Stížnost
Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev
Re: Stížnost
od Lipon » stř lis 24, 2021 13:01
Jak ti ti prislo, obyc. postou? Oni se budou mit jak dozvedet, ze se to dostalo do tvych rukou? A je to v jazyce jinem nez rozumis? A jak vis, co se tam pise, kdyz jazyku nevladnes?
procti si spis tohle, D-fens je takovej, no, jinej; tady je to vice o vecne argumentaci, nez dojmologii
- Lipon
- inventář fóra
- Příspěvky: 4926
- Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
- Bydliště: furt něgde ...
Re: Stížnost
od Bruca » stř lis 24, 2021 14:22
Samozřejmě je to celé italsky, ale google translate to jistí.
Poslu jim teď za odměnu mail cesky s potvrzenim o platbě. Jdu na to
- Bruca
- účastník
- Příspěvky: 453
- Registrován: čtv bře 14, 2019 20:08
- Bydliště: Zlín
Re: Stížnost
od Bruca » stř lis 24, 2021 14:56
- Bruca
- účastník
- Příspěvky: 453
- Registrován: čtv bře 14, 2019 20:08
- Bydliště: Zlín
Stížnost
od Lipon » stř lis 24, 2021 16:16
Já bych s tím už z principu (a profi deformace) něco dělal, ale chápu, že je nemalá skupina lidí, co se s tím nechtějí zabývat a jdou cestou nejmenšího odporu.
Nejhorší možná situace - vyšší platba, ale odložená, dá se to ošetřit - viz dále.
Než to zacáluješ, napiš jim česky mail, nejlépe z nějakého tvého freemailu, že fakt netušíš vo co go, jestli by ti mohli poslat nějaký obrazový záznam údajného přestupku, že se to týká tvého vozu (nepiš, že se to má týkat tebe). A pod to klidně Google translate.
Na kolik vyjde výměna RZ, 800? Furt lepší než 80 ojro a víc, ne?
EDIT: tak to stojí 450,- (2x200,- za značku + 50,- správní poplatek) plus čas na úřadu
- Lipon
- inventář fóra
- Příspěvky: 4926
- Registrován: úte pro 7, 2004 9:25
- Bydliště: furt něgde ...
Re: Stížnost
od pavproch » stř lis 24, 2021 16:23
-
pavproch - outdoor maniak
- Příspěvky: 28379
- Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
- Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)
Re: Stížnost
od Bruca » stř lis 24, 2021 18:10
I když jsem teda docela koukal, jak dobře funguje překlad přes google lens. Nikdy jsem to dřív nepoužíval, ale je to fakt šikovné:)
Manželka dokonce tuší, kde to bylo..dokonce i věděla, které město to bylo, mě to nic neříkalo. Ale já pouštím z hlavy spoustu věcí. Třeba, že mám cestujícím někde zastavit a tak
- Bruca
- účastník
- Příspěvky: 453
- Registrován: čtv bře 14, 2019 20:08
- Bydliště: Zlín
Re: Stížnost
od pavproch » stř pro 1, 2021 16:44
PS: Kupodivu neodešla uprostřed (dlouhých vánočních) sfátků (kdy je furt v provozu), neco není fpořundku....
-
pavproch - outdoor maniak
- Příspěvky: 28379
- Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
- Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)
Re: Stížnost
od Hafi » stř pro 1, 2021 17:40
My jsme při stěhování v roce 2003 koupili celkem vše - tehdy se přistěhovala jen pračka (v tu chvíli asi 3 roky stará) a mikrovlna (nevím, kdy se kupovala, ale bajvoko tak 93-94), v roce 2018 jsem toho část i stěhoval dál do bytu, kde bydlím teď.
Pračka odešla předloni (=19 let)
Myčka stále slouží, občas vydává divné zvuky, ale myje (zatím 18 let). Zatím asi jen jedna oprava, když přestal fungovat ventil pro přívod vody.
Lednice stále slouží, ale už by byla spíše na vyhození, v zadním rohu mrzne, neb tam něco prasklo, opravit to nelze...akorát se mi to nechce řešit a nechci vidět spotřebu.
Sporák jsme nestěhovali, ale afaik v původním bytě stále funfuje (zatím tedy 18 let).
A mikrovlnka stále žije, denně používaná (od oka tak 28 let!)
A pro srovnání sušička, co má tak 4-5 let, nedávno prasknul plast u zámku a servis řekl, že tento náhradní díl neexistuje, tedy reálně by byla sušička na vyhození (vyřešeno protidětským zámkem na skříňky).
-
Hafi - Moderátor
- Příspěvky: 8441
- Registrován: pát led 5, 2007 10:28
- Bydliště: Už zas Praha :-(
Re: Stížnost
od mike » stř pro 1, 2021 18:03
Hafi píše:Lednice stále slouží, ale už by byla spíše na vyhození, v zadním rohu mrzne, neb tam něco prasklo, opravit to nelze...akorát se mi to nechce řešit a nechci vidět spotřebu.
Tohle je ovsem duvod, proc to resit, zvlast kdyz jde cena elektriny nahoru. Rodice nedavno taky vyradili hodne starou lednici a koupili novou a rozdil ve spotrebe je pry docela dramaticky. Zrovna lednice umi zrat hodne, kdyz nefunguje spravne.
Hafi píše:A mikrovlnka stále žije, denně používaná (od oka tak 28 let!)
Pred 11 lety jsem se stehoval, takze jsem koupil vsechno nove krome mikrovlnky a ta je taky nekdy z minuleho tisicileti, aspon 22 let. Zas je pravda, ze ji pouzivam fakt malo, nejpouzivanejsi funkce je casovac, protoze je tam udelany fakt dobre.
Mam ale prasteny problem s lednickou. Prestalo fungovat "automaticke" zavirani dvirek resp. funguje hur. Takze se mi stava, ze zustanou nedovrene. Zkoumal jsem, cim to je a okolo celych dvirek je magneticky pasek, ktery je docvakne. A ten magnet je oslabeny prave na vnejsi strane, kde je nejvic potreba. Proti druhe strane, kde potreba neni, je rozdil dost znat.
Popravde, neni mi jasne, jak se tohle mohlo stat. Jak se muze permanentni magnet takhle oslabit. A co s tim. Magnet je soucasti tesneni okolo celych dvirek.
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49512
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Stížnost
od pavproch » stř pro 1, 2021 18:25
-
pavproch - outdoor maniak
- Příspěvky: 28379
- Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
- Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)
Re: Stížnost
od pavproch » stř pro 1, 2021 18:28
-
pavproch - outdoor maniak
- Příspěvky: 28379
- Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
- Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)
Re: Stížnost
od ret255 » stř pro 1, 2021 20:15
123kurier je od dnes pre mna pojem, v utorok mi prisiel do mailu, ze mi bude vcera dorucovat zasielku, ked bolo po 15:00, tak som zavolal, ze kedy asi tak chce kurier dorucit zasielku, lebo bolo tam aj cislo na kuriera, tak volam 2x mi to nezdvyhol, treti uz ano, a ze najskor tam bude tak za 4 hodky.
Samozrejme ze neprisiel.
Dnes to same, zavolal som o 15:00, ze este musi rozvazat hentam a tamto a ze pride tak za 2 hodky. Hovorim si ok, tak volam za dve hodky a kurier ze uz je v obci, ze rozvaza z horneho konca, ze za pol hodku bude pri mne, za hodku volam, ze pred pol hodkou uz tu mal byt.
Este ze ma 2 ludi a ze pride, po dalsej pol hodke volam znovu a uz rozculeny, ze nech okamzite pride, tak je 19:30(obvykli cas pre kuriera?) a ze aby som mu povedal cislo domu lebo musi najst balik.
Poviem cislo domu a on hlada prehladava kopy balikov z jednej strany na druhu, po 5 minutach konstatuje ze to nenasiel, ze to este pozrie a da vediet a to vsetko v tom najtupsom vyraze v tvari aky som kedy u koho videl.
Dnes uz uprimne od neho necakam ziadnu odpoved a podla rcenzii co pozeram, je otazne ci este vobec granule dostanem.
Ponaucenie? Nekupovat granule za najlepsiu ponukanu cenu s dopravou zadarmo za ziadnu cenu, jedine ak by bola od urcitej vysky a platit radsej na dobierku, lebo teraz nemam peniaze a ani granule a min. este taky tyzden dohadovania sa ci stornujem objednavku, a ci a ci vôbec mi vratia peniaze, alebo zase cakat na nove dorucenie dalsej objednavky tou istou kurierskou spolocnostou, ktora (ne)dorucuje zasielky.
Keby niekto chcel objednavat od dogz, neobjednavjate za nic na svete.
- ret255
- účastník
- Příspěvky: 517
- Registrován: stř pro 23, 2015 22:12
Re: Stížnost
od mike » stř pro 1, 2021 22:14
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49512
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Stížnost
od ret255 » čtv pro 2, 2021 6:08
Je to podla vsetkeho nova firma, na heureke ma par recenzii, firemny mail je klasicky gmail, co bolo asi najviac cudne je, ze nemaju moznost platby na dobierku, iba platbu kartou, prevodom na ucet. Pri kupe z ceska by som to pochopil, no tu ide o slovensku firmu a nakup zo slovenska.
A pri emailovej komunikacii su tiez akosi podozrivo promptni, napisem mail, dokonca aj o 20:00 a oni mi do par minut odpisu, to sa mi nezda celkom normalne.
Uvidime, ako to pojde so stornom a vratenim penazi.
Ta kurierska sluzba je vazne asi najhorsia kurierska sluzba, minimalne na slovensku, pritom som sa pozeral na mail a uz som od nich mal nieco dorucovane, asi museli zmenit kurierov, lebo pred tym som s nimi nemal take problemy. To co tam ty ludia na nich pisu v recenziach je este slaby odvar a tie odpovede obchodu su tiez a facku, sa prezentuju akoby nic a pritom su to grazli jedna basen.
https://www.google.com/search?client=op ... c92ee2,1,,,
- ret255
- účastník
- Příspěvky: 517
- Registrován: stř pro 23, 2015 22:12
Re: Stížnost
od Mawenzi » čtv pro 2, 2021 6:57
jo nemam mobil a 1200 firma v i solvenci ale web nepozastavenej, ze... takze normalne prijal objednavku i penize... to by melo bejt trestny:D
takze to sem jednou porusila a hned sem.vedela proc to tak nedelam a taky to byl duvod, proc se mi.nechtelo do BY bundy a nerada bych objednavala z US. jo taky sem si koupila gps logger v us a nemam ani penize ani zasilku, ze...
a nemam ani nahradu za igotu 600 rozumnou co by se dala pouzivat, te to segment trhu zda se ze umrel, takze si logger strezim jako oko v hlave a desim se dne, kdy se odporouci...
Re: Stížnost
od ret255 » čtv pro 2, 2021 8:52
toto som celkom nepobral, vlastna skusnost?Mawenzi píše:jo nemam mobil a 1200 firma v i solvenci ale web nepozastavenej, ze... takze normalne prijal objednavku i penize... to by melo bejt trestny:D
zalezi z akeho obchodu to kupujes, ak bola ta BY bunda z bergfreude, tak s nimi mam dobru skusenost, aj s vratenim, mi poslali tolko kolko som im poslal aj s postovnym.Mawenzi píše:a taky to byl duvod, proc se mi.nechtelo do BY bundy a nerada bych objednavala z US. jo taky sem si koupila gps logger v us a nemam ani penize ani zasilku, ze...
Aj do UK, ked som vracal napet zasielku mi poslali platbu este pred tym nez obdrzali moj balik a to v dobe ked sa povazoval uz za strateny.
Z US som kupoval cez ebay asi 2-3x, vzdy ak to slo cez us postal to bola hra na rusku ruletu ci to pride alebo nie, vzdy od takychto zahranickych platieb a balikov ocakavam, ze budem mat tracking nummber, vdaka tomu som dokazal vysledovat zasielku aj ked mi neprisiel ziadny listok z posty a ani ma neinformovaa ziadna spolocnost ze dosiel, bolo tak aj u jednych grado sluchatiek z chicaga, uz som myslel ze sa niekto obohatil a nakoniec som dostal vdaka tracking nr. echo ze budu v nejakom sklade v mojom meste, kde prichadzaju veci z colnice a oni tam naozaj boli, uz ani neviem ako, no neplatil som z nich ani dph.
Raz z floridy som kupoval rucnu gps, asi 2 mesiace som riesil colnicu, ziadali faktury a cely proces trval skoro mesiac.
Najhorsie som dopadol pri externom disku vydrazenom z nemecka, tam mi prisiel nefunkcny disk a nastastie ak WD poslete do ich centra do nemecka, tak vam poslu nahradny, akurat som to tam musel zaslat, prisiel fungl novy.
Poslednu dobu som vecsinou platil vopred, tak som asi prestl byt ostrazity, ale mozno nebyt tej kurierskej spolocnosti, tak uz m granule doma, uvidim ake to bude mat rozuzlenie a ci bude happy end.
- ret255
- účastník
- Příspěvky: 517
- Registrován: stř pro 23, 2015 22:12
Re: Stížnost
od Mawenzi » čtv pro 2, 2021 10:19
jo vlastni zkusenost... jednou sem povolila a zaplatila predem a takhle to dopadlo
Re: Stížnost
od pavproch » čtv pro 2, 2021 10:28
pavproch píše: a neska umřela i róra...
A má to pokračování, fprci neska umřela mikrovlnka (taky už asi po 20-ti letech). Hmmmm, asi je to infekční.
-
pavproch - outdoor maniak
- Příspěvky: 28379
- Registrován: čtv říj 6, 2005 10:50
- Bydliště: Zaplaťpanbu 350km na východ od 100věžaté (a často ještě o 200km dál východněji)
Re: Stížnost
od ret255 » čtv pro 2, 2021 21:20
Tak granule su doma, po 8 dnoch a 3 dnoch obvolavania kuriera, mal balik v aute. Samozrejme na to kedy pride odpoved : "dnes" je podla kurierskej sluzby viac nez dostatocna. Do buducna to dobierka isti.ret255 píše:uvidim ake to bude mat rozuzlenie a ci bude happy end.
- ret255
- účastník
- Příspěvky: 517
- Registrován: stř pro 23, 2015 22:12
Re: Stížnost
od mike » čtv pro 2, 2021 21:44
ret255 píše:co bolo asi najviac cudne je, ze nemaju moznost platby na dobierku
Na tom neni nic divneho. Dobirka je relikt socialismu, na zapade se (temer) nepouziva. U nas od ni firmy taky ustupuji kvuli debilum, co si naobjednavaji zbozi a pak si ho nevyzvednou. Baliky se vraceji, posta jim penize nevrati, a tak s tim maji naklady navic. Co jsem cetl a slysel, tak je to fakt problem a e-shopy radej prijdou o cast zaostalych zakazniku, nez tohle.
Na druhou stranu na zapade funguji dobre reklamace plateb kartou, nedostanes balik, napises bance a ta platbu zrusi.
ret255 píše:A pri emailovej komunikacii su tiez akosi podozrivo promptni, napisem mail, dokonca aj o 20:00 a oni mi do par minut odpisu, to sa mi nezda celkom normalne.
TVL, misto, aby byl rad za skvely servis, tak si jeste stezuje
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49512
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Stížnost
od Etheric » pát pro 3, 2021 7:48
Ohledně dobírky jsem teď posílal přes inzerát věc v hodnotě 150Kč. Borec to chtěl na dobírku, tak jsem napsal, že ne, páč se mi stalo, že si to někdo nevyzved a já přišel o peníze. A on že prej mi pošle cenu poštovného na dobírku na účet a dobírkou zaplatí cenu zboží Su natvrdlej já, nebo ten týpek? Takový jednání nechápu, uniká mi absolutně smysl.
Jinak je pravda, že kdykoliv balík placený kartou ze zahraničí zmizel, nezaúčtovanou platbu bez řečí odlokovali, případně poslali zboží znovu.
No jo, ale čí?!
-
Etheric - outdoor maniak
- Příspěvky: 8165
- Registrován: úte říj 23, 2018 6:53
Re: Stížnost
od mike » pát pro 3, 2021 8:09
Kdyz objednavam ze zahranici a nejsem si jisty, tak platim pres PayPal (kartou). Tam je moznost reklamovat nedorucene zbozi primo pres ne a kdyz prodejce nekomunikuje, vrati ti platbu.
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49512
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Stížnost
od apuka » pát pro 3, 2021 8:50
Asi tak... Teda pokud to jde. Na ebay by to melo jit. Navic jeste parkrat do roka PayPal proplati postovne za pripadne vraceni zbozi - do nejake vyse, ale ta staci i na poslani do Ameriky.mike píše:Kdyz objednavam ze zahranici a nejsem si jisty, tak platim pres PayPal (kartou).
Na zapade (myslim tim EU) se prioritne pouziva prime inkaso, tj. Ty pri objednavani u placeni das shopu cislo sveho uctu a souhlas s inklasem dane castky a oni si sami stahnou tuto castku z Tveho uctu.mike píše:Dobirka je relikt socialismu, na zapade se (temer) nepouziva.
Myslis, ze by se u nas kvuli umozneni takovych plateb nestrhla mela odmitacu?
- apuka
- outdoor maniak
- Příspěvky: 16666
- Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34
Re: Stížnost
od karaya1 » pát pro 3, 2021 9:03
Etheric píše:A on že prej mi pošle cenu poštovného na dobírku na účet a dobírkou zaplatí cenu zboží Su natvrdlej já, nebo ten týpek? Takový jednání nechápu, uniká mi absolutně smysl.
Třeba se jen chrání před tím, že by poslal peníze a tys neposlal zboží. Přijde mi to teda už paranoidní a vzhledem k udané ceně zbytečné, ale vysvětlení by to mohlo být.
Re: Stížnost
od Etheric » pát pro 3, 2021 10:05
No jo, ale čí?!
-
Etheric - outdoor maniak
- Příspěvky: 8165
- Registrován: úte říj 23, 2018 6:53
Re: Stížnost
od mike » pát pro 3, 2021 17:51
apuka píše:Na zapade (myslim tim EU) se prioritne pouziva prime inkaso
Prioritne? Ja jsem se s tim teda jeste nikde nepotkal.
apuka píše:Myslis, ze by se u nas kvuli umozneni takovych plateb nestrhla mela odmitacu?
Nevim, prijde mi to v principu velmi podobne platbe kartou, akorat komplikovanejsi. Proto se vsude plati kartou
Etheric píše:Jenže tak daleko asi lidi nepřemýšlí
Jj, nejak jim nedochazi, ze dobirka nezarucuje vubec nic. Krome toho, ze ti neco prijde.
Etheric píše:bojí se zaslat peníze na účet vedený oproti OP
Tohle ovsem taky ne, zvlast u castku v radu stovek. Kdo se kvuli tomu bude soudit? Jsou proste pripady, kdy se musis spolehnout na to, ze druha strana je slusna.
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49512
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27
Re: Stížnost
od AlexBeck » pát pro 3, 2021 17:59
mike píše:dobirka nezarucuje vubec nic. Krome toho, ze ti neco prijde.
Tak u pofidérního obchodů, kdy ani nevíš zda skladem je opravdu skladem. Zda na to chceš x týdnů čekat. Zda ti po týdnech nenapišou, že to ani neseženou. Urguješ vrácení peněz. X týdnů mají tvoje prachy a ty nemáš nic. Jo to už příště volíš dobírku.
Těch co pošlou cihlu je minimům. Těch co věc fyzický nemají a jsou jen přeprodejci je většina
-
AlexBeck - účastník
- Příspěvky: 281
- Registrován: úte črc 30, 2013 11:45
Re: Stížnost
od ret255 » pát pro 3, 2021 18:00
S takymto jednanim som sa u kuriera zatial nestretol, co nevylucujem ze sa niekedy v buducnosti nemoze stat. Uz viem, ze min jedna kurierska spolocnost sa nebude spravat korektne, tak dobierka to v mojom pripade isti. Ak viem, ze to bude cez 123kuriera, tak bud si to neobjednam, alebo zvolim moznost dorucenia kurierom a na dobierku a zaplatim napr. v hotovosti a presnu sumu.mike píše:Nechapu, co to ma spolecneho s dobirkou. Problem je v kuryrovi nebo cele firme, to ti dobirka nijak nevylepsi. Spis mozna zhorsi, protoze kuryr nebude mit nazpatek, nebude mu fungovat terminal apod.
To nemozem byt podozrievavy? To ako vazne? Pri takychto platbach som celkom zvyknuty, ze poslu neskor potvrdenie, ze poslali tovar a ten je na ceste ku mne, tu nic take nebolo a prislo mi trochu divne, ze ked im napisem mail, aj o takejto nekrestanskej hodine, tak mi na to odpisu najskor v dalsi pracovny den, no dostal so odpoved za 2-3minuty a osmej vecer, kedze som vtedy riesil neskutocne tupeho kuriera, ktorym mi to poslali, tak som si to zaskrtol skor do kolonky, pozor, toto je trochu cudne, nez do kolonky toto je skvely servis.mike píše:TVL, misto, aby byl rad za skvely servis, tak si jeste stezuje
Ak by som vcera nebol na adrese, tak by balik poslali spet predajcovi, a potom by som uvidel ci by poslali peniaze naspet alebo nie.
Popravde netusim co by som mal spravne robit, ak by som pri takejto platbe nedostal peniaze naspet, riesil by som to cez policiu, malo byt to nejaky ucinok? Zaoberal by sa tym vobec niekto, ak je to mala suma?
Este vcera som chcel pisat na heureku recenziu, teraz celkom nevem, uz nemam taku potrebu ju napisat, ale zase chcelo by to spomenut tu blbu kuriersku sluzbu co pouzivaju, no zasa by som nechcel napisat nieco co by z pozitivnej recenzie spravilo karhajucu, co by sa kludne mohlo stat
mohol by si to viac rozvynut, myslel si krypto penazenku? To sa pri platbe na dobierku da?Etheric píše:a částka poputuje na anonymní peněženku
- ret255
- účastník
- Příspěvky: 517
- Registrován: stř pro 23, 2015 22:12
Re: Stížnost
od mike » pát pro 3, 2021 18:23
AlexBeck píše:X týdnů mají tvoje prachy a ty nemáš nic. Jo to už příště volíš dobírku.
Mne se to teda jeste nikdy nestalo resp. nevzpominam si. Holt si to chce prodejce trochu vybirat. U neznamych prodejcu koukam na hodnoceni na Heurece a tam takovehle veci byvaji. Naopak se mi stava docela casto, ze udelam v noci objednavku, nez se vzbudim, mam mail o odeslani a dalsi den to mam na Zasilkovne.
ret255 píše:S takymto jednanim som sa u kuriera zatial nestretol, co nevylucujem ze sa niekedy v buducnosti nemoze stat.
Jenze ty furt michas dohromady kuryra a prodejce. Prodejce evidente zafungoval uplne v pohode a kuryr zas presne naopak. Kuryr nema s prodejcem nic spolecneho, normalni firma, u ktere si objednava sluzbu. Tak mu holt napis, ze tihle nefunguji, kdyz bude mit takovych stiznosti vic, tak prejde k nekomu jinemu.
ret255 píše:To nemozem byt podozrievavy?
To jiste muzes, ale taky je dobre trochu premyslet. Kdyz ti nekdo odpovi na mail obratem, tak je to proto, ze zrovna sedi u pocitace. Nejspis je to one-man-show, novy obchod, jeste se nenaucil odkladat praci na "pracovni dobu". Nic podezreleho, naopak. BTW, Peter z outdoorline.sk taky driv odpovidal obratem v libovolnou dobu, ted uz ne, asi dokaze oddelit praci a volny cas. A zrovna on je priklad skveleho prodejce.
-
mike - Moderátor
- Příspěvky: 49512
- Registrován: pát čer 13, 2008 17:27