Místo pro budoucnost

pokec o cestování, jednotlivých zemích a tak

Moderátoři: Moderátoři - veteráni, Moderátoři - nová krev

Místo pro budoucnost

Příspěvekod Matesax » čtv srp 22, 2013 16:16

Dobrý den,
můj životní standard je velice nízko. Stačí mi PC (jsem programátor) a nejdůležitější věci + auto. Uvažuji nad obytným autem. Každopádně nepotřebuji společnost atd. Pročež dosti uvažuji nad Kanadou - přesněji nad nějakým městem duchů. Ale na stát/zemi mám pouze klimatické a politické nároky. (Přecijen raději demokracii (či prostě přijatelnou politiku) a klima akorát žádné extrémní.) Tudíž by to mohlo být i město duchů kdekoliv jinde. O co mi jde. Nechci žít ve společnosti, kde si budu muset platit vyšší životní standard, než pak využiji... Pročež se ptám, jaké pěkné (mrtvé město ano, ale spíše z důvodu nedostatečného zalidnění atd. - než kvůli stáří/...) místo s přijatelným HDP byste mi doporučili? Tedy aby ušetření na bydlení nekompenzovala cena za potraviny atd. Čily tak nějak vyrovnaný stav, kdy se nebudu muset o nic moc starat - za cenu nulové společnosti atd. Čily aby dané místo bylo nezalidněné z jiného důvodu, než finančních problémů oné země... Chci si jen tak pohodově programovat a nijak zvlášť se o jiné věci nestarat... Četl jsem již o mnoha v současnosti postavených městech duchů, ale ne moc o finanční situaci... Možná to zní jako výplod šílence, ale nepředstavuji si něco zadarmo. Akorát nechci platit penězi, ale nečím, čeho mám přebytek...
Děkuji .
Matesax
nováček
nováček
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv srp 22, 2013 15:43

Re: Místo pro budoucnost

Příspěvekod Indy » čtv srp 22, 2013 17:15

zajimavy cteni. zkus prosim formulovat otazku, tak se dostaneme driv k pointe...
Ajatolah politicke nekorektnosti od dob, kdy jeste nebylo nutne byt korektni ani v nicem jinem
Indy
outdoor maniak
outdoor maniak
 
Příspěvky: 6759
Registrován: pon bře 3, 2008 17:27
Bydliště: Brno, Zlin

Re: Místo pro budoucnost

Příspěvekod zoul » čtv srp 22, 2013 17:23