Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy aj. dopravce

o všem možném, co se zrovna nehodí do žádné jiné kategorie

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » ned srp 13, 2017 21:07

Muzes se odvest do Innsbrucku (ale ne ted :-)) a odtud busem do Lienzu, resp. napr. Matrei :-). Stejne tak jezdi i bus "pres" hreben. Ono to linka pres Bad Gastein taky neni zadny rychlostni zazrak... Nejvice se mi libilo, jako EC-cko ze Spittalu skoro nedobrzdilo na nadrazi za tunelem pod hrebenem, jak to tam strmo klesa.
mike píše:Se mu nedivim, spravne bys mel mit potvrzeni o zpozdeni toho vlaku, co prijel pozde.
Ale ja jsem mel jizdenku koupenou u DB, takze se musim o odskodneni zadat u DB a oni o svych vlacich maji ukladane udaje jeden rok (sami to tak pisou, do roku si muzes podat zadost, jen to musis poslat postou :evil:). Ja jsem potreboval potvrdit spozdeni dojezdoveho vlaku do koncove stanice na trati OEBB, takze jsem zadal na spravnem miste za spravny vlak, to Nemci mit nemusi.
Kdybych byl "spravny Cech", tak bych se jim na toto vykaslal, pocital bych s tim (resp. tak bych to uvedl), ze jsem se v Mnichove dostal na rad s odbavenim na informacich DB na hlavnim nadrazi v Mnichove az v case odjezdu vlaku, kterym jsem jel a jit az EC-ckem do Innsbrucku (jak mi radili zamestnanci DB v cekarne DB Lounge) jeste o 45 min pozdeji. To bych byl na miste o dost pozdeji nez o dve hodiny. Nemohli by ani ceknout, jednak mi to tak poradili zamestnanci, co tam jsou i pro pomoc se spojenim a kdyz na informacich nedokazou pracovat rychleji... A jeste bych si nechal proplatit ubytovani v Soldenu, protoze mi ujel posledni autobus smerem do Ventu. Ze jsem si to v Soldenu objednal uz dva tydny predem, bych jim oznamit nemusel :wink:. Ale holt, nejsem asi "spravny Cech".
Odskodneni zadat ale budu na tech 62 minut. A taky se postezuji zase na nefunkcni Wifi (bez oznameni) a hlaseni pouze v Nemcine, coz by nakonec mohlo skoncit i tak, ze bych nestihnul prestoupit do druhe casti vlaku. Na Wifi (a technicke problemy vlaku) miminule napsali, ze to byla mimoradna udalost, ze se to malokdy stava...
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » ned srp 13, 2017 22:16

apuka píše:Muzes se odvest do Innsbrucku (ale ne ted :-)) a odtud busem do Lienzu, resp. napr. Matrei :-). Stejne tak jezdi i bus "pres" hreben.

Taky bych mohl letadlem do Milana, Bergama nebo Trevisa a odtud vlaky a busy do Lienze, ze :twisted: Bus pres (teda skrz) hreben sice jezdi, ale malo a stejne bych v Matrei musel presedat na bus z Lienze (muj cil je Praegraten). Uz jsem tak parkrat jel a spodem je to fakt lepsi a taky jistejsi, horem je vic moznosti, ze neco bude mit zpozdeni a nestihnes prestup.

apuka píše:Nejvice se mi libilo, jako EC-cko ze Spittalu skoro nedobrzdilo na nadrazi za tunelem pod hrebenem, jak to tam strmo klesa.

To se ti asi neco zdalo ;-) Vlak stavi az ve Spittalu. Sesup je to ale pekny, Mallnitz ma tusim 1200 m a Spittal tak 600.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » ned srp 13, 2017 22:56

apuka píše:EC-cko ze Spittalu

mike píše:Vlak stavi az ve Spittalu.
:((
Na druhou stranu z tunelu (vlastne uz v nem) to taky pekne klesa na Bad Gastein. Vyjdes z tunelu a uz brzdis na nadrazi. A cely vlak se pekne chvel, jak se snazil dobrzdit... Mozna strojvudce zacal brzdit o par metru pozdeji a tam neni moc velka rezerva pro dlouhy EC vlak - 9 nemeckych dalkovych vagonu (ponekud delsich nez pro osobaky)+lokomotiva.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » pon srp 14, 2017 0:03

Aha, sorry, asi bych si ty bryle nemel brat jen na programovani #-o Pitoma presbyopie :evil:

Poradne klesani je v tomhle smeru az za Bad Gasteinem, mozna fakt zaspal :)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » pon srp 14, 2017 20:06

Jo za Bad Gasteinem je to jeste lepsi, ale jsem si vsiml, ze nekde v tunelu se to "lomi" - nejdrive jdes do kopecka a potom zacnes pekne z kopecka...
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Hafi » pon srp 14, 2017 22:51

ad využití ČD bodů - o víkendu Praha-hl.n. - Ostrava-Svinov - Osoblaha - Ostrava-Svinov - Praha-Smíchov jako jednosměrná jízdenka za 200 bodů. Původní cena 908 Kč (s IN25), ale reálně při kombinaci akčních jízdenek na jednotlivé úseky by to bylo tak 600-700 Kč. Druhá věc je, že bych tam pak možná nejel vůbec.

Všude celkem v pohodě, většinou stačilo upozornit, že je to ta jízdenka, kterou tam vidí, rozklikli, viděli a nebyl problém, max komentář, že jsem si vyhrál.

Akorát v závěrečném Ex do Prahy:
    Průvodčí: tady žádnou jízdenku nevidím.
    Já: Jak žádnou? Jednu určitě a to je fakt ona.
    Průvodčí: Ta je z Prahy.
    Já: Přesně ta!
    Průvodčí: Ale ta je Z Prahy.
    Já: Já jedu z Prahy.
    Průvodčí: Ale tenhle vlak jede do Prahy.
    Já: Ano, vlak jede z Ostravy do Prahy.
    Průvodčí: Ale ta jízdenka je z Prahy.
    Já: Ano, jedu z Prahy přes Osoblahu.
    Průvodčí: Ale teď sedíte ve vlaku do Prahy.
    Já: Na tom se shodnem. Když si tu jízdenku otevřete, tak uvidíte, že je to v pořádku.
    Průvodčí do toho ještě celkem dlouho koukala, i si něco psala bokem na papír a pak tedy odešla.

Ale mimochodem, krom toho, že to za body je levnější, to má ještě dvě výhody:
    1) ČD asi neumí dát jiný průjezdní místa pro cestu tam a zpět. Tj. kdybych chtěl tam ze Zábřehu přes Jeseník nebo z Olomouce přes Bruntál a zpět přes Ostravu, tak bych to tam nebyl schopen naklikat. Ostravu to defaultně nenabízelo, protože vycházela časově stejně a kilometricky dál, tedy dráž. Ale u Bruntálu byla NAD, čemuž jsem se chtěl vyhnout. Zatímco v rámci jednosměrky bych si mohl průjezdní bod cestou tam a zpět vybrat jiný. Musel bych koupit dvě jednosměrné, ale pak už zcela jistě platí bod 2.
    2) jsem přesvědčen (ale nejsem si jistý a jsem líný to hledat), že pravidlo o přerušení cesty až po 100 km platí i pro začátek zpáteční cesty zpáteční jízdenky. Já konkrétně jel primárně na Qwakovo promítání z Jižní Ameriky mezi Krnovem a Opavou. Tj. jsem cestou z Osoblahy přerušil jízdu tam a pokračoval dál ráno. Kdybych byl býval měl klasickou zpáteční Praha - Osoblaha, tak bych nejspíš toto udělat nesměl (méně než 100 km z Osoblahy), tj. bych to nemohl celé koupit za 300 bodů, ale musel bych nejspíš si koupit dvě zpáteční jízdenky.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8414
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » pon srp 14, 2017 23:30

:D :smt023 sis vyhral ;-) Doufam, ze to ted kvuli tobe nezrusi :twisted:
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » úte srp 15, 2017 8:30

@Hafi: to jsi obelstil jejich system - a pokud si to pruvodci poznacila a nahlasi, zajiste si to napriste uz neudelas :wink: Jsem si pamatoval, ze neco takoveho v podminkach maji a tady jsem to i nasel:
Smluvní přepravní podmínky Českých drah pro veřejnou drážní osobní dopravu píše:24. Jízdenku nelze vystavit pokud:
a) je nástupní a cílová stanice totožná (okružní jízda),
b) se přepravní trasa protíná nebo dotýká ve stanici na přepravní cestě,
přičemž stačí splnění i jen jedné z uvedených podmínek.

Ty primo mas uvedene smerovani 2x pres OV Svinov, resp. stejnych useku/stanic mas docela dost po cele ceste. Takze podiveni pruvodci docela chapu :-). Ale mel jsi planou vystavenou jizdenku, i kdyz takovou, kterou "nelze vystavit".

Ad nezobrazeni 1. tridy a neprepnuti jazyku v popiskach u QR kodu v MujVlak jsem dostal odpoved:
"Rakouští průvodčí jsou povinni jízdenku z aplikace načítat. Po načtení vidí všechny údaje, včetně vozové třídy.

Pokud si jízdenku zakoupíte v českém jazyce a následně přepnete aplikaci do jiného jazyka, není již možné jízdenku předělat. Je uložena v telefonu."
:(( ](*,) Proc Nemci i Rakusane to tam mohou primo uvadet, ale Cesi ne a radeji se vymlouvaji na povinnost...

A ze by meli nejenom QR kod a jeste jeden obrazek cely popis jizdenky (od-do, datum, vlak, rezervace, atd.) ulozene v aplikaci jako obrazek nebo PDF-ko???? To se mi uplne nezda a byla by to docela pitomost.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Hafi » úte srp 15, 2017 11:27

O par stran vyse jsem psal, ze jsem presvedcen, ze takovato jizdenka koupit nepujde (resp. myslel jsem si, ze koupit pujde, ale ne za body). Resil jsem to ohledne srazu OF v Hanusovicich nekdy v lednu, kdy jsem měl v umyslu to koupit tak, aby se to neprotinalo (tam přes Pardubice, zpet HK), ale nakonec to nebylo potreba, coz mi prekvapilo. A kdosi tu psal, ze to takto kupuje bezne.

Ale to ze CD vedi, ze to neni bezna jednosmerna jizdenka, mi je jasne - i na jizdence uveden pocet km je 445/449, nikoli soucet a cena odpovida souctu dvou jednosmernych na tyto vzdalenosti, nikoli jednosmerne na 894 km.

Jestli to opravi, tezko rict. Hadam, ze za dlouho, protoze se informace od pruvodci (ikdyby fakt vedela, ze to tak byt nema) nedostane na prislusna mista.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8414
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » stř srp 16, 2017 10:33

Musim CD vyjimecne pochvalit. Do Lince za 4 hodiny a nacas. To mam asi na dalsich 10 let vybrano ;-) Nevim, jak se dostanu zpatky. Pruvodci rikala, ze k mesicni vyluce na rakouske strane pridaji ceske a nekdy bude jezdit bus z Kaplice az do Olbramovic :shock: To je pres dve hodiny. Asi budu muset pres Viden...

Pruvodci v railjetu prekvapila. Pokusila se nacist barcode z tabletu svym tabletem. Zvetsila si ho, nacitala, za chvili zamumlala neco nesrozumitelneho, koukla se, co je napsano nad barcodem a ze dobry. Kvalitni leskla obrazovka od Apple, ideal pro padelatele jizdenek :twisted:

Teda, railjet fajn, ale zlate stare IC, co jezdilo predtim. Kupecka, luzkova uprava, pohodli, soukromi... Ve velkoprostoru se vzdycky najde nejaka hlasite a dlouho telefonujici pizda. Jedina zmena k lepsimu je solidni WiFi.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » stř srp 16, 2017 11:25

mike píše:railjet fajn, ale zlate stare IC, co jezdilo predtim
Souhlas, hlavne v 1. tride. Doted me boli v krizech a zadek. Sedadlo se da uplne nahore ale jakmile si clovek sadne co nejvice dozadu spodek se vepredu zvedne, vyjde dopredu a neda se na tom rovne sedet. Delalo to v nekolika RJ, v jednom jsem to zkusil na nekolika ruznych mistech a vsude stejne. Navic (a to je stejne v ICE 1. tride) v kozenych sedackach se v trekovych i "slusnackych" kalhotech furt klouzu dopredu...
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » stř srp 16, 2017 11:29

Jednicku jsem nezkousel, neda se koupit jizdenka (protoze ze Spittalu jednicka neni). Ale ty kozene sedacky mi byly vzdycky podezrele ;-)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » stř srp 16, 2017 12:39

mike píše: neda se koupit jizdenka (protoze ze Spittalu jednicka neni)
Toto je evidentne blbost. Ja jsem pred dvema a pul tydny mel jizdenku z Lienze do Duisburgu pres Spittal a Salzburg a taky nebyla jednicka. Zase je pravda, ze jsem to kupoval pres eshop DB. Na CD to fakt nejde - asi jim budu muset napsat i ohledne toho...
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » stř srp 16, 2017 13:07

Myslel jsem CD eshop. Napis, napisu pak taky, uz mne to stve. Zrovna u vcasne je to blbost, protoze ta je pasmova a tudiz za stejnou cenu do Spittalu i do Lienze.

Zmeril jsem prevyseni z Bad Gasteinu. K tunelu 85 m a tunel pak asi 75. Tam jsem to nechytnul, protoze hned za koncem nebo mozna uz pred nim zacala trat rychle klesat, coz jsem necekal. Do Spittalu klesame pres 40 m/min, zalehly mi usi :)
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » stř srp 16, 2017 17:49

Tak jsem s prekvapenim zjistil, ze jizdenka 1. tridy z Prahy do Lienzu nejse ani na eshopu OEBB :shock: Stejne tak napr, do Spittalu na spoj, kde se na posledni usek pouzije osobak bez 1. tridy....
Kazdopadne jsem CD napsal, protoze jsem z Lienzu do Duisburgu jizdenku 1. tridy mel a to na spojeni s osobakem 2. tridy jako prvnim vlakem.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » stř srp 16, 2017 18:23

Kouam, ze asi s tou prvni tridou nepohnu...:
Zvláštní ujednání ČD pro mezinárodní přepravu (ZUJ) píše:14.4. Jízdenky se vydávají pro 1. a 2. vozovou třídu. 1. třída je nabízena pouze v případě, že je ve zvoleném spojení k dispozici (1. třída není k dispozici u autobusových spojů, zpravidla v oddílech na sezení v nočních vlacích a ve spojích do Polska přes Lichkov). Doplatek do 1. vozové třídy ani do jiné služby nejsou možné.
:twisted:
Naposledy upravil apuka dne stř srp 16, 2017 21:14, celkově upraveno 1
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » stř srp 16, 2017 18:44

Tady ale k dispozici je, jen ne celou cestu. Na pokladne i ve vlaku ti to klidne prodaji, tak proc ne v eshopu? Nevim jak DB, ale v Italii to proda i automat a cenu napocita spravne podle toho, jaka cast je v jednicce. Na tom prece neni nic tezkeho, jen chit.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Hafi » stř srp 16, 2017 20:02

Zapominas, ze jeste pred pul rokem to CD neumely ani na vnitrostatnich jizdenkach, nemuzes cestou z praveku do stredoveku vynechat starovek.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8414
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » stř srp 16, 2017 20:14

Tim chces rict, ze to uz umi? :shock:
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » stř srp 16, 2017 20:23

Eshop ne. Praha -> Libesice pres Lovosice. Z Lovosic jednicka zarucene neni a eshop zadnou nenajde. Dvojku jo.

Na nektere trate pridali do osobaku jednicku, par sedadel, a tam to jde.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Hafi » stř srp 16, 2017 21:10

bavíme se o tomtéž? tj. lomené jízdné, část v 1., část ve 2. třídě? To by měli umět, resp. viz níže - při požadavku na 1. třídu v trase, kde je část jen druhá třída to nabídne jízdenku pro druhou třídu na celou trasu + doplatek do první třídy na příslušnou část trasy, kde jednička k dispozici je.
liběšice.png
Praha Liběšice lomené jízdné
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8414
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » stř srp 16, 2017 21:35

mike píše:Tady ale k dispozici je, jen ne celou cestu. Na pokladne i ve vlaku ti to klidne prodaji, tak proc ne v eshopu? Nevim jak DB, ale v Italii to proda i automat a cenu napocita spravne podle toho, jaka cast je v jednicce.
Bavime se o Vcasne Jizdence Evropa. Tam se cena nepocita "podle toho, jaka cast je v jednicce" ale je urcena cena za relaci zvlast pro 2. tridu a zvlast pro 1. tridu. Pro 1. je uplne jedno, kolik projedes kterou tridou, platis za cely usek. Muze se Ti dokonce stat, ze jizdenka do 1. tridy vyjde skoro stejne jako do 2. - ted jsem mel za cca 1215 do 1. tridy, do 2. byla za 995, kdybych kupoval jeste pozdeji nebo spise na jiny spoj, asi by se to jeste vice priblizilo.
A prave proto, ze "ve zvolenem spojeni k dispozici je" znamena "v kazdem z vlaku ve spojeni je k dispozici", tak by Ti Vcasnou jizdenku Evropa do Lienzu nemeli prodat ani na pokladne. Jinou jizdenku mohou, tam jsou jine tarifni podminky. Muzes to do jiste miry obejit, kdyby se TI povedlo najit takove spojeni, kdy tam jede RJ. Jenze na eshopu CD nenastavis, kolik chces mit na prestup v konkretni stanici, takze si "neposkladas" spoje, jak chces tak jako napr. na eshopu DB.
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » čtv srp 17, 2017 20:43

@Hafi: jo, ale zkousel jsem to pres stary eshop, pracuje se mi s nim lip. Nechapu, ze interni funkcnost je jina :? Cekal bych, ze meni jen UI a spodek je stejny... No tak asi ne.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » čtv srp 17, 2017 20:46

@apuka: pro vcasnou jizdenku je to jeste jednodussi. Nemusi nic resit, maximalne upozornit zakaznika, ze jednicka neni po cele trase a je na nem, jestli ji i tak chce.

Aby bylo jasno, nehodlam resit nejake byrokraticke kraviny, tohle je technicka vec a reseni ma. Jen by to museli udelat.
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Hafi » čtv srp 17, 2017 20:59

Byla to jedna z nových funkčností, asi nebyla vůle to doprogramovávat do starého eshopu, byť by to mohla být triviální úprava, stačí nějaký kus chybějícího grafickýho zobrazení nějaký informace a už to nebude mít smysl se s tím crcat.
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8414
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » čtv srp 17, 2017 21:06

Njn, asi mas pravdu. Kdyz mne ten stary prijde o hodne efektivnejsi, zvlast na pokusy, kdyz clovek meni jen jednu vec... Ja bych vsechny ty responzivni designy zakazal :evil:
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod apuka » čtv srp 17, 2017 21:29

mike píše:tohle je technicka vec a reseni ma. Jen by to museli udelat.
Ehm, mas pravdu, reseni to ma, ale ne technicke - zmenit predpis (citovany ZUJ pro mezinarodni prepravu) a zmenu nasledne aplikovat do eshopu. To ale neni tak uplne jednoduche, muze to byt vazane dvoustrannymi smlouvami, atd. A kdyz to nejde ani na OEBB, tak je vysoka pravdepodobnost, ze uvedene neumoznuje zrealizovat (ani) OEBB pro sve trate (cemu trochu odporuje, ze na DB jsem takovou jizdenku koupil, ale DB je neco jineho nez CD a mozna ma vetsi slovo pri smlouvach).
apuka
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 16500
Registrován: čtv bře 31, 2011 8:34

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod mike » čtv srp 17, 2017 21:32

:roll:
Uživatelský avatar
mike
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 49289
Registrován: pát čer 13, 2008 17:27

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod dudy » pát srp 18, 2017 5:49

Druhá strana mince.
Sme jeli teka z Beskydů.
Známí nás hodili autem do Valmezu na vlak a že nám vezmou bagáž autem. Oni vyrazili směr Praha a my měli ještě půl hodinky na nákup nápojů a čtiva do vlaku. Odjezd v 11:12 a v 15:00 jsme vystupovali na našem malebném příměstském nádražíčku i s desetiminutovým přestupem na hlaváku. Kamarádi s batožinou dorazili v 18:00 s tím, že dvakrát stavěli na scaní a kafe a to vyrazili, viz. výše, dřív.
Takže vlkmo 3h48min čistého času, autmo, když odečtu cca 30 minut na dvoje scaní a kafení, 6h48min...
Uživatelský avatar
dudy
inventář fóra
inventář fóra
 
Příspěvky: 3962
Registrován: úte pro 20, 2011 6:38
Bydliště: HLMP

Re: Cestovani vlakem a stiznosti na Ceske drahy

Příspěvekod Hafi » pát srp 18, 2017 6:41

A pri zapocitani skutecne ceny jizdy autem (tj. nejen paliva) jste to měli i za vyrazne nizsi cenu (teda mozna s vyjimkou situace, kdy by auto bylo sluzebni a oni platili jen palivo + mesicni vypalne 3 promile z ceny auta).
Uživatelský avatar
Hafi
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 8414
Registrován: pát led 5, 2007 10:28
Bydliště: Už zas Praha :-(

PředchozíDalší

Zpět na Pokec