mike píše:Nedovedu si moc predstavit situaci, kdy by se vedouci pobocky choval k zakaznikovi takhle.
Ty si hodne situaci neumis predstavit, ktere se jinak bezne populaci relativne bezne stavaji
. A nejenom v bankach - a v nich jeste nejmene se to stane ve "starych" bankach typu CS, KB, CSOB, kde se otoci vice lidi a taky si tyto zalezitosti vice hlidaji.
V tomto pripade bych rekl, ze si to ani nemuzes predstavit, protoze na pobocky bank prakticky nechodis - a to uz vubec ne do tech "modernich" pobocek nekde uprostred siroke chodby obchodniho centra.
Je to totiz o konkretnich lidech - viz Ethericuv "prehled". No a taky je to o zpusobu, jak se zakaznik projevuje. Ted nemyslim nejakou aroganci nebo drzost, ale co z nej vyzaruje. Nekteri tam jdou, dalo by se rici "s malou dusickou" a obsluzni personal, nekdy vcetne vedouciho si ho dokazou pekne podat. (To je pro nezucastnene "vyhoda" tech popisovanych docela otevrenych "kancelari" v obchodnich centrech - jak jdes kolem, vidis a slysis mnohdy, co bys videt a slyset nechtel.) Bohuzel, drtiva vetsina lidi, ke kterym se nevhodne chovaji si to ani neuvedomi, ne to jeste aby se na to stezovali.
Dromedaro píše:Napadlo mě pak, že on viděl na obrazovku, tak možná viděl i stav konta, tak si řekl, to je nějaký chudák.
Pokud se postavil k urednici a videl, co je na obrazovce, tak je to hodne spatne. V bankach bezne bud maji na obrazovkach filtr, aby nikdo nesedici primo pred monitorem nevidel, co tam je nebo monitor byl umistnen tak, aby se tam nikdo pred nej nim jen tak nedostal. Tj. ten pracovnik tam musi dotycneho pustit aby se na to podival.
On totiz ani vedouci pobocky nema pravo se koukat na Tvoje udaje (vcetne vysi konta) bez toho, aby primo resil Tvuj pripad. No a zajit si k pracovnikovi, ktery ho nijak neprivolal takovy pripad neni.
Ale mike ma v jednom pravdu - pokud se Ti neco takoveho stane, tak Tvoje reakce je ponekud neadekvatni, to je treba toho cloveka zprazit, nejlepe tak, aby mel pocit, ze byl pred svymi podrizenymi ponizen. Ale zadne urazky, da se to i jinak.
Do budoucna Ti dam jednu obecnou radu, co casto docela dobre zafunguje (ale neni to ta reakce, o cem jsem psal vys). Pokud se k Tobe nekdo bude v bance podobne chovat, jen si nech zavolat vedouciho (i kdyz vis, ze to je on) a az Ti reknou, ze je to on, tak pozadej, aby zavolali nadrizenemu vedouciho nebo alespon Ti dali na nej telefon. Na mnoho podobnych cucaku to docela zafunguje, protoze vidi, ze to chces resit vys. Bohuzel nezafunguje, pokud je tam dosazeny na zaklade nejakeho kamaradsoftu.