Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy aj. dopravce

o všem možném, co se zrovna nehodí do žádné jiné kategorie

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » ned črc 30, 2017 21:28

:roll: ze to tem lidem neni blby, bych se na tom hajzlu snad hanbou splachnul...
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod grco » pon črc 31, 2017 7:15

@mike: niektori ludia proste to maju nastavene inak, peniaze su viac jak dostojnost :D vsak sa chod pozriet do lidlu :D
Uživatelský avatar
grco
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 6896
Registrován: čtv dub 8, 2010 20:08

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Hafi » pon črc 31, 2017 10:01

Presne tak to bylo mysleno - na kratsich usecich je celkem pravdepodobny ze pruvodci neprijde, tedy kdyz je jizdenka neoznacena, sla by vratit. To samozrejme jde i ted, ale diky tem 35 Kc poplatku se to trochu eliminuje a na delsich cestach uz CD pocitaj, ze pruvodci projde, tedy to vratit nepujde.
Vraceni penez okamzite a ne do mesice by mi prislo super, ale dusledky umozneni vraceni v den odjezdu mi prijdou hloupy. Jedno reseni by bylo viz vyse, dalsi treba, ze byt bez poplatku v den odjezdu sla vratit max jedna z deseti koupenych jizdenek, coz by omezilo systematicke ochcavani systemu napr. pri dennim dojizdeni do prace.

Ale k prikladu, ktery debatu rozpoutal: asi nevidim duvod proc by vraceni treba do 10 minut od koupe (proste preklep kupujiciho) nemohlo byt z toho vyjmuto.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8425
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod šíp » pon črc 31, 2017 18:23

Hafi píše:Ad kredit - taky vyuzivam hojne, jen skoda, ze to jeste neimplementovali do mobilni verze webu, tedy tam musim furt kartou.

Ale jde to, jen se nesmíš používat tu jejich mobilní verzi přímo, ale dostat se do ní přes idos a konkrétní spojení, které chceš koupit. Je to trochu krkolomné, ale už jsem si zvykla :mrgreen:
Uživatelský avatar
šíp
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 16153
Registrován: čtv črc 14, 2005 15:41
Bydliště: Brno

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Hafi » pon črc 31, 2017 18:36

Muzes byt konkretnejsi? V mobilni verzi idosu odkaz na koupi jizdenky neni, v te plne verzi me to pri zobrazeni v mobilu posle do plne verze eshopu CD (kde samozrejme kredity pouzivat jdou, ale s premirou javascriptu to muj telefon nedava - ani se neprihlasim, coz je pro platbu kreditem celkem podstatna nevyhoda).
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8425
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod šíp » pon črc 31, 2017 18:43

Blbě jsem se vyjádřila, promiň. Snažila jsem se to napsat co nejstručněji, a smíchala jsem jabka s hruškama :((
Je to, jak píšeš. Používám právě tu plnou verzi e-shopu, do které se ale opravdu musím dostat přes idos a jeho plnou verzi. Když bych do e-shopu šla ze stránek ČD, tak mě to hodí na mobilní verzi, která do plné nelze přepnout. V mobilní verzi nelze platit kreditem, proto ji nepoužívám.
Uživatelský avatar
šíp
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 16153
Registrován: čtv črc 14, 2005 15:41
Bydliště: Brno

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Hafi » pon črc 31, 2017 18:47

Ahaa, ale nakonec mi to mozna pomohlo. Jsem byl presvedcen, ze plna verze mi na mobilu nefunguje a ono mozna jsem jen nevedel, jak se do ni dostat. Na druhy pokus se mi povedlo prihlasit a dostat se k nakupu. Takze diky. Ale nutno dodat, ze pro prakticke pouziti na ne idealnim netu je kombinace plny idos + plny web CD dost na pikacu.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8425
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod šíp » pon črc 31, 2017 18:49

Stejně jsem to měla i já, než jsem náhodou přišla na způsob, jak se do plné verze dostat. Prostě je potřeba se škrábat za levým uchem pravou rukou :mrgreen:
Uživatelský avatar
šíp
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 16153
Registrován: čtv črc 14, 2005 15:41
Bydliště: Brno

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » pon črc 31, 2017 20:56

Jednu dobu se tu resilo, jestli staci v zahranici QR kod v mobilu zakoupene jizdenky pruvodci(mu) ve vlaku. Tak dnesni prakticky test na trati Lienz - Spittal - Salzburg - Mnichov - Framkkfurt - Duisburg:
1) QR kod staci vsude
- v osobaku OEBB se na to jen podival, ze je z Lienzu a spravnym smerem a hotovo, stojek na nacteni nepouzil.
- EC OEBB - nenacitaval, jen se podival a chtel obcanku (jizdenka je na jmeno)
- RJ OEBB, ale uz nemecky pruvodci - chtel nacist, neslo mu to, zkontroloval na mobilu a chtel obcanku
- ICE DB1. - nacetla, chtela obcanku
- ICE DB2. - nacetla, nic nechtela

Kod jsem pouzival na jizdenku z eshopu DB pres jejich aplikaci DB Navigator. MujVlak od CD pouziva stejnou normu QR kodu, takze to jde taky pouzit, odzkousim za dva tydny.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod vonkreuz » stř srp 2, 2017 5:51

Dneska jsem jel "EN 444 Slovakia" do Prahy. Koupil jsem si lůžko. Už posledně v červnu a teď opět jsem jel ve slovenských nových nebo dost rekonstruovaných vagónech. Zvenku nemaji klasický design, ale šikmé tmavošedé pruhy. Zevnitř v průchozí uličce má každé spací oddělení barevně odlišené dveře, aby nebylo třeba hledat číslo oddílu, ale stačilo si pamatovat barvu. Strana s okny je potažená "fólií" s tenkým šedivým proužkem. Celkove to vypadá pěkně a výrazně lépe než staré vagóny s dřevěnou dyhou a vzorem umakartového stolu. Ve spacím oddíle je novinkou mikro matrace klínového tvaru pod polštářem když je někdo zvyklý spát s vysokou hlavou (lze ji prostě odložit na stranu). Zásuvka byla dříve jen ve skříňce nad umyvadlem. Dneska je u spodního a horního lůžka zásuvka, navíc i se slotem na USB (vyzkoušenou oboje a funguje). Odhlučnění se mi zdá lepší než dříve, jediné co mně budilo byla šatová ramínka ťukajici o sebe, tak jsem je položil na zem na příjemný koberec. Světelný komfort je také vysoký protože na oknech je stínící roleta proti dennímu slunku plus zatemňovací noční roleta a v oddíle je skutečně tma pro dobré spaní. Vidím to na samá pozitiva a sociální jistoty. *
Nám šlo hlavně o člověka.
Kefalín, tyhle starosti pusťte z hlavy. Lidí je na světě jako sraček.

Hodnota života je přehnaná. Popeláři pro lidi dělají více než ti z horské služby.

Prarodiče současné generace si hřáli nohy v kravském lejnu a boty byl nejdražší majetek. Proto jsou boty tak sledované.
Uživatelský avatar
vonkreuz
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9590
Registrován: sob bře 1, 2008 21:37
Bydliště: Co by cepínem dohodil a nemetodicky v mačkách do hor došel...

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod vonkreuz » stř srp 2, 2017 5:53

Oddil zevnitř včetně zmíněných el. zásuvek.
Přílohy
WP_20170801_23_53_49_Pro.jpg
Nám šlo hlavně o člověka.
Kefalín, tyhle starosti pusťte z hlavy. Lidí je na světě jako sraček.

Hodnota života je přehnaná. Popeláři pro lidi dělají více než ti z horské služby.

Prarodiče současné generace si hřáli nohy v kravském lejnu a boty byl nejdražší majetek. Proto jsou boty tak sledované.
Uživatelský avatar
vonkreuz
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 9590
Registrován: sob bře 1, 2008 21:37
Bydliště: Co by cepínem dohodil a nemetodicky v mačkách do hor došel...

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » stř srp 2, 2017 7:52

fps píše:tak je mi to už asi jasný, München Starnberger Bahnhof Gleis 27–36 je ta část mimo tu hlavní halu, viz. fotky příloha
Jo, je to tak. Predevcirem jsem tam byl, jsem si vzpomenul na Tebe. Vsiml jsem si tu cast Gleis 5-11, kterou bubu potrebovat v patek ja, ta "Tvoje" cast je na druhe strane. Jen pocitej tak s peti minutama, kym se predres mezi lidma na ty bocni koleje; nepocitam do toho cas potrebny se dostat z vagonu do hlavni hlay po prijezdu - my jsme sedeli v poslednim vlaku ICE (18 vagonu), takze nam to trvalo docela dlouho. Mista je tam malo, vsude ruzne prekazky, hlavne spechajici lide (ve spicce).
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » čtv srp 3, 2017 18:36

Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » čtv srp 3, 2017 18:41

Ale to vyjel pro ziskani zkusenosti spatnym smerem, ne? Nejblizsi bezobsluhovy "vlak" jezdi v Norimberku jako podzemka...
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod ZbynekN » pát srp 4, 2017 9:03

Na začátku vlákna se probírá ztráta věcí ve vlaku, teď jsem u nás v regionově viděl samolepku http://www.eztraty.cz/ , ČD se zapojily do téhle databáze, zatím jsem to nestudoval, ale třeba to k něčemu bude [-o<
ZbynekN
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 5176
Registrován: ned kvě 6, 2007 10:12
Bydliště: Vrbice

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » pát srp 4, 2017 20:56

Dnes byla jizda z Duisburgu do Otztalu zazitok sama...
ICE do Mnichova - pred Frankfurtem to zacalo jet mirne pomaleji, hodinu pred Norimberkem uz oznamovali, ze predny cast (jsou to dve soupravy spojene), samozrejme ta, kde jsem sedel, konci v Norimberku, protoze ma nejakou poruchu - z´samo sebou hlasili jen nemecky. cemu jsem vubec nerozumel. Nabrali jsme zozdeni cca 25 min. Kdyz uz jsme vjizdeli do (mesta) Mnichova, najednou jsme zastavili a za chvili hlasili, ze stojime z duvodu poruchy S bahnu na nasi koleji a nemuzeme dal, protoze ono nemuze a neni jak jej obejit :smt022. Nastesti asi za 10 minut jej odtahly, jen jsme museli pomaleji a za tech par km na nadrazi jsme nabrali dalsich 5min zpozdeni.
Tak co jsem se tesil, ze v Mnichove vystoupim hned u haly nadrazi a nemusim tech 400 m po cele delce vlaku slapat, jsem se musel presunout do druhe soupravy, ktera byla dnes opacne razena, takze jsem se ocitl ne sice 400m, jen cca 250 od haly. Zato z casu na pripoj 44 minut mi zbylo 5, musel jsem "prebehnout" k hale, podel vsech cca 5-ti dvoukolejnych a sirokych nastupist, probehnout cca 400 m kolem krajni koleje k bocnim nastupistim na spravnou kolej. S kufrem a batohem. Stihl jsem to za 5 minut, minutu po odjezdu vlaku, ktery vypravili snad na sekundu presne, protoze uz jej nebylo ani videt. Nejake cekani na zpozdeni pripojny vlak - kdeze?
Tak jsem zasel do centra DB, aby vyresili, jak mam jit dal (jizdenka je na konkretni spojeni). Maji obrovskou halu, 16 pracovist a listkovy system. Vzal jsem si listek - a koukam, ze prave reseny klient ma o vice nez 100 cisel prede mnou. Tak jsem pochopil, proc tam postava plno lidi, rozhodne vice nez 100... Zasel jsem si na kafe do DB Luonge a tam si nasel sam spojeni. Kdyz jsem uz musel zase spechat po cca pul hodine, at mi zase neujde, jsem nakoukl do centra - jeste moje cislo nebylo na rade ](*,). Jen jsem mel o jeden prestup vice.
Do Wörglu OK. Tam mel jet Railjet do Innsbrucku za asi 6-7 minut, ale nikde nic. Potom najednou za 5 minut stihly vystridat nekolikrat hlaseni o delce zpozdeni v nemcine a anglictene v rozhlase a jeste jine v obou jazycich na svetelne tabuly: vystridalo se (vsechno stridave a opakovane) 5, 9, 10, 11, 15, 5-10 minut. Samozrejme v preskakovanem poradi, napr., nejprve 5, pote 15, pote 9 a zase 10-15 #-o #-o #-o. Vlak prijel za cca 7-8 min.
V Insbrucku bylo asi 35 ve stinu a pristaveny spesny vlak ze starych vagonu bez klimy a s oteviratelnyma oknama. Samozrejme pekne vyhraty, abychom tam nemrzly. Do Otztalu jsme prijeli o 2 min pozdeji - coz je pro mne vyhoda, protoze jsem prijel o 62 min. pozdeji nez jsem mel (=odskodneni), jen mi nemel na nadrazi kdo dat potvrzeni (pracuje se do ctyr, ja jsem prijel v sest).
Autobus mel jit 18:17, vyjizdi 18:01 z Imstu. No... prijel asi 18:55 :roll:. Mezitim se stihla provali moc hezka bourka s kroupama a lijakem, ze i pod zastavkou jsme byli mokri a kufr mi namokl pres diru v zastavce na zavetrne strane :shock:.
A kdyz jsme konecne vyjeli, v druhe vesnici obrovska kolona - zrovna se konalo rally oldtimer aut, tak uzavreli prujezd vesnici. Nastesti asi po ctvrthodine napadlo jednoho organizatora mezi dvema auty s vetsim odstupem vyslat na trat "safety car" - opravdovy - a otevrit pro autobus bariery. Tak jsme projizdeli za potlesku divaku jako oldtimer :lol: :lol:. Nakonec misto 18:10 jsem se ubytoval o dve hodiny pozdeji.
(A to uz nepisu o tom, ze mi od pondeli nedoslo postou do hotelu psanicko z ubytovani s Otztal kartou, tj. 8,60 EUR placeni za bus navic a mozna za tyden jeste 10+EUR :twisted:)

Zlate Ceske drahy...
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » pát srp 4, 2017 21:35

:shock: tolik problemu behem jedne cesty jsem snad nemel ani v nejhorsim pripade za 30+ let, co jezdim vlakem. Jestli ty problemy nahodou nejak nepritahujes :-k :twisted:
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » sob srp 5, 2017 6:58

No jo, asi... A to jsem jeste nepsal, ze od Kolnu v ICE prestalo jit Wifi (ne internet, samotne Wifi) v te postizene casti vlaku. Samozrejme, meli na to upozorneni - na webu, nikde jinde, ani to nehlasili #-o
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » úte srp 8, 2017 0:28

Tak mne napada. Kdyz mame stranku o zpozdeni vlaku, nebyla by nejaka i o jejich obsazenosti? Obcas by se celkem hodila.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » stř srp 9, 2017 1:55

Jsem vedel, proc se ptam... Vlak do Hamburku totalne narvany, prestoze byl vsedni den. Podle pruvodci je to tak od zacatku prazdnin denne. Sami mladi s batohy Quechua, ktere nechavaji v chodbickach, takze se neda projit. Sel jsem rovnou do jednicky, ale misto nebylo ani tam, a tak jsem musel projit cely vlak az do prvniho vozu, ktery byl navic a tudiz tam par mist bylo. V kupe s expresnima rezervacema, protoze tam se vetsina lidi boji sednout :twisted: Myslim, ze jsem se tim vlakem prodiral od Holesovic az do Roudnice #-o Navic se mladi Nemci neumi moc chovat a v takovem mnozstvi se vzdycky najde par kokotu, co dela bordel (tuc tuc naplno z mobilu, smrad z cigaret na zachode, ozrali uz pred obedem...)

Zpatky to nebylo o moc lepsi. V luzkovem vlaku do Madarska zaradili misto obvyklych trech vozu na sezeni jen dva ](*,)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod grco » stř srp 9, 2017 13:14

Hahahaha, to sa ti v aute nestane :P
Uživatelský avatar
grco
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 6896
Registrován: čtv dub 8, 2010 20:08

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod GreyMouse » stř srp 9, 2017 15:41

Jak se to vezme... když nás jelo ve Wartburgu 11, tak tam bylo taky dost těsno, přestože to byl kombík :?
GreyMouse
nadšenec
nadšenec
 
Příspěvky: 1981
Registrován: úte srp 18, 2015 23:09

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » stř srp 9, 2017 19:28

@grco: misto toho si pockas par hodin v kolone ;-) Kdyz posledne jeli rodice do Prahy, tam jim do od slovenskych hranic trvalo 6.5 hodiny. Vlak to jede hodiny 4 a autem je to normalne 4 - 4.5. Jenze nejaka nehoda na D1 a dve hodiny poskakovali v kolone. Prijeli uplne vyrizeni.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » pát srp 11, 2017 17:43

JJ...
grco, kdyz vyrazim vlakem/busem z OV v 7:00 napr. do Soldenu v Otztalu, jsem tam 17:50 a to mam ve Vidni i v Innsbrucku nejakou dobu abych se najedl, neco i nakoupil na turu na dalsi den (ve Vidni maji na nadrazi Spar). A jeste si muzu neco udelat na pocitaci nebo si neco precist.
Kdyz vyrazim stejne autem, jsem tam (v dobrem pripade) cca stejne, vcetne nejakych prestavek na taknovani, kafe, WC, najist se a oddechnout si. Za predpokladu, ze nepojedeme v popojizdejici kolone na D1 k Brnu, od Mikulova az na dalnici v A a nenarazime na dalsi kolny u Linzu, Slazburgu, Innsbrucku, necekama hodinu i vice na prechodu do D a nestane se nejaky problem na dalnici Salzburg - Rosenheim - Kufstein. Pokud neco z toho je splnene, tak klidne dorazime az po osme vecer jen s jednou zastavkou na tankovani, i kdyz vyrazime uz v 6 rano.
Stejne tak napr, v Lienzi jsi cca stejne jako vlakem - v pripade, ze na zadny problem nenarazis.
Vse za predpokladu dodrzovani rychlostnich limitu.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » pát srp 11, 2017 20:34

Jenze grco bude radej pul dne poskakovat v kolone, nez aby jednou presedal z vlaku na vlak :twisted:
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » sob srp 12, 2017 10:33

Tak jsem dnes zjistil jednu (vlastne dve) docela podstatny nedostatek aplikace MujVlak.
1) Kdyz jsi zmenim jazyk, vsechno bude v tom jazyku, ale popisky u mezinarodni jizdenky (kde je ten QR kod) zustanou cesky.
2) (toto hlavne) kdyz mam mezinarodni jizdenku do 1. tridy, nikde v aplikaci jsem nenasel uvedenou tridu jizdenky!!! Coz byl problem pro pruvodci v Railjetu do Innsbrucku. Jeste ze mam rezervaci na dalsi Railjet do vagonu 1. tridy, jinak bych se musel prihlasovat na mobilu na mail a najit PDF-ku jizdenky. (coz jsem na dalsi a delsi cestu radeji ted udelal na NB). Toto je teda docela pruserove opomenuti.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Příspěvekod scinkk » sob srp 12, 2017 10:38

Tak jim to napis primo pres aplikaci, reaguji na pripominky celkem pruzne.
MyFlickr - fotky ulovene cestou
Uživatelský avatar
scinkk
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3505
Registrován: pon dub 2, 2012 12:06

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » sob srp 12, 2017 12:35

Stalo se. Zase kdyz uz se na neco stezuji, tak nejenom na OF :-).
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » sob srp 12, 2017 13:27

Jinak v Nemecku opravuji trat mezi Kufsteinem a Salzburgem, takze mnoho vlaku jezdi oklikou pres Zell am See, coz znamena az 1:15 hod spozdeni... Pokud nekdo tudyma pojede, at pocita s touto eventualitou. (Pro mne to znamena zase asi beh na pripoj do Ostravy ve Vidni, teda pokud se to vubec bude dat stihat. Je hezke, jak se optimisticky snazi dohnat spozdeni z 1:08 hod v Salzburgu na 0:44 hod ve Vidni - podle palubniho portalu. Uz minule to tak pocitali, ale skutek jim utekl - mezi Salzburgem a Vidni se spise "nahnalo" dalsich 10-15 min spozdeni :twisted: ).
Alespon chapu, jak se jim povedlo tak zkratit jizdni dobu mezi Vidni a Innsbruckem a dal... To ted jedeme uz nejakou dobu zavratnou rychlosti 50-60km/h (podle portalu). Vlastne mike tuto trat asi zna dobre, alespon ze Zell am See do Salzburgu.

Jo, jen pro zajimavost. Jsem se dnes v Innsbrucku v "OEBB Centru" ctvrt hodinu vybavoval s panem na prepazce, ze chci od nej potvrzeni, kdy dojel mistni spesny vlak do Otztalu minuly patek. Mel spozdeni 2 minuty, pan furt mlel, ze vlastne jel na cas. Marne jsem mu vysvetloval, ze ja jsem z Mnichova musel jit kvuli spozdeni prvniho vlaku o hodinu pozdeji. A kdyby ten spesny dojel nacas, tak mam presne 60 min spozdeni, 2 min plus je uz 62 min, coz splnuje narok na odskodneni -spozdeni nad 60 min... Nechapal a nechapal, jen ze to ale mel spozdeni vlak v Nemecku. ](*,). Ale nakonec mi to s kroucenim hlavy vytiskl.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16566
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » sob srp 12, 2017 23:28

apuka píše:Vlastne mike tuto trat asi zna dobre, alespon ze Zell am See do Salzburgu.

Kdyz muzu, tak se ji vyhnu. Prave proto, ze je silene pomala a za Zell am See jeste vic. Proc myslis, ze jezdim pod Venediger pres Lienz i kdyz je to na kilometry dal?

apuka píše:A kdyby ten spesny dojel nacas, tak mam presne 60 min spozdeni, 2 min plus je uz 62 min, coz splnuje narok na odskodneni -spozdeni nad 60 min... Nechapal a nechapal, jen ze to ale mel spozdeni vlak v Nemecku. ](*,). Ale nakonec mi to s kroucenim hlavy vytiskl.

Dostal jsi odskodne? Se mu nedivim, spravne bys mel mit potvrzeni o zpozdeni toho vlaku, co prijel pozde. Takhle by sis mohl dat hodinu pauzu, jet az dalsim vlakem a pak chtit odskodneni ;-)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49393
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

PředchozíDalší

Zpět na Pokec