Stížnost

o všem možném, co se zrovna nehodí do žádné jiné kategorie

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Stížnost

Příspěvekod Lipon » stř lis 24, 2021 13:01

Jen par otazek na uvod.
Jak ti ti prislo, obyc. postou? Oni se budou mit jak dozvedet, ze se to dostalo do tvych rukou? A je to v jazyce jinem nez rozumis? A jak vis, co se tam pise, kdyz jazyku nevladnes?

procti si spis tohle, D-fens je takovej, no, jinej; tady je to vice o vecne argumentaci, nez dojmologii
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4910
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

Re: Stížnost

Příspěvekod Bruca » stř lis 24, 2021 14:22

Rekomando s doručenkou. Jsem to podepsal, převzal a pak mi došlo, co by to mohlo být :D
Samozřejmě je to celé italsky, ale google translate to jistí.
Poslu jim teď za odměnu mail cesky s potvrzenim o platbě. Jdu na to :D
Bruca
účastník
účastník
 
Příspěvky: 445
Registrován: čtv bře 14, 2019 20:08
Bydliště: Zlín

Stížnost

Příspěvekod Lipon » stř lis 24, 2021 14:36

Dáš jim to tak snadno? Nechce se ti to trochu prostudovat a zabojovat?
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4910
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

Re: Stížnost

Příspěvekod Bruca » stř lis 24, 2021 14:56

Když to zaplatím hned, je to za 80e, příští týden už 106e, a pak to dal roste. Vzhledem k tomu, že bych do itálie rád jel znovu, a že to talosi posílají přes inkasní firmu...no, 2100 kaček není taková hrůza, abych to nepřežil. Sice když k tomu tento měsíc přidat ztracený snubák, opakované návštěvy veterináře s naší posranou kočkou, no, sešlo se to hezky :D
Bruca
účastník
účastník
 
Příspěvky: 445
Registrován: čtv bře 14, 2019 20:08
Bydliště: Zlín

Stížnost

Příspěvekod Lipon » stř lis 24, 2021 16:16

S tím inkasní agentura počítá, že udělá bububu a většina dotčených radši zaplatí.

Já bych s tím už z principu (a profi deformace) něco dělal, ale chápu, že je nemalá skupina lidí, co se s tím nechtějí zabývat a jdou cestou nejmenšího odporu.
Nejhorší možná situace - vyšší platba, ale odložená, dá se to ošetřit - viz dále.
Než to zacáluješ, napiš jim česky mail, nejlépe z nějakého tvého freemailu, že fakt netušíš vo co go, jestli by ti mohli poslat nějaký obrazový záznam údajného přestupku, že se to týká tvého vozu (nepiš, že se to má týkat tebe). A pod to klidně Google translate.
Na kolik vyjde výměna RZ, 800? Furt lepší než 80 ojro a víc, ne?

EDIT: tak to stojí 450,- (2x200,- za značku + 50,- správní poplatek) plus čas na úřadu
Lipon
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 4910
Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
Bydliště: furt něgde ...

Re: Stížnost

Příspěvekod pavproch » stř lis 24, 2021 16:23

@Lipon: jo, dík za připomenutí - to v tom textu, o kterém sem psal výše a na který/kde to bylo si už moc nevzpomínám, taky bylo ""ztratit" RZ"
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28275
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Stížnost

Příspěvekod Bruca » stř lis 24, 2021 18:10

A ještě další pětikilo za 3.SPZ co mám na nosiči na kolo. A jsme skoro na tom stejném. Ale český mail jsem jim napsal, ať mají radost :D

I když jsem teda docela koukal, jak dobře funguje překlad přes google lens. Nikdy jsem to dřív nepoužíval, ale je to fakt šikovné:)

Manželka dokonce tuší, kde to bylo..dokonce i věděla, které město to bylo, mě to nic neříkalo. Ale já pouštím z hlavy spoustu věcí. Třeba, že mám cestujícím někde zastavit a tak :D
Bruca
účastník
účastník
 
Příspěvky: 445
Registrován: čtv bře 14, 2019 20:08
Bydliště: Zlín

Re: Stížnost

Příspěvekod pavproch » stř pro 1, 2021 16:44

Ty jo.... ty věci neska fuckt nic nevydrží.... bydlíme 20 let, z původního el. vybavení kuchyně (lednice, mražák, varná deska, vestavná róra, mikrovlnka a kunvice) sem už musel vyměnit (protože umřely na stáří) lednici = 15 let, mražák = taky 15 let, mikrovlnka = asi 12 let, kunvici už máme asi šestou... a neska umřela i róra.... takže bude nová.... to sem teda zvjedaff, kdy sa odporoučí i ten poslední mohykán, varná deska... :twisted:

PS: Kupodivu neodešla uprostřed (dlouhých vánočních) sfátků (kdy je furt v provozu), neco není fpořundku....
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28275
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Stížnost

Příspěvekod Hafi » stř pro 1, 2021 17:40

Jo, výdrž některých spotřebičů mi fakt překvapuje.

My jsme při stěhování v roce 2003 koupili celkem vše - tehdy se přistěhovala jen pračka (v tu chvíli asi 3 roky stará) a mikrovlna (nevím, kdy se kupovala, ale bajvoko tak 93-94), v roce 2018 jsem toho část i stěhoval dál do bytu, kde bydlím teď.

Pračka odešla předloni (=19 let)
Myčka stále slouží, občas vydává divné zvuky, ale myje (zatím 18 let). Zatím asi jen jedna oprava, když přestal fungovat ventil pro přívod vody.
Lednice stále slouží, ale už by byla spíše na vyhození, v zadním rohu mrzne, neb tam něco prasklo, opravit to nelze...akorát se mi to nechce řešit a nechci vidět spotřebu.
Sporák jsme nestěhovali, ale afaik v původním bytě stále funfuje (zatím tedy 18 let).
A mikrovlnka stále žije, denně používaná (od oka tak 28 let!)

A pro srovnání sušička, co má tak 4-5 let, nedávno prasknul plast u zámku a servis řekl, že tento náhradní díl neexistuje, tedy reálně by byla sušička na vyhození (vyřešeno protidětským zámkem na skříňky).
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8425
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Stížnost

Příspěvekod mike » stř pro 1, 2021 18:03

Hafi píše:Lednice stále slouží, ale už by byla spíše na vyhození, v zadním rohu mrzne, neb tam něco prasklo, opravit to nelze...akorát se mi to nechce řešit a nechci vidět spotřebu.

Tohle je ovsem duvod, proc to resit, zvlast kdyz jde cena elektriny nahoru. Rodice nedavno taky vyradili hodne starou lednici a koupili novou a rozdil ve spotrebe je pry docela dramaticky. Zrovna lednice umi zrat hodne, kdyz nefunguje spravne.

Hafi píše:A mikrovlnka stále žije, denně používaná (od oka tak 28 let!)

Pred 11 lety jsem se stehoval, takze jsem koupil vsechno nove krome mikrovlnky a ta je taky nekdy z minuleho tisicileti, aspon 22 let. Zas je pravda, ze ji pouzivam fakt malo, nejpouzivanejsi funkce je casovac, protoze je tam udelany fakt dobre.

Mam ale prasteny problem s lednickou. Prestalo fungovat "automaticke" zavirani dvirek resp. funguje hur. Takze se mi stava, ze zustanou nedovrene. Zkoumal jsem, cim to je a okolo celych dvirek je magneticky pasek, ktery je docvakne. A ten magnet je oslabeny prave na vnejsi strane, kde je nejvic potreba. Proti druhe strane, kde potreba neni, je rozdil dost znat.

Popravde, neni mi jasne, jak se tohle mohlo stat. Jak se muze permanentni magnet takhle oslabit. A co s tim. Magnet je soucasti tesneni okolo celych dvirek.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49389
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Stížnost

Příspěvekod pavproch » stř pro 1, 2021 18:25

Jo, kura, na myčku (taky stále ještě původní) sem zapomjééél..... ](*,)
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28275
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Stížnost

Příspěvekod pavproch » stř pro 1, 2021 18:28

Róra koupena, tentokráte AEG, ta co umřela už ve 20-ti letech byla Whirlpool.
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28275
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Stížnost

Příspěvekod ret255 » stř pro 1, 2021 20:15

Dnes (zatial) najhorsia skusenost s kurierom v zivote, objednaval som granule pre psa, objednane a zaplatene minulu stredu, teda dnes je tyzden od objednavky a platby, to by som este prekusol, no co neprekusnem je najtupsi kuriersky servis na svete.

123kurier je od dnes pre mna pojem, v utorok mi prisiel do mailu, ze mi bude vcera dorucovat zasielku, ked bolo po 15:00, tak som zavolal, ze kedy asi tak chce kurier dorucit zasielku, lebo bolo tam aj cislo na kuriera, tak volam 2x mi to nezdvyhol, treti uz ano, a ze najskor tam bude tak za 4 hodky.
Samozrejme ze neprisiel.

Dnes to same, zavolal som o 15:00, ze este musi rozvazat hentam a tamto a ze pride tak za 2 hodky. Hovorim si ok, tak volam za dve hodky a kurier ze uz je v obci, ze rozvaza z horneho konca, ze za pol hodku bude pri mne, za hodku volam, ze pred pol hodkou uz tu mal byt.

Este ze ma 2 ludi a ze pride, po dalsej pol hodke volam znovu a uz rozculeny, ze nech okamzite pride, tak je 19:30(obvykli cas pre kuriera?) a ze aby som mu povedal cislo domu lebo musi najst balik.

Poviem cislo domu a on hlada prehladava kopy balikov z jednej strany na druhu, po 5 minutach konstatuje ze to nenasiel, ze to este pozrie a da vediet a to vsetko v tom najtupsom vyraze v tvari aky som kedy u koho videl.
Dnes uz uprimne od neho necakam ziadnu odpoved a podla rcenzii co pozeram, je otazne ci este vobec granule dostanem.

Ponaucenie? Nekupovat granule za najlepsiu ponukanu cenu s dopravou zadarmo za ziadnu cenu, jedine ak by bola od urcitej vysky a platit radsej na dobierku, lebo teraz nemam peniaze a ani granule a min. este taky tyzden dohadovania sa ci stornujem objednavku, a ci a ci vôbec mi vratia peniaze, alebo zase cakat na nove dorucenie dalsej objednavky tou istou kurierskou spolocnostou, ktora (ne)dorucuje zasielky.

Keby niekto chcel objednavat od dogz, neobjednavjate za nic na svete.
ret255
účastník
účastník
 
Příspěvky: 517
Registrován: stř pro 23, 2015 22:12

Re: Stížnost

Příspěvekod mike » stř pro 1, 2021 22:14

Moment, tohle prece nema nic spolecneho s obchodem, ne? Neschopny kuryr a mozna cela dorucovaci firma. Posli jim podekovani ;-)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49389
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Stížnost

Příspěvekod ret255 » čtv pro 2, 2021 6:08

To este neviem, to sa teprv dozviem. Ked som objednaval, tak som prehliadol vela varovnych signalov, neviem co som si myslel...

Je to podla vsetkeho nova firma, na heureke ma par recenzii, firemny mail je klasicky gmail, co bolo asi najviac cudne je, ze nemaju moznost platby na dobierku, iba platbu kartou, prevodom na ucet. Pri kupe z ceska by som to pochopil, no tu ide o slovensku firmu a nakup zo slovenska.

A pri emailovej komunikacii su tiez akosi podozrivo promptni, napisem mail, dokonca aj o 20:00 a oni mi do par minut odpisu, to sa mi nezda celkom normalne.

Uvidime, ako to pojde so stornom a vratenim penazi.

Ta kurierska sluzba je vazne asi najhorsia kurierska sluzba, minimalne na slovensku, pritom som sa pozeral na mail a uz som od nich mal nieco dorucovane, asi museli zmenit kurierov, lebo pred tym som s nimi nemal take problemy. To co tam ty ludia na nich pisu v recenziach je este slaby odvar a tie odpovede obchodu su tiez a facku, sa prezentuju akoby nic a pritom su to grazli jedna basen.
https://www.google.com/search?client=op ... c92ee2,1,,,
ret255
účastník
účastník
 
Příspěvky: 517
Registrován: stř pro 23, 2015 22:12

Re: Stížnost

Příspěvekod Mawenzi » čtv pro 2, 2021 6:57

proto nikdy nic neplatim predem, pokid to jinak nejde nebo je to nova firma.pro.me, pocitam s rizikem...

jo nemam mobil a 1200 firma v i solvenci ale web nepozastavenej, ze... takze normalne prijal objednavku i penize... to by melo bejt trestny:D

takze to sem jednou porusila a hned sem.vedela proc to tak nedelam :D a taky to byl duvod, proc se mi.nechtelo do BY bundy a nerada bych objednavala z US. jo taky sem si koupila gps logger v us a nemam ani penize ani zasilku, ze...

a nemam ani nahradu za igotu 600 rozumnou co by se dala pouzivat, te to segment trhu zda se ze umrel, takze si logger strezim jako oko v hlave a desim se dne, kdy se odporouci...
Uživatelský avatar
Mawenzi
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 9382
Registrován: čtv úno 3, 2011 13:37

Re: Stížnost

Příspěvekod ret255 » čtv pro 2, 2021 8:52

Mawenzi píše:jo nemam mobil a 1200 firma v i solvenci ale web nepozastavenej, ze... takze normalne prijal objednavku i penize... to by melo bejt trestny:D
toto som celkom nepobral, vlastna skusnost?

Mawenzi píše:a taky to byl duvod, proc se mi.nechtelo do BY bundy a nerada bych objednavala z US. jo taky sem si koupila gps logger v us a nemam ani penize ani zasilku, ze...
zalezi z akeho obchodu to kupujes, ak bola ta BY bunda z bergfreude, tak s nimi mam dobru skusenost, aj s vratenim, mi poslali tolko kolko som im poslal aj s postovnym.

Aj do UK, ked som vracal napet zasielku mi poslali platbu este pred tym nez obdrzali moj balik a to v dobe ked sa povazoval uz za strateny.

Z US som kupoval cez ebay asi 2-3x, vzdy ak to slo cez us postal to bola hra na rusku ruletu ci to pride alebo nie, vzdy od takychto zahranickych platieb a balikov ocakavam, ze budem mat tracking nummber, vdaka tomu som dokazal vysledovat zasielku aj ked mi neprisiel ziadny listok z posty a ani ma neinformovaa ziadna spolocnost ze dosiel, bolo tak aj u jednych grado sluchatiek z chicaga, uz som myslel ze sa niekto obohatil a nakoniec som dostal vdaka tracking nr. echo ze budu v nejakom sklade v mojom meste, kde prichadzaju veci z colnice a oni tam naozaj boli, uz ani neviem ako, no neplatil som z nich ani dph.

Raz z floridy som kupoval rucnu gps, asi 2 mesiace som riesil colnicu, ziadali faktury a cely proces trval skoro mesiac.

Najhorsie som dopadol pri externom disku vydrazenom z nemecka, tam mi prisiel nefunkcny disk a nastastie ak WD poslete do ich centra do nemecka, tak vam poslu nahradny, akurat som to tam musel zaslat, prisiel fungl novy.

Poslednu dobu som vecsinou platil vopred, tak som asi prestl byt ostrazity, ale mozno nebyt tej kurierskej spolocnosti, tak uz m granule doma, uvidim ake to bude mat rozuzlenie a ci bude happy end.
ret255
účastník
účastník
 
Příspěvky: 517
Registrován: stř pro 23, 2015 22:12

Re: Stížnost

Příspěvekod Mawenzi » čtv pro 2, 2021 10:19

ret255
jo vlastni zkusenost... jednou sem povolila a zaplatila predem a takhle to dopadlo
Uživatelský avatar
Mawenzi
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 9382
Registrován: čtv úno 3, 2011 13:37

Re: Stížnost

Příspěvekod pavproch » čtv pro 2, 2021 10:28

pavproch píše: a neska umřela i róra...

A má to pokračování, fprci neska umřela mikrovlnka (taky už asi po 20-ti letech). Hmmmm, asi je to infekční.
...and push the baby hard.... well, gotta admit I do...
Uživatelský avatar
pavproch
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 28275
Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)

Re: Stížnost

Příspěvekod ret255 » čtv pro 2, 2021 21:20

ret255 píše:uvidim ake to bude mat rozuzlenie a ci bude happy end.
Tak granule su doma, po 8 dnoch a 3 dnoch obvolavania kuriera, mal balik v aute. Samozrejme na to kedy pride odpoved : "dnes" je podla kurierskej sluzby viac nez dostatocna. Do buducna to dobierka isti.
ret255
účastník
účastník
 
Příspěvky: 517
Registrován: stř pro 23, 2015 22:12

Re: Stížnost

Příspěvekod mike » čtv pro 2, 2021 21:44

Nechapu, co to ma spolecneho s dobirkou. Problem je v kuryrovi nebo cele firme, to ti dobirka nijak nevylepsi. Spis mozna zhorsi, protoze kuryr nebude mit nazpatek, nebude mu fungovat terminal apod.

ret255 píše:co bolo asi najviac cudne je, ze nemaju moznost platby na dobierku

Na tom neni nic divneho. Dobirka je relikt socialismu, na zapade se (temer) nepouziva. U nas od ni firmy taky ustupuji kvuli debilum, co si naobjednavaji zbozi a pak si ho nevyzvednou. Baliky se vraceji, posta jim penize nevrati, a tak s tim maji naklady navic. Co jsem cetl a slysel, tak je to fakt problem a e-shopy radej prijdou o cast zaostalych zakazniku, nez tohle.

Na druhou stranu na zapade funguji dobre reklamace plateb kartou, nedostanes balik, napises bance a ta platbu zrusi.

ret255 píše:A pri emailovej komunikacii su tiez akosi podozrivo promptni, napisem mail, dokonca aj o 20:00 a oni mi do par minut odpisu, to sa mi nezda celkom normalne.

TVL, misto, aby byl rad za skvely servis, tak si jeste stezuje :roll:
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49389
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Stížnost

Příspěvekod Etheric » pát pro 3, 2021 7:48

Konkurence mezi eshopy je veliká a tak někteří toto zneužívají, nechávají posílat na různá místa balíky na dobírku, které nikdo nevyzvedne.. Ono tohle může obchod i položit..

Ohledně dobírky jsem teď posílal přes inzerát věc v hodnotě 150Kč. Borec to chtěl na dobírku, tak jsem napsal, že ne, páč se mi stalo, že si to někdo nevyzved a já přišel o peníze. A on že prej mi pošle cenu poštovného na dobírku na účet a dobírkou zaplatí cenu zboží :-k Su natvrdlej já, nebo ten týpek? Takový jednání nechápu, uniká mi absolutně smysl.

Jinak je pravda, že kdykoliv balík placený kartou ze zahraničí zmizel, nezaúčtovanou platbu bez řečí odlokovali, případně poslali zboží znovu.
Pravda vítězí!
No jo, ale čí?!
Uživatelský avatar
Etheric
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 8083
Registrován: úte říj 23, 2018 6:53

Re: Stížnost

Příspěvekod mike » pát pro 3, 2021 8:09

Taky se stava, ze si vychcanek objedna stejnou vec z nekolika e-shopu, vyzvedne si tu, co prijde prvni a zbytek necha.

Kdyz objednavam ze zahranici a nejsem si jisty, tak platim pres PayPal (kartou). Tam je moznost reklamovat nedorucene zbozi primo pres ne a kdyz prodejce nekomunikuje, vrati ti platbu.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49389
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Stížnost

Příspěvekod apuka » pát pro 3, 2021 8:50

mike píše:Kdyz objednavam ze zahranici a nejsem si jisty, tak platim pres PayPal (kartou).
Asi tak... Teda pokud to jde. Na ebay by to melo jit. Navic jeste parkrat do roka PayPal proplati postovne za pripadne vraceni zbozi - do nejake vyse, ale ta staci i na poslani do Ameriky.

mike píše:Dobirka je relikt socialismu, na zapade se (temer) nepouziva.
Na zapade (myslim tim EU) se prioritne pouziva prime inkaso, tj. Ty pri objednavani u placeni das shopu cislo sveho uctu a souhlas s inklasem dane castky a oni si sami stahnou tuto castku z Tveho uctu.
Myslis, ze by se u nas kvuli umozneni takovych plateb nestrhla mela odmitacu? :wink:
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Stížnost

Příspěvekod karaya1 » pát pro 3, 2021 9:03

Etheric píše:A on že prej mi pošle cenu poštovného na dobírku na účet a dobírkou zaplatí cenu zboží :-k Su natvrdlej já, nebo ten týpek? Takový jednání nechápu, uniká mi absolutně smysl.

Třeba se jen chrání před tím, že by poslal peníze a tys neposlal zboží. Přijde mi to teda už paranoidní a vzhledem k udané ceně zbytečné, ale vysvětlení by to mohlo být.
karaya1
účastník
účastník
 
Příspěvky: 687
Registrován: pon kvě 14, 2007 12:16
Bydliště: Brnéčko

Re: Stížnost

Příspěvekod Etheric » pát pro 3, 2021 10:05

Jasně, bojí se zaslat peníze na účet vedený oproti OP, ale dobírky, kde může být neexistující jméno a částka poputuje na anonymní peněženku, aniž by měl šanci toto dopředu zjistit, toho se nebojí. Dojde mu cihla a peníze v tahu, nikdo nezjistí, kde se poděly. Jenže tak daleko asi lidi nepřemýšlí
Pravda vítězí!
No jo, ale čí?!
Uživatelský avatar
Etheric
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 8083
Registrován: úte říj 23, 2018 6:53

Re: Stížnost

Příspěvekod mike » pát pro 3, 2021 17:51

apuka píše:Na zapade (myslim tim EU) se prioritne pouziva prime inkaso

Prioritne? Ja jsem se s tim teda jeste nikde nepotkal.

apuka píše:Myslis, ze by se u nas kvuli umozneni takovych plateb nestrhla mela odmitacu?

Nevim, prijde mi to v principu velmi podobne platbe kartou, akorat komplikovanejsi. Proto se vsude plati kartou ;-)

Etheric píše:Jenže tak daleko asi lidi nepřemýšlí

Jj, nejak jim nedochazi, ze dobirka nezarucuje vubec nic. Krome toho, ze ti neco prijde.

Etheric píše:bojí se zaslat peníze na účet vedený oproti OP

Tohle ovsem taky ne, zvlast u castku v radu stovek. Kdo se kvuli tomu bude soudit? Jsou proste pripady, kdy se musis spolehnout na to, ze druha strana je slusna.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49389
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Stížnost

Příspěvekod AlexBeck » pát pro 3, 2021 17:59

mike píše:dobirka nezarucuje vubec nic. Krome toho, ze ti neco prijde.


Tak u pofidérního obchodů, kdy ani nevíš zda skladem je opravdu skladem. Zda na to chceš x týdnů čekat. Zda ti po týdnech nenapišou, že to ani neseženou. Urguješ vrácení peněz. X týdnů mají tvoje prachy a ty nemáš nic. Jo to už příště volíš dobírku.
Těch co pošlou cihlu je minimům. Těch co věc fyzický nemají a jsou jen přeprodejci je většina :wink:
Uživatelský avatar
AlexBeck
účastník
účastník
 
Příspěvky: 281
Registrován: úte črc 30, 2013 11:45

Re: Stížnost

Příspěvekod ret255 » pát pro 3, 2021 18:00

mike píše:Nechapu, co to ma spolecneho s dobirkou. Problem je v kuryrovi nebo cele firme, to ti dobirka nijak nevylepsi. Spis mozna zhorsi, protoze kuryr nebude mit nazpatek, nebude mu fungovat terminal apod.
S takymto jednanim som sa u kuriera zatial nestretol, co nevylucujem ze sa niekedy v buducnosti nemoze stat. Uz viem, ze min jedna kurierska spolocnost sa nebude spravat korektne, tak dobierka to v mojom pripade isti. Ak viem, ze to bude cez 123kuriera, tak bud si to neobjednam, alebo zvolim moznost dorucenia kurierom a na dobierku a zaplatim napr. v hotovosti a presnu sumu.


mike píše:TVL, misto, aby byl rad za skvely servis, tak si jeste stezuje :roll:
To nemozem byt podozrievavy? To ako vazne? Pri takychto platbach som celkom zvyknuty, ze poslu neskor potvrdenie, ze poslali tovar a ten je na ceste ku mne, tu nic take nebolo a prislo mi trochu divne, ze ked im napisem mail, aj o takejto nekrestanskej hodine, tak mi na to odpisu najskor v dalsi pracovny den, no dostal so odpoved za 2-3minuty a osmej vecer, kedze som vtedy riesil neskutocne tupeho kuriera, ktorym mi to poslali, tak som si to zaskrtol skor do kolonky, pozor, toto je trochu cudne, nez do kolonky toto je skvely servis.

Ak by som vcera nebol na adrese, tak by balik poslali spet predajcovi, a potom by som uvidel ci by poslali peniaze naspet alebo nie.

Popravde netusim co by som mal spravne robit, ak by som pri takejto platbe nedostal peniaze naspet, riesil by som to cez policiu, malo byt to nejaky ucinok? Zaoberal by sa tym vobec niekto, ak je to mala suma?

Este vcera som chcel pisat na heureku recenziu, teraz celkom nevem, uz nemam taku potrebu ju napisat, ale zase chcelo by to spomenut tu blbu kuriersku sluzbu co pouzivaju, no zasa by som nechcel napisat nieco co by z pozitivnej recenzie spravilo karhajucu, co by sa kludne mohlo stat :)

Etheric píše:a částka poputuje na anonymní peněženku
mohol by si to viac rozvynut, myslel si krypto penazenku? To sa pri platbe na dobierku da?
ret255
účastník
účastník
 
Příspěvky: 517
Registrován: stř pro 23, 2015 22:12

Re: Stížnost

Příspěvekod mike » pát pro 3, 2021 18:23

AlexBeck píše:X týdnů mají tvoje prachy a ty nemáš nic. Jo to už příště volíš dobírku.

Mne se to teda jeste nikdy nestalo resp. nevzpominam si. Holt si to chce prodejce trochu vybirat. U neznamych prodejcu koukam na hodnoceni na Heurece a tam takovehle veci byvaji. Naopak se mi stava docela casto, ze udelam v noci objednavku, nez se vzbudim, mam mail o odeslani a dalsi den to mam na Zasilkovne.

ret255 píše:S takymto jednanim som sa u kuriera zatial nestretol, co nevylucujem ze sa niekedy v buducnosti nemoze stat.

Jenze ty furt michas dohromady kuryra a prodejce. Prodejce evidente zafungoval uplne v pohode a kuryr zas presne naopak. Kuryr nema s prodejcem nic spolecneho, normalni firma, u ktere si objednava sluzbu. Tak mu holt napis, ze tihle nefunguji, kdyz bude mit takovych stiznosti vic, tak prejde k nekomu jinemu.

ret255 píše:To nemozem byt podozrievavy?

To jiste muzes, ale taky je dobre trochu premyslet. Kdyz ti nekdo odpovi na mail obratem, tak je to proto, ze zrovna sedi u pocitace. Nejspis je to one-man-show, novy obchod, jeste se nenaucil odkladat praci na "pracovni dobu". Nic podezreleho, naopak. BTW, Peter z outdoorline.sk taky driv odpovidal obratem v libovolnou dobu, ted uz ne, asi dokaze oddelit praci a volny cas. A zrovna on je priklad skveleho prodejce.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49389
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

PředchozíDalší

Zpět na Pokec