovule zakzanika, jak chce vadu resit. Ted kdyz je to "mala vada" (nebo jak to nazyvaji), tak to muze prodejce opravit. Takze pripadna vymena je jen na dobre vuli. Jinanotazka je, co je "mala vada" a "zavazna vada" (ty presne nazvy jsou asi jine). Ale je to definovano nejak tak, ze ta "zavazna" je (i?)takove, kvuli ktere by zakaznik vec nekoupil,,kdyby o ni pri koupi vedel.

Ale ted jsi jim opraveny batoh poslal hned zpet s tim, ze oprava neni dobre udelana. Nezapomen, ted je dulezite, jak jsi to formuloval - jestli jsi napsal neco ve smyslu, ze reklamace nebyla vyresena, bo spatna oprava (pokud je to opravdu tak, nejsi povinny to prijat) nebo jsi reklamoval samotnou ooravu. V prvnim pripade Ti stale bezi mesicna lhuta na vyrizeni (od nahlaseni, resp prijeti vady), coz asi uz bude u konce. No a timpadem jednoduse reklamaci nevyridili v zakonne lhute. Na to se muzes odvolavat. A 31. Den je zadat o vraceni penez, za ktere si muzes koupit novy batoh.
Ve druhem pripade radeji im posli co nejdrive email, ze nemuzes prijat jejich opravu za vybaveni reklamace,, protoze ... a napis v cem je spatna oprava. A upozorni je, ze stale bezi zakonna lhuta na vyrizeni.

Pokud Ti ale neposlali zadne potvrzeni prijeti reklamace mailem, tak jim za to muzes taky vycinit, protoze by meli oznamit, kdy prijali Tvoji zasilku k reklamaci (rekneme tomu reklamacni protokol). Jinak to musis potvrzovat potvrzenim posty nebo jineho kuryra, kdy zasilku dodali.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Stížnost

Příspěvekod pavproch » sob čer 27, 2020 16:43

Já scu být mladý.... :twisted:

Sem ráno (když bylo chladněji než je tam fčíl) 3 hodky bajkoval proti kopcu a skopca a fčíl sem marný a marný budu zřejmě i zítra. Junior dopoledne cosyk dělal doma (kopal díry kolem vykřiveného plota, budeme ho rovnat) a po obědě ftym hicu/ďusnu vyrazil na bajku na Radhošť na jedno (nahoře na kopcu na chatě, desítka za 45, no nekupto), přijel dom, sprchnul se a .... de pařit na pouťovou na HBečvě.... chjo no.
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28131
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

PředchozíDalší

Zpět na Pokec