apuka píše:Miku, furt vychazis jen ze sveho dost omezeneho pohledu na vec...
Zato tvuj neomezeny vede k silene dlouhym prispevkum plnych neurcitych dojmu a dohadu, ktere jsou uplne od veci a takova diskuse je pak uplne k nicemu
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Proste se jako obvykle snazis vymyslel jakoukoliv omluvu pro neomluvitelne chovani CD.
apuka píše:Kosik a Rohlik, tam to jde, jelikoz vychazeji z toho, ze zakaznici jsou slusni lide.
Podle sebe soudim tebe a z toho pak CD vubec nevychazeji dobre
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
A ty taky taky ne, tvuj pristup mi velmi pripomina pana "vsetci kradnu".
No a jinak velkoryse ignorujes to, ze realna moznost zneuziti je v tomhle pripade minimalni, jak jsem psal.
apuka píše:Furt plati, ze by Te docela chtel videt, jak jim naprogramujes automatizovany system na vraceni tak, aby to nejaky audit nenapadl, ze umoznuje vyplaceni neprokazanych vydeju...
Proc bych mel progrca programovat takovy system? To sis vymyslel ty, ja jsem o nicem takovem nepsal, jen jsem reagoval na tvuj vymysl, ze to nejde, tim, Kosik a Rohlik takovy maji.
Tady prece vubec nejde o programovani, ale o pristup k zakaznikum. Byrokraticko-socialisticky, kdy je zakaznik obtizny hmyz, ktery je automaticky podezrely z podvadeni a zneuzivani, a pokud ma narok na nejakou kompenzaci, tak ho musi prokazat tim jedinym spravnym a predepsanym zpusobem a pak mu ji mozna milostive priznaji. Pricemz zpracovani trva neskutecne dlouho a komunikace je nastavena tak, aby mu to co nejvic ztizila a nejlip ho odradila. Poznavas CD?
No a pak ten druhy, zakaznik je nas pan. Udelali jsme chybu, a tak se ji budeme snazit v ramci moznosti napravit a kompenzovat tak, aby to mel zakaznik co nejjednodussi a odnesl si z toho pocit, ze chyba sice nepotesila, ale obcas se stane kazdemu a tady se aspon chovali slusne. U CD ten pocit nemam ani smykem.
Vis jak bych si reseni sveho pripadu predstavoval? Idealne ze bych prisel na pokladnu a ta by se vsechno behem chvilky vyridilo, jelikoz neni co resit. U papirovych jizdenek to jde (jednou jsem to udelal), tak proc ne tady? Nema to zadny jiny duvod, nez ze jsou neschopni. A kdyz uz ta situace nastala a pokladni mi dala spatne potvrzeni, tak asi takhle:
- podam zadost, jak jsem to udelal
- behem kratke doby tj. nekolik dnu, maximalne tyden, ji vyhodnoti a poslou mail, ze mam spatne potvrzeni a co se tedy stalo
- odpovim podobne, jako jsem to udelal ted, ze to byla zrejme chyba pokladni
- interne si overi, co pisu, tedy ze pripoj opravdu ujel, ze jsem jizdenku dal nepouzil a muzou kontaktovat pokladni, dokud si to jeste pamatuje a overit, co jsem po ni chtel a poucit ji, jak ma postupovat spravne
- vrati penize a poslou omluvu za komplikace a chybu pokladni s tim, ze uz se to priste nebude opakovat
Vim, ze v pripade CD je to sci-fi, ale vis co udelal Kosik, kdyz posledne ridici zapomneli nalozit jednu z tasek pro mne? Ze mi vratili penize za nedodane zbozi je samozrejme, ale navic mi pripsali 150 kreditu/Kc na ucet jako omluvu za komplikace. Coz je mimochodem priblizne castka, o kterou se jedna v tomhle CD pripade.
apuka píše:Nechces pochopit, ze tady jdes podle jinych zakonu nez Obcanskeho a za se nejedna o reklamaci. A taky se toho tykaji jine lhuty
Jako zakaznikovi je mi uplne uprdele, cim se co ridi, vzali si me penize, sluzbu jsem nedostal, a tak je chci co nejdriv zpatky. I ty zakonne lhuty jsou maximalni a je ta tam psano, ze vyrizeni ma byt co nejrychlejsi.
apuka píše:Ale toto, vcetne toho nefunkcniho mailu ... Uz pomalinky na COI je.
Uvidim, jak se to vyvine, dneska mi prislo toto:
Vaše podání jsme vyhodnotili jako stížnost. Pokud obsahuje dostatečné identifikační údaje, záležitost důsledně prověříme. O výsledku vyřízení Vaší stížnosti, evidované pod kódem XXXXX, budete informován(a). Odpověď na stížnost bude zpracována ve lhůtě do 30 dnů, v odůvodněných případech do 90 dnů.apuka píše:A mas jeste
jedno moznost - sice asi nic nevyresi, ale alespon se pridas dalsi stripek.
Rozhliknul sis ty odpovedi? Vsude tam je, ze se ma pouzit formular CD. Coz jsem udelal.